ח"כ ערבי-ישראלי הורה על חטיפת חייל - עמוד 4 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ח"כ ערבי-ישראלי הורה על חטיפת חייל


Merrymoon

Recommended Posts

  • תגובות 57
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נדמה לך שזאת הפעם ה-1 שהתקשורת חוקרת ומפרסמת את הטפל ולא את העיקר? יש לזה סיבה. תקשורת היא כלי בעל עוצמה, הם יכולים, מתכוון או לאו, לעצב את דעת הקהל. השאלה היא מי שולט בתקשורת. אם הממשלה שולטת בצורה אבסולוטית בתקשורת, אזי אין לנו דמוקרטיה - זה כמו קומוניזם או שלטון טוטאליטרי אחר בו כל ידיעה עוברת את האישורים של האייטולות לפני שהיא עולה לכותרות. אם זאת, כמו שאמרת, לא דובר הרבה על הנושא של אותה בגידה, כנראה במטרה מכוונת שלא לעורר את זעם הציבור או לא לשבש הליכי חקירה שאולי מתנהלים נגדו שירותי הבטחון. מי יודע, אולי הם ידעו על זה לפני כולנו? דרכם נסטרת.

שוב, ניתן לראות דוגמאות רבות להסטת דעת הקהל מאירועים חשובים. קחו את המלחמה בעירק ויחס התקשורת האמריקאית אליה - היחס הוא אף לא מחצית מן המצופה בתקופה כה מכריעה. ברשת FOX חצי מהתשדירים שתראו יהיו על מה הולך להיות בשידור הבא של AMERICAN IDOL. השוק מוצף בעשרות תכניות ראליטי הכי ביזאריות, וולגריות ו-obscene שיכול להיות, כל זאת במטרה מכוונת להסיט את דעת הקהל ממה שקורה בעירק, מה שיכול לגרום לעוד hippie boom כמו בשנות ה-60 שעלול לשים קץ גם למלחמה זאת, בטרם זמן, כמו עם מלחמת וייטנאם בזמנו.

נסטרת = נסתרת?

השאלה היא, האם כלי התקשורת מתעלמים במכוון מן הידיעה מתוך השקפת עולם יונית או האם אסרו עליהם לפרסם זאת?

יש הבדל גדול, ואני בספק שהשני הוא המקרה, שימי לב שגם nrg אשר פירסם את הידיעה, מאוד הקטין את חשיבותה בכך שלא פירסמה בעמוד הראשון.

חוץ מזה, שבעולם התקשורת של היום ישנה זרימה מעגלית של מידע, העיתונים מדווחים כמעט על אותם דברים, בד"כ כאשר עיתון אחד מפרסם משהו השני חייב לפרסם אותו גם על מנת שלא לאבד קוראים, לכן זהו רק טריוויאלי ששני העיתונים הגדולים האחרים(הארץ וידיעות אחרונות) יפרסמו גם הם את הידיעה הזו, שאני חושב שתוכלי להסכים איתי שהיא מרעישה.

מה שאת אומרת לגבי המלחמה בעירק, הוא בדיוק מה שאני טוען, הממשל האמריקאי לא שולט ברשת פוקס, פוקס היא שמרנית וימנית שמתוך השקפת עולמה פשוט "משקיטה" את עניין המלחמה בעיראק, בדיוק כמו שהעיתונים הגדולים עושים כאן בגלל השקפת העולם השמאלנית קיצונית שלהם.

חוץ מזה, שתוכניות ריאלטי לא בדיוק נוצרו בתוך חדר ישיבות חשוך אפוף עשן בתור תוכנית זדונית על מנת להסיט את תשומת הלב של הציבור מן המלחמה בעירק, תוכניות ריאלטי הן פשוט תוכניות שמביאות המון רייטינג, והטלוויזיה מתבססת על רייטינג שכן רייטינג מביא פירסום ופירסום מביא את הכלי הבסיסי ביותר למחייה ולכבוד בעולמנו הקפיטליסטי - כסף.

הבעיה היא, שלמרות שהעיתונים הגדולים וגם ערוצי החדשות(ערוץ 1,ערוץ 2 וערוץ 10) הם אומנם בבעלות פרטית ולכן זהו רק הגיוני שהם ישקפו את דעתם של בעליהם/כתביהם(בדיוק כמו שציינתי לגבי FOX)ף יש להם גם אחריות לאומית, אחריות גדולה אפילו בהתחשב בעובדה שישראל נמצאת במאבק מתמיד על עצם השרדותה.

קחי לדוגמא את המקרה ששבעה בני המשפחה מעזה מתו על החוף שם, כל מערכות התקשורת הגדולות מיהרו לדווח, תוך העצמת האירוע, אני זוכר שבynet, מספר דקות לאחר האירוע היה רשום שם, באותיות גדולות, בכותרת המרכזית - "חמישה עשר הרוגים בעזה כתוצאה מפעולה של צה"ל ".

והאירוע הזה לא היה תחת חקירה? האירוע הזה היה ועוד איך תחת חקירה, אז במה שונה מקרה הח"כ הערבי הנ"ל שפשוט כמשמעו, בוגד במדינתו? אותה מדינה לה הוא נשבע אמונים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

JUDAS, אני מאמינה שיש צו איסור פרסום כלשהו, אינטרס מכוון של הממשלה אשר הורתה לתקשורת לא להביא למקרה את מלוא ההתייחסות בעוד שנושא הילדה בחוף עזה, תהיה חייב להסכים שממבט ראשון זה באמת מזעזע, אלא שתחקיר (של עיתון גרמני דווקא) העלה חשדות שמשפחתה של הילדה כלל לא נהרגה מאש צה"ל אלא מאש החמאס, מה שכנראה הולך להתברר כנכון - הרסיסים הוצאו מהגופות כהעלמת ראיות, משהו שאני לא מאמינה שצה"ל היה עושה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאט-לאט, מתחילה להתעורר

http://news.walla.co.il/?w=//939130

רק שלא יוכל להיות חבר כנסת? מה דעתם על לשלול לו את האזרחות? ::)

ואין מה לדבר בכלל על שלילת פנסיה מהמדינה על עובדת היותו חבר כנסת בעבר (כמו שעושים לקציני צה"ל שסרחו, או שוטרים).

למרות שהמגמה חיובית, אנחנו רחוקים מאוד מלהגיע לצדק... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר הכנסת לשעבר עבד אל-מאלכ דהאמשה הצהיר לא פעם כי הוא מוכן להיות שאהיד למען מסגד אל-אקצה.

"ירי הקסאם על שדרות מוצדק"

"חטיפת החייל גלעד שליט היא פעולה לגיטימית ומכובדת"

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/446/039.html

אז מה?

יש גם חברי כנסת ישראלים שאומרים את השטויות האלה, ע"ע זהבה גלאון וציפי ליבני.

אז אם את הערבים מוציאים מהכנסת, גם את ציפי ליבני וזהבה גלאון צריך להוציא ולהאשים

בבגידה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה?

יש גם חברי כנסת ישראלים שאומרים את השטויות האלה, ע"ע זהבה גלאון וציפי ליבני.

אז אם את הערבים מוציאים מהכנסת, גם את ציפי ליבני וזהבה גלאון צריך להוציא ולהאשים

בבגידה.

נכון המצב שלהם אפילו יותר גרוע כי הם בוגדים גם בלאום וגם במדינה לעומת הערבים שפוגעים רק במדינה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החוק כנראה לא יעבור את הבגץ.

אין שום סיבה שהוא לא יעבור, הרי זו בס"כ הרחבה של חוק יסוד: הכנסת הקיים. מה שלא יעבור הוא נסיון להרחיק מהכנסת ח"כ ערבי על סמך החוק הזה, שוב לפי הניסיון מחוק יסוד: הכנסת.

אז מה?

יש גם חברי כנסת ישראלים שאומרים את השטויות האלה, ע"ע זהבה גלאון וציפי ליבני.

אז אם את הערבים מוציאים מהכנסת, גם את ציפי ליבני וזהבה גלאון צריך להוציא ולהאשים

בבגידה.

יש יש לך מציפי ליבני? נכון, הוא לא משופעת באינטיליגנציה (למרות שכנראה שהיא השרה האינטיליגנטית ביותר בממשלה הנוכחית, לא שזה אומר הרבה...) אבל היא לא אמרה שום דבר שמתקרב אפילו לבגידה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...