סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 56 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

בבקשה אל תכניסו את הדיון הזה לכאן,

fighter כבר פתחת דיון בעבר על נושא עבודה בתחום ה IT (תמיכה, סיסטם, נוק וכו').

למה שלא תקפיץ את הדיון ההוא שלך או תפתח חדש? תשאירו את דיון סיפורי התמיכה לסיפורי תמיכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

  • 1 חודש מאוחר יותר...

לאחר חודש ומשהו שלקח לי לקרוא את הפוסט הזה מצאתי במקרה בתייבת המייל של כל השיחות ההזויות שהגיעו אלינו

למוקד התמיכה בהוט חלקם שלי חלקם של נציגים אחרים אבל כולם מהמוקד בהוט.

דרך אגב כל שיחה שרשום בה טכנאי הכוונה לטכנאי של הוט אשר מתקשר למוקד לקבל תמיכה ברגע שהוא נמצא אצל לקוח

בקריאת שירות.

בקיצור קריאה מהנה:

משפט השבוע:

טכנאי:תגיד למה אני תחבר לרשת האלחוטית בראוטר אבל יש איטיות נוראית בגלישה

אני:כי יש 75 אחוז איבודי מידע להמשך טיפולך יש תקלת RF

טכנאי:מה מה ......יש איבודי מידע איך?

אני חוזר בשנית:תקלת RF כנראה תבדוק תשתית

טכנאי:הא אוקי איבודי מידע בתשתית עכשיו הבנתי

אני:אוקי סבבה יאלה ביי

טכנאי:רק רגע עוד שאלה האיבודי מידע עם בחיבור האלחוטי או בחיבור כבל

אני:..................מה על מה אתה מדבר?

טכנאי:אז לא הבנתי אתה מבלבל אותי

אני:ביייייייייייייייייייייי

לקוח: אני מבדר איתך כבר 40 דקות.

נציג בז"ב: כן, עוד מעט נתחבר.

לקוח: אז אולי נכיר בסוף ? אני אביא את הבנות שלי, אתה תביא את הבנות שלך ונעשה כייף...

נציג בז"ב: לא, לא, לא. אל תדאג הכול יהיה בסדר

אני: " תנתקי בבקשה את הראוטר מהחשמל..."

הלקוחה: "אבל אין לי שם כבל של חשמל.. הוא מתחבר רק למודם ולמחשב.."

אני: " לא יכול להיות שהראוטר עובד על אוויר.., הוא חייב להתחבר לחשמל.."

הלקוחה: "בחיי שזה ככה..., אין לו חשמל.."

נציג מכירות:"גברתי אני לא יכול לספק לך את החבילה במחיר שאת מבקשת"

לקוחה:"אתה ילד אתה לא מבין כלום"

נציג:"את רוצה שאני יפנה אותך לנציג אחר?"

לקוחה:"אתה רוצה להעביר אותי לעוד ילד כמוך?"

נציג:"אם כך את מעוניינת לדבר עם בכיר שיסביר לך למה זה בלתי אפשרי?"

לקוחה:"לא אני דווקא מעוניינת לדבר עם ההורים שלך!!!"

אני : תרשום בשורת הכתובות 192.168.0.1

הלקוח : זה משנה עם זה באנגלית או בעברית ?

אני : מהה???????

אני:הוט עסקים לשירותכם....

טכנאי:מה קורה? תבדוק לי מודם בבקשה..

אני: איזה מודם? טלפון או אינטרנט?

טכנאי:תבדוק את אאאא.... הטלפון של האינטרנט!

אני:?!?1?1?1?1?1?!?!??@#$@@$%%^

אני : יש לך במקרה כבל רשת ?

הלקוחה : שניה אני בודקת עם אחותי

הלקוחה : שואלת אותי , אחותי אמרה שיש להם כבל ....

אני : מה???

אני: הוט עסקים...

לקוח: אני רוצה לשמוע איזה צלצול הטלפון עושה בבקשה תתקשרי אלי..

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

זה הרג אותי@!!!

הוא לפחות הודה לי אח"כ...

הלקוח : תגיד עם אני מצטרף למבצע של 014 אז אני מקבל את הטלוויזיה ?

אני : אני לא יודע אני לא עובד ב 014

הלקוח : אבל אתה התשתיית זה אתם ...........

אני : אני רואה אותך גולש

הלקוח : לא..... זה לא נכנס לי לעבודה שלי

אני לאן אתה מנסה להיכנס ?

הלקוח : למקושרים

לקוח : יש לי בעיה במכשיר, אני כל הזמן צריך לנתק את הבטריה ולהחזיר ואז הוא פועל.

אני : אני חושש שהגעת למקום הלא נכון

לקוח : למה ? יש לי סמסונג

לקוח מתקשר עצבני רצח ... אומר לי

"תקשיב אני מה זה עצבני הייתי כמה שנים עם הוט עשו לי ת'מוות היה ניתוקים בלאגן לא פתרו את הבעיות גם עכשיו אצלכם בבזק יש את זה .... חשבתי אני יעבור לבזק הכל יהיה תקין.."\

אני אומר לו אדוני אתה מדבר עם הוט כרגע ..הוא אומר לי "סליחה טעות"

חחחחחחחחח

וואלה באמת אתמול השיחה הזאת הייתה השיא ..

לקוחה: יש מודם אחד שאין עליו אף נורה דולקת.

אני: אוקיי אם תבדקי מאחוריו תוכלי לראות שהכבל חשמל שלו לא מחובר.

לקוחה: אחרי בדיקה, כן נכון יש כבל אתם יכולים לתאם לנו טכנאי? ( הא!?!?!?!?!?!?!?!?! )

אני: לצערי אנחנו לא מתאמים טכנאי על דברים מסוג זה אבל אני אשמח לעזור לך לחבר את הכבל חזרה.

המנהלת של המקום משתלטת ולאחר שהסברתי את המצב היא אומרת: טוב אז אנחנו נתקשר מאוחר יותר

כי כדי לחבר את המודם לחשמל אנחנו צריכים לנתק את כל המודמים כי פעם שעברה אחת העובדות כמעט התחשמלה...

עם הכמות שכל שחוגגת שם אני יכול להאמין שחיבור מודם לחשמל יכול לסכן חיים.....

הגר נציגה מהשרות: יש לי לקוחה שלא גולשת .היא אמרה שזה בגלל חוב אך בדקתי איתה ואין לה חוב

אילנה הלקוחה:למה אני לא גולשת !!!שתו לי אכלו לי בלעו לי !!! אני מצליחה להיכנס לאינט' ויש הודעה שאני בחוב אך הנציגה אמרה שאין אז מה קורה?

אני: אילנה איזה הודעה בדיוק את מקבלת ?

אילנה: טו טו טו לו לו לו !!! אין אפשרות לגלוש כי יש לך חובב נטויג'ן !!!

אני: אילנה התקשרת להוט !!! . (אני במחשבות שלי : בלד סוקה נחוי )

טכנאי: התקשר לבדוק איבודי מידע

אני: אין איבודי מידע, מודם תקין

הטכנאי: אמרתי ללקוח שיש לו איבודי מידע כשהוא מדבר עם אשתו.. זה עושה לו סינון אוטומטי לצעקות שלה...

הלקוח: אני לא מצליח לתפוס אתכם כבר 10 ימים ...

אני:אדון לאיזה מספר אתה מנסה להתקשר

הלקוח: 199 ...166...

אני: תבדוק בבקשה כמה נוריות דלוקות לך על המודם..

הלקוח: מה זה מודם? אף פעם לא היה לי מודם..

אני: אם אין מודם.. אין קו..

הלקוח: גברתי, אני לא יודע על מה את מדברת.... אני לא יודע איך הטכנאי חיבר אותי.. כנראה דרך .. אין לנו מודם בבית...

לקוחה: דניאל העביר אותי אליך ( ממוקד פרטי ) אני צריכה הזזת שקע.

אני: אני מתנצל אבל אני לא יכול לעזור זה רק השירות לקוחות יכול לתאם לך והם לא עובדים היום.

לקוחה: אז למה דניאל העביר אותי אליך?! אני אשלח אליו את דודו טופז................

אני: כן אדוני מה הבעיה ?

הלקוח : לא עובדים לי שני הקווים וזה מאד דחוף זה מסעדת יוקרה!!!

שם המנוי- פיצוציית עדן

לקוחה: אני לא מצליחה להתחבר לרשת האלחוטית שלי דרך המחשב הנייד.

אני: רק שנייה אני בודק את הראוטר ((AMBIT.

אני: ברשימת הרשתות האלחוטיות את רואה את שם של הרשת הביתית שלך?

לקוחה: לא , אני לא רואה שום רשת.

לאחר כמה שניות אני שומעה קול " תל-אביב השלום , התחנה הבאה תל אביב ההגנה "

הסבר שהלקוחה יותר מדי רחוקה מהראוטר ( המלצתי לקנות מגבר)

הלקוח:"הטכנאי היה ואמר ש"יס" גנבו לכם את התשתית, אתם יכולים להחליט כבר מי גנב למי?"

נציג:" תגיד איפה הכבלים עוברים בבניין?"

הלקוח:"תגיד לי מה אני נראה לך מהנדס? תשאל ת'טכנאי"

הנציג מתקשר לטכנאי וחוזר ללקוח....

לקוח:"נו מה הטכנאי אומר?"

נציג:"תקשיב דיברתי עם הטכנאי שהיה במקום הוא טוען שיש שם כלב נושך כבלים סידרתי"

(יש לציין שהנציג התפקע לו מצחוק בפנים)

לקוח:"כן אני מודע לכלב הזה"

המשך שיחה עם אותו לקוח אבל עם נציג אחר (מה לעשות לפעמים נציגים גם לא חכמים במיוחד)

לקוח:"תקשיב טכנאי של הוט הגיע חתך את הכבל של "יס" וחיבר את התשתית שלכם במקום"

נציג:"רגע אני רוצה להבין הוט פועלת דרך כבלים נכון?"

לקוח:"כן"

נציג:"והתשתית של "יס" פועלת דרך צלחת לווין נכון?"

לקוח:"נו נו..."

נציג:"אז איך לעזאזל אנחנו גונבים ל"יס" את התשתית???"

לקוח:"מה אתה מה איך מ... תביא לי מנהל עכשיו!!!"

לקוח: שכחתי את הסיסמה להוטמייל

אני: אני לא יכול לעזור לך כי הוטמייל לא קשור להוט

לקוח: אבל זה הוטמייל זה המייל של הוט

אני: אדוני הוטמייל זאת חברה עצמאית שהקשר שלה להוט הוא מקרי

לקוח: אתה שקרן ואני אתלונן אצל קמיניץ (המנכל הקודם) הוא חבר שלי

אני : אדוני איזה ווינדוס יש לך ?

הלקוח : יש לי קפה קפה וגוגל

משפט השבוע:

אני: אדוני אני מתאם לך טכנאי בין 13-15

לקוח: תעשה יותר מוקדם זה דחוף

אני: זה באמת הכי מוקדם שאני יכול אני ישתדל שיגיע הכי קרוב ל13

לקוח: לא נו מה את רציני זה עסק פה אני לא יכול להכנס לפייסבוק

אני: אני רואה שמאתמול היו לך ניתוקים והייתי רוצה לתאם טכנאי תוכל לקבל להיום?

לקוח : מה פתאום! , היום יש ביתר ירושלים !!!

טכנאי . תבדוק לי את הנתונים בפנים כי אני לא אכנס בפנים יותר אני – למה ? מה קרה ?

אחי איך שאני בודק יצא לי נחש גדול מבית של הלקוח .

אני לא חוזר לשם .

אני :HOT עסקים לשרותכם שלום מדבר X

לקוחה: שלום יש לי תא קולי שהקלטתי הודעה בקול שלי ואני רוצה להחזיר את זה למצב "שהרובוט מדבר"

אני : הבנתי ......

לקוח: שלום, האינטרנט לא עובד לי..

אני: מה המס' סידורי של המודם?

לקוח: לא יודע.. זה בכלל מודם של ...

אני: אז למה אתה מתקשר להוט?

לקוח: כי הם אמרו לי, אז התקשרתי

טכנאי:"שלום מדבר הטכנאי תעלה לי מנוי של קורבן בתל אביב"

אני: "תנתקי בבקשה את המודם מהחשמל.."

הלקוחה: "אני לא חושבת שהוא מחובר לחשמל, הוא מחובר למחשב..."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

גם הקפצה וגם שאלה - כי נראה שיש פה המון אנשים שעבדו בתמיכה טכנית.

אתם יודעים אולי לאיזה ספקיות יש מוקדי תמיכה טכנית בירושלים? אני מחפש עבודה בתמיכה טכנית בנרות (הולך טוב עם הלימודים שאני אוטוטו מתחיל)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שזו העבודה היחידה בתחום שאני יתקבל אליה עם הנתונים שיש לי כרגע - אין לי ניסיון בתמיכה טכנית ולא ניסיון מוכח בשום מערכת מידע אחרת, אין לי גם תעודה כלשהי, אז הנחתי שזה מקום טוב להתחיל בו.

אני מתחיל עוד מעט לימודים של MCITP

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

לא ממש תמיכה טכנית, אבל גם למי שמתקשר לקופת חולים שאני עובד בה יש הברקות.

רופאה מסויימת יצאה לפנסיה לא מזמן, מילא זה שצריך לחזור על זה 8 פעמים בכול שיחה עד שהלקוח\ה מעקל את זה, אבל יש תגובה אחת שבאמת הרגה אותי

השיחה כפי שהיא, לא נגענו:

"הרופאה שלך יצאה לפנסיה, ד"ר XXXX מקבלת במקומה"

"אני לא מכירה את ד"ר XXXX אני רוצה את הרופאה שלי!!! מתי היא חוזרת מהפנסיה?"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד סיפור משעשע שנזכרתי בו מתקופת העבודה שלי מבזק שהוא, לצער כולנו, סיפור אמיתי ולא בדיחה.

מכירים את אותן המדבקות הצבעוניות עם הטלפון של התמיכה הטכנית שמודבקות על המודמים של (מי אמר MOM ולא קיבל? :D)?

איזה ילד גאון אחד הצליח להוציא את המדבקה הזאת בצורה עדינה (אדים?) ולהדביק אותה על מיחם מים.

יום אחד המיחם מפסיק לעבוד ומה עושה האמא של הילד? מתקשרת לבזק לבקש תמיכה! :lol: :'(

האמא נשאלת למה היא מתקשרת לבזק והיא פשוט עונה שרשום על המיחם לתמיכה טכנית תתקשרו לבזק 1800-340-340.

פה אני באמת תוהה לאן האנושות מתדרדרת....

הסיפור הזה האמת הזכיר לי את הפרק של IT crowd שבו מוס ורוי מציגים לקהל דרך ג'ן את האינטנט כקופסאת פח שחורה והוא אשכרה קונה את זה ונכנס לפאניקה של סוף העולם כאשר הקופסא נופלת על הרצפה. הם בהתחלה צוחקים ואח"כ פשוט לא יודעים אם לצחוק או בכות.

http://www.youtube.com/watch?v=mSGT6SSI0lA

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטימטום האנושי אף פעם לא מפסיק להפתיע,

היתה תקופה שעבדתי במוקד 103 (ש"ל של חברת חשמל), התקשרה אחת וביקשה (ברצינות תהומית) שנשלח לה בדואר אקספרס (!) את הקלטת של הפרק האחרון של היפים והאמיצים מכיוון שהיא החמיצה אותו עקב הפסקת חשמל.

או ההוא שהתקשר וביקש שחברת החשמל תשלם עבור צביעה של הרכב שלו מכיוון שהחנייה שלו נמצאת מתחת לחוט חשמל שעליו עומדים (דרך קבע!) ציפורים שעושות את צרכיהן על מכוניתו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבחורה הראשונה טיפשה עד כדי כאב שלא מבינה שלחברת החשמל אין יכולת טכנית לעשות את זה כי אין לה ארכיון סדרות והיא לא קשורה לזה בשום צורה....

הבחור השני לא בהכרח כלכך טועה, אני מאמין שאם הוא היה הולך למשפט, עם קצת מזל והשופט הנכון הוא גם היה מקבל פיצויים. בהנחה כמובן שהוא באמת יצליח להוכיח שהרכב שלו נפגע בעקבות חוסר התחשבות של חברת החשמל.

זה שהנושא הוא "חרא של ציפורים" וזה נשמע אולי מצחיק ומגוחך, לא משנה את העובדה שיש פה מידה של אחריות. הרי אם הכבל היה נקרע ונופל על המכונית, גם אז היית אומר שהוא לא היה חייב לחנות שם? אם זאת החניה שלו, אז זאת החניה. חברת החשמל צריכה לפרוס את התשתית שלה בלי להפריע לתושבים ככל הניתן.

מצד שני, הגיוני להניח שהכבל הזה היה שם לפני שנבנתה החניה, מה שמסבך את הסיפור....

בקיצור, בארה"ב הוא בטוח היה זוכה במשפט :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...