סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 54 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אתם הרגם אותי עם כל הפורום הזה

לקח לי בערך חודש וחצי לעבור עליו ונשפכתי ממנו :lol:.

כמה דברים קטנים (בתור תומך טכני בבזק :hat:):

1. מה לעשות :nixweiss:, לא תמיד אתם יודעים מה קורה ביחס תשתית - מחשב במיוחד ב- 678 ( :bash:), אז תנו לתומך קצת קרדיט הבכירים שלו עבדו הרבה כדי שיהיו לו תסריטים.

2.לפני שמתקשרים לתמיכה: לעשות ריסט למחשב, לבדוק עם קו הטלפון עובד, להוריד פיירוול+אימיול וכו' ;)

3. אם אתם לא מומחים במחשבים, :silly: לא נורא, בואו עם מירב הפרטים "הרלוונטים" לנושא ואנחנו באמת נעשה הכל בכדי לעזור...

אם אתם מחכים על הקו שעה (למרות שאנחנו מחכים לשיחה חצי שעה) אל תספרו לנו את זה, הלקוח הבא גם רוצה שירות - להיות עניינים.

אם אתם מומחים במחשבים, נא לתת אינפורמציה רלוונטית ולא את תעודות ההשכלה שלכם :pissed:.

ואם אתם משנים לדוד, דודה, סבא, סבתא, אח, אחות ושאר מרעין ובישין את ההגדרות (הופכים מודם לנתב וכו') תשאירו גם מספר טלפון שיזעיקו אתכם אם יש תקלה ותדברו איתנו - זה די מעצבן לתשאל לקוח שלא יודע כלום , איזה מודם יש לו (MOM...)

וסתם ככה ...תמשיכו להיות סבבה וקחו את החיים בקלות, אז מה אם אין ל- 24 שעות? יאללה צאו לשחק בחוץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אין ל 24 שעות יכול להיות סופר-קריטי, והיום גם אם זה לא "קריטי" - יש אנשים שלא יכולים בלי אונליין

24 שעות זה המון זמן בלי , אני אישית אשתגע מזה.

2. אין יותר תגובות לעניין הנ"ל, אני מזכיר לכולם שזה דיון סיפורי תמיכה מצחיקים, או סיפורי שירות מצחיקים + תגובות

אבל הכל עד גבול מסויים - אל תלכלכו את הדיון הזה, אל תספימו אותו בתגובות שלא קשורות אליו.

רוצים לנהל דיון במישור רציני על תמיכה טכנית? אחלה - תפתחו דיון נפרד, ואתם מוזמנים לתת כאן אפילו קישור אליו.

-- מי שיעבור על הסעיף הנ"ל תגובותיו הרלוונטיות יימחקו מהדיון הזה, ותרשם לו אזהרה במערכת הפורומים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור תומך לשעבר,

הייתי מת לזכות את כל ה"מסכנים" שנתקעו בלי 24 שעות.

אני נשבע שהייתי מגיע עד הבית שלהם ונותן להם מעטפה רשמית עם כל ה1.5 ש"ח שהם משלמים ליום בצירוף מכתב התנצלות מהמנכ"ל.

או בקיצור,צאו מהסרט-זה כולה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

smallestviolin.jpg

2. אין יותר תגובות לעניין הנ"ל, אני מזכיר לכולם שזה דיון סיפורי תמיכה מצחיקים, או סיפורי שירות מצחיקים + תגובות

אבל הכל עד גבול מסויים - אל תלכלכו את הדיון הזה, אל תספימו אותו בתגובות שלא קשורות אליו.

רוצים לנהל דיון במישור רציני על תמיכה טכנית? אחלה - תפתחו דיון נפרד, ואתם מוזמנים לתת כאן אפילו קישור אליו.

-- מי שיעבור על הסעיף הנ"ל תגובותיו הרלוונטיות יימחקו מהדיון הזה, ותרשם לו אזהרה במערכת הפורומים.

אריק, זה הלקוחות...הם מצאו דרך לנקום בנו :errrr:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^

חבל שזה צ'ילו מוקטן ולא כינור.

כן, אני יודע, אני קטנוני.

אבל אם כבר עושים רפרנס לקטע מסרט, בוא נעשה אותו כמו שצריך ^^

מעין סיפור תמיכה טכנית:

אני עובד באופיס דיפו, לפני כמה חודשים שמו אצלנו בכניסה כל מיני... עציצים שונים ומשונים.

לפני כמה ימים באה לקוחה חביבה, ביקשה לדעת על המחשב הזה ועל המדפסת הזאת.. נה נה ני נה נה נה.

ואז אמרה לי "אה ויש לי עוד שאלה".

לוקחת אותי לעמדה של העציצים ואומרת לי "תראה, אלו אבני קורץ(או משהו כזה), אני יכולה להוציא אותם ולשים חלוקי נחל?"

באמת שלא ידעתי מה לענות, היא לא יכלה לשאול אותי משהו פשוט כמו האם אפשר לשים זיכרון 1 בסלוט של 2, כל עוד הצ'יפסט תומך לאחור ויכול לעשות downclocking? פי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מיקרה שקרה לי .

התקשר איש IT של חברת שנותנת שירותי תלפונייה לכול העולם ואחד מקוים שלהם לחו"ל הוא דרך החברה שאני עובד בה,

קו תמסורת לא משנה של איזה ספק.

בין הבדיקות שביצענו היו בדיקות העמסה של PING בין ציודי קצה של הקו.

לאחר 20 דקות של בדיקה הלקוח שואל אותי:

" 20 דק אנחנו מקבלים משכורת לעקוב אחרי סימני קריאה על מסך :-)"

פינג תקין בציודי Cisco מופיע כ"!"....

סיפור נוסף הוא מ2001

לקוח שבמיקרה היה מדריך MCSE באחת המיכללות.

שעה 23:30 לאחר הגרה מחדש של חשבון הדוא"ל שלו , mail בדיקה ...

שאלתי אותו עם כיבל דואר, דממה של 10 דק' על הקו ולהחריעה הלקוח מתנשף לא התיבה ריקה...

שומע קול של מכה :kopfpatsch: , סליחה אני עפוף כן כיבלתי הכול תקיו.

הלקוח ירד ליבדוק עם יש דואר בתיבה בכניסה של הבית :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עובד בתור תומך טכני באחת מחברות הסלולר ולפעמים נופלים עליי לקוחות שלא יודע מאיפה הגיעו (אולי מאזור חיוג 08...). בכל מקרה, לפני מספר ימים הגיעה אליי לקוחה שטוענת שהיא לא מצליחה לקרוא את ההודעות שהיא מקבלת. שאלתי אותה בתחילת השיחה אם היא מצליחה להיכנס להודעה והיא אמרה שאכן כן אבל ההודעה לא מופיעה.

עשיתי איתה הכל - שחזור הגדרות במכשיר, כיבוי והדלקה, הפעלה מחדש של הקו ושום דבר לא פתר את הבעיה ובסופו של דבר נמאס לי לדבר איתה ואמרתי לה שאחזור אליה יותר מאוחר (דיברנו בערך 20 דקות). אחרי זמן קצר חבר צוות שלי חוזר אליה ואומר לי שהבעיה נפתרה. התברר שהלקוחה לא לחצה על הכפתור שמציג את ההודעה ובסימון שלו רשום "הצג הודעה", קשה לי להבין מה היא חשבה שיקרה כשהיא תלחץ על הכפתור הזה...

:bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתמול התקשרתי לתמיכה הטכנית של ואמרתי לתומכת שאין לי תמונה בטלוויזיה (מסך שחור).

היא שואלת אותי מה מופיע בממיר.

אני מסתכל, ואומר לה "אהה... הממיר כבוי".

לקח לי שנייה וחצי לקלוט שהיא בטח חושבת שאני דפ"ר, אז תיקנתי את עצמי ואמרתי לה שניתקתי את הכבל חשמל של הממיר מהחשמל, ניתקתי את הכבל אנטנה מהממיר וחיברתי אותו בחזרה, וחיברתי בחזרה את הכבל חשמל של הממיר לחשמל, וחזרתי על הפעולה הזאת פעמיים, ולא קורה כלום.

היא שמה אותי על המתנה לשתי דקות להתייעצות ואמרה לי שכנראה הממיר התקלקל והיא שולחת אלי טכנאי שיחליף את הממיר.

הטכנאי הגיע אחרי שעתיים, ואמר לי שיקח שעתיים עד שהכרטיס החכם שלי יסונכרן עם הממיר החדש, ואני לא צריך להתקשר לתמיכה הטכנית.

אחרי שעתיים וחצי בהן צפיתי בסרט במחשב עדיין לא היה סנכרון, אז התקשרתי שוב לתמיכה הטכנית.

התומך אמר שהוא יעשה איזו פעולה שתזרז את התהליך, ואחרי 5 דקות שהייתי איתו על הקו (הרוב בהמתנה), היו לי שוב את כל הערוצים.

מסקנה: לשים לב איך אתם מתארים תקלות (לא רק לענות על השאלות של התומכים, אלא לתת את כל המידע הרלוונטי), ואם טכנאי מחליף לכם ממיר אז תתקשרו בהקדם לתמיכה הטכנית, תגידו להם שהיה אצלכם טכנאי שהחליף לכם את הממיר ואתם צריכים שיסנכרנו לכם את הכרטיס החכם עם הממיר החדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...