סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 51 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

אני שונא את האלה שמשנים את האייקון של האקספלורר, זה פשוט בלתי אפשרי לתמוך בהם...

טוב, תיכנסי ל-E הכחולה (האקספלורר ב"מפגרית")

אין לי כזה.

אז איך את נכנסת לאינטרנט?

לוחצת על ה"דובון אכפת לי".

מה?

כן, נו, הדובון של האינטרנט, מה אתה לא מבין?

טוב (ביאוש, מבין את גודל הבור שאליו נכנסתי), תפתחי את הדוב...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

תשמע, אם התקשרת מספיק לתמיכה בשביל לדגום בצורה טובה את הידע של התומכים(גם של התשתית וגם של הספק),

הרי שמן הסתם אתה גם לא המבין הכי גדול(לפחות לא בתחום הספציפי הזה).

לא, למען האמת לא התקשרתי לתמיכות כבר כשנה.

העניין הוא שבזמנו הייתה בעיה בקווים של 014-כבלים וכל פעם הריצו אותי משם לפה וכן הלאה.

שוב ושוב הייתי צריך להסביר להם שאין סיגנל ואני לא מקבל מידע מהשרתים וכו' וכו'

ושוב ושוב הם טענו שהבעיה במחשב שלי, וכל פעם ביקשו ממני לעשות בדיקה של IPCONFIG וכו' וכו' וכו'..

כפי שנטען מקודם, הם רואים שהלקוח שמדבר איתם בזה הרגע [אני למשל] יודע על מה הוא מדבר,

אבל בכל זאת מתייחסים אליו כמו למפגר, אני מניח שזה ככה כי יש להם פרוטוקול ועליהם לעבור עליו בכל שיחת טלפון,

מעבר לזה - ניכר כי רוב התומכים לא מבינים בתחום אז זה מינוס אדיר לתמיכה, הן לשיחה והן לתמיכה.

למען האמת היא שיש לי ידע מספק ברשתות.

אם כי, לרוב הידע הזה כלל לא רצוי למשתמש הביתי, אלא בד"כ למנהלי .

בכל מקרה, בבית אין הרבה דברים שצריך לדעת, בד"כ זה מסתכם בבדיקת חיבורים, Ipconfig ועוד כמה דברים נחמדים.

בקיצור - בד"כ התמיכה היא זוועתית מבחינת חומר האנשים והידע שלהם, נורא חבל![br]פורסם בתאריך: 4.11.2008 בשעה 13:52:06


ונחש מה זה "הסוס עם הבנדנה?"

גדול :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Tech Support: "Type dir, space, a, colon."

Customer: "With a space after 'space'?"

lol מה?!@?

אשכרה הסכמת לזה? יום שלם בלי אינטרנט? זאת פאשלה שלהם, זה לא שעכשיו עברת לחברה אחרת ויש להם את הפריבילגיה להגיד לך "מחר החשבון שלך יהיה פעיל". הם צריכים לעשות את זה מיידית!

זה כבר היה לילה. הלכתי לישון. כשחזרתי מהעבודה, למחרת, כבר היה לי .

אז איך את נכנסת לאינטרנט?

לוחצת על ה"דובון אכפת לי".

קרעת אותי! :lol:

בקיצור - בד"כ התמיכה היא זוועתית מבחינת חומר האנשים והידע שלהם, נורא חבל!

זה בגלל שמשלמים להם משכורת מינימום עם התחייבות לשנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, אבל שיהיה סינון מינימלי לפחות :nixweiss:

כנראה שהסינון לא הולך על פי הקרטריונים הנכונים לצערי.

איזה סינון ?! אם יהיה סינון רציני, אף אחד לא יעבוד שם, עבודה גרועה - שכר מינימום בשביל עבודה שאח"כ אתה מוציא את כל הכסף שהרווחת על שיקום (פיכיאטר, פיזיוטרפיה ועוד) וגם אז נשאר באוברדראפט בבנק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו, למה מלמדים את התומכים הטכניים בהוט לקרוא לCommand Prompt בשם "המסך השחור"? בפעם הראשונה, חשבתי שזאת סתם מישהי שלא ממש מבינה במחשבים, אבל כשהתקשרתי בפעם אחרת ועוד מישהי (אחרת) קראה לCommand Prompt בשם "המסך השחור", זה כבר הצביע על מגמה.

- אני: אין לי חיבור לאינטרנט.

- היא: איזה יש לך?

- אני: Windows Ultimate 64bit.

- היא: תלחץ על כפתור התחל.

- אני: יש לי . אין בויסטה כפתור התחל.

- היא: בצד ימין למטה יש כפתור עם סמל של שכתוב עליו התחל.

- אני: הWindows שלי באנגלית... טוב, לא משנה. את רוצה לדעת מה הIP שלי? הIP שלי הוא xx-xxx-xxx-xx.

- היא: לא. עכשיו, תלחץ על הפעל.

- אני: אמרתי לך שהWindows שלי הוא באנגלית... לא משנה. לכתוב cmd?

- היא: כן. יש לך מסך שחור?

- אני: מה?!

- היא: אחרי שכתבת cmd ולחצת על Enter, הופיע לך מסך שחור?

- אני: אהה... זה הCommand Prompt.

- היא: אוקיי. תכתוב i p c...

- אני: ipconfig.

- היא: כן, נכון. מה כתוב לך?

- אני: כבר אמרתי לך לפני כמה דקות מה הIP שלי. זה xx-xxx-xxx-xx, אבל זה הIP ברשת הפנימית. אני רואה בדף של הראוטר שאני לא מקבל IP מהמודם.

- היא: אנחנו לא תומכים בראוטרים. אתה צריך לנתק את הכבל של המודם מהראוטר ולחבר אותו למחשב איפה שהכבל של הראוטר מחובר עכשיו, ואז להגדיר חייגן.

- אני: אני לא רוצה להגדיר חייגן, יש לי בבית כמה מחשבים, ואני רוצה לעבוד עם הראוטר שלי.

- היא: הראוטר שלך לא עובד, והאינטרנט יעבוד רק אם תגדיר חייגן. חיברת את המודם למחשב?

- אני: לא. לא חיברתי את המודם למחשב. עד עכשיו עבדתי בלי חייגן, הראוטר שלי בסדר גמור, ואני לא רואה סיבה להתקין חייגן.

- היא: אתה צריך לחבר את המודם למחשב ולהגדיר חייגן, אחרת אני לא אוכל להמשיך לעזור לך.

- אני: אפשר, בבקשה, לדבר עם המנהל שלך?

- היא: המנהל יגיד לך אותו הדבר. אתה צריך להגדיר חייגן.

- אני: בסדר, אני רוצה לדבר עם המנהל.

- היא: כל המנהלים עסוקים עכשיו. אתה רוצה שאני אסביר לך איך להגדיר חייגן?

- אני: לא. אני אמתין.

- היא: אוקיי.

- מוסיקה

- מנהל: אדוני, איך אני יכול לעזור לך?

- אני: יש לי חיבור MPLS ואין לי חיבור לאינטרנט.

- מנהל: יש לך ראוטר?

- אני: כן.

- מנהל: אנחנו לא תומכים בראוטרים, אז אתה צריך לנתק את הראוטר ולחבר את המודם ישירות למחשב.

- אני: אין לי בעיה עם הראוטר. הראוטר מוגדר נכון, ואני כל הזמן הייתי מחובר איתו למודם בלי חייגן. בשביל מה אני צריך חייגן אם יש לי MPLS?

- מנהל: הממ... אני לא רואה שיש לך חיבור MPLS. כתוב לי שאתה מחובר עם חייגן.

- אני: מה פתאום חייגן? אף פעם לא הייתי מחובר לאינטרנט בכבלים עם חייגן. תמיד היה לי MPLS.

- מנהל: ביקשת אולי לעבור לאינטרנט עם חייגן?

- אני: לא. מה פתאום?

- מנהל: הממ... היו אצלנו שדרוגים במערכת בזמן האחרון, אז יכול להיות ששינו לך את שיטת החיבור בטעות.

- אני: אז אתה יכול להחזיר את זה בחזרה לMPLS?

- מנהל: כן, אני אסדר את זה. אבל, זה יקח קצת זמן כי אני צריך לקבל קבצים מהספקית .

- אני: איזה קבצים? הם שלחו לכם את ההגדרות כשהתחברתי.

- מנהל: אין לי גישה לזה, אבל אני אזרז את הבקשה. מחר כבר יהיה צריך להיות לך .

- אני: אוקיי. תודה!

- מנהל: שמחתי לעזור.

:kopfpatsch:

קרה לי בדיוק אותו דבר! :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...