סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 24 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

למה לתרד אחר :s05: תרשום גם כאן, העיקר שמדובר ביחסים בין עובד ללקוח. לא יזיק לצחוק עוד טיפה ;).

בגלל המורות האלה אגב, אני רגיל כבר לעבוד ערבים בבזק בינלאומי! כי אנחנו זכינו במכרז לטפל באינטרנט של משרד החינוך בכל בתי הספר. ולעזור למורה שלא נגעה במחשב שלה בחיים, לסדר תקלה במערכת מורכבת יותר מאינטרנט רגיל, היה ממש סיוט (מה שהקשה יותר, שהמערכת הייתה כל כך מוזרה, שאני בעצמי לא הבנתי אותה ב-100% :-\). בערבים אין בתי ספר, אז כך פתרתי את הבעיה :smile1:.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני לא מכיר כמעט אף אחד שעובד בבקרים אצלנו

זה אשכרה 2 סטים שונים של אנשים

כשהתחלתי לעבוד, בחודש הראשון עשיתי בקרים, רק בעיות דואר מעצבנות ומזכירות נודניקיות שמעבירות אותי לבוס שלהן שאין לו מושג

והאינקרדימייל המאפן שלהן תוקע להן מליון סמיילים בכל מייל, וכל התעבורה בשרת הדואר נתקעת רק בגללן...

עברתי לעבוד רק בערב/לילה , עולם אחר לגמרי... מפעם לפעם לעיתים רחוקות יוצא לי לעבוד בוקר, ואני בכלל לא מכיר שם אף אחד בעבודה..

לא יודע מה הנהלים לאוכל, להפסקות, להזמנת מונית הביתה... הכל כ"כ שונה... עולם אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה מטפטף לפי שעות העומס של המתקשרים, יש בערך כל משמרת שאתה רק רוצה.

אצלנו לפחות, זה הולך בערך ככה :

משמרת בוקר "מוקדמת" - 2-3 אנשים מגיעים ב 07:00 בבוקר, עובדים עד 15:00

משמרת בוקר ראשונה - רוב האנשים (לא יודע בדיוק כמה) מגיעים ב 08:00 עובדים עד 16:30

משמרת בוקר שניה - עוד כמה אנשים מגיעים עובדים 10:00 עד 18:00

ב 12:00 עוד

ב 14:00 עוד

ב 15:00 עוד

(אלה משמרות שאין להן כמות קבועה של אנשים, יחסית מעט)

ב 16:30 נכנסת משמרת ערב ראשונה, במקום משמרת בוקר ראשונה, ועובדים עד 23:45

ב 18:00 ערב מאוחרת עד 23:45 או 01:00 או 02:00 (כלומר חלק מסיימים ב-1 , חלק ב-2...)

יש 1-2-3 אנשים אולי שמגיעים ב 20:00 ועובדים עד 03:00 בבוקר

ב 23:45 מגיעים 3 אנשים למשמרת לילה, שעד 03:00 עוד יש איתם אנשים במוקד,

אבל מ- 03:00 עד 07:00 הם לבד עם אחראי משמרת ושולחן סנוקר ופלייסטיישן.

והגלגל מסתובב...

אני, נדיר שאני עובד לפני 16:30... (חוץ משבת בוקר (10 בבוקר), משמרת קבועה שלי, אבל זה לא נחשב, זה שבת...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, כי לא חסר אנשים שערים בשעה כזאת, ונתקלים בבעיות עם האינטרנט. אי אפשר לתת להם להירקב עד הבוקר. הם פשוט כמות קטנה, כך שלא צריך הרבה נציגים במוקד. אפשר להסתפק בחמישה נציגים מקסימום, ואולי יהיה זמן המתנה של 4 דקות במקרה הגרוע.

תמיכה טכנית חייבת לפעול 24 שעות ביום, מאז ותמיד, כולל חגים. רק בימים נדירים (כיפורים וכו') לא עובדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוזר

קרה לי פעמיים שפעם אחת התמיכה של 012 עבדו עד 8 בערב, ופעם אחת שהייתי צריך תמיכה ביום שבת אבל הם לא עבדו ביום שבת

היום הם עובדים 24/7 בכל השנה חוץ מיום כיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...