סיפורי תמיכה שקרו באמת - עמוד 25 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפורי תמיכה שקרו באמת


Kidney_stonE
 Share

Recommended Posts

  • תגובות 1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

קודם אתה מתחיל, תומך טכני בסיסי לאינטרנט. אתה תומך בלקוחות פרטיים עם חיבור בודד, בלי הרבה סיבוכים.

לפי הביצועים שלך, מתחילים לקדם אותך בחברה, אם לעסקי, או לרשתות וכו'. אתה יכול גם להמשיך ולהתקדם בתמיכה טכנית הבסיסית, לתפקידים גבוהים יותר:

תומך טכני בסיסי קו 1--->תומך טכני קו 2 (מקבלים כאן תקלות שבקו 1 לא הצליחו לפתור, גם נותנים תמיכה מיוחדת לחלק ממוצרי החברה)--->בכיר (מי שמסתובב בין הנציגים, ועוזר להם לפתור ללקוחות תקלות אם יתקשו)--->אחמ"ש (אחראי משמרת, מנהל את המשמרת כולה בזמן שעובד)--->מנהל צוות (הנציגים בכל חברה מחולקים לצוותים, ולכל צוות מנהל עליו, שאחראי על כל מה שקשור אליהם).

בחלק מהחברות, כמו החברה שאני עובד בה כרגע, יכולים לקדם אותך גם לתפקידים בחברות אחרות. מהתמיכה הטכנית אצלנו, הרבה התקדמו למיקרוסופט, מרקורי, וכו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, זה שונה מחברה לחברה,

אבל בסה"כ בגדול אתה מתקבל , עושה קורס ותומך > משם אתה מתקדם לפי נסיון, מבחנים, האזנות, וותק ושאר פרמטרים.

בהתאם לתפקיד אליו קודמת עם הזמן, תעבור הדרכות, קורסים וחניכות, בהיקף שהתפקיד החדש מצריך, כמו בכל מקצוע בכל מקום...

נ.ב. לא כל מי שעובד בתמיכה ללקוחות עסקיים , עבד קודם בתמיכה הפרטית, לרוב מקבלים לשם אנשים מבחוץ, ולצערי אצלנו לפחות מקבלים ומסמיכים

לתמיכה עסקית, גם אנשים ללא רקע בכלל (במקום לקדם מישהו עם ידע ונסיון מהתמיכה הפרטית).

לרוב יש הרבה תפקידים בחברה, ברמה הטכנית או תפקידים במקומות אחרים, ולא רק תמיכה

ואפשר להתקדם מבפנים ביותר קלות לתפקידים פנימיים אחרים, שמצריכים ידע לימודי או מקצוע כלשהו (שכמובן יש לך, כמו - אתה יודע לתכנת > יהיה לך ייתרון כעובד חברה, לעבור למערך המתכנתים במחלקות השונות, על פני מישהו שמגיע מבחוץ)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל בסה"כ בגדול אתה מתקבל , עושה קורס ותומך > משם אתה מתקדם לפי נסיון, מבחנים, האזנות, וותק ושאר פרמטרים.

וגם כמובן לפי תקן וצורך.... מישהו קודם או עזב או התפטר ? יש תקן פנוי ואפשר לקדם מישהו אחר לתפקיד הפנוי...

צורך - יש יותר לחץ ? צריכים יותר בכירים או תומכי , כי כולם קונים ראוטרים עכשיו ? יקדמו אנשים לתמיכת ...

זה לא משהו מיוחד, זה כמו בכל מקום עבודה אחר... כולל פוליטיקה פנימית וחבר של מי אתה... כמו בכל מקום עבודה שקיים כמעט..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, זה נהיה פחות ופחות קשור לסיפורי תמיכה מצחיקים :silly:

אני עכשיו בכיר במוקד , אחרי שמלא זמן לא רציתי להתקדם כי זה הבדל לא משמעותי בכסף, ולא התאים לי ללימודים

ואני די בונה על לעבור לחברה אחרת (כמו שכתבתי קודם) ממש בקרוב, בתקווה... אם לא, אני אשאר בתפקיד שלי או שאתקדם

(או לעסקית, או לנוק, או להיות "יועץ" (זה שהתומך מדבר איתו ושואל אותו מה לעשות, כשהוא שם אותך על המתנה...)

רוב התפקידים (גם הבכירים שציינתי) לא כאלה זוהרים, לפחות אצלנו, זה לא יותר מ3-4 שקלים לשעה יותר מתומך "רגיל"

והעבודה הזאת היא מין עבודת "בינתיים" עד שתמצא משהו שמשלם יותר כסף, או מקצוע אמיתי, או שתסיים ללמוד ותעבוד במקצוע שלך

או כל שאיפה אחרת

לא נתקלתי בהרבה אנשים שרוצים להתקדם במוקד התמיכה ולהשאר שם כל החיים, זאת באמת עבודה של "בינתיים"

אלא שרוצים להתקדם, בד"כ שואפים או לתפקידים ניהוליים (אחראי משמרת ומעלה) ולאט לאט לעלות יותר בסולם הדרגות בחברה, וזאת די בחירת קריירה

בתחום הניהולי, אבל עדיין יכולה להיות עבודת "בינתיים" בתקווה לעבודה ניהולית גדולה יותר.

ויש כאלה שרוצים להתקדם בתחומים הטכניים , ולעבור למקומות שכאלה בתוך או מחוץ לחברה... ובשביל זה צריך להשקיע וללמוד (בהתאם לאיזה תפקיד רוצים)

שוב, כל זה - כמו ב...כל מקום עבודה אחר כמעט... :) ובכל מקום עבודה יש את הסטיות שלו והדברים השונים כמובן.

נראה לי שאתה מתלהב/שואל את כל השאלות האלה, פשוט כי אתה לפני/אחרי , ועוד לא יצא לך תכלס לעבוד במקום עבודה מסודר לתקופה ממושכת

(זאת חס וחלילה לא ירידה או משהו, זה כמובן רק בגלל הגיל שלך)

תמיכה טכנית זה לא עולם הזוהר... זאת עבודה די אפורה ומעצבנת ומשעממת לפעמים (כמה פעמים אפשר לדבג "לא מתחבר לי 769")

אבל מצד שני, בתור עבודת "אני צריך כסף ולא מצאתי משהו יותר מתאים לי לחיים ללימודים וכו' עכשיו" זאת אחלה עבודה, לומדים המון,

מכירים אנשים נהדרים וכו'

(בפעם האחרונה... כמו בהרבה מקומות עבודה אחרים...)

יש אנשים שמתחברים לעבודה הזאת ונהנים ללמוד את התחום, ולהתפתח ולקרוא ולעבור קורסי הסמכה כי הם רוצים להעשיר את הידע שלהם

(קורסים כמו MCSE, CCNA וכו', או לימודים אחרים) ולהתפתח בקטע הטכני, בשביל להתקדם לתפקידים טכניים כאלה ואחרים בפנם או בחוץ.

ויש כאלה שסתם עובדים בשביל הכסף-פינאטס שמקבלים שם, ולא לומדים ולא מתפתחים, סתם עונים כמו וגם התשובות שלהם נראות ככה..

(זה לא אומר שהם אנשים פחות טובים, אבל כן תומכים פחות טובים, זאת עבודה שלא שווה את ההשקעה בשבילם, אלא רק עד שהשאיפות האחרות שלהם יתגשמו, כמו לעבוד במקצוע אחר שלא קשור בכלל לעבודה הנוכחית, שאותה הם עושים נטו בשביל הכסף)

אני רואה בזה את הגורם להבדל בין תומך שאתה נהנה לדבר איתו, לכזה שאתה לא נהנה לדבר איתו.

כזה שיפתור לך בעיה בדקה לכזה שתתקע איתו על הקו חצי שעה, כי אין לו שמץ מהחיים שלו בדברים כאלה.

אני אישית מאוד לקחתי את זה מבחינה טכנית ואהבתי ועדיין אוהב ללמוד, גם טכנית וגם מבחינת "איך לדבר עם אנשים"

אפשר ללמוד הרבה בנושא הזה מעבודה כזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיץ שעבר עבדתי במחסן חלקי חילוף של מזגנים, וגם קצת בשל מוצרים לבנים

אז לפעמים היו שמים אותי בטלפון כי זה שעבד בלענות לטלפון לא היה באותו יום(בעיקרון העבודה שעשיתי שם זאת היתה עבודה פיזית)

הבעיה היתה שהנושא היה חלקים של מזגנים שלא ידעתי בדיוק מה לענות כי אני לא יודע כלום על מזגנים

בגלל זה מעניית אותי תמיכת כי יש לי קצת ידע בסיסי וגם הדרישות לתומך מתחיל אפסיות, לא מבקשים ממך תואר או משהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ ^ ^

חופשי מפרגנים בהצלחה :xyxthumbs:

סתם ככה בלי קשר לסיפורי תמיכה אני משתעמם באחמ"שיה,

מכירים את המצב שנכנסים לפרטי לקוח ובהערות מופיע משהו כזה שתומך קודם רשם (עכשיו אני רואה את זה אני עושה COPY):

"וואי אחי אני מזה מצטער בשבילך, אבל גם אם הבעיה היא 691 זה חצי שעה איתו"

או

"אם זה הבן לא לדבר איתו תעיפו אותו לקיבינימט ותבקשו את האמא אם היא לא בבית הלך עליכם!!!!!!!!!!!!"

או

"מערכת הפעלה EN, לא מבין אנגלית, אז למה?!"

"לקוחה בדיקי, אפטית, לא מדברת כמעט אתה לא יודע אם עשתה מה שאתה אומר לא עשתה, תגיד שהבעיה בטיפולנו"

אני מת על התומכים שלנו :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...