פורסם 2007 בינואר 1918 שנים למה לתרד אחר :s05: תרשום גם כאן, העיקר שמדובר ביחסים בין עובד ללקוח. לא יזיק לצחוק עוד טיפה . בגלל המורות האלה אגב, אני רגיל כבר לעבוד ערבים בבזק בינלאומי! כי אנחנו זכינו במכרז לטפל באינטרנט של משרד החינוך בכל בתי הספר. ולעזור למורה שלא נגעה במחשב שלה בחיים, לסדר תקלה במערכת מורכבת יותר מאינטרנט רגיל, היה ממש סיוט (מה שהקשה יותר, שהמערכת הייתה כל כך מוזרה, שאני בעצמי לא הבנתי אותה ב-100% :-\). בערבים אין בתי ספר, אז כך פתרתי את הבעיה .
פורסם 2007 בינואר 1918 שנים מחבר אני לא מכיר כמעט אף אחד שעובד בבקרים אצלנוזה אשכרה 2 סטים שונים של אנשיםכשהתחלתי לעבוד, בחודש הראשון עשיתי בקרים, רק בעיות דואר מעצבנות ומזכירות נודניקיות שמעבירות אותי לבוס שלהן שאין לו מושגוהאינקרדימייל המאפן שלהן תוקע להן מליון סמיילים בכל מייל, וכל התעבורה בשרת הדואר נתקעת רק בגללן...עברתי לעבוד רק בערב/לילה , עולם אחר לגמרי... מפעם לפעם לעיתים רחוקות יוצא לי לעבוד בוקר, ואני בכלל לא מכיר שם אף אחד בעבודה..לא יודע מה הנהלים לאוכל, להפסקות, להזמנת מונית הביתה... הכל כ"כ שונה... עולם אחר.
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים מחבר זה מטפטף לפי שעות העומס של המתקשרים, יש בערך כל משמרת שאתה רק רוצה.אצלנו לפחות, זה הולך בערך ככה :משמרת בוקר "מוקדמת" - 2-3 אנשים מגיעים ב 07:00 בבוקר, עובדים עד 15:00משמרת בוקר ראשונה - רוב האנשים (לא יודע בדיוק כמה) מגיעים ב 08:00 עובדים עד 16:30משמרת בוקר שניה - עוד כמה אנשים מגיעים עובדים 10:00 עד 18:00ב 12:00 עודב 14:00 עודב 15:00 עוד (אלה משמרות שאין להן כמות קבועה של אנשים, יחסית מעט)ב 16:30 נכנסת משמרת ערב ראשונה, במקום משמרת בוקר ראשונה, ועובדים עד 23:45ב 18:00 ערב מאוחרת עד 23:45 או 01:00 או 02:00 (כלומר חלק מסיימים ב-1 , חלק ב-2...)יש 1-2-3 אנשים אולי שמגיעים ב 20:00 ועובדים עד 03:00 בבוקרב 23:45 מגיעים 3 אנשים למשמרת לילה, שעד 03:00 עוד יש איתם אנשים במוקד, אבל מ- 03:00 עד 07:00 הם לבד עם אחראי משמרת ושולחן סנוקר ופלייסטיישן.והגלגל מסתובב...אני, נדיר שאני עובד לפני 16:30... (חוץ משבת בוקר (10 בבוקר), משמרת קבועה שלי, אבל זה לא נחשב, זה שבת...)
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים אהבתי את משמרת 16:30 אצלכם, עובדים רק שבע ורבע שעות, שזה הרבה יותר נוח משמונה שעות.
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים וואלה אני לא זוכר תמיכה טכנית בשבת או בלילהאולי זה משהו חדשבוא נגיד כרגע, הם עדיין צריכים עוד עובדים?
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים כן, כי לא חסר אנשים שערים בשעה כזאת, ונתקלים בבעיות עם האינטרנט. אי אפשר לתת להם להירקב עד הבוקר. הם פשוט כמות קטנה, כך שלא צריך הרבה נציגים במוקד. אפשר להסתפק בחמישה נציגים מקסימום, ואולי יהיה זמן המתנה של 4 דקות במקרה הגרוע.תמיכה טכנית חייבת לפעול 24 שעות ביום, מאז ותמיד, כולל חגים. רק בימים נדירים (כיפורים וכו') לא עובדים.
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים מוזרקרה לי פעמיים שפעם אחת התמיכה של 012 עבדו עד 8 בערב, ופעם אחת שהייתי צריך תמיכה ביום שבת אבל הם לא עבדו ביום שבת
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים ^^אני חושב שפעם באמת לא היו עובדים בלילה... לפני כמה חודשים התקשרתי לתמיכה טכנית בשעה ארבע לפנות בוקר וזה היה קצת מוזר לי שבאמת הם שם בשעות כאלה
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים מוזרקרה לי פעמיים שפעם אחת התמיכה של 012 עבדו עד 8 בערב, ופעם אחת שהייתי צריך תמיכה ביום שבת אבל הם לא עבדו ביום שבתהיום הם עובדים 24/7 בכל השנה חוץ מיום כיפור.
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים אני פעם אחת "התקלתי" את התמיכה ב4 בבוקר בתמיכה להתחברות לאינטרנט ב freeBsd (יוניקס) אותו תומך לא ידע מאיפה נפלתי עליו
פורסם 2007 בינואר 2018 שנים זה לא נכון , פשוט יש רמות של מקצועיות מהסטנדרט הרגיל עד למקצוענים גדולים ברשתות
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.