עבור לתוכן

סיפורי תמיכה שקרו באמת

Featured Replies

פורסם

למה לתרד אחר :s05: תרשום גם כאן, העיקר שמדובר ביחסים בין עובד ללקוח. לא יזיק לצחוק עוד טיפה ;).

בגלל המורות האלה אגב, אני רגיל כבר לעבוד ערבים בבזק בינלאומי! כי אנחנו זכינו במכרז לטפל באינטרנט של משרד החינוך בכל בתי הספר. ולעזור למורה שלא נגעה במחשב שלה בחיים, לסדר תקלה במערכת מורכבת יותר מאינטרנט רגיל, היה ממש סיוט (מה שהקשה יותר, שהמערכת הייתה כל כך מוזרה, שאני בעצמי לא הבנתי אותה ב-100% :-\). בערבים אין בתי ספר, אז כך פתרתי את הבעיה :smile1:.

  • תגובות 1k
  • צפיות 375.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אני לא מכיר כמעט אף אחד שעובד בבקרים אצלנו

זה אשכרה 2 סטים שונים של אנשים

כשהתחלתי לעבוד, בחודש הראשון עשיתי בקרים, רק בעיות דואר מעצבנות ומזכירות נודניקיות שמעבירות אותי לבוס שלהן שאין לו מושג

והאינקרדימייל המאפן שלהן תוקע להן מליון סמיילים בכל מייל, וכל התעבורה בשרת הדואר נתקעת רק בגללן...

עברתי לעבוד רק בערב/לילה , עולם אחר לגמרי... מפעם לפעם לעיתים רחוקות יוצא לי לעבוד בוקר, ואני בכלל לא מכיר שם אף אחד בעבודה..

לא יודע מה הנהלים לאוכל, להפסקות, להזמנת מונית הביתה... הכל כ"כ שונה... עולם אחר.

פורסם

המשמרות בתמיכה טכנית הן בוקר או ערב?

אין משהו כמו מהבוקר עד אחר הצהריים

פורסם
  • מחבר

זה מטפטף לפי שעות העומס של המתקשרים, יש בערך כל משמרת שאתה רק רוצה.

אצלנו לפחות, זה הולך בערך ככה :

משמרת בוקר "מוקדמת" - 2-3 אנשים מגיעים ב 07:00 בבוקר, עובדים עד 15:00

משמרת בוקר ראשונה - רוב האנשים (לא יודע בדיוק כמה) מגיעים ב 08:00 עובדים עד 16:30

משמרת בוקר שניה - עוד כמה אנשים מגיעים עובדים 10:00 עד 18:00

ב 12:00 עוד

ב 14:00 עוד

ב 15:00 עוד

(אלה משמרות שאין להן כמות קבועה של אנשים, יחסית מעט)

ב 16:30 נכנסת משמרת ערב ראשונה, במקום משמרת בוקר ראשונה, ועובדים עד 23:45

ב 18:00 ערב מאוחרת עד 23:45 או 01:00 או 02:00 (כלומר חלק מסיימים ב-1 , חלק ב-2...)

יש 1-2-3 אנשים אולי שמגיעים ב 20:00 ועובדים עד 03:00 בבוקר

ב 23:45 מגיעים 3 אנשים למשמרת לילה, שעד 03:00 עוד יש איתם אנשים במוקד,

אבל מ- 03:00 עד 07:00 הם לבד עם אחראי משמרת ושולחן סנוקר ופלייסטיישן.

והגלגל מסתובב...

אני, נדיר שאני עובד לפני 16:30... (חוץ משבת בוקר (10 בבוקר), משמרת קבועה שלי, אבל זה לא נחשב, זה שבת...)

פורסם

אהבתי את משמרת 16:30 אצלכם, עובדים רק שבע ורבע שעות, שזה הרבה יותר נוח משמונה שעות.

פורסם

וואלה אני לא זוכר תמיכה טכנית בשבת או בלילה

אולי זה משהו חדש

בוא נגיד כרגע, הם עדיין צריכים עוד עובדים?

פורסם

כן, כי לא חסר אנשים שערים בשעה כזאת, ונתקלים בבעיות עם האינטרנט. אי אפשר לתת להם להירקב עד הבוקר. הם פשוט כמות קטנה, כך שלא צריך הרבה נציגים במוקד. אפשר להסתפק בחמישה נציגים מקסימום, ואולי יהיה זמן המתנה של 4 דקות במקרה הגרוע.

תמיכה טכנית חייבת לפעול 24 שעות ביום, מאז ותמיד, כולל חגים. רק בימים נדירים (כיפורים וכו') לא עובדים.

פורסם

מוזר

קרה לי פעמיים שפעם אחת התמיכה של 012 עבדו עד 8 בערב, ופעם אחת שהייתי צריך תמיכה ביום שבת אבל הם לא עבדו ביום שבת

פורסם

^^

אני חושב שפעם באמת לא היו עובדים בלילה... לפני כמה חודשים התקשרתי לתמיכה טכנית בשעה ארבע לפנות בוקר וזה היה קצת מוזר לי שבאמת הם שם בשעות כאלה

פורסם

מוזר

קרה לי פעמיים שפעם אחת התמיכה של 012 עבדו עד 8 בערב, ופעם אחת שהייתי צריך תמיכה ביום שבת אבל הם לא עבדו ביום שבת

היום הם עובדים 24/7 בכל השנה חוץ מיום כיפור.

פורסם

אני פעם אחת "התקלתי" את התמיכה ב4 בבוקר

בתמיכה להתחברות לאינטרנט ב freeBsd (יוניקס) אותו תומך לא ידע מאיפה נפלתי עליו :lol:

פורסם

מעבירים להם הדרכה בלינוקס ויוניקס בכלל?

פורסם

מעבירים להם הדרכה בחייגנים, וזהו.

פורסם

איזה חייגנים? האלה שהחברה עושה?

פורסם

זה לא נכון , פשוט יש רמות של מקצועיות מהסטנדרט הרגיל עד למקצוענים גדולים ברשתות

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים