X-Fi Xtreme Music - בדיקה, בקשות מיוחדות? - עמוד 2 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

X-Fi Xtreme Music - בדיקה, בקשות מיוחדות?


anatoli

Recommended Posts

אנטולי, אם תוכל להביא את שמם של מספר אתרים שמהם אתה רוכש, אני אודה לך מאוד.

(אני פשוט רוצה לקנות לקנות כרטיס קול חיצוני, והמחירים בארץ מטורפים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כמובן שכל שלושת ההודעות האחרונות לא נוגעות בכלל לדיון, לכן אני מעדיף שלא להגיב להן בדיון. אתם מוזמנים לפתוח דיון חדש בנושא, בכדי לשמור על דיון הנ"ל בנושא המקורי.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי, אמרת שאתה הולך לבצע בדיקת RMMA כדי לבדוק את הגבול של כרטיס,מה כוונה ב בגבול?

כמו כן אם תוכל לבדוק את האופציה המאפשרת המרה של שירים ל קצב של 96KHZ ב 24BIT ולהגיד האם יש הבדל בינו לשיר בקצב נגיד של 192.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א: הכוונה בגבול הכרטיס היא לתחום הדינאמי, רעשי הרקע, הזליגה וכו' שהכרטיס מסוגל להוציא בביצועים מקסימליים.

ב: האופציה שאתה מדבר עליה היא הקריסטלייזר למיטב זיכרוני, אם תראה כבר ציינתי שאני אריץ עליו כמה בדיקות, ולא רק בדיקה אחת.

ג: ה-96 שאליו זה ממיר הוא קצב דגימה, ה-192 שאתה מדבר עליו הוא הקובץ עצמו ולא תדר הדגימה של הכרטיס.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנטולי, אתה תבדוק גם את בעיות התאימות של הכרטיס עם לוחות מבוססים צ'יפסט nForce4?

תמיד מזכירים את העניין הזה עם הכרטיסי קול מהסדרה החדשה של קריאטיב, ולא ברור אם זה נכון, או אם זה קיים היום?

אם אנטולי לא בודק את זה (וגם אם כן), מישהו יכול להפנות אותי למקור עם הבעיה הנ"ל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעתי על זה, אבל אני לא חושב שאני אבדוק את זה. יש לי לוח 865, ומן הסתם, אני לא אקנה לוח נוסף בשביל הבדיקה, מספיק אני קונה את הכרטיס קול :)

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא חושב שלכל עניין ה-surround יש משמעות רבה בקניית כרטיס קול במיוחד כשמדובר ב"כרטיס לגיימרים" ?

אני מצטער אם פיספסתי, אבל מהי בדיוק מטרת הבדיקה ? (אני מקווה שאין קשר ליחס עלות\תפוקה כי אתה מחסיר "עולם ומלואו" בביקורת המצופה, ועם כל הכבוד לסטראו -"הדבר האמיתי", לא כולם חושבים שסראונד זה מיותר, במיוחד כאשר ה-X-FI מתיימר להתמחות בתחום זה)

חוץ מזה אני מאמין שיש הבדל ביצועים (מבחינת משחק) ניכר יותר כאשר יש שימוש ב-6 או 8 ערוצים מאשר ב-2 ערוצים (בהשוואה מול onboard 7.1 לצורך העניין)

אין לך איזה חבר שמוכן "להקריב" את המערכת הקולנועית שלו למטרת הבדיקה ? (כמובן שאם הבדיקה מיועדת אך ורק עבורך, זה כבר לא ממש משנה)

אני מניח שמיותר לציין שהבדיקה תיעשה ע"י חיבורים אנאלוגים (?) האם המגבר אנאלוגי ? באילו תשתמש?

האם אתה מתכוון לערוך בדיקה באוזניות? (אם כן, בדיקת "סראונד" באוזניות תתבצע בהתאם?)

באם בדיקות Equalizer מובנה מתוכננות?

עוד דבר קטן שאולי כדאי לקחת בחשבון בבדיקת ה-crystalizer... מלבד מתג on/off ישנו slider של "אפקטיביות" הפיצ'ר. איך אתה מתכוון להתקיף את הבעיה (אופן הבדיקה) ?

וקצת בשביל טעם רע (צריך גם חסרונות, למקרה שלא תמצא :) ), אני מציע לך לבדוק את נושא ה-line in ב-ent mode - צפוי delay מסויים.

ובכלל את הבדלי איכויות הצליל בין ent mode ל-game mode. (שלא נדבר על ה-software... זה כבר משפיל)

ולסיום, אני מציע לך להוריד תוכנה חינמית בשם XFMC - X-fi Mode Changer להקלה על החלפות מודים ושימוש בפרופילים במיוחד אם אתה מתכוון לערוך בדיקות אינטנסיביות, או לשמור את הכרטיס במידה ואתה מבסוט ממנו (אני שמרתי אותו. ועוד הובטח לי החזר כספי מלא עד שבוע שימוש! במידה ולא אהיה מרוצה :) )

כמעט שכחתי, תתקין את הדריבר מהדיסק ואז תעדכן ל-BETA החדש (מאתר הבית) שמכיל מס תיקונים ותמיכה ב-openal1.1.

תשתדל לשים את הכרטיס בסלוט השלישי שבדרך כלל ללא IRQ משותף. עדכן ביוס ללוח האם, ליתר ביטחון... אתה לא צריך בעיות תאימות על הראש.

מצטער על כל השאלות במכה, ובהצחלה !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן,

אני אישית לא חושב שהסראונד חשוב. יש לי מספיק חברים עם מערכות סראונד, אבל לא מערכות שאני מחשיב איכותיות מספיק, לכן אני לא מתכוון להשתמש בהן. מבחינת משחקים, המדידות יתבצעו ללא האזנה, לכן כמובן שהכל יעשה בסראונד מלא 5.1 או 7.1, נראה כבר.

כל החיבורים יהיו אנאלוגיים כמובן, המגבר שפורפרתי אנאלוגי, הרמקולים הם ה-CASTLE שלי.

מה הכוונה שלך בבדיקת אקולייזר מובנה?

ה-CRYSTALYZER ייבדק כמובן גם מבחינת הסליידר של האחוזים, אבל זה יהיה ככל הנראה משהו שולי, שכן אני עושה הכל בשביל להדגים מה הוא עושה ולבדוק אם זה נשמע אמיתי מספיק.

גם המצבים השונים של הכרטיס ייבדקו כמובן. את התוכנה שהזכרת אני לא יודע אם הוריד, במידה ואצטרך אז כן, במידה ולא, אז לא :) כמובן שעדכון דרייבר יעשה מבלי לחשוב על כך אפילו, אחרת מה אני בודק?! מה שכן, עידכון ביוס אני לא אעשה, הביוס שלי יחסית מעודכן, ואני לא רואה סיבה לעדכן שוב כשאני לא צופה שום בעיה. לא שמעתי על בעיות עם לוחות דומים לשלי.

אני בספק שאני אשמור את הכרטיס, אני לא משחק הרבה במחשב, וגם אם כן, אז זה בסטריאו עם ה-ATP3 ואז לא ממש איכפת לי. עכשיו גם שקניתי לעצמי שוב PS2 אני אשחק במחשב אפילו פחות :) ד"א, למישהו פה יש משחקים ל-PS2 שהוא יכול להשאיל ליום-יומיים שאני אראה מה הם שווים? אני לא ממש מעודכן במשחקים ל-PS.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר לסראונד במשחקים, אומרים שהפיצול מתבצע באופן מדוייק ואיכותי יותר - אני לא יודע איך אפשר לבדוק את זה ללא שמיעה. אני שמתי לב לזה ב-BF2, אבל שוב, אולי זו איכות הסאונד עצמה שגרומת לי לחשוב ככה. בכל אופן, כדאי לך לבדוק את הסאונד ב-BF2 ב-ULTRA QUALITY , אין יותר מדי משחקים שמנצלים את הכרטיס עד תום נכון לרגע זה... אני רק מקווה שהמחשב שלך יכול להריץ BF2 ??

הכוונה בבדיקת אקוולייזר מובנה היא להשוואת איכויות ה-EQ של הכרטיסים הנבדקים (אני רק מניח שיש EQ איכותיים יותר ואיכותיים פחות)

אצלי אישית ה-CRYSTALIZER יושב על 15% בברירת מחדל... פשוט כבר התרגלתי לסאונד הזה. אני מוצא לנכון לכבות אותו רק (אם בכלל) בשמיעת CD או מקור איכותי. אני מניח שיש גם תלות בסוג המוזיקה שאתה שומע, מלבד איכות המקור. כשאני מכבה אותו אני מרגיש שחסר לי משהו... אבל זה רק אני.

הייתי אומר לך להוריד משחקים ולשים צ'יפ (ב-PS2) אבל אולי אתה "שומר חוק", אז אני לא יגיד :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...