מה אתם אומרים coolermaster Centurion 5 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה אתם אומרים coolermaster Centurion 5


teddy85

Recommended Posts

מה אתם יכולים להגיד לי אליו הוא שקט? רועש?

והכי חשוב אם הוא מספיק מקרר

ואם יש לכם הצעה יותר טוב (בסביבות אותו מחיר)

:xyxthumbs: תודה :xyxthumbs:

[table][tr][td]http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=CAC-T05&other_title=CAC-T05Centurion%205[/td][/tr][/table]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי יש שני אחרים שיהיו יותר טובים:

1) coolermaster ammo533, גם לו יש את ה-120 מקדימה ומאחורה + בצד ופתחי איווררר קטנטנים בגג, אבל הוא יכניס הרב האבק ויצרוך ניקוי בתקופות קרובות.

2) sunbeam transformre: יש לו מקום להרבה מאווררים, ומגיעים איתו מאווררים קטנים ורועשים ולכן בביקורות תמיד כתוב שהוא ממש מרעיש, אולם אם תנהג בחוכמה תוכל להפוך אותו לשקט+המארז עם הקירר הכי טוב מבין כל אלה שהוזכרו כאן, מה שאתה צריך לעשות הוא להחליף את כל המאווררים שמגיעים איתו (3 של 80 ואחד של 120) וכמבן תקבל על זה החזר כספי קטן, ובמקומם תשים לו 2 מאווררים של 120 מקדימה ומאחורה ( אם אתה רוצה אני יכול להמליץ לך על כמה שקטים וטובים ) + מאוורר אחד בגג של 80 ( מאוורר בגג זה אחד המיקומים הכי טובים שיכול להיות למאווררר במארז, מכיוון שאויר חם עולה למעלה ואם תשים אותו כך שהוא יוציא אויר זה יהיה מצוין! ), וגם אני יכול להמליץ לך על מאוררי 80 טובים.

בקיצור, במחיר הזה הכי טוב יהיה שתקנה את המארז של sunbeam והוא גם עולה קצת כסף- 380 בערך. יש לו את הקירור הכי טוב מבין אלו שהוזכרו בת'רד שלך, ואני חושב גם שמבין כל המארזים שיש בארץ במחיר שלו. שוב, אתה תצטרך להחליף את המאווררים כמו שאמרתי לך ואם תרצה אני אגיד לך איזה מאוורררים טובים יש, ואל תבהל מההחלפה כי זה לא מסובך, פשוט כשאתה מזמין את המארז תבקש מהם להוריד לך את המאווררים שמגיעים איתו ותגיד להם איזה מאוורים אתה רוצה וזה הכול :), ואני יודע שזה לא אמור להשפיע עליך בכלל, אבל המארז מאוד מאוד יפה ויש לו חלון מעוצב בדלת כך שתוכל לעצב שם תאורה וכאלה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת איכות מדובר במארז מצוין (ה-Centurion כמובן)

המאוורר הקדמי אמנם שקט אך דיי חלש

אני אישית מעדיף את ה-Centurion 532 שהוא בסה"כ Centurion 5 משודרג, ששמו לו מאוורר גדול יותר מקדימה

ה-Transformer נחמד

אבל תצטרך להחליף את המאווררי 80 מ"מ שבאים איתו ב-GlacialTech או מאווררים שקטים אחרים (ה-GlacialTech עולים סביבות 20 שקל לאחד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, כך את הטרנספורמר ותוסיף לו...

1) מקדימה שים ךו את המאורר- akasa amber 120mm. יש לו 18dba ו44.8cfm, והוא עולה בערך 75 שקל.

2) מאחורה אם אפשר בכלל ( צריך לבדוק ) שים לו את המאוורר aerocool של ה-140mm ( מגיע איתו מן משפך שמתאים אותו לחור של 120mm ), יש לו 19.6dba ו- 54.7cfm, והוא עולה בערך 80 שקל בלי לד ו-90 שקל עם לד. עם הוא לא מתאים למארז אז תשים במקומו את המאוורר שהצעתי לחזית של המארז.

3) בגג תשים את המאוורר של artic cooling ה-80mm שחכתי איך קוראים לדגם, יש לו 20dba ו-28cfm. או שאתה רוצה במקומו את המאוורר של aerocool centaurus, יש לו 21.6dba ו-26.8cfm, והוא עולה כ-75 ש"ח. אולם הביצועים שלו פחות טובים, אבל אתה חייב לראות איך הוא נראה, הוא המאוורר הכי יפה ומיוחד שראיתי!!!

בקיצור, כפע שאתה רואה, אם תקנה את המאווררים האלה אז המארז שלך יהיה בעל יכולות הקירור הכי טובות מבין כל המארזים שהוזכרו כאן, והוא עדין ישאר שקט מאוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה יודע שכרגע תיערתה לי מארז שעולה 350 על הקופסה ו 400 על המאוררים :screwy: :screwy: :screwy:

אני ממש לא פרנואיד של שקט אני צריך מארז שעולה 450 שיקרר טוב בשביל OC קטן וזהו (אם הוא גם קצת יותר שקט אז סבבה אבל לא להסחף)

:jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל הקטע הוא שאתה מקבל מן פיצוי כספי כזה על המאווררים שתה תחזיר.

ואתה יודע מה, אם אתה רוצה דברים זולים יותר, אז תראה מה יש:

של 120mm: המאוורר של glacialtech שעולה 60 ש"ח, 19dba ו-37cfm

או, cooling שעולה 50 ש"ח, 23.5dba ו-56.3cfm.

של 80mm: יש לך את ה- cooling שכבר המלצתי לך עליו, והוא שקט, מאוורר טוב וזול- 45ש"ח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שז יכנס, מקסימום תוסיף עןד 50 שקל.

ובקשר לזיקוי, אל תשכח שאתה מחזיר להם 4 מאווררים וחלקם באים עם לדים, כך ש... ןמה זה משנה איך תקבל את הזיכוי, העיקר שתקבל ( ואתה תקבל ), אני מניח שיוסיפו לך לחשבון באתר כסף שתוכל להזמין איתו מהחנות דברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...