מהשנה הבאה: בלי ממתקים ומשקאות ממותקים בבי"ס - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהשנה הבאה: בלי ממתקים ומשקאות ממותקים בבי"ס


stone cold

Recommended Posts

זה באמת סתם חיקוי טיפשי של נוהל שניסו להעביר בUS OF A (לא יודע עם זה הצליח ובאיזה מדינות).

כי פה אין לתזונה מסוג כזה הרבה השפעה על הילדים.

השמנה פה היא תוצר של גנים ואולי של הבית, לא של תרבות שפע.

נו, עוד אחד. הקשר בין השמנה לגנים הוא ממש קטן, "גנים" זה רק התירוץ של השמנים להגיד למה הם כאלו, זה אחד הדברים הכי מעצבנים שיש, לראות שמן אומר "אני שמן, מה לעשות, גנים" בזמן שהוא אוכל חבית של גלידה.

בשורה התחתונה, לכל בני האדם יש גנים להשמנה, כך או כך, אם תאכל הרבה שומנים ופחמימות אתה תשמין, ולא משנה כמה רזה אתה. ואם בנאדם שמן יאכל כמו בנאדם רזה, הוא ירזה. ודוגמא טובה לזה היא הסרט "לאכול בגדול", לקחו בנאדם רזה, דחפו לו מקדונלס שלוש פעמיים ביום והתוצאה היא השמנה של בערך 10 קילו אחרי חודש...

אין כאן קסמים... :nixweiss:

וההוכחה היא, שאם תסתכל על הדורות הקודמים, אתה תראה שההשמנה הייתה עוף נדיר. נדיר מאד לראות ילדים שמנים בתמונות מדורות קודמים.

לעומת זאת בדור הנוכחי לא בעיה למצוא ילדים שמנים, בכל כיתה יש הרבה ילדים שמנים. בכיתה שלי יש בסביבות 10 ילדים שסובלים מעודף משקל וגם בשאר הכיתות בשכבה המספר דומה... לא הגיוני שחל כזה שינוי בגנים בתוך דור אחד או שניים, השינוי שחל הוא בתרבות, היום יש טלויזיה, ואלו כלים בשביל בעלי ההון לפרסם את הזבל שלהם, כל הג'אנק פוד... כל העסק כאן זה פרסום, מותגים כמו מקדונלס וקוקה קולה לעולם לא היו מגיעים למה שהם בלי פרסום, כי סה"כ הם מוכרים מוצרים מאיכות ירודה מאד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נכון שהגורם להשמנה הוא תמיד שמן++

אבל, יש אנשים עם נטיה גדולה יותר להשמנה מאחרים.

ברור שאם אדם שמן יאכל ממש מעט הוא ירזה, אין בזה ספק.

אני ארצה לעשות פעם ניסוי... לקחת בנאדם מקלון, ואותי ( :smile1:), צריך לאכול אותו דבר בדיוק במשך חודש נגיד ולראות אם יש הבדלים בהפרש המשקלים (לטובה או לרעה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...