Internet Explorer 7 - העתקה ללא בושה - עמוד 3 - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Internet Explorer 7 - העתקה ללא בושה


orlupo

Recommended Posts

כל עוד אקספלורר מגיע בתור חלק בלתי נפרד מהווינדוס אין סיכוי שדפדפן אחר יגיע ל 50% ,מסיבה פשוטה מאוד שרוב האנשים לא יודעים על קיומם של דפדפנים אחרים והם יודעים שבשביל להכנס לאינטרנט צריך ללחוץ על ה-e הכחול!

תשאל את אמא/אבא/סבא/סבתא/חברה בעזרת איזה דפדפן הם גולשים באינטרנט.....ורוב הסיכויים שהם לא ידעו אפילו איך הוא נקרא!!!

אתה יודע כמה אתה טועה? אנשים כמעט תמיד יעברו למוצר הטוב יותר אם יהיה להם קל ונוח לעבור.

אתה יודע שאקסל יצא לשוק אז כל השוק נשלט ע"י לוטוס? אף אחד לא האמין שאקסל באמת יצליח להכנס לשוק. ברגע שהוסיפו את האפשרות לשמור מסמך בפורומט של לוטוס ומכרו את המוצר במקום ב500 דולר של לוטוס ב100 דולר אנשים זרמו לאקסל.

אם יש לך מוצר שהוא יותר טוב וקל לאנשים לעבור אליו הם יעברו.

עכשיו אתה הולך להגיד לי שזה בא אם מערכת ההפעלה אז כולם ישתמשו בו.

אז כמה אנשים אתה מכיר שמתמשים בחיפוש של MSN שבא כדיפולט על הIE? אולי תחפש את הנתון הזה בגוגל.

כמה אנשים בארה"ב מתחברים דרך החייגן של MSN שמותקן לך בדיפולט(זה היה בגירסאות ישנות יותר)? לא הרבה.

כמה אנשים הכרת שהשתמשו בMEDIA PLAYER 7 ולא התקינו ווינאמפ או MV2PLAYER או BSPLAYER? רק כשמייקרוסופט הוציאה את MP9 ואח"כ את 10, אנשים התחילו להשתמש בזה כי זה היה מוצר טוב ועדיין הנתח שוק של התוכנה הזאת מאד קטנה. אני מניח שבארה"ב רוב האנשים משתמשים בITUNES.

ברור שאנשים לא יעברו לפיירפוקס כל עוד הם יראו הודעות כמו "לצפייה בדף זה דרוש דפדפן מסוג EXPLORER 5.5 ומעלה, להורדה...."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

"כמה אנשים הכרת שהשתמשו בMEDIA PLAYER 7 ולא התקינו ווינאמפ או MV2PLAYER או BSPLAYER? רק כשמייקרוסופט הוציאה את MP9 ואח"כ את 10, אנשים התחילו להשתמש בזה כי זה היה מוצר טוב ועדיין הנתח שוק של התוכנה הזאת מאד קטנה. אני מניח שבארה"ב רוב האנשים משתמשים בITUNES."

פה אתה מדבר על אנשים שיודעים מה הם רוצים ומה הדרישות שלהם מהתוכנות הספציפיות ההאלה:BSPLAYER נותן אפשרות של הוספת כתוביות שאין בWMP

ווינאמפ נהיה סטנדרט של ניגון קבצי אאודיו ועדיין רוב האנשים מעדיפים לנגן ווידאו בWMP ולמרות כל זאת יש רוב של 80-90% שרואה קליפים/סרטים בWMP ולא מודעים לאפשרויות אחרות!!!

ושוב תשאל את אמא/אבא/סבא/סבתא/חברה בעזרת איזה הם גולשים באינטרנט או באיזה תוכנה הם רואים .....ותכתוב את השתובה שלהם פה

שלא תחשבו חס וחלילה שאני בעד מייקורוספט ,אני נגד מונופול בכל תחום שהוא ובעד תחרות שרק גורמת להוזלת מחירים ולמוצרים טובים יותר

כמו כן אין לי שום דבר נגד FF פשוט לא השתמשתי בו אף פעם ואני כן משתמש ב BSPLAYER ולדעתי הוא נגד קל ונוח לשימוש אבל עדיין יש דברים שאני רדגל להפעיל בWMP וככה אני עושה מתוך נוחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושוב תשאל את אמא/אבא/סבא/סבתא/חברה בעזרת איזה דפדפן הם גולשים באינטרנט או באיזה תוכנה הם רואים סרטים.....ותכתוב את השתובה שלהם פה

ותשאל אותם באיזה מנוע חיפוש הם משתמשים הם יגידו לך ולא MSN שבא כדיפולט עם המערכת.

אנשים לא טיפשים ואם הם יוכלו לעבור בנוחות לאפשרות טובה יותר הם יעברו.

בקיצור אצל (ורצוי גם ביכלל) כל מיקרה לגופו.

במקרה של אקספלורר, הוא עדיין הדפדפן המהיר ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שנה-שנתיים לאחר צאת ווינדוס ויסטה, לדעתי למיקרוסופט תהיה שליטה של מעל 50% בשוק החיפושים באינטרנט. כרגע הם די זבליים (עדיין הרבה הרבה יותר טובים ממה שהיו לפני חצי שנה), אבל זה לא ממש ביג דיל להתחרות בגוגל. עבור אנשים מהרחוב המוצר צריך להיות "טוב מספיק", לא "הכי טוב". אנשים יעדיפו תמיד נוחיות של הטמעת החיפוש במערכת ההפעלה מאשר להתקין סרגל חיפוש או ללכת לגוגל ידנית. לכן אין לגוגל ממש סיכוי נגד מיקרוסופט ב-long run במיוחד שהממסד אוהב אותם (10 ביליון דולר תרומה לדמוקרטים, ו10 לרפובליקנים - you can't go wrong with that)...

ווינדוס 95 היה זבל רעוע בלתי יציב אבל עם ממשק חמוד ביותר (תשווה את זה עם XP שהיא מערכת נהדרת ו- שהיא למעשה מערכת די מושלמת). היום MSN Search אותו דבר. כנ"ל SQL2005 שגורם ל-Oracle לחרבן קוביות בימים אלה למרות שהם תמיד צחקו על מיקרוסופט ואיך שהם כל כך יותר טובים. SQL2005 פשוט לא נחות ממנו בגרוש, לדעת מומחים בנושא איתם שוחחתי... לוקח למיקרוסופט זמן אבל בסופו של דבר? הם _תמיד_ מנצחים. זה מה שקורה כשאתה חברת התוכנה הכי עשירה בעולם, ואתה לא עושה שגיאות פטאליות. אין לאף אחד מונופול על חוכמה או פטנטים שאי אפשר לעקוף ע"י פתרון אותה "בעייה" ללא השימוש בפטנט שלך. הכל עניין של כסף, וגם תמיכת העם. העם מאוד מאוד אוהב את מיקרוסופט מהסקרים שאני ראיתי. אף אחד לא מקורי יותר - לא ממציאים שום דבר יותר. כולם מעתיקים מכולם. גם וגם קונות חברות על ימין ועל שמאל כשהן רואות טכנולוגיות סקסיות לטעמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לוקח למיקרוסופט זמן אבל בסופו של דבר? הם _תמיד_ מנצחים.

הכל טוב ויפה, אבל מספיק שהאיחוד האירופי יחליט "להכנס" במיקרוסופט יותר חזק, כדי שהדומיננטיות העולמית שלהם תחטוף מכה רצינית. זה לא יפה, זה לא אלגנטי, אבל זה בהחלט יכול לקרות. הסימנים כבר שם.

דבר נוסף שיכול לשנות את הסיפור זה תוכנות חינמיות ברמת שמישות שעולה על כל דבר שקיים היום. לינוקס ואופן-אופיס שמישות למדי כבר היום, אבל הן צריכות עוד קווץ' קטן כדי להיות סופר-שמישות. זה ייקח 5 עד 10 שנים לדעתי, אבל כשזה יקרה, למיקרוסופט ולאפל תהיה בעייה רצינית. זוכר את הרעיון של לא צריך להיות "הכי טוב", צריך להיות "טוב מספיק"? אז הוא בדיוק מה שיגרום לאנשים לבחור באופציה הזולה, במיוחד אם הגנות התוכנה יישתפרו ולא ייאפשרו להשתמש בתוכנות מסחריות מבלי לשלם עליהן.

מיקרוסופט חיים על זמן שאול. גם לאפל הייתה דומיננטיות מוחלטת על שוק הדסקטופ (הקטן אמנם) של תחילת שנות ה-80 ותראה איפה הם היום. כמו שאפל עושים את רוב הכסף שלהם מ-, מיקרוסופט ייאלצו לחשוב על XBOX ודברים דומים אחרים. ההכנסות שלהם מתוכנה הולכות להתכווץ מאוד תוך לא יותר מ-10 שנים.

אגב, סתם מתוך סקרנות, יצא לך במקרה להתקין את Ubuntu או לשחק עם אופן- גירסה 2.0?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לשחק עם OPEN והוא פשוט לא מתקרב לרמה של .

הם לא מסתדרים בכלל עם עברית בפורמטים של $M והתמיכה בהם נראית יותר וירטואלית מפרקטית.

דיברתי כבר עם כבר חולי לינוקס (חברים במועדון הלינוקס של האוניברסיטה שלי) ואפילו הם מודים שפשוט אין תחליף לPOWER POINT ואקסל. הפואר פוינט של OPEN הוא פשוט זוועה.

אם כבר היית מדבר על WRITELY ודומיו כפיתרון און ליין לאופיס.

וכדי לגרום לאנשים לעבור ממוצר שהם רגילים אליו, לא צריך להיות הכי טוב. צריך להיות מדהים, צריך להיות יותר טוב בסדרי גודל. דבר כזה יכול לקרות כמו שאקסל ניצחה את לוטוס שהייתה מונפול על השוק. אבל קודם היא הייתה הרבה הרבה יותר טוב ורק אח"כ היא התחילה לקחת נתח שוק.

ואתה שוכח כמה שורות קוד כתובות לווינדוז, ואנשים פשוט לא יזנחו אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אופן היא מעולה ביחס למחיר שלה ועוד מדינת ישראל דואגת לעדכן אותה (היא דוגלת במדיניות של תוכנות על בסיס קוד פתוח ). אתה צריך לבדוק פעם בכמה חודשים אם עדכנו אותה . בשביל 90 אחוז מהמשתמשים ואקסל של זה בזיבוז מוחלט של כסף בשביל הפעילויות שהם צריכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים. OPEN מספיק טובה לרוב האנשים...

וכשאני כותב "מספיק טובה" אני מתכוון ממש מספיק טובה - ולא כפי שזה נשמע (מספיק טובה נשמע מזלזל קצת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ושוב תשאל את אמא/אבא/סבא/סבתא/חברה בעזרת איזה הם גולשים באינטרנט או באיזה תוכנה הם רואים .....ותכתוב את השתובה שלהם פה

אתה יודע למה זה ?

כי הם לא יודעים אפילו מה זה ...

תעשה ניסוי קטן, פעם הבאה שאתה אצלהם, תחליף להם את האקספלורר בפיירפוקס ותראה מה יקרה... רובם אפילו לא ישימו לב לשינוי...

אם כי יש מקרים שונים כמו אבא שלי, שרואה אותי גולש בפיירפוקס ושואל למה אני לא משתמש באינטרנט :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים. OPEN מספיק טובה לרוב האנשים...

וכשאני כותב "מספיק טובה" אני מתכוון ממש מספיק טובה - ולא כפי שזה נשמע (מספיק טובה נשמע מזלזל קצת).

כשאני מקבל מסמך וורד בפורמט DOC ולא מצליח לראות אותו כי יש בו עברית - NOT GOOD ENOUGH.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשאני מקבל מסמך וורד בפורמט DOC ולא מצליח לראות אותו כי יש בו עברית - NOT GOOD ENOUGH.

וזה רק בגלל המונופול שלהם, הם עושים דברים שאחרים לא יוכלו להשתמש בהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, אופן סורס זה מודל ראוי.

אבל הוא לא היחיד. ולקבל כסף עבור התוכנה שלך זה לא בקשה גדולה מדי.

מיקרוסופט התמודדה עם אותה בעיה מול לוטוס וניצחה אותה, ולכן להתבכיין שמיקרוסופט לא עוזרת למתחרות שלה זה לא רציני.

גם סיסקו לא מפרסמת את הפרוטקולים שלה לחברות אחרות.

הם פיתחו את זה וזו זכותם.

גם האופן סורס גודל מאינטרסים כלכליים של חברות (OPEN למשל זאת יוזמה של סאן, שאנשים לא רצו לקנות מחשבים שלה שבאו ללא מערכת הפעלה שכוללת , גם מוזילה התפתחה בגלל שנטסקייפ רצו להוזיל עלויות "ייצור").

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת... נראה לך שהמפתחים של OPEN SOURCE, או ECLIPSE, או LINUX, או מה לא, לא מקבלים תשלום על העבודה שלהם ? זה לא SCRIPT KIDDIES שיושבים בבית כל היום. בשנים האחרונות כמו ארגונים ויש חברות שנותנות ספונסרים למרבית הפרויקטים האלו, אל תבלבל מושגים, פשוט הם לא תאבי בצע להציג בבורסה את שיא הקפיטליזם.

עם כל הכבוד לסיסקו, יש הבדל בין מה שהם עושים לבין מיקרוסופט (גם בעיקר התשתית של סיסקו שמה לעשות בסוף עוברת בפרוקוטול סנדרטי ופתוח, וגם בשוק ובמגוון המוצרים, אל תשווה כמה פרוקוטוקלים של ראוטינג ל , EXPLORER, , .NET וכו' וכו' וכו').

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מילא IE בא עם ווינדוז אז אתה יכול להתלונן.

אבל שMS נכנסה לשוק הOFFICE, היא התחילה מעמדה מאד נחותה וניצחה את כל המתחרים שלה מסיבה אחת בדיוק : הם היו יותר טובים. עולה היום המון כסף, ואם OPEN היה מציע אלטרנטיבה הרבה חברות/ממשלות היו עוברות אליו.

מה הקשר ל.NET (אתה תמיד יכול לעבור לג'אווה) או לDIRECTX (OPENGL) אם כבר אתה רק סותר את הטענה שלך בכך שאתה מראה איך אפשר להתחרות במיקרוסופט בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים עם זה שאופן עדיין לא מספיק מפותח. חסרים לו עוד כמה דברים בשביל שהוא יחליף לי את האופיס.

בנתיים הוא במחשב של אחותי שם אין הרבה זיכרון ופשוט הוא יותר קל ורץ הרבה יותר טוב ובלי תקיעות. בשבילה הוא מספיק והיא אפילו מסתדרת איתו לא רע. אגב, חינכתי ילדה בת 10 לגלוש ב-FF והיא טוענת שהוא הרבה יותר טוב. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...