7600GT או X800GTO2? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

7600GT או X800GTO2?


RoD

Recommended Posts

  • תגובות 203
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הקירור של הלידטק החדש אמור להיות יותר טוב לא? הכוונה לגירסאת הTDH.

בכל מיקרה אני לא רואה סיבה לרכוש את הGTO2. ה7600 זול יותר ובOC לשניהם יהיה טוב. נוסיף לזה של7600GT יש אחריות מה שלGTO2 אין.

גם יש את הקטע של הSHADER 3...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקירור של הלידטק החדש אמור להיות יותר טוב לא? הכוונה לגירסאת הTDH.

בכל מיקרה אני לא רואה סיבה לרכוש את הGTO2. ה7600 זול יותר ובOC לשניהם יהיה טוב. נוסיף לזה של7600GT יש אחריות מה שלGTO2 אין.

גם יש את הקטע של הSHADER 3...

מאיזה צד אתה רוצה את הסטירה? לGTO2 יש אחריות ואני אומר את זה מהאמא של הנסיון.

ב KSP הוא עולה 1030, אני וחבר שלי הגענו ב 3dmark05 עם סטוק ל7042. הוא תומך בהכל חוץ מה SM3. מה שכן הוא תומך ב HDR+AA

לGTO2 יש את ה R480. אחוזי הצלחה של 100% בפתיחת צינורות וכמו כלום עוקפים את ה x850xtpe בביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיזה צד אתה רוצה את הסטירה? לGTO2 יש אחריות ואני אומר את זה מהאמא של הנסיון.

ב KSP הוא עולה 1030, אני וחבר שלי הגענו ב 3dmark05 עם קירור סטוק ל7042. הוא תומך בהכל חוץ מה SM3. מה שכן הוא תומך ב HDR+AA

לGTO2 יש את ה R480. אחוזי הצלחה של 100% בפתיחת צינורות וכמו כלום עוקפים את ה x850xtpe בביצועים.

מאיזה צד אתה רוצה את הסטירה?

HDR הוא נגזרת של SM3

אין ב X800 לא ולא נעליים, בטח שלא AA+HDR

יש אפקט Bloom, שזה משהו אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאיזה צד אתה רוצה את הסטירה?

HDR הוא נגזרת של SM3

אין ב X800 לא HDR ולא נעליים, בטח שלא AA+HDR

יש אפקט Bloom, שזה משהו אחר.

נמאס כבר מהויכוח הזה אבל בכל זאת:

HDR is the latest feature in the quest for greater rendering fidelity: Crytek have already added it to Far Cry as part of their 1.3 Patch and it is integral to Epic's Unreal Engine 3.0. Valve recently revealed that they are working on a special HDR showcase for Half Life 2 titled Lost Coast. Whilst Far Cry only implemented HDR via Shader Model 3.0, hence only working on Nvidia's latest-generation cards, Lost Coast will implement it via Shader Model 2.0, allowing for it to work on ATI's current generation.

מקור: http://www.bit-tech.net/gaming/2005/06/14/hl2_hdr_overview/1.html

The interesting thing to note is that Lost Coast will perform rendering on X800-range cards, showing that you don't need Shader Model 3.0 to perform operations, and meaning that certainly aren't waiting for ATI's R520 to launch, as had been speculated previously.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמאס כבר מהויכוח הזה אבל בכל זאת:

HDR is the latest feature in the quest for greater rendering fidelity: Crytek have already added it to Far Cry as part of their 1.3 Patch and it is integral to Epic's Unreal Engine 3.0. Valve recently revealed that they are working on a special HDR showcase for Half Life 2 titled Lost Coast. Whilst Far Cry only implemented HDR via Shader Model 3.0, hence only working on Nvidia's latest-generation cards, Lost Coast will implement it via Shader Model 2.0, allowing for it to work on ATI's current generation.

מקור: http://www.bit-tech.net/gaming/2005/06/14/hl2_hdr_overview/1.html

לכרטיסים מסדרת X800 יש רק ב - HALF LIFE 2 LOST COAST ,זה ידוע. לא הוכחת בזה כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...