אז מה חוזרים לגבולות 67'? - עמוד 11 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אז מה חוזרים לגבולות 67'?


Shadowman

Recommended Posts

אתה לא חושב שאפשר לשתק את הטרור, מכיוון שאתה לא מוכן לנקוט באמצעים הדרושים לכך.

אתה רוצה פירוט לוגיסטי? יש לך הרבה דרישות. אני יכול רק להגיד לך שיש תוכניות מגירה מוכנות ומפורטות ביותר שכוללות גם לוחות זמנים.

תראה לי מדינה שהצליחה.

דוגמא אחת בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 172
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא יכול לתת לך דוגמה להצלחה של דבר שאף פעם לא נוסה, אבל אני יכול לומר לך בביטחון מלא שהדבר אפשרי בהחלט אם תהיה מוכן לנקוט באמצעים המתאימים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאור תוצאות הבחירות האחרונות כנראה שהתשובה על שאלה זו חיובית. מפני שלפני הבחירות אולמרט אמר במפורש שתוכניתו המדינית כוללת גירוש גדול של המתישבים היהודים מיהודה ושומרון וכינוסם בתוך מולעות מוגדרות.כמובן שהוא מכנה זאת במילה יפה יותר "כהתכנסות" כמו שקודמו בתפקיד קרא לגירוש היהודים מצפון השומרון ורצועת עזה ," כהתנתקות" אך כעסי בעיקר הוא כלפי העם שלא למד לקח מתוכנית הגירוש הקודמת וכעת נתן לאולמרט מנדט לבצע תוכנית גירוש נוספת של יהודים מבתיהם ומאדמתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה כתוב שם, נהיה לי כבר כאב ראש...

מילה, רווח משולש, מילה, רווח כפול, מילה, רווח כפול, מילה, רווח כפול, מילה רווח משולש, רווח, רווח, רווח, רווח, רווח, רווח, רווח, רווח, רווח.... :errrr:

מה שמצחיק זה שאחרי הנקודה (איפשהו באמצע) הוא לא עשה רווח בכלל ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה לי מדינה שהצליחה.

דוגמא אחת בלבד.

קודם כל, אם אתה רוצה דוגמה לפנאטיים (לא ארגון טרור, אלא מדינה) ש"עוד יותר כוח" עבד עליה, הרי זה יפן של מחה"ע השניה.

הפצצה על הירושימה לא עזרה (לפנאטיים האלה גם היו מתאבדים, אבל הם לא היו תוקפים מטרות אזרחיות, מהסיבה הפשוטה שהם לא היו מסוגלים, מבחינת מרחק).

כעבור מספר ימים, הופגזה נגסאקי. וזה עבד.

אם אתה רוצה דוגמה לארגון דמוי-טרור שכוח עבד עליו, אז אני לא זוכר ממש את הפרטים המדוייקים, אבל איך שאני מכיר את האנשים כאן בפורום מישהו בטח ישלוף את זה מהזיכרון. היה ארגון מסויים שהיה חוטף אנשים למטרות כופר. היו חוטפים גם כל מני דיפלומטים. פעם אחת (מודגש, ובהמשך תבינו למה) חטפו דיפלומט מבריה"מ (שהיתה קיימת אז). מיד חטפו שני אנשים מהארגון הזה, והחזירו אחד מהם שחוט, כשהאשכים שלו נעוצים בחריץ של השחיטה בגרון. את השני עדיין לא החזירו. פעם אחת. זה הספיק. מיד אנשי הארגון החזירו את החטוף הרוסי ולא התקרבו יותר לשום דבר שקשור לרוסים.

אגב, מה שקורה היום, ברוסיה ה"דמוקרטית" עם הצ'צ'נים לא היה קורה בבריה"מ. היום כללי המשחק השתנו. קשה מאוד לבצע דבר כזה ולעבור על זה לסדר היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...