מחפש firewall - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש firewall


yotam360

Recommended Posts

http://www.netveda.com/consumer/safetynet.htm

firewall חינמי שדורש יחסית מעט משאבי מערכת, הבעיה היחידה שהוא עלול להוות היא שהוא דורש קצת ידע ואולי הממשק שלו קצת מרתיע בהתחלה.

בעקרון הוא מאוד פשוט אתה רק צריך לבחור מהחלון הראשי של התוכנה את סוג ודרך החיבור שלך לאינטרנט (מודם רשת או מודם יש הוראות די ברורות באתר) ומשם אתה יכול להמשיך וליצור חוקים מורכבים יותר לכל תוכנה או להסתפק בתצורת הפיירוול ה"רגיל" שבה עולה לך הודעה שמבקשת אישור לכל תוכנה שרוצה לצאת לאינטרנט וכמובן הודעות על חסימות שהפיירוול ביצע (אפשר לבטל אתה האפשרות שהוא יודע כל פעם כי זה כנראה יהפוך להיות משהו קצת מטריד)

שווה לנסות לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולדעתי לא שווה לנסות שום תוכנת שלא קיבלה מעולם את המקום ה-1 עד 3 בבדיקת איכות/השוואה של אתרי מומחים - במקרה שלנו מומחי .

איזה מה-leak testing היא עוברת ואיזה לא, לדוגמא? מי ממליץ עליה ברחבי הרשת?

אני לא מומחה אבל יודע למי להקשיב כשאני צריך לבחור משהו קריטי כמו מוצר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים איתך בעקרון אבל לא לגמרי, אתרי ההשוואות בדרך כלל משווים בין תוכנות נפוצות מחברות בעלות "שם" ובדרך כלל כאלו שיש להן תוכנות בתשלום .

כמובן שאני לא אומר שצריך להכנס לאתר של חברה מסויימת ולהאמין ככה סתם לזה שהמוצר שלה הוא הטוב בעולם וצריך להשקיע קצת בעבודת חיפוש מידע וביקורות.

אני באופן כללי לא חושב בכלל שמוצר מחבrה "מוכרת" הוא בהכרח יותר טוב ממוצר שעדין לא קנה לעצמו שם (ויש לי דוגמאות רבות לזה).

בקשר לפיירוול חקרתי עליו ומצאתי המלצות רבות של משתמשים ושל אתרי תוכנה לגביו , החלטתי לנסות אותו.

אני רק רוצה לציין שאני חיפשתי אחרי פיירוול חינמי וחשןב לציים את זה כי זה כמובן הגביל קצת את האפשויות שלי, היה חושב לי שהפיירוול יהיה כמובן טוב וגם שיצרוך מעט משאבים (מה שפסל את ה ZA שהיה הפיירוול הקודם שלי אבל פשוט צרך מבחינתי יותר מדי משאבים)ץ

אחרי שהתקנתי וכיוונתי אותו כיוון ראשוני בלכתי לאתר הבא http://www.grc.com/x/ne.dll?rh1dkyd2 והרצתי את כל המבחנים והוא עבר את כולם.

המלצה עליו אפשר למצוא גם כאן http://www.techsupportalert.com/best_46_free_utilities.htm תחת free firewalls. וגם באתרים כמו

www.download.com ו www.freewarefiles.com , www.snapfiles.com. אפשר למצוא ביקורות משתמשים מאוד חיוביות עליו

(אני תמיד לוקח גם אותן בחשבון זה נותן הרבה פעמים זווית ראייה יותר מעשית לדבי התוכנה או המוצר) ואם תחפשו בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר תגיעו לעוד אתרים שממליצים עליו וסוקרים אותו.

באמת היה מעניין אותי לראות מבחן "רשמי" בו תעשה השוואה בין הפיירפול הזה לפיירוולים אחרים (מסחריים ומוכרים יותר) אבל לא מצאתי השוואה כזאת בשום מקום (כמו שנוהגים להתעלם מהרבה מוצרים "קטנים" בהשוואות מהסוג הזה).

ואני מבחינתי ממליץ על הפיירוול הזה לא פחות מאשר הייתי ממליץ על ה ZA מבחינת אמינות ואפילו יותר מבחינת אמינות וצריכת משאבים

זהו מקווה שהצלחתי להבהיר את עמדתי בנושא ושאולי לא תפסלו כל דבר שהוא לא ממש מוכר על הסף רק בגלל הסיבה הזאת.

בכל אופן אני בעקרון גם ממליץ על ה ZA (למרות שהגירסאות החדשות מדווחות כבעלות באגים ובעיות מסויימות אבל אני חושב שמי שמעוניין שינסה דבר ראשון ולא אוטומטית יחשוש מבעיות שאולי בכךך לא יצוצו אצלו ואם מחפשים פיירוולים בתשלום אז אני ממליץ גם על Agnitum Outpost ןעל Look 'n' Stop http://www.looknstop.com/En/index2.htm .

ביי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש סיכוי (כלשהו) שחומת האש הזו היא "הדבר הטוב ביותר" מאז המצאת האסלה. :-* אני אישית לא מאמין שאדם פשוט (שאינו מומחה אבטחה) יכול להחליט שחומת אש X היא יותר אמינה מ-Y. יש פשוט יותר מדי פרמטרים. אדם פשוט חייב להסתמך על ממצאים של מומחים. אני גם לא אוהב כשמתגלחים על הזקן שלי אז אינני "שש" לנסות דברים חדשים לפני שיש לי אמון די גבוה שאני לא הולך לבזבז את זמני לשווא ללמוד/להתרגל איך עובדים עם תוכנה שתתגלה בסופו של דבר כנחותה.

Safety.Net צריכה לבסס את מעמדה לפני שאני אישית אהיה מוכן לגעת בה במחשבים שלי ושל אלה שאני חפץ ביקרם.

אגב אני רואה שאתה בנאדם רציני שאוהב לצרף לינקים/אסמכתא, אז הנה טיפ שימושי קטן שגיליתי לא מזמן:

[ url=http://the_url ]short description[ /url ]

ללא רווחים לפני ואחרי הסוגריים המרובעים.

דוגמא לתוצר: Look 'n' Stop

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל זכותך המלאה להחזיק בדעותיך ולפעול לפיהן.

דעתי היא קצת שונה , אני חושב שיש המון תחליפים לא פחות טובים (אם לא יותר) להמון מוצרים "מוכרים". הבעיה לדעתי מתחילה בעיקר בעובדה שכל המומחים למיניהם (אם לאבטחה ואם לכל נושא אחר) די נוטים להתעלם מחלק גדול מאוד של תוכנות המוצעות בשוק ובעיקר מתרכזים במס' מוצרים מוכרים יותר ובעלי היסטוריה ומשווים רק ביניהם. לדוגמא, לדעתי נורטון אנטי וירוס היא תוכנה מוערכת יתר על מידה, היא "חזירת" משאבים ;) וגם מבחינת יעילות כאנטי וירוס היא בינונית למדי כיום, אבל יש לה "שם" ויש לה היסטוריה מסורת ודב מחברה ענקית גדולה ועשירה ועד היום יש אתרי השוואות שמדרגים אותה בין מוצרי האנטי וירוס המומלצים לשימוש. רק לאחרונה התחילו יותר ויותר בדיקות והשוואת לשים לב ולציין את הפגמים והצדדים הפחות זוהרים שיש בנורטון אנטי וירוס ומתחילים להמליץ יותר על אנטי אחרים.

מבחינת מה שאמרת בקשר לזה שאדם פשוט לא יכול להחליט לבד אז אני לא לגמרי מסכים, כי גם אדם פשוט יכול ללמוד על נושא האבטחה ומה הפרמטרים החשובים במקרה הזה מבחינת איכות ויעילות פיירוול ולדעת בצורה טובה מאוד מה טוב או לא טוב למשתמש ביתי רגיל.

אני עומד מאחורי ההמלצה שלי בלב שלם אבל אני גם עומד מאחורי ההמלצה שלך , לא משנה באיזה פיירוול אנשים ישתמשו רק שילמדו להתשמש בו ושיהיו מוגנים כמה שאפשר

בכל מקרה תודה רבה לך על הטיפ בקשר ללינקים, אני איישם בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ידידי, אם הנך מכיר את כל הפרמטרים הרלבנטיים בהעמדת חומת אש כלשהי במבחן אז אתה כבר לא אדם פשוט אלא מומחה לאבטחה, כי מעבר לאיך שזה "נראה" (ממשק) או "מרגיש" (מהיר) יש את הקטע של האפקטיביות כנגד כמה שיותר סוגי התקפות, שאני מכיר רק חלק קטן מאוד מהן ואני קראתי מאמרים רבים והשוואות רבות של חומות אש שונות.

אני מסכים שנורטון זה פאסה ואני לאט לאט משכנע "מכורי נורטון" לעבור ל-NOD. זה קשה כי הרושם הטוב משאיר חותמו להמוןןן זמן.

חג שמח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...