רוצה לבנות משחקים(לא כמו הקודם) - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה לבנות משחקים(לא כמו הקודם)


adlanm

Recommended Posts

שלום, אין לי מושג במחשבים ואני רוצה להתחיל בדום 4

סתם :silly:

אני יודע C וקצת ++.

הייתי רוצה להתחיל בדום 4 כמו שאמרתי (זה השם של משחק האיקס עיגול שאני מתכנן)

מישהו יכול לעזור לי להתחיל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתבייש להגיד, אבל הדרך הכי קלה היא לעשות את זה ב- VB (או דלפי, אפילו עדיף). ב- Visual C++ זה הרבה יותר מעיק.

או שאתה יכול לעבוד לא ב- עם ספריה כמו Allegro (כתבתי על זה באחד ה- threads הקודמים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא שזה לא אפשרי עם Visual C++, זה פשוט פחות נוח.

אם אתה רוצה לעשות את זה עם MFC אתה יכול ליצור 9 כפתורים עם תמונות, ולהגיב בהתאם לכל לחיצה.

על אני לא ממליץ בתור התחלה, אבל OpenGL או Allegro הן אופציות שפויות יחסית (רק ש- OpenGL זה לגמרי C ו- Allegro זה כמעט לגמרי C) ויש לשתיהן לא מעט tutorials לא רעים בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בC++ אתה יכול לבנות את המנוע שלך, במקרה וזהו משחק מסובך ואתה באמת מעוניין להשקיע הרבה הרבה זמן.

מה נחשב משחק מסובך?

תן דוגמאות למשחקים כאלו בבקשה

אני מעוניין לבנות רק דברים בדו-מימד ולא יותר.

DirectX ו-OpenGL זה לא לתלת-מימד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום, אין לי מושג במחשבים ואני רוצה להתחיל בדום 4

סתם :silly:

אני יודע C וקצת ++.

הייתי רוצה להתחיל בדום 4 כמו שאמרתי (זה השם של משחק האיקס עיגול שאני מתכנן)

מישהו יכול לעזור לי להתחיל

בתי הקברות מלאים באנשים שרצו להתחיל בדום 4.

:pissed: :pissed: :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משחק פלטפורמה הוא לא משחק פשוט במיוחד, רוב משחקי הלוח הם די פשוטים.

עם OpenGL אפשר לעבוד בדו-מימד ובלי shading.

DirectX זו ספריה שמטפלת בהרבה יותר מגרפיקה תלת-מימדית, ויש לה חלק (פעם הוא נקרא DirectDraw) שמטפל בגרפיקה דו-מימדית אבל כמו שאמרתי קודם - ממש לא מומלץ להתחיל עם זה, כי זה הרבה יותר מדי מסובך ולא נוח. אולי אם אתה הולך לעבוד ב- managed זה יותר נוח.

ושוב כמו שאמרתי קודם - Allegro זו הספריה הכי טובה שאני מכיר להתחלה של תכנות משחקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...