כרטיס מסך מתחמם - 6600GT - עמוד 2 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס מסך מתחמם - 6600GT


lharpaz

Recommended Posts

אי אפשר לדעת את הטמפרטורה אבל מדדתי עם מדחום של דגים (חחחח) וזה הגיע ל 40 תוך שנייה, אני מניח שזה עובר את ה60 בשקט כי נגעתי בזה וזה כמעט עשה לי כוויה ואי אפשר להחליף כאילו האפשרויות מצומצות כי הכרטיס מסך נוגע בזה תיכנון ממש מפגר של הלוח

כרגע אני לא עם OC למעבד, אבל יש לי OC לזכרונות של הכרטיס מסך כי התקנתי עליהם סינקים של זלמן + שיפור תזמונים לזכרונות הרגילים

בקרוב אני קונה זלמן לכרטיס מסך + ככל הנראה ביג טייפון או XP90

ואז אני יעשה OC אבל אני חייב לטפל בעיית הצ'יפסט, בכלל גי'גה בייט יצאו אפסים כי הם לא נותנים לך אפילו סנסור שמודד את זה כנראה בגלל שזה כלכך חם ושאנשים לא יבהלו חחח.. אבל האם החום הרב של הצ'יפסט מפריע ב OC ? ואיך בידיוק אני אמור לשים עליו מאורר ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני עם הכל עם קירורי סטוק חוץ מהזכרונות(של המחשב לא של הכרטיס מסך) ששמתי עליהם 40 ממ לאוברקלוק עתידי

עשיתי עכשיו OC לליבה של ה XFX, העלתי ל 560 ואת הזכרונות ל 1290

קיבלתי 4126 ב וראיתי בין לבין המעברים של המבחנים הטמפ עלתה ל-80-81 שזה יחסית סביר לסטוק + OC לא ? אפילו לא רע בכלל

אבל יש לי סינקים של זלמן על הזכרונות של הכרטיס מסך ככה שהם מורידים מעלות מהזכרונות, בהתחלה חששתי לעשות OC לליבה של הכרטיס מסך..

עכשיו איך אני בודק שה OC שעשיתי יושב יציב ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי משהו , על כמה מעלות הכרטיס בIDLE (שלי על 47 - אותו כרטיס בדיוק)

עכשיו ב- idle הכרטיס על 51 בערך (לפני יומיים הוא היה על 54 - לפני ניקוי האבק).

זה מציק לי כי זה נראה לי המון ובעיקר כי ברור שזה משפיע גם על הטמפ' במאמץ. באמצע יוני כשגם כן היה חם בדקתי ועמדתי על 42 ב-idle. אני לא מבין מה קרה בנתיים שהטמפ' כל כך עלתה.

ברשותכם, אני אחזור לנושא המקורי של הת'רד:

קניתי את הכרטיס של Leadtek כי קראתי ביקורות מצויינות על הקירור שלו, אבל במאמץ אני מגיע ל-73 מעלות ויש בעיות תצוגה. ניקיתי אבק ווידאתי שאין שום דבר שמפריע למאווררים. יש למישהו רעיון בקשר לזה?

האם קירור אחר יעזור פה? יכול להיות שהקירור סטוק נדפק או משהו? או שהכרטיס הזה תמיד יעשה בעיות כאלה וחייבים לשחק על רזולוציה נמוכה יותר? (או לקנות כרטיס מסך אחר?)

אם הקירור יפתור את הבעיה - איזה קירור מומלץ? [אין לי נסיון עם הדברים האלה, אז אם תוכלו לפרט ולהגיד האם בעיה להרכיב דברים כאלה למי שאף פעם לא התעסק עם חומרה?]

eli - לא הבנתי למה בדיוק אתה מתכוון כשאתה אומר: "אחי אני מציע לך להסים מאורר מתחת לקירור של הכרטיס וזה יוריד באיזה 4-7 מעלות ". אתה מדבר על משהו בנוסף למאוורר הסטוק שיש על כרטיס המסך?

ואם יש איזה פתרון פשוט שיעזור לסיפור של הצ'יפסט החם שיושב ממש קרוב לכרטיס המסך אני אשמח לשמוע על זה (אין לי יכולת טכנית גבוהה במיוחד אז לאלתר חיבור מאווררים בעצמי נראה לי קצת מסוכן...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי לך תקנה מאורר 40 ממ זה עוהל רושים ותחבר לצ'יפסט...

יש מדריך פה תחפש מדריך על איך לחבר מאורר לצ'יפסט זה נדמה לי בפורם אלקטרוניקה ומוידנג בסטיקי של "המדריכים שלכם".

גם שם יש מדריך למה שאלי התכוון זה לחבר מאורר לברזל הזה שמול היציאה PCI (PCI רגיל לא אקספרס) ואז הוא יושב מתחת לכרטיס מסך ומקרר אותו :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי את הכרטיס של כי קראתי ביקורות מצויינות על הקירור שלו, אבל במאמץ אני מגיע ל-73 מעלות ויש בעיות תצוגה. ניקיתי אבק ווידאתי שאין שום דבר שמפריע למאווררים. יש למישהו רעיון בקשר לזה?

טוב אז בדקתי אצלי ו73 נראה קצת גבוה באמת (אצלי הוא הגיע ל55 אחרי שעה של GTASA )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...