עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

 

שלום

 

לא מזמן חיברו לי ממירים YES+ ויש לי 4 ממירים כבלים YES+ . רואים טוב טלויזיה בסלון וגם חדר שלי. בלי תקלות.
יש לי ספק אינטרנט של בזק.
רק בחדר ממד וגם חדר הורים היה טלויזיה רואים טוב. בחדר ממד וגם הורים ואני מכבה טלויזיה ומדליק ופתאום 
יש בעיה ממיר YES+ לא תמיד מיתחבר אינטרנט ויש הודעה שאומר "אין אינטרנט".
הנתב ראוטר של בזק נימצא בחדר חדר שלי מחובר ישירות לממיר YES+ שנותן לכולם גישה אינטרנט. 
ובסלון וגם בחדר שלי  עובד אינטרנט קווי תקין וגם אלחוטי עובד אינטרנט תקין.
ורק חדר ממד וגם חדר ההורים יש הודעה  תקלה "אין אינטרנט" הם מחוברים בחדר ממד וגם חדר הורים
דרך קווי של כבלים YES.

 

שיש בעיה ממיר YES+ הודעה תקלה כתוב  "אין אינטרנט" למי ליפנות לתמיכה האם זה ספק בזק או כבלים YES+ ?


מי האחראי על הודעה "אין אינטרנט" תקלה הזה ?

 

זה מבלבל אותי לא יודע למי להתחיל ליפנות שקשור תקלה אינטרנט.

 

מחשש שיניהם יגידו לי משפטים "תיפנה לספק בזק" או "תיפנה כבלים YES+" הם ישגעו אותי.

 

אני בדקתי בחדר ממד וגם חדר הורים כבלים רשת וגם ממיר YES+ כולם מחוברים מחוזקים טוב מאוד.
 

ובקשר נתב לראוטר נימצא בחדר שלי עובד אינטרנט וגם אלחוטי תקין.

 

 

פורסם

תפנה ל - YES .

פורסם
  • מחבר

בסדר, תודה !

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים