Natan_Rozen פורסם 2005 ביולי 24 Share פורסם 2005 ביולי 24 אה וואלה....אז כדאי שאני אגיד את זה לבוס שלי. הוא מנהל צוות באינטרנט זהב 015 (והחל מלפני שבועיים וחצי SMILE) - כנראה שאם אני לא יודע איפה אני עובד אז גם הוא לא. : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Longstrom פורסם 2005 ביולי 24 Share פורסם 2005 ביולי 24 Bluesky, אתה אדיוט.הנההגדלתי את זה בשבילך, כדי שגם מטומטמים כמוך יוכלו להביןואם עוד לא הבנת - אני עובד באינטרנט זהב 015[attachment deleted by admin] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dids22 פורסם 2005 ביולי 24 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 24 משהו אולי יודע איזה ספקיות מגבילות את הupload? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tmadman פורסם 2005 ביולי 24 Share פורסם 2005 ביולי 24 בתור אחד שעובד עם DAC אני חייב לציין גם שאינטרנט זהב = 015......... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MandariNa פורסם 2005 ביולי 24 Share פורסם 2005 ביולי 24 Bluesky בלי להעליב גבר.. באמת יצאת אידיוט..012 זה קווי זהב015 זה אינטרנט זהבהשם דומה אבל אילו חברות שונות!לא נורא אחי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dvd21 פורסם 2005 ביולי 24 Share פורסם 2005 ביולי 24 דיי חבר'ה עשיתם תעוט קטנה של מישהו וניפחתם אותה החושילינג!!!הוא הוא בסך הכל דיבר על אחוזים ועשה טעות קטנה...איזה ריב עצבני... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IDAN AMRAM פורסם 2005 ביולי 24 Share פורסם 2005 ביולי 24 יוווווווווווווו ניפחתם לי תתחת עם ה 012 וה -015.....השמות דומים... מבלבל.... (טוב לא ממש... רק לאוורים)..... למה להמשיך להתווכח......בכל מקרה בלי שום קשר.... אני פשוט לא ממליץ להתחבר ל 012 נט (קווי זהב!!!!!!)... השירות שלהם על הפנים....פעם אחת התקשרתי לתמיכה שלהם כי הייתה לי בעייה בהתחברות (בכבלים) והנציג מנסה לעזור אבל לא ממש מצליח... (היה ממש אדיוט)ואז פיתאום הוא זורק לי "אנחנו לא חייבים לעזור לך לפתור את הבעייה שלך".... שמעתי את זה ופתחתי עליו פה חבל על הזמן... אם הם לא חייבים לעזור לי אז למה הם תמיכה תכנית????!!! התנתקתי מהם ואני לא חוזר בשום פנים ואופן.... אפילו אם אני אצטרך למות!דרך אגב זה שרק דרך בזקבינלאומי אפשר להתחבר בלי חייגן זה בולשיט.... לאח שלי יש אינטרנט זהב (015!!!) והוא מחובר בלי חייגן..... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Kidney_stonE פורסם 2005 ביולי 25 Share פורסם 2005 ביולי 25 אף אחד לא כתב שרק בבזק בין לאומי יש חיבור ללא חייגןפשוט שם הכי קל להשיג את זה, זה אפילו בא אצלהם כברירת מחדל.בתמיכה לא חייבים לעזור לך בהכל, אבל בכל מה שקשור להתחברות ודואר ועוד כמה נושאים - כן, בתחום אפור של עזרה, כלומר אם יש לך וירוס שמונע ממך להתחבר, יגידו לך שיש לך וירוס, ותסרוק או שתזמין טכנאי, כנ"ל לגבי תוכנות צד שלישי שמפריעות להתחברות וכו' וכו'מה שכן, זה מאוד תלוי בנציג, אני יודע שרוב הנציגים (לפחות אצלנו, אבל אני מאמין שכולם) משתדלים כמה שיותר לעזור ולתרום מהידע שלהםאישית אני גם אוהב להתפתח בידע שלי בשביל שאוכל לתרום עוד, זה מאוד אינדיוידואלי.שוב, מאוד תלוי בנציג למרות כל האיסורים וההתרות של החברה עצמה, יש נציגים שמספיק יודעים איך לעזור לאישה בת 80 לפתוח פורט גלישה בפירוול שלה, כדי שהיא תוכל לגלוש, יש כאלה שיגדירו לרחל את המסנג'ר שלה בשביל שתוכל לדבר עם הבן שלה בארגנטינהיש מעט אנשים כאלה, שיש להם את הידע והסבלנות, ויעשו דברים שאסור להם, תלוי בנסיבות.קצת חוצפה מצידו של התומך שאמר לך את זה, הייתי מתלונן עליו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dids22 פורסם 2005 ביולי 25 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 25 מה כל כך טוב שאין חייגן?(ואם אפשר תפרטו קצת) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Longstrom פורסם 2005 ביולי 25 Share פורסם 2005 ביולי 25 בן אדםתכיר - המצאה חדשה - כפתור החיפוש. רק לפני שבוע וחצי היה דיון על זהhttp://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=130717.0הת'רד הזה גלש הרבה הרבה מעבר לדיון המקורי שלו.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Deddy פורסם 2005 ביולי 25 Share פורסם 2005 ביולי 25 אם אתה בלי חייגן האינטרנט מחובר מרגע שאתה מפעיל את המחשבאם אתה עם חייגן אתה צריך להפעיל את האינטרנט ורק אז הוא מחוברואני בנטוויזן מאז שהתחילו הכבלים(הייתי גם בניסוי של הכבלים) ואני חייב לומר שאפילו פעם אחת לא חיכיתי מעל דקה אצלהם על הקו.... הם תמיד ענו לי מייד... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dids22 פורסם 2005 ביולי 25 מחבר Share פורסם 2005 ביולי 25 אם אתה בלי חייגן האינטרנט מחובר מרגע שאתה מפעיל את המחשבאם אתה עם חייגן אתה צריך להפעיל את האינטרנט ורק אז הוא מחובראחי את זה הבנתי אבל מזה זה עוזר?? כאלו זה כל כך טוב כי קשה ללחוץ על שני מקשים בעכבר?חוץ מזה אני לאא הייתי רוצה כל הזמן להיות מחובר אבל אם יש סיבה טובה למה יותר טוב בלי חחיגן אז אני ישמח לשמוע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Longstrom פורסם 2005 ביולי 25 Share פורסם 2005 ביולי 25 בן אדםתכיר - המצאה חדשה - כפתור החיפוש. רק לפני שבוע וחצי היה דיון על זהhttp://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=130717.0הת'רד הזה גלש הרבה הרבה מעבר לדיון המקורי שלו....ארגגגגג קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Deddy פורסם 2005 ביולי 25 Share פורסם 2005 ביולי 25 אבל מזה זה עוזר?? כאלו זה כל כך טוב כי קשה ללחוץ על שני מקשים בעכבר?כן בלי חיגן זה לעצלניםולפני שDAC ישתגע כנס ללינק שהוא הביא תמצא שם עוד מידע קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
tzahi04 פורסם 2005 ביולי 25 Share פורסם 2005 ביולי 25 טוב, בוא נעשה קצת סדר בשטויות שאנשים כותבים כאןשלום לכולם, קוראים לי אריק, אני תומך ב NV.על מה אתה מדבר ?כבלים ובזק - 2 התשתיות היחידות בארץ לרגע זה, מגבילים UP וגם DOWNספקיות - כולן מגבילות DOWN, חלק קטן (נדמה לי שיש 2 חברות שעושות את זה, לא בטוח מי) מגביל UP (כמובן מגביל - לפי החבילה שלך).אישית אני יודע ש NV לא מגבילים UP, זה אומר שאם קנית מהתשתית שלך UPLOAD יותר גבוהה, אתה לא תצטרך לשלם על זה גם ב NV או להודיע להם בכלל.אריק אתה לא הבנת אותי נכון, יכול להיות שהניסוח לא היה טוב. התכוונתי שהכבלים היחידים שמגבילים אותך במהירות העלאה בהתאם לחבילה שרכשת בלי קשר לספקי אינטרנט שאם הם לא יודעים הם לא גובים כסף נוסף. בקיצור חזרת על מה שאמרתי והוספת משהו שלא קשור שלא התכוונתי. כשכתבתי מבחינה טכנית מגבילים - התכוונתי שאם הספק מגביל אז הוא לא מגביל באמת אלא רק לוקח יותר כסף. בקשר לזה שכתבת שיש לך זמן המתנה של דקה בין 5 דקות בין כל שיחה עד לשיחה הבאה שלך חוץ מזמן של תקלה מערכתית,השאלה שלי האם זה ככה תמיד או תקופות מסוימות בלבד (כגון שדרוגים\שיפורים ודברים שניסו לעשות אצלכם) ?אצלנו בבזק בינלאומי בעקבות שדרוג שביצעו זמן ההמתנה פחות מאשר לפני חצי שנה אבל אין משהו שנשאר קבוע, היה איזה חודשייםשל זמן המתנה קצר בצורה מדהימה וIDLE חופשי, ולאחר מכן פחות מזה ואחר כך שוב...מצאתי עוד יתרונות וחסרונות בין הכבלים לבזק שאולי לא הועלו כאן: 1. זמן המתנה ארוך באופן כללי ובעיקר לשירות לקוחות של הכבלים. בבזק עונים מהר, בעיקר אם לוחצים על 0 או #22. טכנאים שמגיעים הבייתה של בזק לוקחים כסף וקשה לקבוע איתם. אם יש בעיות, טכנאים של הוט באים מתי שצריך ותמיד בחינםעד שהבעיה נפתרת והלקוח מקבל את המהירות המקסימלית שלו בלי ניתוקים ובלי כלום (ומה שכתוב בעיתון לא יודע מאיפה הביאו את זה).בקשר לפאקים בשירות - כל פעם שומעים על מישהו אחר בחברה אחרת.גם לי יש סיפור, שהייתי מנוי לנטויז'ון יום אחד נמחק להם האמצעי תשלום שלי בסביבות הזמן שבו נגמרה לי התחייבות ועברתי למבצע זול חדש אחר, מסתבר לאחר מכן שהם על דעת עצמם העבירו אותי לחבילה ללא מבצע יוקרתית מאוד וחצי שנה לא טרחו לאמר שיש לי חוב או לשלוח לי איזו חשבונית בדואר. ואת זה גיליתי רק במקרה שהתקשרתילשאול מתי נגמר המבצע שנרשמתי אליו. הם אפילו לא ידעו להסביר לי בידיוק למה זה נמחק ואיך זה קרה. בגלל זה אני לא מנוי יותר בחברה הזאת אף על פי שהיא נחשבת בין הטובות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.