מתלבטטט בין איזו תשתית לקחת כבלים או בזק?? - עמוד 5 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבטטט בין איזו תשתית לקחת כבלים או בזק??


dids22

Recommended Posts

  • תגובות 75
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יוווווווווווווו ניפחתם לי תתחת עם ה 012 וה -015.....

השמות דומים... מבלבל.... (טוב לא ממש... רק לאוורים)..... למה להמשיך להתווכח......

בכל מקרה בלי שום קשר.... אני פשוט לא ממליץ להתחבר ל 012 נט (קווי זהב!!!!!!)... השירות שלהם על הפנים....

פעם אחת התקשרתי לתמיכה שלהם כי הייתה לי בעייה בהתחברות (בכבלים) והנציג מנסה לעזור אבל לא ממש מצליח... (היה ממש אדיוט)

ואז פיתאום הוא זורק לי  "אנחנו לא חייבים לעזור לך לפתור את הבעייה שלך".... שמעתי את זה ופתחתי עליו פה חבל על הזמן... אם הם לא חייבים לעזור לי אז למה הם תמיכה תכנית????!!! התנתקתי מהם ואני לא חוזר בשום פנים ואופן.... אפילו אם אני אצטרך למות!

דרך אגב זה שרק דרך בזקבינלאומי אפשר להתחבר בלי חייגן זה בולשיט.... לאח שלי יש זהב (015!!!) והוא מחובר בלי חייגן.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא כתב שרק בבזק בין לאומי יש חיבור ללא חייגן

פשוט שם הכי קל להשיג את זה, זה אפילו בא אצלהם כברירת מחדל.

בתמיכה לא חייבים לעזור לך בהכל, אבל בכל מה שקשור להתחברות ודואר ועוד כמה נושאים - כן, בתחום אפור של עזרה, כלומר אם יש לך וירוס שמונע ממך להתחבר, יגידו לך שיש לך וירוס, ותסרוק או שתזמין טכנאי, כנ"ל לגבי תוכנות צד שלישי שמפריעות להתחברות וכו' וכו'

מה שכן, זה מאוד תלוי בנציג, אני יודע שרוב הנציגים (לפחות אצלנו, אבל אני מאמין שכולם) משתדלים כמה שיותר לעזור ולתרום מהידע שלהם

אישית אני גם אוהב להתפתח בידע שלי בשביל שאוכל לתרום עוד, זה מאוד אינדיוידואלי.

שוב, מאוד תלוי בנציג למרות כל האיסורים וההתרות של החברה עצמה, יש נציגים שמספיק יודעים איך לעזור לאישה בת 80 לפתוח פורט גלישה בפירוול שלה, כדי שהיא תוכל לגלוש, יש כאלה שיגדירו לרחל את המסנג'ר שלה בשביל שתוכל לדבר עם הבן שלה בארגנטינה

יש מעט אנשים כאלה, שיש להם את הידע והסבלנות, ויעשו דברים שאסור להם, תלוי בנסיבות.

קצת חוצפה מצידו של התומך שאמר לך את זה, הייתי מתלונן עליו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה בלי חייגן האינטרנט מחובר מרגע שאתה מפעיל את המחשב

אם אתה עם חייגן אתה צריך להפעיל את האינטרנט ורק אז הוא מחובר

ואני בנטוויזן מאז שהתחילו הכבלים(הייתי גם בניסוי של הכבלים) ואני חייב לומר שאפילו פעם אחת לא חיכיתי מעל דקה אצלהם על הקו.... הם תמיד ענו לי מייד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה בלי חייגן האינטרנט מחובר מרגע שאתה מפעיל את המחשב

אם אתה עם חייגן אתה צריך להפעיל את האינטרנט ורק אז הוא מחובר

אחי את זה הבנתי

אבל מזה זה עוזר?? כאלו זה כל כך טוב כי קשה ללחוץ על שני מקשים בעכבר?

חוץ מזה אני לאא הייתי רוצה כל הזמן להיות מחובר אבל אם יש סיבה טובה למה יותר טוב בלי חחיגן אז אני ישמח לשמוע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל מזה זה עוזר?? כאלו זה כל כך טוב כי קשה ללחוץ על שני מקשים בעכבר?

כן בלי חיגן זה לעצלנים

ולפני שDAC ישתגע כנס ללינק שהוא הביא תמצא שם עוד מידע

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, בוא נעשה קצת סדר בשטויות שאנשים כותבים כאן

שלום לכולם, קוראים לי אריק, אני תומך ב NV.

על מה אתה מדבר ?

כבלים ובזק - 2 התשתיות היחידות בארץ לרגע זה, מגבילים UP וגם DOWN

ספקיות - כולן מגבילות DOWN, חלק קטן (נדמה לי שיש 2 חברות שעושות את זה, לא בטוח מי) מגביל UP (כמובן מגביל - לפי החבילה שלך).

אישית אני יודע ש NV לא מגבילים UP, זה אומר שאם קנית מהתשתית שלך UPLOAD יותר גבוהה, אתה לא תצטרך לשלם על זה גם ב NV או להודיע להם בכלל.

אריק אתה לא הבנת אותי נכון, יכול להיות שהניסוח לא היה טוב. התכוונתי שהכבלים היחידים שמגבילים אותך במהירות העלאה בהתאם לחבילה שרכשת בלי קשר לספקי שאם הם לא יודעים הם לא גובים כסף נוסף. בקיצור חזרת על מה שאמרתי והוספת משהו שלא קשור שלא התכוונתי. כשכתבתי מבחינה טכנית מגבילים - התכוונתי שאם הספק מגביל אז הוא לא מגביל באמת אלא רק לוקח יותר כסף.

בקשר לזה שכתבת שיש לך זמן המתנה של דקה בין 5 דקות בין כל שיחה עד לשיחה הבאה שלך חוץ מזמן של תקלה מערכתית,

השאלה שלי האם זה ככה תמיד או תקופות מסוימות בלבד (כגון שדרוגים\שיפורים ודברים שניסו לעשות אצלכם) ?

אצלנו בבזק בינלאומי בעקבות שדרוג שביצעו זמן ההמתנה פחות מאשר לפני חצי שנה אבל אין משהו שנשאר קבוע, היה איזה חודשיים

של זמן המתנה קצר בצורה מדהימה וIDLE חופשי, ולאחר מכן פחות מזה ואחר כך שוב...

מצאתי עוד יתרונות וחסרונות בין הכבלים לבזק שאולי לא הועלו כאן:

1. זמן המתנה ארוך באופן כללי ובעיקר לשירות לקוחות של הכבלים. בבזק עונים מהר, בעיקר אם לוחצים על 0 או #2

2. טכנאים שמגיעים הבייתה של לוקחים כסף וקשה לקבוע איתם. אם יש בעיות, טכנאים של באים מתי שצריך ותמיד בחינם

עד שהבעיה נפתרת והלקוח מקבל את המהירות המקסימלית שלו בלי ניתוקים ובלי כלום (ומה שכתוב בעיתון לא יודע מאיפה הביאו את זה).

בקשר לפאקים בשירות - כל פעם שומעים על מישהו אחר בחברה אחרת.גם לי יש סיפור, שהייתי מנוי לנטויז'ון יום אחד נמחק להם האמצעי תשלום שלי בסביבות הזמן שבו נגמרה לי התחייבות ועברתי למבצע זול חדש אחר, מסתבר לאחר מכן שהם על דעת עצמם העבירו אותי לחבילה ללא יוקרתית מאוד וחצי שנה לא טרחו לאמר שיש לי חוב או לשלוח לי איזו חשבונית בדואר. ואת זה גיליתי רק במקרה שהתקשרתי

לשאול מתי נגמר המבצע שנרשמתי אליו. הם אפילו לא ידעו להסביר לי בידיוק למה זה נמחק ואיך זה קרה. בגלל זה אני לא מנוי יותר בחברה הזאת אף על פי שהיא נחשבת בין הטובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...