יש לי שאלה בקשר לשני זכרונות שאני רוצה להשים במחשב שלי - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי שאלה בקשר לשני זכרונות שאני רוצה להשים במחשב שלי


lisly

Recommended Posts

אם שני הזכרונות עובדים עם הלוח שלך בנפרד, הבעיה היחידה שיכולה להיות היא בתאימות בינהם במידה ואתה עובד ב Dual Channel (לא רשמת אם זה המצב או איזה לוח יש לך). ב Dual Channel מומלץ ששני הזיכרונות יהיו זהים ככל האפשר (ייצרן, תיזמונים ורצוי אף אותה סדרת ייצור).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין כל כך מה זה dual chanel ומה שאני אומר שקיים כבר אחד של 256 מגה במחשב ואני רוצה להסיף עוד כרטיס של 256 שבאחד מהם יש שתי חורים ובשני יש חור אחד כאילו איפה שהוא נכנס, אבל זה נראה לי את סוג ואותה חברה והסידרה היא אחת אחרי השניה למשל 5555 אז השני הוא 5556 זה נראה לי הסידרה לא יודע תסביר לי בבקשה בעיקרון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק איזה יש לך (דגם מדויק). כנ"ל לגבי 2 הזיכרונות (חברה, תיזמונים, מספר שבבים וכל דבר אחר שכתוב עליהם).

אח"כ תמצא את האתר של ייצרן הלוח, ושם בד"כ יש רשימה של זיכרונות שמתאימים ללוח.

אולי נוכל לעזור לך כאן אם תפרסם יותר פרטים על החומרה שלך.

כמו שאמרתי בהתחלה - סביר להניח ששני הזיכרונות יעבדו ביחד, אבל זה לא 100% בטוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל ECS אין דף על הלוח הזה, ואת החוברת שלו החביאו באיזה ארכיון:

http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?DetailID=74&DetailName=Manual&DetailDesc=K7S5A(1.1)&MenuID=45&LanID=0

הלוח הזה הוא למעבדי K7 (סוקט A של AMD) ותומך גם ב SDRAM וגם בDDR עד מהירות 266MHz, אבל בשום מקרה לא במקביל, כלומר אם אחד הזיכרונות שלך הוא SDRAM והשני הוא לא ניתן לעבוד איתם ביחד.

Dual Channel - כמובן שאין לך בלוח הזה...

מהירות ה BUS המקסימלית שלו היא 266MHz, ולכן כל זיכרון שתשים בו יירד למהירות של 266MHz (אלא אם כן תמצא זיכרון PC1600 שעובד ב 200MHz ואז בכלל המהירות תרד, אל תחפש).

לא כתוב במפורש שהלוח לא תומך בזיכרונות של 512MB (במודול אחד), אבל בטבלת הזיכרונות שלו מצויינים מודולי זיכרון עד גודל של 256MB. מצד שני כתוב שהלוח תומך עד 1GB זיכרון, מה שמעיד על כך שיכול להיות שהלוח כן תומך בזיכרונות של 512MB (כי יש רק 2 סלוטים ל ומקסימום של 1GB).

אם אתה מעוניין להשקיע בשידרוג המחשב שלך (למרות שהוא דיי מיושן), אולי כדאי שתשקול קניית של 512MB מסוג DDR400 כמובן - המחירים היום מאד נמוכים (בסביבות ה 250-300 ש"ח ל 512MB), אבל צריך לבדוק האם הלוח מסכים לקבל את הזיכרונות האלו (ביחידה אחת או ב 2 יחידות של 256MB). עדיף לבדוק בחנות לפני שקונים.

אם אתה מעוניין להשתמש בזיכרון הקיים - ה SDRAM, הזיכרון השני חייב להיות גם כן SDRAM, אבל כמובן שהוא נדיר יותר (בגלל שהוא ישן) ולכן מחירו גבוה יותר (לא משתלם).

אם כבר יש לך 2 זיכרונות מאותו סוג (שניהם SDRAM או שניהם DDR), אני לא רואה שום סיבה שהם לא יעבדו יחד, אלא אם כן אחד הוא דו-צדדי והשני חד-צדדי וללוח יש בעיה לעבוד עם שניהם יחד (לא מצויין בחוברת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...