6600GT של PNY - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

6600GT של PNY


sh_idan

Recommended Posts

זה שהיא בין הנמכרות לא אומר שהיא בין הכי טובות. גם סובארו מכרו כאן בכמויות, זה אומר שהם טובים יותר ממרצדס?

לא דוגמה טובה. המומחיות של סובארו בנושא התאמת רכבי 4x4 לתנאי שלג היא מספר אחד בעולם, לפני מרצדס. האמינות שלהם (ביחד עם טויוטה) היא הכי טובה בין כל חברות הרכב שמייצרות ייצור המוני. גם מרצדס נמצאת גבוה בדירוג (בטופ 5 אם אני זוכר נכון), אבל אחרי שתי החברות היפניות הנ"ל. אין ספק שבפאר מרצדס מובילים עליהם בהפרש ניכר, אבל אם תבדוק טוב תראה שאי אפשר לדבר עליהם בצורה גורפת כעל טובים יותר בכל פרמטר.

המקור למידע הנ"ל היא התוכניות המעולה טופ-גיר של ה-BBC וסקרי האמינות שלה. אתה רשאי לא לקבל אותם, אני בוחר שכן.

עריכה: בנושא הדיון באנדטק, מומלץ מאוד לקרוא אותו. הוא מתחיל עם הרבה דיעות שליליות על איכות הכרטיסים של וממשיך עם לא פחות הודעות של משתתפים וותיקים בפורום שמעידים על כרטיסים טובים ואמינים של החברה. אם לחנות שמציעה את הדיל הזה יש שירות טוב (ונראה שזה המצב), הייתי הולך על הכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*רק חבל שאתה יודע להתבטא כמו ילד בן 12.

תודה על ה"מחמאה", אך לטעמי, לא מדובר בסגנון התבטאות של ילד בגיל 12. אם נשמעתי תוקפן מידי, הרי זה בגלל הודעתך הקודמת שהאשימה אותי בבורות, בעוד ההיפך הוא הנכון.

בשורה תחתונה, הכרטיסים של PNY זולים מהמתחרים מאחר והם בחרו לקצץ איפה שהוא בשרשרת. אישית, לא הייתי רוצה שכרטיס כזה ישמש כאמצעי התצוגה במחשב שלי בידיעה שאיכות הרכיבים היא בתחתית הסקאלה. יש לי הרגשה שמאחורי אותה הצעה "מפתה" של החנות, עומד מתח רווחים טוב: אם הם מוכנים לקבל את הכרטיס הישן ולתת במקומו חדש בתוספת כסף קטנה יחסית, סביר להניח שהם קונים את הכרטיס של PNY בזיל הזול וזה רק מעצים את אותה תחושה שאתה מקבל מוצר low-end. זו גם כנראה הסיבה לכך שבחנויות כמו CompUSA תמצא על המדף רכיבים של PNY בעוד שאת תתקשה מאד למצוא - החנות מרוויחה על חשבון הלקוחות הבורים שלא יודעים מזה GPU בכלל... את הכסף הם עושים על גבי התמימים מאחר ומ-PNY הם מרוויחים יותר מאשר מ-.

לגבי ההודעה של ranger: זוהי בסה"כ הקבלה! אולי היא לא עומדת במבחן המציאות, אבל היא לא חייבת. מדובר באנאלוגיה שהבאתי כדי להקל על ההבנה... בכל מקרה, לגבי הת'ראד באננדטק: שים לב שאילו היה מדובר בחברה "נורמלית", כגון , הרי שכמעט ולא היית שומע תלונות - בעוד ששם, לפי ה-poll, הרוב המכריע לא חובב את PNY. סמוך אני ובטוח שאילו נעשה poll דומה לגבי , היית רואה התפלגות לחלוטין שונה בתכלית: 95% בעד, 5% נגד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו גם כנראה הסיבה לכך שבחנויות כמו CompUSA תמצא על המדף רכיבים של PNY בעוד שאת תתקשה מאד למצוא - החנות מרוויחה על חשבון הלקוחות הבורים שלא יודעים מזה GPU בכלל... את הכסף הם עושים על גבי התמימים מאחר ומ-PNY הם מרוויחים יותר מאשר מ-.

משפט נכון.

אבל יש לו שניי צדדים - הצד הראשון ציינת והצד השני אני אציין:

PNY היא לא חברה ירודה, הרמה שלה טיפה יותר גבוהה מINNO3D לפחות. (כמובן שאי אפשר להשוות אותה ללידטק שהם מבין העליונים)

גם המחיר שאתה משלם על מוצר מסויים לא תמיד ישקף את איכותו או רמתו לעומת חברה אחרת שמוכרת אותו כרטיס שמבוסס על אותו ב3%+- הבדל במחיר.

נזכור שגם לידטק נכנסה לשוק מהתחלה עם מחירים נמוכים במיוחד ואיכות כרטיסיה הייתה גבוהה גם בזמנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נזכור שגם לידטק נכנסה לשוק מהתחלה עם מחירים נמוכים במיוחד ואיכות כרטיסיה הייתה גבוהה גם בזמנו.

אכן, אבל בו בזמן ש- מכרה כרטיסים במחיר סביר מבלי לקצץ באיכות (מה שבנה לה למעשה את המוניטין והביא אותה לאן שהיא היום), שיווקה כרטיסים זולים על חשבון איכות רכיבים ורמת הרכבה... ומה לעשות - כשסירחון דובק בך, קשה מאד להיפטר ממנו; "לנצח" תאלץ להתמודד עם זה ובצדק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...