תוכן overload - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

overload

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    3678
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הודעות שנפתחו על-ידי overload

  1. הבנתי שאפשר להשתמש באקסבוקס כסטרימר לכל דבר, זה נכון? והאם הוא יכל בכלל להוציא שידורים ברזולוצייה של-720\1080 למסך כי שמעתי פעם שלא?

    מישהו יכל לסכם לי בקצרה את היתרונות והחסרונות שלו לפני שאני קונה את המתאם רשת של .

    עריכה: מדובר בדגם הארקאיד.

    תודה וחג שמח.

  2. קבעתי את העובדה בעיקר מהרבה מאוד ביקורות של לקוחות שקראתי (גם אני קניתי אחד, לא לי, אולי אחד גם לי בקרוב) ברשת שמתלוננים על הנושא, וגם בזמן האחרון לא מעט אנשים פה שמדווחים על בעיות בתוכנה.

    אחד האתרים שקראתי בו ביקורת של האתר עצמו קיבל נגן דפוק מהחברה ונאלץ להחזיר אותו ולקבל חדש כדי לעשות ביקורת.

  3. בתור גרפיקאי לא מקצועי ובתור מי שהשתמש ב CRT (סמסונג 997) ובLCD (גם סמסונג ששכתי את הדגם וגם אחד ) אני ממליץ לך לא להתפתות לתצוגה הבוהקת ולעיצוב המעולה של הLCD.

    מסכי LCD עדיין מתקשים להציג תמונה אמינה מספיק כמו שלCRT בנושא הזה.

    יש את עניין הניגודיות שהוא מאוד בעיתי כי אתה לא יכל לדעת איך התמונה ניראית באמת כי כל תנועה של הראש משנה את הניגודיות והגוונים.

    יש גם עניין שעדיין לא ברור לי מה הבעיה אבל בתוכנות וקטוריאניות, FLASH למשל, הקווים נראים מרוחים ומקוטעים לעומת הCRT שהיה לי.

    בעניין הגוונים גם יש שאומרים שCRT עדין טוב יותר, אבל במסכים במחיר הזה אולי LCD יכל להתחרות בעניין הזה, לא יודע.

    אני אבל עוד לא ראיתי גרפיקאי מקצועי שמשתמש בLCD, אח שלי לומד דיגיטאלי וגם הוא עובד רק CRT.

    בכל מקרה כדאי לך לבדוק את העניין בעצמך.

  4. אני בעד שינסו את החוק לתקופת ניסיון של חודשיים שלושה, אם זה באמת מוריד את מספר תאונות הדרכים בצורה משמעותי אז אני תומך בחוק, אם לא אז לא.

    וכמובן שהחוק חייב לבוא לדעתי ביחד עם הטבות לבעלי המועדונים והפאבים שהולכים לסבול ממנו מאוד.

    בכל מקרה אני לא מאמין שחוק כזה יעבוד, היום ששוט במועדון עולה 30 שקל, הרוב מתדלקים כבר בחוץ בשמינית מהמחיר, עכשיו כולם ידאגו להביא איתם הרבה אלכוהול מהבית למסיבות, אז לא יהיה הבדל, אולי אפילו ישתו הרבה יותר.

    זאת בדיוק הבעיה, שרוחמה אברהם וחבריה היו פעם אחרונה במועדון בשנות ה80 במקרה הטוב, אז מי בכלל נותן להם לעשות החלטות כאלו?

  5. מלחמה בין צפון קוריאה לארה"ב יכולה לפתוח לאירן את הדלת לישראל כשארה"ב תהיה עסוקה במלחמה.

    מצד שני עדיף מלחמה עכשיו ולא משנה מי יתחיל ממלחמה עוד שנה\חמש שנים\עשר שנים כשלצפון קוריאה יהיה יותר , כי הם לא הולכים לקצץ שם בתקציב הביטחון בעתיד הנראה לעין.

  6. [ltr]I agree with the most, except one. the quality in HOT is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay better than yes, keep in mind that HOT still suck balls in terms of video quality, but still better than yes.[/ltr]

    היתי שנתיים עם HOT, ושנה עם YES, האיכות בYES גבוה בצורה משמעותית, אפילו ההורים שלי ראו את ההבדלים. התמונה בHOT ניראית כמו תמונת JPEG בדחיסה כבדה, יכל להיות שזה בגל הממיר thompson שהיה לנו.

    התוכן הוא זבל בשני החברות, אבל ביס לפחות אפשר לזפזפ בערוצים.

×
  • צור חדש...