תוכן A-10 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

A-10

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4644
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    187

כל דבר שפורסם על-ידי A-10

  1. קבל תיקון ( לא משהו דרמטי ) לפחות לגבי המסך של אסוס - צריך כבל מיקי מאוס, כך הוא מוכר בחנויות. https://ksp.co.il/web/item/240480&appkey=1006?utm_source=google&utm_campaign=shopping_campaign&utm_medium=cpc&utm_term=240480&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVM8s8vr0wpw7w7z0A4U2AfVbIrZvJBN_CSg3y1DEMu9d86Da8gp1DBoCMtsQAvD_BwE https://shop.super-pharm.co.il/electricity-and-electronics/cables-and-adapters/electric-cables/כבל-חשמל-מיקי-מאוס-למחשב-נייד-אורך-1-8-מטר-תקני/p/mp-00107196?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwyJqzBhBaEiwAWDRJVKT3RgEkd0TOgAVdsyO09-pZxHbfMLYCjJpbjARldi6Js7Knly5ByRoCjSsQAvD_BwE
  2. כבל קומקום רגיל, בכל חנות . העולם פשוט, אל תסבך אותו סתם ...
  3. שלום לכולם ! הנה לכם קצת מהמתרחש במרוץ החם והמטורף ביותר כרגע, מרוץ ה - A.I . https://www.ynet.co.il/digital/technews/article/byupaujhc?tbref=hp שלא לומר, מי יביא עלינו את הקץ ?
  4. המסך של אסוס מתאים לכל העולם - גם זה של MSI -
  5. תן את הדגם שאתה רוצה להזמין, נהיה יותר חכמים. בגדול, היום רוב המוצרים מיוצרים עם תאימות אוניברסלית למתח של כל העולם, קרי, 110- 240 וולט. היוצאים מהכלל, הם בד"כ מקררים / תנורים בייחוד בארה"ב.
  6. https://www.youtube.com/watch?v=Fgtr8-9kko0 https://www.youtube.com/watch?v=ky5O-oiP17k
  7. הן מן המובילות בתחום. ב"לא כ"כ גרוע" התכוונתי שהופתעתי שבכלל נשארו כוננים מחברות טובות ומוכרות, כי האמת מזמן לא יצא לי לחפש כוננים בתצורת 2.5 אינצ', אלא NVME. כך שזאת היתה מעין הפתעה טובה בשבילי. שורה תחתונה, כוננים טובים מחברות טובות.
  8. טוב אין שאלה ואין תשובה ... אבל ... יש מפרט - https://tms.co.il/builds/436269
  9. לא צריך כלום. תמתין כמה ימים וחלונות 11 כבר יתקין הכל בעצמו.
  10. או קיי המצב עדיין לא כזה גרוע https://ksp.co.il/web/item/142447 https://ksp.co.il/web/item/45470
  11. כל השינויים שהיו ויהיו, לא עונים על בעיית האמינות. אין ממש שינוי בעניין הזה. כל יצרן יבטיח לך / לי / לנו הכל מכל חוץ מדבר אחד - כמה זמן הכונן יעבוד ללא תקלה. כלומר, הכונן יוחלף ( לא תמיד בחדש, אבל זה סיפור אחר ) ויש גם לכאורה הבטחה לשחזור החומר ( נו, נניח ) . אבל שוב ושוב ושוב, מה שהיה, בינתיים הוא שיהיה, מבחינת "אמינות" הכוננים, ללא תלות לסוגם. אם זה המצב, שהוא מעולה, לא הייתי מתייסר עם כוננים מכאניים. תעברי לכונני SSD ויפה שעה אחת קודם. יש נראה לי רק בעיה אחת - רוב היצרניות המובילות עברו לפורמט NVME ומה שמצוי כרגע בפורמט 2.5 אינצ', הוא, איך לומר - לא ממיטב היצרניות. וכאן זו בעיה.
  12. יותר קל להסביר תורת היחסות הכללית מאשר השאלות ששאלת. אז תפתח דיון משלך ונקווה שיסבירו לך שם. בגדול, הקושי להסביר נובע מהרבה ( מידי ) משתנים במשוואה.
  13. התשובה הקצרה לשאלה שבכותרת - לא. התשובה המלאה היא - לא, אבל גם לא להיפך. אין "כונן אמין" וכל כונן = אמצעי אחסון יכול להתקלקל ללא התראה מוקדמת, כפי שנאמר בתגובה מעלי. הפתרון גם נאמר באותה התגובה.
  14. זה המינימום הנדרש, אבל באמת מינימום. לאור מה שאתה שומר, אני מאוד ממליץ להוסיף עוד כונן חיצוני לגיבוי החומר, כמובן עדיף שלא יהיו במקום אחד ולא יחוברו באותו זמן לגיבוי.
  15. ראשית, אם שכחת, יש מלחמה, אז לא כולם פנויים. שנית, קראתי את הדיון. קשה לתת תובנות. לעניות דעתי, גם בגרסה הארוכה וגם במקוצרת, חסר מידע. א. מה אתה עושה / מתכוון לעשות במחשב. ב. אין לי מושג מה יהיה בדגמי 2024 של אסוס, וצריך לחכות עוד זמן כדי למצוא ביקורות מהימנות על הדגמים. ג. לגבי דגמים אחרים, וזה קצת מתקשר ל-א', וגם ל - ב', אולי כדאי לנקוט באלימינציה, כלומר, תעלה קישורים שמ "מועמדים", ונראה מה טיבם במידת האפשר. אבל הכי יעזור - מה השימוש בנייד, מה חשוב לך ומה פחות ...
  16. לא בהכרח, כלומר לא כזה משנה. זה יותר עניינים שיווקיים, כל ה"יעודים" לזה ולזה. בסוף, כולם מתקלקלים. יותר מה"מטרה" של הכונן, חשוב לשמור שלא יתחמם מידי וכמובן שהמחשב יהיה מחובר לאל-פסק. והכי חשוב - גיבוי. כי כאמור - אין כונן אמין.
  17. בבקשה https://ksp.co.il/web/item/286983 https://ksp.co.il/web/item/50990 מהיר - נו, זה כבר פסה. רוצה מהיר, קח SSD. אחרת, כולם זוחלים. שקט - גם, אם זה לא BLACK של WD, לא צריך להיות רועש. אמין - אין חיה כזאת. תדאג לגיבוי.
  18. הכל תקין כולל ההתחממות. אתה סתם טוחן מים. זכותך לאהוב או לא לאהוב כל מוצר. אבל טכנית - הכונן תקין.
  19. לגיטימי יש בעיה עם התוכנה "שלך", כי לא ניתן למצוא את דרישות המערכת שלה. יעני, מה היא צריכה כדי לעבוד, לא "כמינימום" ולא כ"מומלץ". לכן שאלתי מה התקציב מבחינת לבחור את המקסימום האפשרי מבחינת החומרה.
×
  • צור חדש...