תוכן A-10 - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

A-10

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    4679
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    191

כל דבר שפורסם על-ידי A-10

  1. זה בבחינת מספיק - https://ksp.co.il/web/item/266101 זה בבחינת ראש שקט ופינוקים - https://ksp.co.il/web/item/295421 זה הזכרונות ( ב - KSP ) - https://ksp.co.il/web/item/212370
  2. רשת לאבק יש כיום במרבית המארזים. בקשר לזכרונות - אתה יכול לראות בעצמך ולהחליט אם זה שווה מבחינה כספית.
  3. היי בימינו, כדאי לבנות מערכת עם זכרונות DDR5, במיוחד אם מכוונים להרבה שנים קדימה. אין צורך במארז כזה יקר, החומרה תסתדר מצויין עם כל מארז. הייתי הולך על כונן של סמסונג. ספק כוח 650 וואט, אם וכאשר יהיה צורך בכרטיס מסך. זהו בגדול....
  4. יופי ! תתחדש ותהנה ! תראה, קפצת "בסך הכל" 3 דורות במעבד ( לגבי אפטר אפקטס ), ולא מעט גם בכרטיס מסך ( עוד 2 גיגה זיכרון ) לגבי הפרמייר. תוסיף לזה זיכרון מהיר יותר, קצת כונן מהיר יותר, והנה, התוצאה. תודה על העדכון. כל טוב !
  5. האם כדאי ? האם שווה ? קחו בחשבון שיש כל מיני תת דגמים של המעבד, אבל היום אפשר להתרשם מה החוזקות ומה החולשות של ההבטחה הגדולה : https://www.youtube.com/watch?v=uyHs5-XYh6s https://www.youtube.com/watch?v=rSx0WZfDbE0
  6. קח את הלוח הזה, במקום ה - MSI שבמפרט. זה לא שהלוח אם הזה טוב יותר , ממש לא, כי לדוגמה, יש לו יציאת ווידאו אחת מכל סוג, במקום 2 מכל סוג ב - MSI, כך שתבדוק טוב טוב מה החיבורים במסכים שתקנה. אבל, אין בו WI-FI ... . https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=72377
  7. בשביל חמישים שקלים אתה מטריד את המוחות הגדולים של האתר ? תזמין, תנסה, תעדכן !
  8. כבר אף יצרן לא כותב את השטויות של HP. תקנה בתלות כרטיס מסך שאתה קונה, כי, יש הבדל בין 3050 ל - 3090 מבחינת ספק הכח שהם צריכים.
  9. כן. כאן אמנם שואלים איך להפעיל, אבל מן הסתם אפשר גם לכבות. למה לקחת זיכרון יחיד של 16 גיגה במקום 2 של 8 ? תחזיר את התצורה של 8X2 בבקשה. זה משפיע על כרטיס מסך מובנה.
  10. זה קיים בכל מחשב נייד לגיימינג שאני מכיר ... קח בחשבון שלא כל התוכנות לעריכה נראות במיטבן מבחינת האייקונים ברזולוציות גבוהות, יעני, לעיתים האייקונים קטנים מידי. כן, יש הגדלות והתאמות וכל העניינים, אבל לא תמיד זה זה ... לגבי ה"מועמדים" : MSI - לגבי לנובו - ולגבי אסוס - נראה שהוא המנצח, לא כזה רועש ועדיין מספק ביצועים בלי להפוך לתנור. אבל ... תצטרך לקוות לטוב שלא יקרה איתו משהו ... כי השירות מסריח מהראש ( יעני, מ - ASUS העולמית ).
  11. עוד דבר קטן : היות והגבת אחרי שבועיים, נראה שיש לך זמן. אז ... עוד חודש מגיעים ניידים עם צעבדי AMD שמגמדים את אלה של אינטל, לפחות לפי AMD, והיו דברים מעולם. אם יכול, תמתין ...
  12. תראה אין לא כוח, לא זמן ולא חשק לטחון מים. נתתי לך מפרט. לא טוב לך ( מסיבה כל שהיא ), תעשה מה שנראה לך. בהצלחה !
  13. כן. לעריכה מקצועית - בהחלט. אז הנה, תחכים ... זה בנייד של MSI וזה בלנובו - 50 וואט פחות איפה שהוא, או המעבד או כרטיס מסך צורך פחות, כלומר, נותן פחות ביצועים. אני לא יודע לומר אם זה קריטי, זה לא שאחד יעשה מטלה בשעה והשני בשעתיים, אבל יש הבדל. עוד נקודה שכדאי לשים לב - זה הרזולוציות מסך של כל נייד. אם זה חשוב לך. אולי אתה מעדיף נמוכה במו ב - MSI או גבוהה יותר בלנובו. זהו בגדול.
  14. טוב, הנה, לפי המדריך למשתמש של הלוח אם - כאן - https://download.msi.com/archive/mnu_exe/mb/B760MGAMINGPLUSWIFI_EN.pdf לא צריכה להיות בעיה.
  15. אז ככה 1. הפלטפורמה החדשה, זו של AMD כמעט בוודאות תהיה יקרה יותר, משום שהיא חדשה, לפחות בהתחלה. 2. תהיה תמיכה,בטח לעומת מערכת עם DDR4. לשימושים שלך, אפשר להיות די רגוע בכל הקשור לעתיד הקרוב, נגיד עד שנתיים. אח"כ, מי יודע. גם אם תקנה עוד שלושה חודשים, מי מבטיח שזה יהיה טוב יותר בעתיד. 3. אני ציינתי את החומרה החדשה במעין גילוי נאות. אבל במקרה שלך, זה לא משנה כ"כ, משתי סיבות: א. הבסיס עדכני. זה לא שהמעבד והלוח שלושה דורות אחורה. ב. אם וכאשר, כל מה שיהיה בו צורך זה כרטיס מסך לפי התקציב, שבתחום הזה לא ממש יש קשר למעבדים. תתחדש !
  16. בבקשה - https://www.ivory.co.il/computer/intel/checkout/1L2727KHQN5TLBTN1HPW שים לב שהמפרט ללא הכונן 2TB שהחלטת עליו ככונן נוסף. הוא לא נמצא ( לא מצאתי ) באייבורי. בניתי ( אם כבר ) מערכת עם לוח אם / זכרונות DDR5 העכשוויים. רק כהערת אגב - עוד חודש מגיעים מעבדים ולוחות אם חדשים של AMD שמבטיחה / מתחייבת שהפלטפורמה תהיה תקפה עד שנת 2027, בעוד שאינטל, לפי כל הסימנים, עומדת לצאת גם היא עם פלטפורמה חדשה, כלומר זאת שאתה קונה תוחלף אוטוטו. אלא ש - AMD טוענת שהסדרה החדשה בעלת ביצועים עדיפים בהרבה מאינטל. נו, כל ההצהרות עוד צריכות להיבחן בפועל.
  17. הנה שני סנט שלי להבדיל מלפני זמן לא רב, שנתיים בערך, המצב כפי שמסתמן היום, מבחינת מגוון בחנויות כשבאים להרכיב מחשב נייח, לא משהו. הנה, לא מזמן האתר של TMS לא היה נגיש, אז ניסיתי להרכיב מפרט הן בפלונטר והן ב - KSP. מה אגיד ? ממש אין מה להשוות מבחינת האופציות והיצע החלקים לעומת TMS. לא יודע איך ומה, אבל זה המצב, וברור שזה לא אידיאלי. עדיין, זו לא סיבה ללכת על מפרטים לא קשורים ( כמו אלה שניתנו ... ).
  18. כן. כל עוד יש במסכים את הכניסות שמתאימות ללוח אם, שזה לרוב HDMI ו - DISPLAY PORT. רק להבהיר - לתכנות / אופיס וחיבור מסכים עד 2K, יספיק הכרטיס מסך המובנה. בבוא העת, כשתרצה עריכת ווידאו, תוסיף בכיף כרטיס מסך לפי התקציב, בהנחה שלא תרצה משהו מפלצתי שיחייב ספק כוח של 1200 וואט ... ( שאפשר לשים אותו במקום הקיים ).
  19. תראה אני הצעתי את הטוב ביותר מבחינת תמורה של מחיר / ביצועים. אין לי מושג מה ולמה מציעים לך אחרים.בטח בלי לראות את המפרטים המלאים. אז תשלח, מה כבר יקרה ?
  20. או קיי שת יש שני דברים ( לפחות ) שמפריעים לי במפרט שהוצע: 1. מעבד אם ישנה עריכת ווידאו באופק - אסור לקנות מעבד ללא כרטיס מסך מובנה. לכן, מתבקש לקחת מעבד 14400 לפחות ( ללא ה - F בסיומת ). 2. לוח אם - רצוי מאוד שיהיה עם מערכת אספקת מתח טובה ככל האפשר, לפחות 8+1+1 . מה שהוצע לך זה לוח אם מהדור הקודם, רצוי לקחת עם צ'יפסט 760. 3. אם לוקחים מעבד עם כרטיס מסך מובנה, אין צורך בכרטיס מסך שהוצע לך, שהוא כבר מתחיל להיות חלש לעריכת ווידיאו ומיותר לאופיס.
×
  • צור חדש...