Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברים מובילים

  1. napoleon45

    napoleon45

    משתמש רשום


    • נקודות

      88

    • מספר הודעות

      2,557


  2. QttP

    QttP

    צוות האתר לשעבר


    • נקודות

      44

    • מספר הודעות

      24,292


  3. --- The King ---

    --- The King ---

    משתמש רשום


    • נקודות

      33

    • מספר הודעות

      3,340


  4. djelectric

    djelectric

    צוות האתר


    • נקודות

      29

    • מספר הודעות

      21,393



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/03/19 בכל האיזורים

  1. 10 points
    אני חושב שהאפשרות היחידה הנכונה היא להיות קצת פחות טרחן, קצת פחות להיעלב ולקחת דברים בפרופורציות. לכל חנות שתתעסק איתה מספיק זמן, הסתברותית, מתישהו תקרה תקלה. השאלה היא מה עושים כשזה קורה. לא הבנתי משאר הסיפור שלך - מה קרה בסוף? שלחו את הקירור שרכשת? זיכו אותך ונשארת עם הקירור המקורי של המעבד? הגישה שאתה מציג בתור לקוח "פישלתם אז תפצו אותי בזה שתתנו לי מתנה כדי שאני ארגיש טוב ואמליץ עליהם" היא גם לא משהו ראוי, לטעמי. מתנות נותנים, לא מבקשים. למען הסר ספק, אל תחשוב שיש לי עניין אישי להגן ספציפית על TMS. מעולם לא קניתי מהם שום דבר, ואין לי לא בעד ולא נגד. פשוט נראה לי שאתה קצת נחפז "למחוק" חברות בגלל חוויה שלילית אחת. בסוף באמת לא יישאר לך ממי לקנות. אתה יכול כמובן להזמין מאמזון, ובאופן כללי השירות שלהם יהיה יותר טוב מאשר של כל חנות פיזית, בארץ או בחו"ל, אבל יש לכך את החסרונות - אף אחד לא ירכיב לך מחשב לבקשתך, אף אחד לא ייתן לך אחריות על החבילה ולא תוכל לשלוח אליהם את המחשב לאיתור בעיות: אם תהיה לך תקלה, תצטרך אתה לאתר את החלק התקול ולהתנהל מול אמזון או מול היצרן בחו"ל ספציפית לגביו. וכמובן, משלוחים לחו"ל, עם כל הרצון הטוב של אמזון - לוקחים יותר זמן, עולים יותר, ואל תבנה שיזכו אותך ב100% מהמקרים. לטעמי, זה דווקא פחות מתאים כשאתה קונה מחשב לחבר/בן משפחה שלא מתמצא. לעומת זאת, מי שמרגיש בנוח להזמין חלקים ולהרכיב לעצמו את המחשב, ובעת הצורך להתנהל לגבי אחריות של כל חלק בנפרד - יכול בקלות לבחור את החלקים שהוא ממש רוצה ולקנות כל אחד במקום שהכי נוח / משתלם, בין אם זה באמזון או בניואגג או בכל חנות בישראל או בכלל באיביי. זה מה שאני עושה כבר הרבה שנים.
  2. 6 points
    אני מבין שאדוני לא עובד בשירות החלל ולא שמע על חוסר קיומו של אוויר מחוץ לאטמוספירה שלנו.
  3. 5 points
    בגדול כן. אם אתה פוסל רכישה מחנויות בארץ על סמך תקרית אחת, אז אין לך יותר מידי אופציות. אני לא כותב את זה בציניות. אני לא מכיר את TMS לא רכשתי משם. לא מכיר את plonter לא רכשתי משם. אני רק אציין דבר מאוד מהותי לדיון שלך ובכלל אלייך כמישהו שהתאכזב מרכישות מכמה חנויות בארץ, שטוב לדעת. לעיתים קרובות הסניף הספציפי שמספק שירות לקוי \ לא ראוי \ מזלזל - לא משליך על סניפים אחרים. אם יוצאים לרגע מהקופסא הישראלית, אפשר בקלות להבין שזה מנהלים אחרים, עובדי מחסן אחרים, מוכרים אחרים וכן הלאה. לצורך דוגמא פשוטה אני יכול להעיד שאחד הסניפים הראשונים של KSP באיזור הצפון (הרבה לפני שהם גדלו) נתן לי שירות זוועה במלוא מובן המילה. את המחשבים בסופו של דבר הרכבנו אני וחבר בחנות אחרת, עלה לנו יקר יותר ( לפני יותר מ 12 שנה ) אבל יצאנו מרוצים. היום יש לי סניף מקומי של KSP לא רחוק מהבית, אחד הסניפים הכי מוצלחים מבחינתי לחומרה. יש שם עובדים סופר נחמדים וסבלניים שבאים לעבודה עם אחלה של אנרגיות, וזה תמיד נראה לעין כל פעם שאני שם, בין אם מפוצץ או ריק או בין אם הם נותנים שירות למישהו שלא יודע מה זה כבל רשת, או מישהו שבא לקנות קירורים מתקדמים. קח את זה בחשבון כי זה תופס גם לעוד תחומים.. מוסכים, סופרים, בתי קפה.. בעצם להכול. צריך לקחת את הפקטור שמונע ממך כלקוח לגשת לרשת שכזו. אם זה המחיר - אז אין בעיה לא להתקרב. אם זה השירות - צריך להבחין בין סניפים.
  4. 5 points
    אני לא נגד לקנות יד שנייה ההפך אני בעד,עם זאת אני שילמתי על ה 1070 שלי 2000 שקל לפני יותר שנתיים השקעה נהדרת עד היום משרת אותי נאמנה, מאז שהוא יצא ועד היום מריץ את כל המשחקים על ההגדרות הכי גבוהות, יכולתי לקנות יד שנייה באותה תקופה אבל בשביל להמשיך להריץ משחקים על הגדרות הכי גבוהות כנראה הייתי צריך לשדרג שוב משוק היד שנייה, והכרטיס כנראה ימשיך איתי לפחות עוד שנתיים אז זאת השקעה נהדרת לטעמי מעבר לזה אני אוהב לדעת שיש לי אחריות מסודרת שאם יש בעיות עם הכרטיס יהיה מי שיטפל בו, כאשר זה יד שנייה זה טיפה יותר מורכב או לא קיים. אין צורך לציין את זה שלקנות יד שנייה כרוך בלחפש קונים לתאם פגישה לבדוק שהכל עובד. והגענו לחלק היפה ביותר במה שכתבת שהמוצר בשל, כלומר אתה אפילו מודה שמוצרי amd הם למעשה בגדר beta ורק לאחר מספר שנים הם בשלים, אחלה התנהלו תשל חברה טכנולוגית. ועם כל הכבוד בפורום שהמהות שלו זה טכנולוגיות מחשוב חדשות, קצת מצחיק שפה משבחים (שוב ושוב ותמיד אותם גורמים) את amd על זה שהם מפגרים טכנולוגית ולא מסוגלים לספק מנהלי התקן ראויים בזמן יציאת החומרה שלהם. אם יש אשם במחירי הכרטיסי הגרפים אלה amd לא הלקוחות שנהפכו לשבויים של חברה שלא מסוגלת לספק תחרות. ובחייאת תשנה את הגישה הפלצנית המתנשאת הזאת כי זה לא באמת נעים לאף אחד פרט לעצמך, ותחסוך ממני את התגובה של זאת לא הייתה כוונת המשורר כי יותר מדי פעמים העירו לך בפורום על זה.
  5. 5 points
    תומך זהות , תכל'ס אני חושב שחצי מכל הבעיות יפתרו אם המדינה תצא לנו מהוורידים , שטויות כמו מחיר למשתכן וזוועת מע"מ אפס , היו חלק מהגישה הכושלת הזו שהמדינה "תעשה" תוכנית קסם כלשהי במקום פשוט לשחרר קרקעות בכמויות - ולהחליף את כל הועדות הבניה שמוסיפות יותר ביורוקרטיה מסריחה ויותר שחיתות ( יותר חוקים - יותר שחיתות , ע"ע אוקראינה והודו ) דברים זזים מהר כשהם נהיים רווחיים ליזם הפרטי שיודע : יותר פרויקטים - יותר כסף , יותר היצע מביקוש = ירידת מחירים ולא ! אני לא חושב שגנץ או ביבי ישנו משהו בנושא - כל מפלגת שלטון מחפשת שרידות ומחפשת לא "להתחיל " עם ועדים וקבוצות לחץ ופקידים - תכל'ס מענין אותם שלטון והם יטפלו בעיקר במדיני בטחוני , בכלכלה ? את זה הם משאירים לאחרים כי אם הציבור בסוף בקלפי חושב על ביטחון - אז למה שיריבו עם קבוצות לחץ וועדים למניהם שלא ישכחו וינקמו ביום הבחירות או בפריימריס ? אז קיבלנו את לפיד וכחלון מפלגות נישה שלא כלכך העזו לתת בראש בלי להתחשב במה יגידו ושתיהם נכשלו , כך שאם מה שיש בכיס זה התכל'ס - לי אין ספק שזהות זה הפתרון - למרות שאם הם יכנסו ויעבדו כמו שצריך יהפכו אותם למרושעים יותר מביבי כשהיה שר אוצר ב2003
  6. 5 points
    סבבה:) פנית לחנות כמה חודשים אחרי שקיבלת את המשלוח בבקשה להחליף מארז כל משלוח מבטוח - אך חובת טיפול בנזק הינה 48 שעות כדי להפעל את הביטוח מסיבות אישיות החלטת לטפל בנושא כמה חודשים אחרי שקיבלת את המשלוח , וחנות לא בסדר. לנו אין שום בעיה, לך יש כנראה בעיה שתוצאות על החלטה שלך אתה בוחר להפיל על חנות, שמע עם קח אחריות על מעשיך זה בהחלט לא יזיק לך. סופש נעים.
  7. 4 points
    אני באמת לא רואה שום הגיון לבזבז עכשיו כסף בשביל מחשב שאתה הולך לשדרג עוד חודש חודשיים. אלא אם כן כסף לא מהווה שיקול בשבילך. כמו שאמרו לך כבר, גם אם תקח 2600X או 2700X, זה יחזיק לך מספיק שנים בשביל משחקים. זה יחזיק מספיק זמן ככה שעד שתצטרך לשדרג מעבד, AMD כבר תחליף סוקט לפחות עוד פעמיים לדעתי (בהנחה שהם מחליפים כל שנתיים). אם אתה לחוץ על מחשב עכשיו, תקנה מחשב עכשיו כמו שצריך, לא משהו מעפן שתצטרך שוב להוציא כסף לשדרג ולהחליף שוב חלקים כדי שתהיה התאמה. באמת שחבל על הכסף ומיותר לחלוטין. אין שום דבר "ישן" ב 2600X או 2700X. אם אתה לא לחוץ על מחשב ויכול להסתדר עד שיצא הדור החדש, תחכה כמה חודשים. אם אתה לחוץ על מחשב, תקנה עכשיו משהו טוב שיחזיק לך כמה שנים עד ששוב תגיע למצב שכבר לא סוחב וצריך לשדרג וזה בוודאות לא יקרה בקרוב.. תנצל את המחירים הנמוכים יחסית של הדור השני.
  8. 4 points
    וגם לא זמין לאף אחד חוץ ממך ומעוד כמה אנשים בודדים.
  9. 4 points
    בהחלט זכותך לפסול על סמך תקרית אחת, או חצי תקרית, או על סמך זה שהשיער של המוכר לא בא לך טוב בעין, או בגלל שלא הייתה חניה, או סתם בגלל שכשיצאת מהחנות מעדת ונקעת את הקרסול, ואתה מאמין במזל נאחס... הכל לגיטימי. האם זו אסטרטגיה נכונה במבט כללי? לא יודע, אבל בהחלט מבורך שאתה משתף את באי הפורום בחוויות שלך, שכל אחד ילמד ויסיק את מסקנותיו. ככלל, זה נכון. האם זה אומר שלא ייתכן מצב שבו תהיה אי-הסכמה בינך לבינם לגבי היות המקרה "ראוי" לפיצוי? או שלא תהיה מרוצה מהפיצוי? ואז תשרוף גם אותם? בו נראה. סחיטה ("תפצו אותי בגזר נוסף") - יש. איומים ("אדאג שמכריי לא יקנו שם") - יש. מה שלדעתי הופך את זה ללא סחיטה באיומים מהבחינה המשפטית זה שהגדרת העבירה דורשת שהאיום יהיה לפגיעה שלא בדין, כלומר לאיים לעשות משהו שאסור לך לעשות. להמליץ לחבריך לא לקנות במקום מסוים, מן הסתם - מותר. כך אני מבין זאת. לדעתי עדיין מדובר בהתנהגות לא ראויה. לא כל מה שחוקי - ראוי. אתה יכול באותה מידה לבוא לכל בית עסק שלא היית בו מעולם ולומר - תנו לי הנחה 10% סתם כי ביקשתי, ואז אקנה אצלכם. והנה - המנהל המקומי יכול להרוויח לקוח בזכות הנחה מסכנה של 10%. לא כך? אני בכל אופן לא רואה הבדל מהותי בין הדוגמה הזו לשלך, חוץ מתחושת העלבון וה"מגיע לי" שהתגבשה אצלך בגלל שבטעות קיבלת גזר רקוב. לטוב ולרע... אולי אתה חושב שעדיף מצב שבו אנשים פשוט ממלאים את הנהלים כמו רובוטים בלי קשר למצב האישי שלהם או להבנתם את המקרה, אבל התחושה עשויה להשתנות במהרה בפעם הראשונה כשתיתקע בקונקשן בחו"ל עם תינוק בוכה ועגלה שלא הגיעה ליעד, והדיילת הרובוטית תסביר לך שאין לה שום אפשרות לעזור לך כי זה לא באחריותה, ועליך פשוט להיסחב עם התינוק ו5 המזוודות ברגל לטרמינל השני לדלפק של החברה השנייה, והיא אפילו לא יכולה להזמין לך קלנועית, כי קלנועית זה רק לנכים... האמת היא שעשיתי פה מישמש בין שני מקרים שקרו באמת, אבל אני חושב שזה מעביר את הנקודה.
  10. 4 points
    בס"ד שלום, ברצוני לשתף, לאחר חברות של שנים בפורום, ורכישות פרטיות ועסקיות בארץ ובחו"ל, ניסיתי לרכוש מחשב נייד דרך חברת KSP. ביום א' בשבוע שעבר ביצעתי רכישה לעסק למחשב נייד, כולל משלוח רגיל שהתחייב להגיע תוך 4 ימי עסקים. בוצע תשלום 1 באשראי. תהליך הרכישה והקניה היה נוח וברור דרך האתר, וברגע ההזמנה, האישור וכו' קיבלתי עדכון, חשבונית וקבלה במייל. ביום א' כשהמחשב טרם הגיע (היה יום בחירות אז לא החשבתי כיום עסקים), פניתי לחברת KSP בבקשה לקבל את המוצר. לאחר המתנה של 8 דקות על הקו (עם נציג לא בתור) בו הנציג ניסה לבדוק איפה המחשב נמצא הוא הפנה אותי לחברת הובלות בשם סטאר-אקספרס, ואמר לי "תברר מולם". לאחר 9 שיחות לסטאר אקספרס (שהסתיימו בניתוק לאחר הקשה 1 (שירות לקוחות) או 5 (הנהלה)), בשיחה ה-10 ענתה לי בחורה שגם לה לקח 10 דקות להבין איפה המשלוח, כי לטענתה חברת KSP לא עובדים לפי מספר שילוח, אלא פעם לפי מס' הזמנה ופעם לפי מס' חשבונית של העסקה, היא אמרה שהיתה טעות בחברת השילוח והם שלחו את המשלוח למקום הלא נכון, והמשלוח צריך להגיע אלי רק ביום ג'. התקשרתי לחברת KSP, דיברתי עם נציג והסברתי לו שהמחשב תוקע לי עבודה ואני חייב את המחשב במהרה, מה גם שהתחייבותה של חברת KSP, הנה ל-4 ימי עסקים, הנציג ניסה לחזור ולהסביר לי שוב ושוב, שאין לו איך לפתור את הבעיה והיא בחברת השליחויות. אמרתי לו, באם הייתי עושה הזמנה באתר, ומוסיף 25 שקלים היתה מסופקת לי הזמנה תוך 4 שעות (לפי הכתוב באתר). אני מוכן לשלם 25 שקלים, תוציא לי הזמנה חדשה ותסתדר מול חברת השליחויות... הנציג אמר לי, שהוא יבדוק ויחזור אלי בסוף היום, הסברתי לנציג שסוף היום זה עוד יום מאוחר ממה שהתחייבו באותו רגע אמרתי לו שאשמח לדבר עם מישהו בהנהלה, הוא אמר לי שיעביר את הפניה, אבל לא ניתן לדבר איתם אלא רק דרך המייל. אמרתי לו בסדר, שיעביר שידברו איתי בבקשה. באמת הנציג חזר אלי בסוף היום, ושאל לי "קיבלת את המשלוח?" אמרתי לו - איך אקבל? חברת השליחויות אמרו לא לפני יום ג' ואתה אומר שאין לך איך לטפל בזה... אז הוא אמר לי דיברתי עם ההנהלה הם מוכנים לתת לך 50 ש"ח מתנה לקניה הבאה, אמרתי לו, שאיני רוצה לרכוש בחברת KSP אם מגלגלים אותי ממקום למקום ולא לוקחים אחריות, ושאני רוצה לשלם 25 שקלים ולקבל את המחשב על הבוקר כפי שיש אפשרות באתר. הוא אמר לי, "תעשה הזמנה חדשה, תשלם הכל שוב, ואולי את הביטול נחייב בביטול" וזו זכותך... אמרתי לו, הבנתי תודה, אתה לא באמת באת לעזור לי, ומשם היתה רוטינה של לדבר לרובוט שלא באמת יכול לעזור לי אז אחסוך לכם. ביום ב' כמובן המשלוח לא הגיע, לא יכלתי לפנות לאף אחד ולא תכננתי להמתין 10-20 דקות כדי שיגידו לי אין מה לעשות... באופן מפתיע - ביום ב' בסוף היום, קיבלתי טלפון מהנציג ששאל אותי שוב (לא יודע אם זה מצחיק או עצוב) האם קיבלתי את המשלוח כבר? עניתי לו, ידידי, איך אקבל? הוצאת משלוח? בדקת מול חברת השליחויות? לא עשית עם זה כלום. שורה תחתונה, יש סניף / מקום שאני יכול לנסוע אליו עכשיו לקחת מחשב מהמלאי? נעניתי בשלילה וכמובן, ביקשתי שיפנה אותי להנהלה ואז הוא אמר לי שאין טעם... הציעו לך כבר 50 ש"ח אמרתי לו ובכל זאת, תפנה אותי להנהלה. ושוב נעניתי, אתה יכול רק לשלוח אליהם מייל... אמרתי לו מעולה, אני בנהיגה - שלח לי את כתובת המייל, ואז שוב נעניתי בשלילה, אמר לי שהוא לא יכול ושאכתוב בנהיגה. אמרתי לו שזה לא יקרה, שישלח לי בהודעה את הכתובת מייל... ושוב נעניתי בשלילה, ואז הוא אמר לי, מה הבעיה יש לך את הכתובת הישירה אליהם באתר. אמרתי לו, אם יש באתר אז בראש שקט מחר בעבודה אפנה אליהם. ואז חשבתי למה להיכנס לזה, מחר (ג') גם ככה צריך להגיע המחשב עזוב שטויות לעובד יהיה פתרון וזהו... והפלא ופלא... גם אתמול (ג') לאחר שנאמר לי שהמשלוח יגיע, הוא לא הגיע... היום בבוקר חיפשתי באתר של KSP את המייל של ההנהלה ונתקלתי בהפניות חוזרות בתוך האתר בין סניפים / שירות לקוחות לכל מוצר אפשרי שהם מוכרים, אפילו הנציג האינטרנטי נותן אפשרות לבדוק איפה שום דבר וכלום, אבל הנהלה או כתובת אליהם אין באמת. לאחר בדיקה שוב עם חברת השליחויות שאמרו שאין להם מושג אם זה יגיע היום (ד') או לא, ורק לקראת 12 יוכלו לבדוק... אני יכול לסכם כך: שילוב של שירות לקוחות גרוע, חוסר לקיחת אחריות ורצון אמיתי לתת פתרון מ-KSP ומחברת השליחויות שעובדים איתה, זה מינוס כפול מינוס שבניגוד למתמטיקה, פה לא נוצר פלוס... כל הנאמר ונכתב פה, מגובה בהזמנה, חשבונית, קבלה ושיחות מוקלטות, ולצערי מכיוון שלא מצאתי שותף לפתירת התקלה ראיתי נכון להזהיר את הציבור. מחילה על החפירה אבל אם אחד ימצא בה תועלת אולי היה שווה. אבי.
  11. 4 points
    תגיד לי, מה אתה עושה? מעתיק לפה אוסף אקראי של "טיפים" מאיזה דף קרוע של ירחון מחשבים משנת 2000 שיש לך בשירותים בבית-ספר במקום נייר טואלט?
  12. 4 points
    אין ספק שביצועים עדיפים באותו הספק זה עליונות טכנולוגית, בעיקר שזה באותו גודל טרנזיסטורים זה לא מתבטא בהרבה כסף זה סיפור אחר. זה כן מחשק את AMD בתחרות על השוק הגבוהה כי שם יש מגבלה של הpcie שמנחה לא לעבור את ה250W, גם הספקים בנויים לזה, לכן הם לא יכולים להתחרות על השוק הגבוהה כי במידה והם עומדים במגבלה הזאת הם בהכרח בפיגור גדול, בפועל הם לא ממש עומדים בזה, עם כל מיני התחכמויות של פיקים וכו' (יותר מהרגיל, ב2 החברות בדורות האחרונים זה קיים יותר מבעבר) לכן הvega מפעיל הגנות בהרבה ספקי כח, עוד נקודה שזה חסרון משמעותי זה רעש וטמפ', יותר קל וזול לקרר כרטיס ולדאוג שיהיה שקט בהספק נמוך יותר, לכן נגיד כרטיסים זהים בביצועים שאחד מהם צורך 220 W והשני 140W החברה עם ההספק הנמוך מראש ביתרון של עלות קירור או לחילופין יהיה לה יותר זול לייצר כרטיס באותה רמת רעש של המתחרים, גם בשוק הנמוך יותר קל וזול לייצר כרטיסים בלי מאוורר.
  13. 3 points
    כמו שקיריל כתב - אנשים עובדים בTMS. לטעות זו תכונה אנושית, אם ניקח את זה בהנחה אז המסקנה שלך לא נכונה*. * - אם אלה טעויות אנוש שקורות בתדירות גבוהה משמעותית ממקומות אחרים אז הצדק איתך. עכשיו כשאנחנו מניחים שכל חנות תעשה טעות מתישהו, טעות היא לא קריטריון לפסילה של חנות. הצעה לקריטריון פסילה? איך מטפלים בטעות. בתור אחד כמוך שקונה מחשבים וחומרה לא רק לעצמו אלה גם למכרים וקרובי משפחה אני יכול להגיד שההתנהלות שלי מול TMS הייתה מצויינת. גם בתהליך הקנייה וגם במתן השירות לאחר מכן. ממה שאני קורא בפורום אני לא לבד. מה האלטרנטיבה הטובה יותר שיש לך כרגע? קשה לי לחשוב על רשת\חנות בארץ שאני יכול להצהיר "הו, הם טובים יותר מTMS", ואם אתה מתכוון להזמין מחו"ל אתה תתעסק בכל הקשור למשלוח (ובהצלחה לך עם שירות הדואר בישראל). הכל בפרופורציה
  14. 3 points
    בשורה התחתונה מעבר לענייני עיכוב במשלוח, התקלה המהותית היתה שהתקינו לך קירור שונה, את המקורי שמגיע עם המעבד במקום אחד אחר שהזמנת. במפרט שהזמנת, המעבד היה בגירסת Box (שמגיע עם מאוורר מקורי)? אני מניח שכן כי הצצתי באתר וזאת הגירסה היחידה של ה-2600 שהם מציעים.. זה יכול להסביר את הבילבול של המרכיב, במיוחד לאור העובדה שהקירור המקורי של AMD הוא מעולה ובכנות אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו. אגב לגבי האוברקלוק, במאמר מוסגר זה לטעמי מיותר לחלוטין. הסיבה היחידה לעשות אוברקלוק בשנת 2019 היא "בשביל הספורט", לא רלוונטי לקהל היעד שאתה מדבר עליו של "מכרים, חברים, משפחה". בכל אופן, גם אני לא ממש הבנתי את הסוף של הסיפור. תקלות קורות, במיוחד בסיטואציות מבלבלות (כפי שציינתי בשורה השניה של התגובה), ואם הם מתקנים את התקלה (כלומר מחליפים לך את המאוורר שהזמנת) אז אני לא מבין כלכך על מה התלונה. קצת הפריע לי גם הניסיון לסחיטה באיומים שכתבת שניסית לעשות עליהם ("תפצו אותי במאוורר יקר יותר על חשבונכם או שאני אמליץ לא לקנות אצלכם יותר", ניסוח כמו שאני הבנתי את הדברים שכתבת).
  15. 3 points
    המסך הגיע אתמול והנה ההתרשמות מהיום הראשון. החבילה אינה כבדה במיוחד (כ 25 ק"ג) אך הגודל שלה מקשה על הטיפול בה. המסך נשלף מתוך הקופסה ללא בעיות מיוחדות, הציורים מסייעים בפתיחה כך שלא מסתבכים. תהליך ההרכבה מעט יותר בעייתי, לא ניתן לחבר את הבסיס (מחבר ה VESA 100*100) כשהמסך מונח בתוך מארז הספוג אחרי הפירוק. אחרי נסיון כושל הבנתי מה צריך לעשות, לשלוף את המסך למעלה, לסובב ב 180 מעלות ולהחזיר לספוג כך שאיזור הגב מתפנה. בשום מקום לא ראיתי הסבר לזה, לדל הפתרונים... המסך מגיע עם סט כבלים התואם לכניסות הקיימות אך משום מה, ללא CD התקנה. באתר שלהם ישנם קבצי ההתקנה ל WIN 7 64 וההתקנה של הדרייור וה Display Manager מתבצעת ללא בעיות מיוחדות. במסך מותקנים כפתורי לחיצה להגדרות (סוף סוף, שיפור אדיר אחרי שני מוניטורי הדל הקודמים שלי עם כפתורי מגע דפוקים) כפתור ההפעלה שקוע ועוד ארבעה כפתורים, קטנים אך בולטים, לבחירה. ניתן להגדיר כפתור מסוים לביצוע פעולה (ללא צורך לרוץ על כל התפריט כדי להגיע אילו), הגדרתי כפתור שישמש לבחירת כניסת הווידאו אבל זה לא ממש הצליח לי, אני צריך לקרוא את המדריך מן הסתם... ניסיתי שוב והכל עובד, מסתבר שיש ללחוץ לחיצה ארוכה. מבחינת תיכנון לשימוש דל פישלו פה בענק. אין מכסה לכיסוי הכבלים מאחורה, קצת מוזר כי בכל המוניטורים הקודמים שלי הוא הופיע וחשבתי כי חתיכת הפלאסטיק הזולה הזו היא הסטנדרט בכל מוניטור. כרגיל, הדפוקים מדל החליטו לעטר את המסך עם הלוגו שלהם בכאילו מתכת מנצנצת. וכרגיל, ההשתקפות בלוגו מטרידה (וכפי שעשיתי בשני המוניטורים הקודמים שלי, אני עומד להעיף אותו בהקדם). שינוי גובה/זווית המוניטור בלתי אפשרי, למעט Tilt של +10 מעלות עד -5 מעלות לא ניתן לשנות כלום, אבל ממש כלום. רגל המוניטור היא בגובה 9 ס"מ שהייתי מאוד מאוד שמח להיפטר מהם כדי שאוכל להציב את המוניטור מולי ולא להרים מבט. עושה רושם שאצטרך להזמין "זרוע 3 מפרקים הידראולית גז כיוון גובה צידוד הטייה חיבור לקיר למסכים עד 50 תקן NB North Bayou F450 Gas-Strut TV Mount VESA" בעלות של 350 ש"ח ובנוסף לרתך פרופיל לגב העגלה כדי להשתמש בו כמו שצריך. הצבת ההגדרות במסך דפוקה לחלוטין, גם ידנית באמצעות הכפתורים וגם בשימוש עם ה Dell Display Manager Application. כאשר ה Display Manager מוגדר כאוטומטי הוא משנה פרופיל (בהירות וניגודיות בלבד) בהתאם לאפליקציה הפעילה. בעייה ראשונה בשימוש בו הוא שישנם 5 פרופילים בלבד ולמעט פרופיל ה custom לא ניתן לשנות אף אחד מהפרופילים או להוסיף פרופילים חדשים. בעיה נוספת היא שחוץ מבהירות וניגודיות לא מוגדר דבר בפרופיל custom, אפילו לא טמפרטורה. ב readme מוסבר שישנה שפת סקריפטים המאפשרת (כנראה) הצבה של פרמטרים אבל עוד לא התעמקתי בזה. עד כמה שאני זוכר בדל הקודם שלי היה ניתן לשלוט טוב יותר בתצוגה (אבל שם הייתה בעייה קטנה שעידכון ה Display Manager גרם לכך שהמסך נדלק מעצמו באמצע הלילה....) לוקח זמן להתרגל למסך כזה גדול אחרי המוניטור 27" הקודם שלי (u2715h), הצבתי את המסך במרחק של 70-80 ס"מ ומרבה הפלא זה דיי נוח. שיניתי את גודל הטקסט ל 200% (בהגדרות הווינדוס) וקל לי מאוד לקרוא, הטקסט צפוף אך עם פונטים גדולים מספיק כך שלא צריך להתאמץ. צריך להזיז את הראש קצת בזמן השימוש אך לא במידה שממש מפריעה, כרגע מה שמפריע לי הוא גובה המסך שגורם לכך שאני צריך להסתכל כלפי מעלה ומותח את הצוואר. אם הוא היה נמוך ב 15 ס"מ או ניתן לכיוון אז הייתי יכול להגדיר את חוויית הצפייה כמצויינת, כרגע היא לא יותר מבסדר. החיבוריות ווידאו דיי סטאנדרטית לתקופתנו, שני חיבוריHDMI (מספיק טובים לרזולוצית 2560*1440 למחשבים ניידים) וחיבורי DisplayPort 1.2 ו MiniDisplayPort לתמיכה ב 4K UHD (2160*3840 ב 60 הרץ). החיבור בו אני משתמש הוא ה DisplayPort, כרטיס המסך שלי הוא Sapphire PULSE RX 570 ITX MINI שיכול להציג ב4K UHD כך שאני יכול להשתמש ביכולות המקסימאליות שלו. בדקתי כמה סרטים ב 4K UHD ואני חייב להודות שיצאתי דיי מבולבל. סרט 4K UHD ברזולוציית *16003840 [HEVC 10 ביט HDR10] ראיתי טוב במוניטור הקודם שלי ברזולוציית 1440*2560. במוניטור החדש, בגלל הגודל (עם 43" במרחק של 70 ס"מ מזיזים את הראש כמו בקולנוע...) והרזולוצייה הסרט נראה ממש מגורען... סרטים אחר באותו פורמט אך ברזולוציה גבוהה יותר (2160*3840) נראים טוב יותר אך עדיין התמונה אינה חלקה לגמרי וישנם שרידי גרעיניות, אולי הסרט לא מקודד מספיק טוב? לא נתקלתי בבעיות של מריחה בתנועה מהירה או בבעיות אחרות. אחרי יום של הסתגלות אני יכול להגיד כי הכל בסדר בגדול. עושה רושם שזו קנייה טובה מאוד, אין מתחרה ליחס גודל/רזולוצייה מול מחיר. אם הדפוקים בדל לא היו מפשלים אז הייתי יכול לאמר כי זו קנייה מצויינת.
  16. 3 points
    שלום לכולם! הקישור הבא הוא אל אחד המאמרים מהבלוג החדש שאני מתחיל לכתוב כתחביב ועוסק בשאלה: מה צריך לשים לב אליו כשאני מנקה את המחשב הנייח? שם אני מדבר על הסיכונים בניקוי המחשב, ואיך להמנע ממנו. בנוסף אני מראה לכם איך להחליף משחה טרמית מהמעבד במידה וחשקה נפשכם בחידוש המחשב לרמה הקטנה ביותר. למה כדאי להשתמש דווקא בפחית לחץ אוויר, ולא במדחס אוויר מכל סוג אחר? מה הבעיה עם שואב אבק? ולמה כדאי ללבוש כפפות לייטקס? מעוניינים לגלות? לחצו כאן להכנס למאמר שלי אשמח לשמוע מכם בכל נושא, אופן הכתיבה, התוכן עצמו, אורך וכל מה שבא ליד.
  17. 3 points
    הזוי שאתם מתלהבים ממוצר שהיה מוצר נישה כבר שהושק עקב מחירים ומבעיות מלאי, ומעל להכל החברה כשלה בלהוציא מנהלי התקנים ראויים. מה שעצוב שאנשים רואים את זה כהישג שלקח להם שנתיים להדביק את הפער, בזמן ש nvidia כבר עברה למחוזות אחרים מבחינת ביצועים.
  18. 3 points
    מקבל, עידכנתי בהתאם. ובהחלט מסכים שעדיף לרכז הכל במקום אחד במקום לפתוח ת'רד על כל פיפס שיוצא, הרבה יותר נוח לעקוב ולנהל דיון.
  19. 3 points
    אז מצד אחד אתה אומר - שהגיוני להצביע למפלגות גדולות (אפילו הליכוד), כדי שיהיו להן 40-50 מנדטים וקשה יהיה לסחוט אותן. מצד שני אתה אומר שאם אנשים היו חושבים, הם לא היו מצביעים לליכוד. אז למי? לכחול לבן? מי שהצביע ליכוד בבחירות האלה עשה את זה כי הוא במודע לא רצה את כחול לבן. אז למי היה מצביע אם לא לליכוד? עוד פעם למפלגה קטנה? אז מה הרווחנו? רוב האנשים שהצביעו ליכוד אולי באמת היו מעדיפים ממשלה עם פחות כוח לחרדים, אבל הם עדיין מעדיפים ממשלה כזו מאשר ממשלה בראשות בני גנץ, שגם מה בכל מקרה היו יושבים החרדים, יחד עם העבודה ומרצ.
  20. 3 points
    חבל שלא עטפו אותה בפצפצים.
  21. 3 points
    תפסיקו להיות בעד מה שטוב ונגד מה שרע ותצביעו ליחידים שאשכרה עשויים לשפר את איכות החיים שלכם פה...
  22. 3 points
    פותח הדיון , בהתחלה אמרת שהיה לך ניסיון לא מוצלח עם TMS ושאתה מחפש מקום אחר. זה לגיטמי . מרגע שהרחבת בנושא, יש לחנות זכות לגיטימת להגן על שמה הטוב. כאדם נטרלי מהצד אני חייב לומר לך שככל שאתה מוסיף פרטים כך הטיעון של נשמע פחות לגיטימי. אם המחשב הגיע מרוסק ועקום ולא יודע מה, היית צריך לפנות לחנות באופן מיידי ! אם היה לך זמן ליישר את כרטיס המסך , אמור היה לך גם מספיק זמן ליצור קשר עם החנות במועד. ( אפילו באמצע הלילה, מייל זועם + תמונות ) תתקדם, תרכוש מחשב מהיכן שאתה רוצה אבל קח בחשבון שגם ללקוח יש מחוייבות מסויימת לפעמים , אם לא תעמוד בה אתה עלול להיות שוב במצב לא נעים מול חנות אחרת . מאחל לך שתתחדש ושלא תהיה לך שום תקלה במחשב שמצריכה פירוק\שליחה או הגעה לחנות .
  23. 3 points
    החנות לא צריכה סתם להחליף לך מארז כדי שתהיה מרוצה . אם החנות שברה את המארז בזמן שהוא היה במעבדה הם צריכה להחליף אותו על חשבונם. אם המארז נשבר במשלוח - חברת השליחויות צריכה לשלם על זה . אם אתה שברת את המארז אתה צריך לשלם על זה. כשאתה עובד מול חנות רחוקה עם משלוחים , מצופה ממך לכבד את החוקים והתקנות של הפרוצדורה הזאת. כשם שמי שרוכש מחשב רגיל צריך להביא אותו למעבדה ולא יכול לרטון על כך שאינו מקבל אחריות באתר הלקוח כך גם מי שמבצע רכישה רחוקה. זה רלוונטי לגבי רכישות בחו"ל (אמזון , ניואג ) וזה רלוונטי לרכישה מחנות שאינה קל"ב ושהעבודה איתם מבוססת משלוחים. השכל הישר מצפה שמשלוח של מארז יהיה מתואם כך שהוא יגיע לידי הלקוח והלקוח יבחן את מצב המוצר מייד עם קבלתו ובמידת הצורך יעדכן את החנות בזמן הקצוב לגבי בעיות אם קיימות . אני כן חושב שמצופה מהחנות להדגיש את סוגיית הביטוח בכל תאום משלוח על מנת לצמצם עוגמת נפש כמו שלך אבל האחריות היא של הלקוח בסופו של דבר. אני מניח שלאור הדברים הנ"ל מומלץ לך לרכוש את המחשב בחנות שנוח לך להגיע אליה, אני לא חושב שמדיניות המשלוחים של חניות אחרות בארץ היא יותר גמישה מהמדיניות של TMS . דרך אגב,אני חושב שתזכה לייחס דומה אם תאסוף עצמאית מחשב מתיקון ואחרי שבועיים שלושה תיצור קשר עם החנות בשביל להודיע להם שכבר כשאספת אותו הוא היה שבור ואתה מצפה מהם להחליף לך מארז כי זה באחריותם . גם במקרה זה החנות מצפה ממך לבדוק את המחשב כאשר אתה אוסף את המחשב או לכל היותר ברגע שאתה מגיע הביתה - כאן אפילו אין סוגייה של אשמת "מתווך "
  24. 3 points
    אתה שוב מבין מה שאתה רוצה להבין ע"פ מה שמתאים לך מראש והשפה הפוגענית בה אתה משתמש אינה מקובלת עלי. צריכת חשמל רלוונטית לא בגלל עלות החשמל (ולכן כלל לא הזכרתי את המחיר כך שרוב מה שרשמת מיותר) אלה פשוט מראה את היעילות של כל שבב\ארכיטקטורה והיכולת \עניין של כל חברה בשיפור שלה. NV מציגים עליונות על פני AMD מזה זמן רב ובדוגמה הנ"ל רואים ביטוי יפה לסיבה לכך. כל עוד AMD לא ישפרו מהותית את יחס הביצועים\חשמל שלהם (משמע להחליף את GCN כמו שהחליפו את בולדוזר) הם לא יוכלו להתחרות ב-NV בצורה מלאה, מקסימום ימשיכו לדשדש מאחור כמו שקורה היום.
  25. 3 points
    הרבה זמן לא ראיתי המלצה מזעזעת כל כך, מחשבי מותג כמעט תמיד מלאים ברכיבים ברמה הכי נמוכה ועם תשלום פרמייה של 20%+ בשביל המותג. הייתי מעדיף לקנות מחנות נורמאלית מחשב טוב יותר ולשמור את ה20% שחסכתי לטכנאי שיגיע עד הבית במידה ויש בעיה.
  26. 2 points
  27. 2 points
    כפי שהכותבים בפרוום הזה בטח מכירים, אנחנו, אלה שמתעניינים בחומרה, לא רק בונים מפרטים לעצמנו, אלא למכרים, חברים, משפחה ועוד. בKSP כבר מזמן אני לא קונה, ובפלונטר אני לא קונה בשום אופן עקב מה שפירסמתי כאן- בשנים האחרונות כמעט כל החומרה שקניתי הייתה מTMS, וכל אדם ששאל שלחתי אליהם (מלבד אולי דברים קטנים כמו כונני USB) למרות שרוב הסביבה שלי גרה בדרום. הפעם שלחתי את חברה שלי לקנות מחשב ב3500 שקל בTMS, והינה הסיפור- הזמנו מחשב והתקשרו לוודא הזמנה ולספר על שתי בעיות, ומכיוון שחשוב לי להשאר אובייקטיבי אציין את החלק החיובי: הסבירו שהקירור למעבד שבחרתי גדול מדי למארז, ושמהניסיון שלהם הזכרונות שבחרתי גורמים לBSOD עם מעבדי רייזן, אז החלפנו את שניהם. עד כה המחמאות. התקשרו לסגור תשלום לגבי הקירור שהחלפנו (כל השאר כבר שולם) ביום שישי שעבר והאשראי לא היה בקרבת מקום אז קבענו לסגור את התשלום ביום ראשון. הם לא חזרו עד הצהריים אז ביום ראשון התקשרנו וסגרנו שאת התשלום לקירור נמסור לשליח, נאמר שאין בעיה ושהמחשב יצא ביום שני או שלישי. יום שלישי אחה"צ עדיין לא התקבל המחשב אז התקשרנו לשאול מה איתו ונציג המכירות שזיהה אותנו אמר שחברה שלי לא הייתה זמינה שלושה ימים בגלל המצב הבטחוני(????) ושמי שדיבר איתה כתב שהיא לא יכולה לדבר בגלל המצב הבטחוני. עכשיו עם כל הכבוד לרקטות האחדות שנורו על באר שבע ביום ראשון, לצערנו כבר עברנו גרוע מזה ולא זה מה שימנע ממני לקבל משלוח של מחשב. אף אחד מאיתנו לא קיבל אף שיחה מהם, ובטח שלא אמרנו שטות כזאת על המצב הבטחוני. הם גם הוסיפו שלא יכלו להוציא את המחשב כי לא סגרנו את התשלום באשראי לקירור, למרות שאני מזכיר שכבר הוסכם שנשלם לשליח. הם אמרו שהמחשב יוכל להגיע רק ביום ראשון בגלל חגים, ובסוף הצליחו לשלוח אותו ברביעי. לאחר שהמחשב הגיע (מורכב היטב יש לציין), הוא הגיע בלי הקירור שקנינו, אלא עם הקירור המקורי של הרייזן 2600 כבר מורכב עליו. זה כבר עצבן אותי כי לא רק שזו פאשלה שניה, אלא גם שאם אני לא הייתי מעורב בסיפור, חברה שלי לעולם לא הייתה מגלה שהיא לא קיבלה את הקירור שהיא שלמה עליו בכלל, ובפועל היו נגנבים ממנה 130 שקל (מזכיר דרך פעולה של רשת מסוימת). התקשרתי היום ולבסוף חזר אלי אחד העובדים במעבדה שלהם שמתעסק גם עם המשלוחים, הצטער והסביר קודם כל שהקירור שהזמנתי (ANTEC C400 GLACIAL) לא מספיק טוב למעבד (רייזן 2600, אני מזכיר) ושהקירור שקבלתי עם המעבד יותר טוב ועושה אחלה עבודה (שוב, רייזן 2600 לא X). אני מקווה שברור לכולם שזו חרטא, אבל זרמתי ואמרתי שהקירור של ה2600 לא מספיק לי כי אני מתכוון לעשות OC (המעבד נמצא על 40-50 מעלות במנוחה) והוא הסביר שלרייזן 2600 אי אפשר לעשות OC, אלא רק לX. לא יודע אם זה סתם נבע מחוסר ידע או מרצון לחסוך את המשלוח הנוסף אלי, אבל שיהיה. מבחינתי כל זה לא מאפשר לי להמליץ יותר על TMS לאף אחד, בטח שלא אנשים שאני לא גר איתם/לידם ואין לי דרך לוודא פיזית שקבלו מה שהזמינו. הסברתי לו את זה והצעתי שיציעו שדרוג לקירור טוב יותר ב40-30~ שקל על חשבונם ולו כדי שלפחות למראית עין זה יראה שהם עשו מאמץ לפצות על כל הדברים שציינתי ושאוכל להמשיך להמליץ עליהם, הוא ענה שאין אפשרות ושכבר קרה לו שהם הוציאו משלוח של מחשב עם סטיק אחד של RAM במקום שניים ללקוח ששם לב רק אחרי שלושה חודשים, וציין את זה שאחרי שלושת החודשים כשהלקוח התקשר הם לא ברחו מאחריות ושלחו לו את הסטיק החסר (כל הכבוד!). הוא הסביר שזה בסדר ואנשים עושים טעויות. לסיכום, אני מתכנן לקנות שני מחשבים בקרוב ולא רואה איך אני קונה בארץ. עם אייבורי הניסיון שלי טוב בסך הכל, אבל הם יקרים מדי. האם האפשרות היחידה שנותרה לי היא לקנות בחו"ל? מיותר לציין שבמקומות כמו אמזון במקרים כאלה גם זיכו אותי על המוצר וגם שלחו חדש.
  28. 2 points
    חשוב לדעת מה קונים... התשובה היא שכן, אפשר להוציא דרך הממשק הזה לא רק ממשקיות רגילה של USB סטנדרטי, אלא גם תצוגה דרך מתאם ל-DisplayPort למסכי 4K וכו'
  29. 2 points
    אתה לא לוקח בחשבון חפיפה. בחלק לא קטן מהבתים פרוסות 2 תשתיות ויותר (פרטנר+אנלימיטד \ סלקום+פרטנר וכו'..). 400 אלף בתים יחודיים נשמע סביר בהחלט, מה שמוריד עוד יותר את האחוזים. לגבי המחיר - זה הושק לפני מספר ימים, אין אפילו שוק סיטונאי ובאנדלים. חכו חודש, המחירים יהיו שפויים יותר. עד אז - תצטרפו באתר האינטרנט. זה 89 ש"ח ל-3 החודשים הראשונים (תשתית) ו-10 ש"ח ל-3 החודשים הראשונים (ספק, HOTNET). עד שיעבור הזמן, החבילות יהיו שפויות
  30. 2 points
    או שיעבור לחו"ל פשוט. למה להסתבך?
  31. 2 points
    תגדיר "יותר ביצועים" בבקשה. אני מוכן להתערב איתך על כל סכום כסף שאתה רוצה, שאם אני מביא לך שני מחשבים זהים עם רייזן 2600, אחד רגיל ואחד שעבר אוברקלוק, אתה לא תוכל להבדיל ביניהם. בתקנון של ההתערבות יהיה רק סעיף פשוט - הבדיקה לא יכולה לכלול מבחנים סטטיים. רק שימוש אמיתי במחשב. שוב, איך אתה מגדיר "ביצועים גרועים יחסית"? זה שיש מאווררים (שעולים הרבה יותר כסף מה-0 ש"ח שעולה המאוורר שמגיע בחינם עם המעבד) ששומרים על טמפרטורה נמוכה יותר? ולמה אתה חושב שזה רלוונטי למשהו? המעבד מתוכנן לעבוד בטמפרטורות מסויימות, זה שתשלם יותר על גירור גדול יותר שיגרום לו לעבוד בטמפרטורות נמוכות יותר - לא יתן לך כלום... אם שום בעיה עם זה שתעבור לאיזה עסק שבא לך (רק שים לב שמתחילות להיגמר לך כל החנויות בארץ, ואחרי פאשלה אחת של אמזון כבר לא ישאר לך איפה לקנות מחשבים בכל רחבי העולם......), אבל להגיד לחנות "או שתביאו לי בחינם משהו שבכלל לא מגיע לי או שאני אמליץ לאנשים לא לקנות מכם" זאת לדעתי הלא מקצועית סוג של סחיטה באיומים. אבל אני לא עו"ד ולא שופט...
  32. 2 points
    יש ברשותי את המסך המדובר, מסך מצויין, לגמרי עושה את העבודה גם למשחקים וגם לשימוש רגיל. לגבי ההגדרות בהירות, בהחלט אפשר לשמור את הבהירות דרך הגדרת הפרופיל (בהגדרות יש אפשרות לפרופילים כמו TEXT WEB וכו') תחת הפרופיל של TEXT או WEB אפשר להגדיר בהירות וההגדרות ישמרו גם אחרי כיבוי והדלקה. ד"א גם לי היה מסך 23 אינ' של דל לפני כן ברזולוצית 1080, כשעברתי למסך הזה חשבתי שאצטרך להתפשר על הרזולציה ו/או לקנות כרטיס חדש, אך אני מריץ כמעט כל משחק על הגדרות גבוהות ב1440P (הכרטיס שלי GTX 1070 שדי משתווה ל1660TI). כך שמבחינת משחקים לא הייתי דואג יותר מידי. מבחינת האייקונים, הם בגודל סביר וקריא, במיוחד אם אתה יושב קרוב למסך (ניתן להגדיר בוינדוס איקונים גדולים יותר וכך לפתור את הבעיה) בהצלחה ותהנה!
  33. 2 points
  34. 2 points
    אני מניח שהטכנאי בדק את הזיכרונות RAM שלך. אם הזכרונות תקינים כנראה לוח. לא ממליץ להתעסק עם החלפת לוח. הייתי ממליץ לך על מחשב חדש.
  35. 2 points
    מה בכלל הדילמה ? יש לך נייד שעומד במטלות ( גיימינג ), והכל סבבה, חוץ מהמשקל מן הסתם. אתה פשוט צריך נייד נוסף ללימודים, שיהיה קל ומעין לוח כתיבה כזה. תמצא משהו מינימלי, ונגמר הסיפור.
  36. 2 points
    אכן , והנה עוד סקירה טובה של סטיב שמראה את זה
  37. 2 points
    מי בוכה? היחידים שבוכים גם כשהם מנצחים זה הימין, שלא מפסיקים להתבכיין כי ככה הם רגילים. אכלו לי, שתו לי, אני רוצה לאמא!!!!! אתם רוב הזמן בשלטון מ77, קחו קצת אחריות על מה שאתם עושים. כל דבר מה שיש לכם להגיד, זה השמאל יצר/אשם. היו כנראה טעויות גם במקומות אחרים, אתה החלטת זיופים: למשל: https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5492550,00.html ומי שידוע בתור זייפן ראשי זה חרדים.
  38. 2 points
    אז יש מידע על הקונסולה הבאה של סוני, יש אישור שהוא מבוסס על מעבד רייזן הדור הבא עם 8 ליבות וכרטיס גרפי מבוסס NAVI עם תמיכה בRAY TRACING ומודגש"with less of a hit on performance" ותמיכה ב8K! https://www.cnet.com/news/next-gen-playstation-hardware-details-revealed/ לא מאמין שאנשים חשבו שלAMD לא יהיה תשובה לRTX :-).
  39. 2 points
    מה? לא הבנתי כלום חוץ מנכשל בלשון
  40. 2 points
    ספק group regulated נותן מקור מתח ל3 מסילות (מסילה זה מתח עבור ערך מסויים, נגיד מסילת 3.3V) מ2 מוקדים, מוקד אחד נותן מתח למסילת 3.3V ומוקד שני מתח ל5V +12V ביחד. בגלל ש12V וה5V מאותו מקור הם משפיעים אחד על השני, כשה12V+ למשל דורש הרבה זרם וה5V קצת, זה מקשה על המתחים של ה5V להיות יציבים, בדר"כ גם מגדיל את הריפל (קפיצות מתח קטנות). ניתן לעשות ספקים עם 3 מוקדי מתח, לא נפוץ או שעושים מוקד מתח אחד עבור מסילת ה12V שממנה מבצעים המרת DC-DC עבור המסילות הקטנות, ככה המתחים של המסילות כמעט לא מושפעים אחד מהשני. ספק group regulated לא מתנהג טוב בחלק ממצבי השינה שניתן לבטל. תראה אני עם ספק group regulated מ2011, אני לא בא ליצור FUD, נכון שמצבים של העמסה צולבת (מה שתיארתי) לא בהכרח קורים ואז אין לזה משמעות, אבל עבור מחשב חדש כשלך לא רואה סיבה לקחת ספק כזה. בנוסף הספקים היותר טובים של כל החברות הם עם DC-DC. לא שכל ספק עם DC-DC הוא ספק על, ניתן לייצר ספק כזה באיכות נמוכה, מאוורר גרוע בלי הגנות. בne650m לא מצויינות ההגנות שלו, רשום שיש בלי פרוט, אישית הייתי פוסל ספק רק על זה, סביר שחסרות לו כמה הגנות, שוב לא בשביל להחליף ספק כזה עבור מי שקנה, או שהוא סכנה וכו', אלה שמראש הייתי קונה משהוא אחר, ללא ספק זה לא ספק ג'נרי או משהו בסגנון.
  41. 2 points
    תודה, עדכנתי קצת לגבי מחירים מקומיים. אני יכול להבין שיש אנשים שקצת מפחדים מרמת האמינות והשירות של מקום עלום שם כמו אמאזון נכון לעת זאת 1000 שקלים יקנו RX 590 עם 3 משחקים חדשים מחו"ל 1250 שקלים יקנו את אותו הכרטיס ללא משחקים כלל בארץ. אפקטיבית, המחיר בארץ כפול.
  42. 2 points
    אההה נכון ! היא חייבת מינימום את זה , אולי אפילו שניים - https://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=VCQRTX8000-PB&lang=heb&cart=155367860560292639 וברצינות פותחת הדיון לתוכנות ומטלות שציינת , כרטיס מסך כמו זה שמופיע בקישור מתחת, הוא מעל ומעבר למה שאת צריכה - https://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=50IQH8DVN6EC-PC&lang=heb&cart=155367860560292639
  43. 2 points
    זה מחשב בסדר אבל שוב מחיר לא משתלם, ב-3500 שקל אתה קונה חדש באותה רמה This Specification Created @ www.tms.co.il CPU: AMD Ryzen 5 2600 Processor Box (Gen 2) Qty: 1 - Price: ₪ 750 Motherboards: Gigabyte GA-AB350-Gaming 3 - מבצע אביב בקניית מחשב בלבד ! Qty: 1 - Price: ₪ 300 RAM Memory: DDR 4 16G (8GX2) 3000 CL16 1.35V Vulcan Yellow Team Qty: 1 - Price: ₪ 421 Cases: IPPON Case Thunder 2 Black Qty: 1 - Price: ₪ 158 Power Supplies: ANTEC PSU 550W Neo Eco 80+ Modular - BULK בקניית מחשב חדש- Qty: 1 - Price: ₪ 186 Solid State Drives (SSD): HP SSD 500GB EX900 NVMe 2280 M.2 Qty: 1 - Price: ₪ 350 Video Cards: Palit Geforce GTX1660Ti STORMX 6G GDDR6 192bit DVI HDMI DP Qty: 1 - Price: ₪ 1335 Total: ₪ 3500 Will Compete with every offer or specifications in the Forums. The Prices are including VAT and for Credit card up to 12 equal payments. https://www.tms.co.il/52030
  44. 2 points
  45. 2 points
    לא קשה ללמוד לעשות OC, אבל צריך לזה הרבה זמן וסבלנות. זה הרבה משחק עם פרמטרים שונים ובדיקות שעורכות זמן רב כדי לוודא שהכל יציב. תיאורתית, אם תקח i5 9600K ו- R7 2700 ותעשה על שניהם OC של +500Ghz, השיפור יהיה משמעותי יותר ברייזן בביצועים במשחקים. בנוסף, תבצע OC גם לזיכרונות, גם תקבל שיפור משמעותי יותר ברייזן. במילים אחרות, במעבד באינטל רמת ההשפעה של OC למעבד ולזכרונות על הביצועים במשחקים היא נמוכה יותר מאשר במעבד רייזן.
  46. 2 points
    לא מבין למה אתם מתעקשים לדחוף לו מחשב חדש שאין שום צורך. עבור משחקים המחשב שלו תותח גם אם הוא בן 4 שנים ואפילו יש לו 16GB ראם למשחקים סופר כבדים. כל מה שהוא צריך זה כרטיס מסך.(ואפשר + SSD )
  47. 2 points
    רק שיפרסם מדריך להכנת חביתה, אני כבר ממש רעב
  48. 2 points
    בדוק את ההגדרה של "בקרת חשבון משתמש" אצלך. ההגדרה הנכונה היא השניה מלמטה.
  49. 2 points
    באופן כללי מחשבי מותג עבור X כסף יתן מפרט חלש יותר ממחשב בהרכבה עצמית. עוד חסרון זה שלפעמים יש כל מיני חיבורים מוזרים מהספק כח מהלוח אם וכו', ז"א הלך חלק אתה צריך חלק שלהם. עכשיו, מי שמראש רוצה את האחריות שלהם זה בסדר, העניין שבדר"כ האחריות בין 3-5 שנים שזה יפה כשלעצמו אבל ברגע שהיא נגמרה יש חברות שנותנים להאריך ויש כאלה שלא כדי שתקנה חדש, בקיצור סוג של חתונה קתולית. מי שחשוב לו תיקון בבית הלקוח עד זמן מסויים לפי האחריות כדאי, כל השאר וכאלה שמבינים בעצמם ויש להם זמן לזה לדעתי לא כדאי. בכל מקרה לראות מה הספק כח שהרבה פעמים מגיע בהספק נמוך, במידה ואולי יהיה שדרוג של הכרטיס מסך ולראות כמה חיבורים.
  50. 2 points
×
  • צור חדש...