עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברים מובילים


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/04/18 בכל האיזורים

  1. 1 point
    זה שקר אפור לדעתי, לא יוצא מכללי האתיקה של מוכר-קונה. כל אחד יכול להביא סיפור משלו בשביל לנסות ולקפל מחירים. בסוף ההחלטה היא של המוכר. אמנם, אני כן חושב שילד בן 8 יתפוס חזק יותר
  2. 1 point
    המצלמה הגיעה סוף סוף ואני מרוצה. עדיין לא בדקתי איך היא עובדת בלילה, אבל עשיתי סידרת בדיקות וזה בהתאם לציפיות שלי. בהיכרות שלי איתה אפשר לצלם ב-30FPS 2560x1440 עם הגדרות NTSC ו-Anti Flicker 50Hz. הקצב נתונים הכי גבוה הוא 8192kb שזה 1MB לשנייה. מה שמגביל את איכות התמונה. אבל ויתרתי ושיניתי ל-PAL ו-25FPS בלי Anti Flicker. ככה רואים יותר טוב. וכמובן הצלחתי לחבר אותה ל-FTP של ה-Pi. עכשיו היא מעלה את כל הסירטונים לגיבוי בדיסק הקשיח. בסך הכל אני מרוצה. כמובן שהיא לא מקצועית אבל עושה את העבודה. כל הכבוד לשמואל על ההצעה
  3. 1 point
    תקח כבל מהמחשב השני של הpcie ותחבר אותו לכרטיס. שהכרטיס יהיה מחובר עם 2 כבלים, כל כבל עם החיבור לפני ההתפצלות.
  4. 1 point
    לא קראת מה שהוא כתב. הוא מדבר כבעל אתר לעקוף את המגבלה. אני אישית חושב שיש לכלוא בעלי אתרים שמפעילים וידאו אוטומטית ויש להסיר את התמיכה בזה מכל הדפדפנים
  5. 1 point
    אני רוצה לנצל את ההזדמנות ואת השרשור הזה שדן בנושא של שירות, שדן בעקיפין על TMS כספק חומרת מחשבים, בכדי לומר את דבריי: TMS היא חנות קטנה (באופן יחסי) בנוף הישראלי, בטח בהשוואה לענקים ששולטים בשוק כגון אייבורי ו- KSP שביחד שולטים על כ- 85% סדר גודל מנפח מכירות המחשבים למגזר הפרטי בארץ. הם דואופול ענק בדומה לשני הבנקים הגדולים בישראל לאומי והפועלים. למרות זאת (יתרון הגודל של הענקים הללו) כמה דברים מהותיים עומדים לטובתם של TMS: 1. חווית הרכישה - זאת בזכות ידע מקצועי שנקבל מקיריל (אם נבקש ממנו) משהו שלא נמצא לרוב בחנויות הגדולות האחרות, היות והמומחים שם הם לא אלו שיושבים פנים מול פנים עם הלקוחות בסניף. וגם לא עומדים לרשות הלקוח זמינים בטלפון. בעסק קטן של סניף בודד (כמו TMS) יש את קיריל או בסניף, או זמין להתייעצות טלפונית כשצריך אותו (עם קצת סבלנות). 2. המחיר - TMS הכי זולים בארץ או בין הזולים ביותר. הם מסתפקים ברווח זעום של רק 10% באמצעות נהול חנות אינטרנטית, בשעה שהגדולים כמו KSP ואייבורי עובדים עם מתח רווחים אינהרנטי של 20-25%. זו הסיבה שלרוב TMS יוצאים זולים יותר. המשמעות ל- TMS היא סגירת חגורה וצמצום הוצאות התפעול עד למינימום האפשרי (נדל"ן, שטחים, שכירות, תהליכים, מלאי, תפעול, כ"א) על מנת להצליח ולהיות איכשהו רווחיים. אגב צריכים למכור הרבה עסקאות ברווח מזערי בכדי לשרוד ככה. 3. מודעות קהילתית - כשאתה קטן אתה צריך ללמוד לפתות לקוחות לעבור אליך, ואת זה עושים בזכות כך שיוצרים קשרים אינטימיים עם קהילת הצרכנים העיקרית שלך, ואת זה רואים ש- TMS וקיריל עושים כאן היטב (אל מול הפורום). כאן רוכשים צרכנים נאמנים שבאים אליך וכאפקט המשכי מביאים את האחרים (משפחה חברים קולגות) כמעגל שני. וזהו גם סכון שיש לקחתו בחשבון היות ואם חלילה תהיה פשלה בצד השירות, אז כל החברים כאן יראו אותה. אלמנט שרק מחזק בספק את האינסנטיב להתאמץ בכל עסקה ובכל מקרה בדיד של שירות, תמיד להגיע לפתרון כזה או אחר שהוא לשביעות רצונו של הלקוח. 4. שירות - אמנם כמות הפעמים שנזקקתי לשירות בתחום המחשוב היא קטנה מאד, לרוב ציוד חומרה מחשובי אמין במיוחד כשהוא חדש. אז לא יכול לספר על שירות לא טוב שקבלתי חלילה במי מחנויות המחשבים בארץ. אבל מהאוזן שלי וממה שאני שומע, כאשר מדובר בעסק שהוא כנראה עסק בוטיק קטן, המאמץ לתת שירות קצת מעבר וכן לספור את הלקוח ולהתחשב בו, הם כנראה מה שעושים את ההבדל. עד כה לא שמעתי ולו ספור אחד רע על TMS, אבל כן שמעתי ספורים של שני הענקים האחרים KSP ואייבורי (לא חוויתי אישית כאמור). ולספורים בכל זאת ישנה השפעה תודעתית כזו או אחרת על כאלו שעבורם שירות הוא ערך עליון (כמוני). 5. במהלך השנה האחרונה החלתי בהדרגה לדגום את TMS ולהסית רכישות שלי מ- KSP אליהם, ובכמה עסקות שבצעתי אין לי אלא לתת ציון לשבח. האנשים בטלפון יודעים למכור כמו שצריך ומבינים את התפקיד שלהם כאנשי מכירות. החברס בסניף נתניה כשבאים לבקרם לשם איסוף החומרה ולהתעייץ, מתגלים כנחמדים, שירותיים, מאירי פנים, חובבי מחשב בעצמם (חלקם), וגורמים לי לרצות לשוב אליהם פעם אחר פעם. דומה הדבר לילד בחנות צעצועים שהמוכרים שם אוהבים לשחק בצעצועים כמותו. זו חוויה שיש לה ערך מוסף, וחבל שעסקים רבים ככלל לא רק בתחום שלנו, אינם מבינים עד כמה היא חשובה ללקוח שהוא מבין עניין ומשופשף בתחום. הרבה יותר מזמין הוא לרכוש מוצר מעסקן שזה התחביב גם שלו. 6. כמו כן תשובה מאד חשובה שקבלתי לפני כשבועיים מקיריל בטלפון (באמצעות הבחורה שענתה לי והעבירה את הדברים בשמו) שגרמה לי להבין, שקיריל מבין את הביזנס בו הוא חי, וזהו ערך חשוב מאד - הקודקוד שולט בנעשה, ומבין את שורש המודל העסקי. לכן מעתה אני לפחות רוכש הכל דרך TMS במיוחד שהם קרובים אלי גאוגרפית, למעט אם צריך משהו דחוף שאין להם במלאי, ויש רק ב- KSP כרגע זמין, אז קונה מ- KSP . זהו אוסף רשמים שקבלתי ואספתי, כרושם מתמשך במשך שנה. התרשמותי היא בלתי אמצעית והיא שלי אישית, אשר ראיתי לנכון לשתף בה עם קהילת החברים שלנו, שיתגלחו על הנושא ביחד עימי. אני רואה עצמי כצרכן קפדן וחריף אבחנה (כפועל יוצא מנסיון וגיל) אשר שירות מבחינתו היא ערך עליון, לפני המחיר אגב. לא אומר את חוות דעתי באופן חפיף או שטחי, לפני שגבשתי אותה בצורה מוצקה דיה וכזו שמרשה לעצמי להפיצה ברבים. הסיבות שהנני מפרגן כאן לספק החומרה הנדון, הם ראשית משום שמגיע לו, אך מעבר לכך וחשוב הרבה יותר, משום שאין הרבה הזדמנויות לכאלו ספקים בתחום במדינתנו הקטנה, שראוי כי תסלל בפניהם הדרך - להיות ספק מוכר בקהילת החובבים את התחום כמותנו. גם כדי לתמוך בהם וגם בכדי לדרבנם להמשיך מתוך הבנה, עד כמה השקעתם בשירות ופנים כלפי הלקוח הם מה שמניבים להם פירות. שרק ימשיכו לשפר ולהגדיל את מה שהם התחילו בו ועושה רושם כעובד נכון: שירות, שירות, ועוד פעם שירות לפני הכל ומעל הכל. אז שהקהל יבוא בתחילת הדרך בגלל המחיר, אך ישאר נאמן לטווח הארוך בזכות חוויית הרכישה והשירות שקיבל. כך TMS קנו אותי - וכך הם יקנו את היתר. זהו המודל העסקי בתחום הריטייל שנבנה באירופה וארה"ב והוכיח עצמו בענק.
  6. 1 point
    שלום לכולם, מעדכן אתכם במה שקרה בכלליות. הכרטיס מסך אכן נמצא תקול, נשלח ליבואן, היבואן החליף לי את הכרטיס ב 290x אחר (שכנראה היה בשימוש), אך תקין.
  7. 1 point
    זה מאוד פשוט. אם אין כרטיס שווה ערך בדיוק (עוצמה חישובית ונפח זיכרון) נותנים את מה שהכי קרוב אליו מהקצה העליון. עבדתי בתחום לא יום ולא יומיים, לפעמים הלקוח "מרוויח" בתקופת האחריות כרטיס חזק יותר במעט, אבל לעולם לא נחות יותר. שיהיה לו לבריאות, זה מגולם במחיר וחלק ממחזור העסק. אתה לא מצפה שיתנו לו gtx 1050 ti, נכון? גם rx 570 4gb יהיה חלופה הולמת.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close