Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברים מובילים

  1. napoleon45

    napoleon45

    משתמש רשום


    • נקודות

      29

    • מספר הודעות

      2,449


  2. QttP

    QttP

    צוות האתר לשעבר


    • נקודות

      21

    • מספר הודעות

      24,282


  3. Jabberwock

    Jabberwock

    משתמש רשום


    • נקודות

      11

    • מספר הודעות

      3,248


  4. k534d

    k534d

    משתמש רשום


    • נקודות

      10

    • מספר הודעות

      753



Popular Content

Showing content with the highest reputation since 20/04/19 בכל האיזורים

  1. 10 points
    אני חושב שהאפשרות היחידה הנכונה היא להיות קצת פחות טרחן, קצת פחות להיעלב ולקחת דברים בפרופורציות. לכל חנות שתתעסק איתה מספיק זמן, הסתברותית, מתישהו תקרה תקלה. השאלה היא מה עושים כשזה קורה. לא הבנתי משאר הסיפור שלך - מה קרה בסוף? שלחו את הקירור שרכשת? זיכו אותך ונשארת עם הקירור המקורי של המעבד? הגישה שאתה מציג בתור לקוח "פישלתם אז תפצו אותי בזה שתתנו לי מתנה כדי שאני ארגיש טוב ואמליץ עליהם" היא גם לא משהו ראוי, לטעמי. מתנות נותנים, לא מבקשים. למען הסר ספק, אל תחשוב שיש לי עניין אישי להגן ספציפית על TMS. מעולם לא קניתי מהם שום דבר, ואין לי לא בעד ולא נגד. פשוט נראה לי שאתה קצת נחפז "למחוק" חברות בגלל חוויה שלילית אחת. בסוף באמת לא יישאר לך ממי לקנות. אתה יכול כמובן להזמין מאמזון, ובאופן כללי השירות שלהם יהיה יותר טוב מאשר של כל חנות פיזית, בארץ או בחו"ל, אבל יש לכך את החסרונות - אף אחד לא ירכיב לך מחשב לבקשתך, אף אחד לא ייתן לך אחריות על החבילה ולא תוכל לשלוח אליהם את המחשב לאיתור בעיות: אם תהיה לך תקלה, תצטרך אתה לאתר את החלק התקול ולהתנהל מול אמזון או מול היצרן בחו"ל ספציפית לגביו. וכמובן, משלוחים לחו"ל, עם כל הרצון הטוב של אמזון - לוקחים יותר זמן, עולים יותר, ואל תבנה שיזכו אותך ב100% מהמקרים. לטעמי, זה דווקא פחות מתאים כשאתה קונה מחשב לחבר/בן משפחה שלא מתמצא. לעומת זאת, מי שמרגיש בנוח להזמין חלקים ולהרכיב לעצמו את המחשב, ובעת הצורך להתנהל לגבי אחריות של כל חלק בנפרד - יכול בקלות לבחור את החלקים שהוא ממש רוצה ולקנות כל אחד במקום שהכי נוח / משתלם, בין אם זה באמזון או בניואגג או בכל חנות בישראל או בכלל באיביי. זה מה שאני עושה כבר הרבה שנים.
  2. 5 points
    בגדול כן. אם אתה פוסל רכישה מחנויות בארץ על סמך תקרית אחת, אז אין לך יותר מידי אופציות. אני לא כותב את זה בציניות. אני לא מכיר את TMS לא רכשתי משם. לא מכיר את plonter לא רכשתי משם. אני רק אציין דבר מאוד מהותי לדיון שלך ובכלל אלייך כמישהו שהתאכזב מרכישות מכמה חנויות בארץ, שטוב לדעת. לעיתים קרובות הסניף הספציפי שמספק שירות לקוי \ לא ראוי \ מזלזל - לא משליך על סניפים אחרים. אם יוצאים לרגע מהקופסא הישראלית, אפשר בקלות להבין שזה מנהלים אחרים, עובדי מחסן אחרים, מוכרים אחרים וכן הלאה. לצורך דוגמא פשוטה אני יכול להעיד שאחד הסניפים הראשונים של KSP באיזור הצפון (הרבה לפני שהם גדלו) נתן לי שירות זוועה במלוא מובן המילה. את המחשבים בסופו של דבר הרכבנו אני וחבר בחנות אחרת, עלה לנו יקר יותר ( לפני יותר מ 12 שנה ) אבל יצאנו מרוצים. היום יש לי סניף מקומי של KSP לא רחוק מהבית, אחד הסניפים הכי מוצלחים מבחינתי לחומרה. יש שם עובדים סופר נחמדים וסבלניים שבאים לעבודה עם אחלה של אנרגיות, וזה תמיד נראה לעין כל פעם שאני שם, בין אם מפוצץ או ריק או בין אם הם נותנים שירות למישהו שלא יודע מה זה כבל רשת, או מישהו שבא לקנות קירורים מתקדמים. קח את זה בחשבון כי זה תופס גם לעוד תחומים.. מוסכים, סופרים, בתי קפה.. בעצם להכול. צריך לקחת את הפקטור שמונע ממך כלקוח לגשת לרשת שכזו. אם זה המחיר - אז אין בעיה לא להתקרב. אם זה השירות - צריך להבחין בין סניפים.
  3. 5 points
    אני לא נגד לקנות יד שנייה ההפך אני בעד,עם זאת אני שילמתי על ה 1070 שלי 2000 שקל לפני יותר שנתיים השקעה נהדרת עד היום משרת אותי נאמנה, מאז שהוא יצא ועד היום מריץ את כל המשחקים על ההגדרות הכי גבוהות, יכולתי לקנות יד שנייה באותה תקופה אבל בשביל להמשיך להריץ משחקים על הגדרות הכי גבוהות כנראה הייתי צריך לשדרג שוב משוק היד שנייה, והכרטיס כנראה ימשיך איתי לפחות עוד שנתיים אז זאת השקעה נהדרת לטעמי מעבר לזה אני אוהב לדעת שיש לי אחריות מסודרת שאם יש בעיות עם הכרטיס יהיה מי שיטפל בו, כאשר זה יד שנייה זה טיפה יותר מורכב או לא קיים. אין צורך לציין את זה שלקנות יד שנייה כרוך בלחפש קונים לתאם פגישה לבדוק שהכל עובד. והגענו לחלק היפה ביותר במה שכתבת שהמוצר בשל, כלומר אתה אפילו מודה שמוצרי amd הם למעשה בגדר beta ורק לאחר מספר שנים הם בשלים, אחלה התנהלו תשל חברה טכנולוגית. ועם כל הכבוד בפורום שהמהות שלו זה טכנולוגיות מחשוב חדשות, קצת מצחיק שפה משבחים (שוב ושוב ותמיד אותם גורמים) את amd על זה שהם מפגרים טכנולוגית ולא מסוגלים לספק מנהלי התקן ראויים בזמן יציאת החומרה שלהם. אם יש אשם במחירי הכרטיסי הגרפים אלה amd לא הלקוחות שנהפכו לשבויים של חברה שלא מסוגלת לספק תחרות. ובחייאת תשנה את הגישה הפלצנית המתנשאת הזאת כי זה לא באמת נעים לאף אחד פרט לעצמך, ותחסוך ממני את התגובה של זאת לא הייתה כוונת המשורר כי יותר מדי פעמים העירו לך בפורום על זה.
  4. 4 points
    אני באמת לא רואה שום הגיון לבזבז עכשיו כסף בשביל מחשב שאתה הולך לשדרג עוד חודש חודשיים. אלא אם כן כסף לא מהווה שיקול בשבילך. כמו שאמרו לך כבר, גם אם תקח 2600X או 2700X, זה יחזיק לך מספיק שנים בשביל משחקים. זה יחזיק מספיק זמן ככה שעד שתצטרך לשדרג מעבד, AMD כבר תחליף סוקט לפחות עוד פעמיים לדעתי (בהנחה שהם מחליפים כל שנתיים). אם אתה לחוץ על מחשב עכשיו, תקנה מחשב עכשיו כמו שצריך, לא משהו מעפן שתצטרך שוב להוציא כסף לשדרג ולהחליף שוב חלקים כדי שתהיה התאמה. באמת שחבל על הכסף ומיותר לחלוטין. אין שום דבר "ישן" ב 2600X או 2700X. אם אתה לא לחוץ על מחשב ויכול להסתדר עד שיצא הדור החדש, תחכה כמה חודשים. אם אתה לחוץ על מחשב, תקנה עכשיו משהו טוב שיחזיק לך כמה שנים עד ששוב תגיע למצב שכבר לא סוחב וצריך לשדרג וזה בוודאות לא יקרה בקרוב.. תנצל את המחירים הנמוכים יחסית של הדור השני.
  5. 4 points
    וגם לא זמין לאף אחד חוץ ממך ומעוד כמה אנשים בודדים.
  6. 4 points
    בהחלט זכותך לפסול על סמך תקרית אחת, או חצי תקרית, או על סמך זה שהשיער של המוכר לא בא לך טוב בעין, או בגלל שלא הייתה חניה, או סתם בגלל שכשיצאת מהחנות מעדת ונקעת את הקרסול, ואתה מאמין במזל נאחס... הכל לגיטימי. האם זו אסטרטגיה נכונה במבט כללי? לא יודע, אבל בהחלט מבורך שאתה משתף את באי הפורום בחוויות שלך, שכל אחד ילמד ויסיק את מסקנותיו. ככלל, זה נכון. האם זה אומר שלא ייתכן מצב שבו תהיה אי-הסכמה בינך לבינם לגבי היות המקרה "ראוי" לפיצוי? או שלא תהיה מרוצה מהפיצוי? ואז תשרוף גם אותם? בו נראה. סחיטה ("תפצו אותי בגזר נוסף") - יש. איומים ("אדאג שמכריי לא יקנו שם") - יש. מה שלדעתי הופך את זה ללא סחיטה באיומים מהבחינה המשפטית זה שהגדרת העבירה דורשת שהאיום יהיה לפגיעה שלא בדין, כלומר לאיים לעשות משהו שאסור לך לעשות. להמליץ לחבריך לא לקנות במקום מסוים, מן הסתם - מותר. כך אני מבין זאת. לדעתי עדיין מדובר בהתנהגות לא ראויה. לא כל מה שחוקי - ראוי. אתה יכול באותה מידה לבוא לכל בית עסק שלא היית בו מעולם ולומר - תנו לי הנחה 10% סתם כי ביקשתי, ואז אקנה אצלכם. והנה - המנהל המקומי יכול להרוויח לקוח בזכות הנחה מסכנה של 10%. לא כך? אני בכל אופן לא רואה הבדל מהותי בין הדוגמה הזו לשלך, חוץ מתחושת העלבון וה"מגיע לי" שהתגבשה אצלך בגלל שבטעות קיבלת גזר רקוב. לטוב ולרע... אולי אתה חושב שעדיף מצב שבו אנשים פשוט ממלאים את הנהלים כמו רובוטים בלי קשר למצב האישי שלהם או להבנתם את המקרה, אבל התחושה עשויה להשתנות במהרה בפעם הראשונה כשתיתקע בקונקשן בחו"ל עם תינוק בוכה ועגלה שלא הגיעה ליעד, והדיילת הרובוטית תסביר לך שאין לה שום אפשרות לעזור לך כי זה לא באחריותה, ועליך פשוט להיסחב עם התינוק ו5 המזוודות ברגל לטרמינל השני לדלפק של החברה השנייה, והיא אפילו לא יכולה להזמין לך קלנועית, כי קלנועית זה רק לנכים... האמת היא שעשיתי פה מישמש בין שני מקרים שקרו באמת, אבל אני חושב שזה מעביר את הנקודה.
  7. 3 points
    כמו שקיריל כתב - אנשים עובדים בTMS. לטעות זו תכונה אנושית, אם ניקח את זה בהנחה אז המסקנה שלך לא נכונה*. * - אם אלה טעויות אנוש שקורות בתדירות גבוהה משמעותית ממקומות אחרים אז הצדק איתך. עכשיו כשאנחנו מניחים שכל חנות תעשה טעות מתישהו, טעות היא לא קריטריון לפסילה של חנות. הצעה לקריטריון פסילה? איך מטפלים בטעות. בתור אחד כמוך שקונה מחשבים וחומרה לא רק לעצמו אלה גם למכרים וקרובי משפחה אני יכול להגיד שההתנהלות שלי מול TMS הייתה מצויינת. גם בתהליך הקנייה וגם במתן השירות לאחר מכן. ממה שאני קורא בפורום אני לא לבד. מה האלטרנטיבה הטובה יותר שיש לך כרגע? קשה לי לחשוב על רשת\חנות בארץ שאני יכול להצהיר "הו, הם טובים יותר מTMS", ואם אתה מתכוון להזמין מחו"ל אתה תתעסק בכל הקשור למשלוח (ובהצלחה לך עם שירות הדואר בישראל). הכל בפרופורציה
  8. 3 points
    בשורה התחתונה מעבר לענייני עיכוב במשלוח, התקלה המהותית היתה שהתקינו לך קירור שונה, את המקורי שמגיע עם המעבד במקום אחד אחר שהזמנת. במפרט שהזמנת, המעבד היה בגירסת Box (שמגיע עם מאוורר מקורי)? אני מניח שכן כי הצצתי באתר וזאת הגירסה היחידה של ה-2600 שהם מציעים.. זה יכול להסביר את הבילבול של המרכיב, במיוחד לאור העובדה שהקירור המקורי של AMD הוא מעולה ובכנות אני לא רואה שום סיבה להחליף אותו. אגב לגבי האוברקלוק, במאמר מוסגר זה לטעמי מיותר לחלוטין. הסיבה היחידה לעשות אוברקלוק בשנת 2019 היא "בשביל הספורט", לא רלוונטי לקהל היעד שאתה מדבר עליו של "מכרים, חברים, משפחה". בכל אופן, גם אני לא ממש הבנתי את הסוף של הסיפור. תקלות קורות, במיוחד בסיטואציות מבלבלות (כפי שציינתי בשורה השניה של התגובה), ואם הם מתקנים את התקלה (כלומר מחליפים לך את המאוורר שהזמנת) אז אני לא מבין כלכך על מה התלונה. קצת הפריע לי גם הניסיון לסחיטה באיומים שכתבת שניסית לעשות עליהם ("תפצו אותי במאוורר יקר יותר על חשבונכם או שאני אמליץ לא לקנות אצלכם יותר", ניסוח כמו שאני הבנתי את הדברים שכתבת).
  9. 3 points
    המסך הגיע אתמול והנה ההתרשמות מהיום הראשון. החבילה אינה כבדה במיוחד (כ 25 ק"ג) אך הגודל שלה מקשה על הטיפול בה. המסך נשלף מתוך הקופסה ללא בעיות מיוחדות, הציורים מסייעים בפתיחה כך שלא מסתבכים. תהליך ההרכבה מעט יותר בעייתי, לא ניתן לחבר את הבסיס (מחבר ה VESA 100*100) כשהמסך מונח בתוך מארז הספוג אחרי הפירוק. אחרי נסיון כושל הבנתי מה צריך לעשות, לשלוף את המסך למעלה, לסובב ב 180 מעלות ולהחזיר לספוג כך שאיזור הגב מתפנה. בשום מקום לא ראיתי הסבר לזה, לדל הפתרונים... המסך מגיע עם סט כבלים התואם לכניסות הקיימות אך משום מה, ללא CD התקנה. באתר שלהם ישנם קבצי ההתקנה ל WIN 7 64 וההתקנה של הדרייור וה Display Manager מתבצעת ללא בעיות מיוחדות. במסך מותקנים כפתורי לחיצה להגדרות (סוף סוף, שיפור אדיר אחרי שני מוניטורי הדל הקודמים שלי עם כפתורי מגע דפוקים) כפתור ההפעלה שקוע ועוד ארבעה כפתורים, קטנים אך בולטים, לבחירה. ניתן להגדיר כפתור מסוים לביצוע פעולה (ללא צורך לרוץ על כל התפריט כדי להגיע אילו), הגדרתי כפתור שישמש לבחירת כניסת הווידאו אבל זה לא ממש הצליח לי, אני צריך לקרוא את המדריך מן הסתם... ניסיתי שוב והכל עובד, מסתבר שיש ללחוץ לחיצה ארוכה. מבחינת תיכנון לשימוש דל פישלו פה בענק. אין מכסה לכיסוי הכבלים מאחורה, קצת מוזר כי בכל המוניטורים הקודמים שלי הוא הופיע וחשבתי כי חתיכת הפלאסטיק הזולה הזו היא הסטנדרט בכל מוניטור. כרגיל, הדפוקים מדל החליטו לעטר את המסך עם הלוגו שלהם בכאילו מתכת מנצנצת. וכרגיל, ההשתקפות בלוגו מטרידה (וכפי שעשיתי בשני המוניטורים הקודמים שלי, אני עומד להעיף אותו בהקדם). שינוי גובה/זווית המוניטור בלתי אפשרי, למעט Tilt של +10 מעלות עד -5 מעלות לא ניתן לשנות כלום, אבל ממש כלום. רגל המוניטור היא בגובה 9 ס"מ שהייתי מאוד מאוד שמח להיפטר מהם כדי שאוכל להציב את המוניטור מולי ולא להרים מבט. עושה רושם שאצטרך להזמין "זרוע 3 מפרקים הידראולית גז כיוון גובה צידוד הטייה חיבור לקיר למסכים עד 50 תקן NB North Bayou F450 Gas-Strut TV Mount VESA" בעלות של 350 ש"ח ובנוסף לרתך פרופיל לגב העגלה כדי להשתמש בו כמו שצריך. הצבת ההגדרות במסך דפוקה לחלוטין, גם ידנית באמצעות הכפתורים וגם בשימוש עם ה Dell Display Manager Application. כאשר ה Display Manager מוגדר כאוטומטי הוא משנה פרופיל (בהירות וניגודיות בלבד) בהתאם לאפליקציה הפעילה. בעייה ראשונה בשימוש בו הוא שישנם 5 פרופילים בלבד ולמעט פרופיל ה custom לא ניתן לשנות אף אחד מהפרופילים או להוסיף פרופילים חדשים. בעיה נוספת היא שחוץ מבהירות וניגודיות לא מוגדר דבר בפרופיל custom, אפילו לא טמפרטורה. ב readme מוסבר שישנה שפת סקריפטים המאפשרת (כנראה) הצבה של פרמטרים אבל עוד לא התעמקתי בזה. עד כמה שאני זוכר בדל הקודם שלי היה ניתן לשלוט טוב יותר בתצוגה (אבל שם הייתה בעייה קטנה שעידכון ה Display Manager גרם לכך שהמסך נדלק מעצמו באמצע הלילה....) לוקח זמן להתרגל למסך כזה גדול אחרי המוניטור 27" הקודם שלי (u2715h), הצבתי את המסך במרחק של 70-80 ס"מ ומרבה הפלא זה דיי נוח. שיניתי את גודל הטקסט ל 200% (בהגדרות הווינדוס) וקל לי מאוד לקרוא, הטקסט צפוף אך עם פונטים גדולים מספיק כך שלא צריך להתאמץ. צריך להזיז את הראש קצת בזמן השימוש אך לא במידה שממש מפריעה, כרגע מה שמפריע לי הוא גובה המסך שגורם לכך שאני צריך להסתכל כלפי מעלה ומותח את הצוואר. אם הוא היה נמוך ב 15 ס"מ או ניתן לכיוון אז הייתי יכול להגדיר את חוויית הצפייה כמצויינת, כרגע היא לא יותר מבסדר. החיבוריות ווידאו דיי סטאנדרטית לתקופתנו, שני חיבוריHDMI (מספיק טובים לרזולוצית 2560*1440 למחשבים ניידים) וחיבורי DisplayPort 1.2 ו MiniDisplayPort לתמיכה ב 4K UHD (2160*3840 ב 60 הרץ). החיבור בו אני משתמש הוא ה DisplayPort, כרטיס המסך שלי הוא Sapphire PULSE RX 570 ITX MINI שיכול להציג ב4K UHD כך שאני יכול להשתמש ביכולות המקסימאליות שלו. בדקתי כמה סרטים ב 4K UHD ואני חייב להודות שיצאתי דיי מבולבל. סרט 4K UHD ברזולוציית *16003840 [HEVC 10 ביט HDR10] ראיתי טוב במוניטור הקודם שלי ברזולוציית 1440*2560. במוניטור החדש, בגלל הגודל (עם 43" במרחק של 70 ס"מ מזיזים את הראש כמו בקולנוע...) והרזולוצייה הסרט נראה ממש מגורען... סרטים אחר באותו פורמט אך ברזולוציה גבוהה יותר (2160*3840) נראים טוב יותר אך עדיין התמונה אינה חלקה לגמרי וישנם שרידי גרעיניות, אולי הסרט לא מקודד מספיק טוב? לא נתקלתי בבעיות של מריחה בתנועה מהירה או בבעיות אחרות. אחרי יום של הסתגלות אני יכול להגיד כי הכל בסדר בגדול. עושה רושם שזו קנייה טובה מאוד, אין מתחרה ליחס גודל/רזולוצייה מול מחיר. אם הדפוקים בדל לא היו מפשלים אז הייתי יכול לאמר כי זו קנייה מצויינת.
  10. 3 points
    שלום לכולם! הקישור הבא הוא אל אחד המאמרים מהבלוג החדש שאני מתחיל לכתוב כתחביב ועוסק בשאלה: מה צריך לשים לב אליו כשאני מנקה את המחשב הנייח? שם אני מדבר על הסיכונים בניקוי המחשב, ואיך להמנע ממנו. בנוסף אני מראה לכם איך להחליף משחה טרמית מהמעבד במידה וחשקה נפשכם בחידוש המחשב לרמה הקטנה ביותר. למה כדאי להשתמש דווקא בפחית לחץ אוויר, ולא במדחס אוויר מכל סוג אחר? מה הבעיה עם שואב אבק? ולמה כדאי ללבוש כפפות לייטקס? מעוניינים לגלות? לחצו כאן להכנס למאמר שלי אשמח לשמוע מכם בכל נושא, אופן הכתיבה, התוכן עצמו, אורך וכל מה שבא ליד.
  11. 3 points
    הזוי שאתם מתלהבים ממוצר שהיה מוצר נישה כבר שהושק עקב מחירים ומבעיות מלאי, ומעל להכל החברה כשלה בלהוציא מנהלי התקנים ראויים. מה שעצוב שאנשים רואים את זה כהישג שלקח להם שנתיים להדביק את הפער, בזמן ש nvidia כבר עברה למחוזות אחרים מבחינת ביצועים.
  12. 2 points
  13. 2 points
    כפי שהכותבים בפרוום הזה בטח מכירים, אנחנו, אלה שמתעניינים בחומרה, לא רק בונים מפרטים לעצמנו, אלא למכרים, חברים, משפחה ועוד. בKSP כבר מזמן אני לא קונה, ובפלונטר אני לא קונה בשום אופן עקב מה שפירסמתי כאן- בשנים האחרונות כמעט כל החומרה שקניתי הייתה מTMS, וכל אדם ששאל שלחתי אליהם (מלבד אולי דברים קטנים כמו כונני USB) למרות שרוב הסביבה שלי גרה בדרום. הפעם שלחתי את חברה שלי לקנות מחשב ב3500 שקל בTMS, והינה הסיפור- הזמנו מחשב והתקשרו לוודא הזמנה ולספר על שתי בעיות, ומכיוון שחשוב לי להשאר אובייקטיבי אציין את החלק החיובי: הסבירו שהקירור למעבד שבחרתי גדול מדי למארז, ושמהניסיון שלהם הזכרונות שבחרתי גורמים לBSOD עם מעבדי רייזן, אז החלפנו את שניהם. עד כה המחמאות. התקשרו לסגור תשלום לגבי הקירור שהחלפנו (כל השאר כבר שולם) ביום שישי שעבר והאשראי לא היה בקרבת מקום אז קבענו לסגור את התשלום ביום ראשון. הם לא חזרו עד הצהריים אז ביום ראשון התקשרנו וסגרנו שאת התשלום לקירור נמסור לשליח, נאמר שאין בעיה ושהמחשב יצא ביום שני או שלישי. יום שלישי אחה"צ עדיין לא התקבל המחשב אז התקשרנו לשאול מה איתו ונציג המכירות שזיהה אותנו אמר שחברה שלי לא הייתה זמינה שלושה ימים בגלל המצב הבטחוני(????) ושמי שדיבר איתה כתב שהיא לא יכולה לדבר בגלל המצב הבטחוני. עכשיו עם כל הכבוד לרקטות האחדות שנורו על באר שבע ביום ראשון, לצערנו כבר עברנו גרוע מזה ולא זה מה שימנע ממני לקבל משלוח של מחשב. אף אחד מאיתנו לא קיבל אף שיחה מהם, ובטח שלא אמרנו שטות כזאת על המצב הבטחוני. הם גם הוסיפו שלא יכלו להוציא את המחשב כי לא סגרנו את התשלום באשראי לקירור, למרות שאני מזכיר שכבר הוסכם שנשלם לשליח. הם אמרו שהמחשב יוכל להגיע רק ביום ראשון בגלל חגים, ובסוף הצליחו לשלוח אותו ברביעי. לאחר שהמחשב הגיע (מורכב היטב יש לציין), הוא הגיע בלי הקירור שקנינו, אלא עם הקירור המקורי של הרייזן 2600 כבר מורכב עליו. זה כבר עצבן אותי כי לא רק שזו פאשלה שניה, אלא גם שאם אני לא הייתי מעורב בסיפור, חברה שלי לעולם לא הייתה מגלה שהיא לא קיבלה את הקירור שהיא שלמה עליו בכלל, ובפועל היו נגנבים ממנה 130 שקל (מזכיר דרך פעולה של רשת מסוימת). התקשרתי היום ולבסוף חזר אלי אחד העובדים במעבדה שלהם שמתעסק גם עם המשלוחים, הצטער והסביר קודם כל שהקירור שהזמנתי (ANTEC C400 GLACIAL) לא מספיק טוב למעבד (רייזן 2600, אני מזכיר) ושהקירור שקבלתי עם המעבד יותר טוב ועושה אחלה עבודה (שוב, רייזן 2600 לא X). אני מקווה שברור לכולם שזו חרטא, אבל זרמתי ואמרתי שהקירור של ה2600 לא מספיק לי כי אני מתכוון לעשות OC (המעבד נמצא על 40-50 מעלות במנוחה) והוא הסביר שלרייזן 2600 אי אפשר לעשות OC, אלא רק לX. לא יודע אם זה סתם נבע מחוסר ידע או מרצון לחסוך את המשלוח הנוסף אלי, אבל שיהיה. מבחינתי כל זה לא מאפשר לי להמליץ יותר על TMS לאף אחד, בטח שלא אנשים שאני לא גר איתם/לידם ואין לי דרך לוודא פיזית שקבלו מה שהזמינו. הסברתי לו את זה והצעתי שיציעו שדרוג לקירור טוב יותר ב40-30~ שקל על חשבונם ולו כדי שלפחות למראית עין זה יראה שהם עשו מאמץ לפצות על כל הדברים שציינתי ושאוכל להמשיך להמליץ עליהם, הוא ענה שאין אפשרות ושכבר קרה לו שהם הוציאו משלוח של מחשב עם סטיק אחד של RAM במקום שניים ללקוח ששם לב רק אחרי שלושה חודשים, וציין את זה שאחרי שלושת החודשים כשהלקוח התקשר הם לא ברחו מאחריות ושלחו לו את הסטיק החסר (כל הכבוד!). הוא הסביר שזה בסדר ואנשים עושים טעויות. לסיכום, אני מתכנן לקנות שני מחשבים בקרוב ולא רואה איך אני קונה בארץ. עם אייבורי הניסיון שלי טוב בסך הכל, אבל הם יקרים מדי. האם האפשרות היחידה שנותרה לי היא לקנות בחו"ל? מיותר לציין שבמקומות כמו אמזון במקרים כאלה גם זיכו אותי על המוצר וגם שלחו חדש.
  14. 2 points
    אתה לא לוקח בחשבון חפיפה. בחלק לא קטן מהבתים פרוסות 2 תשתיות ויותר (פרטנר+אנלימיטד \ סלקום+פרטנר וכו'..). 400 אלף בתים יחודיים נשמע סביר בהחלט, מה שמוריד עוד יותר את האחוזים. לגבי המחיר - זה הושק לפני מספר ימים, אין אפילו שוק סיטונאי ובאנדלים. חכו חודש, המחירים יהיו שפויים יותר. עד אז - תצטרפו באתר האינטרנט. זה 89 ש"ח ל-3 החודשים הראשונים (תשתית) ו-10 ש"ח ל-3 החודשים הראשונים (ספק, HOTNET). עד שיעבור הזמן, החבילות יהיו שפויות
  15. 2 points
  16. 2 points
    תגדיר "יותר ביצועים" בבקשה. אני מוכן להתערב איתך על כל סכום כסף שאתה רוצה, שאם אני מביא לך שני מחשבים זהים עם רייזן 2600, אחד רגיל ואחד שעבר אוברקלוק, אתה לא תוכל להבדיל ביניהם. בתקנון של ההתערבות יהיה רק סעיף פשוט - הבדיקה לא יכולה לכלול מבחנים סטטיים. רק שימוש אמיתי במחשב. שוב, איך אתה מגדיר "ביצועים גרועים יחסית"? זה שיש מאווררים (שעולים הרבה יותר כסף מה-0 ש"ח שעולה המאוורר שמגיע בחינם עם המעבד) ששומרים על טמפרטורה נמוכה יותר? ולמה אתה חושב שזה רלוונטי למשהו? המעבד מתוכנן לעבוד בטמפרטורות מסויימות, זה שתשלם יותר על גירור גדול יותר שיגרום לו לעבוד בטמפרטורות נמוכות יותר - לא יתן לך כלום... אם שום בעיה עם זה שתעבור לאיזה עסק שבא לך (רק שים לב שמתחילות להיגמר לך כל החנויות בארץ, ואחרי פאשלה אחת של אמזון כבר לא ישאר לך איפה לקנות מחשבים בכל רחבי העולם......), אבל להגיד לחנות "או שתביאו לי בחינם משהו שבכלל לא מגיע לי או שאני אמליץ לאנשים לא לקנות מכם" זאת לדעתי הלא מקצועית סוג של סחיטה באיומים. אבל אני לא עו"ד ולא שופט...
  17. 2 points
    ערב טוב לכולם:) ושבוע נפלא. * פותח התר'ד, מצטער שנפגעת מהתנהלות של החנות , כמובן שלא היית שום כוונה לגרום לך לאי נעמיות אין באפשרותי לבדוק מהבית מתי כן הניסו ומי ניסה לטפוס אותכם ובאיזה יום. לעניין הקירור, קירור שבחרת (אחרי החלפה) אנו לא שולחים אותו מורכב על מעבדי AMD בכלל החיבור שלו למעבד\לוח. הוא פשוט לא שורד המשלוח לרב ויכול לתנתק ולגרום נזק לרכיבים פנימים של המחשב. אם גולשי הפורום רוצים לשמוע הסבר מפורט בבקשה - מי שמוציא את המשלוחים הוא מחסנאי, תפקידו לבדוק שהוא מוצאי למשלוח את כל ההזמנה + ציוד הקפי אם קיים.סוכם איתכם שקירור שבחרת ישלח בנפרד מהמחשב ולא מורכב ( לפחות ממה שאני מבין נכון לעכשיו). מחסנאי לא ראה ציוד הקפי בחשבונית שלכם ולקירור שהופיע בחשבונית הוא לא התייחס כלחלק שצריך לשלוח בנפרד ( טעות שלנו). אין לנו שום רצון\נסיון לא לספק מוצרים שעליהם התקבל תשלום, תאמין לי גם אם אחרי חודש או כמו שדביר סיפר לך על זיכרונות אחרי שלושה חודשים היית מתקשר היינו שולחים\מזכרים אותך על קירור. כן יש אחוז מאד קטן של טעיות , הרי אנשים עובדים ב TMS:). יכול לספר לכם שהיו טעויות גם הפוכות, לקוחות קיבלו מוצר יקר יותר ממה שהוזמן, וחלק גדול מהם הודיע לחנות על הטעות ( כן אני נמצא ה TMS כבר 10 שנים ואנו מוציאים לא הזמנה אחד ביום) אם היינו מספקים לך מחשב שאינו ראוי לשימוש, בחור שדיבר איתך בטלפון היה מציע לך לקרור וטוב יותר ללא תוספת תשלום.
  18. 2 points
    יש ברשותי את המסך המדובר, מסך מצויין, לגמרי עושה את העבודה גם למשחקים וגם לשימוש רגיל. לגבי ההגדרות בהירות, בהחלט אפשר לשמור את הבהירות דרך הגדרת הפרופיל (בהגדרות יש אפשרות לפרופילים כמו TEXT WEB וכו') תחת הפרופיל של TEXT או WEB אפשר להגדיר בהירות וההגדרות ישמרו גם אחרי כיבוי והדלקה. ד"א גם לי היה מסך 23 אינ' של דל לפני כן ברזולוצית 1080, כשעברתי למסך הזה חשבתי שאצטרך להתפשר על הרזולציה ו/או לקנות כרטיס חדש, אך אני מריץ כמעט כל משחק על הגדרות גבוהות ב1440P (הכרטיס שלי GTX 1070 שדי משתווה ל1660TI). כך שמבחינת משחקים לא הייתי דואג יותר מידי. מבחינת האייקונים, הם בגודל סביר וקריא, במיוחד אם אתה יושב קרוב למסך (ניתן להגדיר בוינדוס איקונים גדולים יותר וכך לפתור את הבעיה) בהצלחה ותהנה!
  19. 2 points
    אני לחלוטין מסכים עם פותח הדיון. על הדרך אפשר להכפיל את כמות הליבות במעבדים הבאים של אינטל, להקפיא את הקוטבים בשביל לאזן את ההתחממות הגלובלית, ולצלם עונה חדשה לקרובים-קרובים
  20. 2 points
    לי דווקא יש הסבר פשוט מאוד. מצאת שתי חנויות שידועות בכך שאף פעם לא מעדכנות את המחירון ולא מורידות מהאתר מוצרים ישנים שכבר לא זמינים. מה שאתה רואה הוא את המחיר שהמחשב הזה עלה, חדש, לפני איזה 7 שנים כשאפשר היה לקנות אותו.
  21. 2 points
  22. 2 points
    אני מניח שהטכנאי בדק את הזיכרונות RAM שלך. אם הזכרונות תקינים כנראה לוח. לא ממליץ להתעסק עם החלפת לוח. הייתי ממליץ לך על מחשב חדש.
  23. 2 points
    מה בכלל הדילמה ? יש לך נייד שעומד במטלות ( גיימינג ), והכל סבבה, חוץ מהמשקל מן הסתם. אתה פשוט צריך נייד נוסף ללימודים, שיהיה קל ומעין לוח כתיבה כזה. תמצא משהו מינימלי, ונגמר הסיפור.
  24. 2 points
    חזרתי... אז בסוף עשיתי את ההרכבה ב RSM כפר סבא ובאמת שהיו עשר! שלחו לי תמונות לאישור התקשרו לעדכן כשכל הרכיבים הגיעו באמת יחס מעולה מגיע להם פירגון... פעם אחרונה תודה לכולם, וזה מה יצא...
  25. 2 points
    אם שידרוג המעבד לא דחוף חכה עם זה סדרת ריזן 3000 של AMD בדרך וגם אינטל תשיק (כנראה) מעבדים חדשים לקראת סוף השנה אתה יכול לקנות כרטיס מסך חדש ואז תוך ~6-9 חודשים להעביר אותו למחשב החדש
  26. 2 points
    שים לב גם לזה:) זה עוד לא כל הרשימה:) https://www.tms.co.il/index.php?route=product/super_special
  27. 2 points
    אכן , והנה עוד סקירה טובה של סטיב שמראה את זה
  28. 1 point
    חשוב לדעת מה קונים... התשובה היא שכן, אפשר להוציא דרך הממשק הזה לא רק ממשקיות רגילה של USB סטנדרטי, אלא גם תצוגה דרך מתאם ל-DisplayPort למסכי 4K וכו'
  29. 1 point
    אני משתמש בPlayerPro אבל כל האפליקציות שאני מכיר כולל המובנות סורקות את המכשיר לקבצים רלוונטים ומציגות אותם. באיזו אפליקציה אתה משתמש כדי לנגן את השירים?
  30. 1 point
    https://www.netcheif.com/Articles/L2TPRouters/L2TPRouters.htm בעיקרון הוא גולש כאן לפעמים. או שתיצור איתו קשר במייל.
  31. 1 point
    זיגזג מחשבים, מומלץ, אתר מפורט, חלקים זמינים במלאי מיידי, שירות ידוע כבר שנים כמעולה
  32. 1 point
  33. 1 point
    כיוון נכון ביותר, אפשר גם להיכנס לבלוג "הסולידית" וללמוד את העקרונות בעברית. כמה שיותר מוקדם יותר טוב. זה הנושא הכי חשוב שלא מלמדים בבי"ס וחבל מאוד שכך.
  34. 1 point
    שנה וחצי זה קרוב? זה לא למשוך, זה לשכוח מכל העניין לשנה לפחות.. לא חושב שיש שיהיה מי שחושב לשדרג עכשיו ויחכה עוד שנה פלוס כדי לראות מה יהיה עם PS5. ממתי זה בכלל פקטור?? חומרה חדשה יוצאת ומתעדכנת כל הזמן למחשב בלי קשר ל-PS ושאר קונסולות. לגבי טבלאות שהן נטו ניחוש, זה בדיוק מה שפוגע ב-AMD. הם לא יעמדו בציפיות, בוודאי לא לטווח הארוך כאשר NV גם תרד ל-7NM.
  35. 1 point
    כהזמנות מחו"ל חצי מהדברים הללו לא יהיו זולים מאשר רכישה מקומית. מה כן? זיכרון, למשל: https://www.amazon.com/Patriot-Viper-3000MHz-Gunmetal-heatshield/dp/B07MTZN7ZD זה 300 שקלים, קיטים דומים בארץ כמדומני עולים כ-450 השאר יכול להיות משהו בסגנון הזה: https://www.tms.co.il/57570 זה יהיה טיפה מעבר לתקציב, אבל התמורה אדירה לעניות דעתי. בשונה, אם עבודה חשובה ממשחקים, ולא יודע עד איזה אינטנסיביות, אפשר לעלות למעבד8 ליבות ולקצץ בערך 35% מהעוצמה הגרפית לטובת משהו כמו GTX 1660
  36. 1 point
    חברת CRG הם הנציגים הרשמיים מאוקטובר. יש בארץ גם מעבדים ביבוא מקביל מכל מני מקורות.
  37. 1 point
    מה, הם ממוצא פולני ? ( בלי קשר להיום ... )
  38. 1 point
    לצערי, שני הדיונים שהגבת בהם,פלונטר, נראים ככאלה שננטשו ע"י מי שפתח אותם .....
  39. 1 point
    ניתקת את לוח-המקשים החיצוני ועדיין היתה אותה בעיה - מסקנה - יש לבדוק את המחשב ללא לוח-מקשים מובנה ועם לוח-מקשים חיצוני. לידיעתך חיבור לוח-מקשים חיצוני אינו מבטל את המובנה - כלומר שניהם פועלים במקביל. גם חיבור עכבר חיצוני אינו מבטל באופן אוטומטי את משטח העבודה. לצערך, תאלצי להשתמש במישהו טכני לניתוק לוח-המקשים המובנה כדי לאבחן ולפתור את הבעיה שהעלת. עד כאן יכולותי לעזור לך.
  40. 1 point
    שלום, אין במחשב קול וגם לא ניתן להפעיל קבצי מדיה. גם סרטונים ביוטיוב ופלאש לא עובדים. כשאני מעביר את הסמן על הלוגו של השמע כתוב לי "שירות שמע לא עובד": http://icecream.me/5564cd06944f8e96c54a7f60b91158b5 מה אפשר לעשות? בדקתי את הדרייברים והכל בסדר גמור: http://icecream.me/f39e70e0ba90d55d17042eacdd275fec תודה מראש
  41. 1 point
  42. 1 point
  43. 1 point
    תראה, אתה אומר שנכבה גם אצל טכנאי וגם אצלך, החלפת ספק ולא עוזר. חבל על הכסף וההשקעה גם באלפסק. גם הזמן שלך יקר ואתה בלי מחשב תקופה, פשוט תקנה חדש. לא צריך משהו מפוצץ, תעביר חלקים חדשים ממה שכבר קנית, ספק דיסק אולי וכו'. ותצא יחסית בזול מאשר להתרוצץ ככה. זמן = כסף. בהצלחה עם הסיפור הזה.
  44. 1 point
    ניתן לשדרג לוח אם תואם למעבד, מחודש או חדש, די בזול, עם ביוס עדכני וכמובן תוכנת חלונות העדכנית ביותר, אפילו גירסת אינסיידר לעתים יציבה יותר מהגירסאות הרשמיות. התקנה נקייה או העלמת כל התוכנות הנלוות או החשודות בגרימת בעיות. בהנחה שכרטיס המסך והספק המשודרגים עם ה-SSD אכן חדשים ותקינים, לא צפויות בעיות לאחר ביצוע השלבים. כמובן ללא שום אוברקלוק, כולל המובנה בלוח, הכל ברירת מחדל, כמו כן ממליץ להגדיר טיימר חומרה יציב יותר להלן: HPET on in bios + these admin command prompts in windows : bcdedit /set useplatformclock yes bcdedit /set tscsyncpolicy Enhanced bcdedit /set disabledynamictick yes
  45. 1 point
    אבל הם לא מתאימים. כך שתמצא מה שנראה לך בתצורה של 2.5 אינצ'. לא צריך להשקיע מי יודע מה. אחד מאלה יהיה בסדר גמור - מפרט זה הורכב ב - www.tms.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל כונני SSD: Gigabyte SSD UD PRO 512GB 2.5" SATA3 כמות: 1 - מחיר: ₪ 291 כונני SSD: Hynix SSD 500GB 2.5" SATA III כמות: 1 - מחיר: ₪ 289 סה"כ: ₪ 580 מתחייבים למחיר משתלם ביותר עבור מפרט זהה. המחירים הינם כוללים מע"מ והם לתשלום בכ.אשראי עד 12 תשלומים שווים ללא ריבית. https://www.tms.co.il/56067
  46. 1 point
    Vulkan מאפשר לנצל 100% מהחומרה של המאיץ הגראפי, בשעה שתקני DX למינהם מאבדים המון בדרך בשל קומפילציה והמרות של פקודות בזמן אמת, אשר בתורן חונקות את ה- CPU ועוד כמה צווארי בקבוק בדרך בכללם רוחבי פס זכרון IO של תעבורה ועוד. מיד ניתן לראות במאיץ עצמו שתחת עבודה ב- Vulkan, הוא עובד בטמפ' גבוהות יותר וצורך יותר חשמל, עדות לכך שהוא עובד קשה וממוקסם עד הגג. אני נהנה לבחון כרטיסי מסך ב- Vulkan תחת DOOM 2016 שהוא אחד החלוצים בתחום ובגרסאותיו המתקדמות הגיע לאופטימזציית Vulkan מרשימה מאד. אבל מאד. מאיצים חזקים תחת 4K כשהכל על מקסימום עדיין מאפשרים לראות בין 100-200FPS. כן, זה עד כמה Vulkan יעיל. לא משנה אם זה נוידיאה או AMD - שניהם נוסקים לשמיים במידה מרשימה. הסיבה היחיד שתקן זה אינו תופס כ- API הבלעדי שעובדים עימו למרות שההגיון אומר שזה הכוון הנבון, היא בשל עלות ומשך זמן פיתוח מורכבים בסדר גודל. שכן הרבה יותר קל ונוח למפתח לעבוד בקוד עילי מונחה DX ולהשאיר לו לעבוד קשה מאחורי הקלעים (אך לא יעיל) תוך רתימת משאבי המחשב בכדי לעשות את העבודה הקשה. מפתחים נבונים כמו חברת id software של ג'ון קרמק האגדי (אבי התחום) שהוא בן מקביל לדורי אגב, הם בין המתקדמים ביותר אלגוריתמית בתעשיה, אלו עושים הכל על מנת לפתח קוד יעיל (הם לא עצלנים - זה עקרוני אצלם). לא פלא שהם כן הטמיעו vulkan במנועם ודואגים שמרגע שזה נולד, לעבוד יישרות עימו ולפתוח למעשה פער על כל יתר התעשיה שעדיין משתכרת מאחור ומתעצלת להשקיע את השעות הנדרשות. לא נראה כותר של id software שלא עובד מרשים (מאד) על כל מאיץ, הם למעשה מקבלים סדר גודל של פי 2 יכולות ממה שמספק DX הפרימיטיבי. אז קחו מאיץ חצי ממה שרציתם במקור, תקבלו את הביצועים של המאיץ היקר (אילו היה עובד ב- DX). **תחת vulkan ב- 1080P הכל על מקסימום, לדוגמא כרטיס 7970 הזקן עובד באזור חיוג 100FPS חלקים וזריזים במיוחד ועם input lag בלתי ניתן לתחושה אנושית (בדקתי). ***תחת low אתם כבר באזור 200FPS. ***לכן יש הרבה ציפייה מ- doom 2019 שאוטוטו מגיע אלינו, לביצועים מרשימים גם על מאיצים ישנים או חלשים יחסית למרות גראפיקה עוצרת נשימה במנוע id tech 7 החדש. הכל תודות ל- vulkan כאמור.
  47. 1 point
    נסי להתקין את הדרייבר מחדש: https://pcsupport.lenovo.com/il/en/products/LAPTOPS-AND-NETBOOKS/LENOVO-G-SERIES-LAPTOPS/LENOVO-G500-NOTEBOOK/downloads/DS037895 ולשנות דרך ההגדרות של סינפטיקס. ואם אני לא טועה זה FN+F6 לא F8.
  48. 1 point
    אתה בטול שהקוד הוא: 0xc0000034
  49. 1 point
    אחד מההסברים הכי מדהימים ועשירים שאיי פעם תראו על האיסלאם ועם מי באמת יש לנו ולכל העולם עסק. מה זה איסלאם, איך זה התחיל ומה מטרתם? למה יש כל כך הרבה קווי דמיון בין היהדות לאיסלאם? מי נתן לנו את השם "עם הספר"? מי המציא את הטלאי הצהוב, המגן דוד? מי המציא את חגורות הבטן, ולמה? למה מגדלי התאומים נפלו דווקא ב-9/11? למה הסכם אוסלו כשל כבר בעצם חתימתו? מי הם ואיך דאע"ש הוקמה? איך זה שמאות מליוני מוסלמים משקרים לכל העולם וזה לא מפריע למצפון שלהם?
  50. 1 point
    העזר בסרטון -> https://www.youtube.com/watch?v=9kFXmEAKsuY במערכת הפעלה Windows 10 יש לדאוג שפרוטוקול SMB מותקן -> https://goo.gl/dV3mQN
×
  • צור חדש...