עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברים מובילים


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27/03/18 בכל האיזורים

  1. 1 point
    http://www.guru3d.com/articles_pages/intel_sandy_bridge_core_i7_2600kthe_2018_review_time_for_an_upgrade,1.html אחח.. איזה מעבד. שנת 2019 אני עובר ל AMD, מרובה-ליבות ( 8 ומעלה ), קירור חדש, עולה רזולוציה, ונשאר עשר שנים עם אותו שילוש. הדבר הזה רק מוכיח כמה כוח היו למעבדי I7 ועד היום. עד כמה אינטל הייתה חזירה ודורסנית עם החלפת הסוקטים והשינוי הכמעט בלתי מורגש בין דור ודור פר ליבה. סופש נעים. חמים.
  2. 1 point
    https://www.amazon.com/Dell-Inspiron-Touchscreen-Quad-Core-Bluetooth/dp/B077T46GLP/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1522179416&sr=8-3&keywords=dell+i5+8250u הבחור הזה נראה פרפקט לדרישות שרשמת, אם אתה מוכן להתעסק עם החלפת קשיח ל SSD.
  3. 1 point
  4. 1 point
    על פניו המתחים של ספק הכח - 3.3, 5 ו - 12 נראים תקינים. השאלה אם הם נשארים כך לאורך זמן. תפעיל מחוץ למארז, נראה איך ממשיכים. בין לבין אולי תנקה את המישחה מסביב למעבד. אין מה לעשות, צריך הרבה סבלנות.
  5. 1 point
    להחרים את החברה על רקע המדיניות הדורסנית שלה ופגיעה בצרכנים ! אהה, אני חי בסרט ......
  6. 1 point
    כדי לאפשר לרימון לקרוא את כל התעבורה של הלקוחות הם פותחים אצלם את כל תקשורת ה-SSL ומצפינים מחדש עם תעודת אבטחה משלהם. הלקוחות אמורים להתקין את התעודה אצלם במחשב ואז זה לא יקפיץ הודעות שגיאה: http://www.rimon.net.il/he/הגנה-באתרים-מאובטחים בעיני הפתרון הזה לא באמת מאובטח ואני לא הייתי מסכים לעבוד ככה אבל כנראה שאני לא לקוח פוטנציאלי
  7. 1 point
    איך אתה עושה את ההשוואה בין מה שראית ביוטיוב ובין מה שקורה אצלך? מבחינת החומרה אין הרבה לאן לסטות, מדובר במעבד חזק עם מלא זיכרון וכוננים מהירים. מהם אין צוואר בקבוק. יכול להיות שזה עניין של הגדרות בתוכנה עצמה, יכול להיות שזאת פשוט השוואה לא זהה (סתם לדוגמה, ראית בדיקת ביצועים על עריכת וידאו באורך 2 דקות אבל אתה מנסה לטעון משהו באורך שעתיים... או הבדלי רזולוציה גדולים, או פשוט פעולות שונות).
  8. 1 point
    יש לך סינון של האינטרנט? (רימון וכו') בנוסף אתה יכול להכנס לאתרים שהם לא מוצפנים (לא https) אם תלחץ על "מתקדם" ואז "אני מבין את הסיכונים"
  9. 1 point
    הדפדפן שלך מעודכן לגירסה החדשה ביותר? במצב incognito הוא עובד בסדר? נסה למחוק קוקיז וקאש ולנסות שוב.
  10. 1 point
  11. 1 point
    אני המון שנים בבזק. מאז האינטרנט המהיר אני רק איתם, אולי הפסקה קטנה שהייתי עם הוט ואז חזרתי אליהם. קרו תקלות עם בזק, לא אגיד שלא, אבל כשדיברתי איתם והסברתי להם הם הבינו ותיקנו את הבעיות. אף פעם לא הגעתי עם בזק לתאקל גדול או לאי הבנה שלא נפתרה. עם הוט הייתי מעט זמן והמעט הזה הספיק לי כי אין שם עם מי לדבר. רמת השירות שלהם שואפת לאפס. הם נוכלים ורק מחפשים דרכים לסחוט כסף מאנשים בדרכים מסריחות, לעיתים חוקיות ולעיתים לא, אבל מה שבטוח, הוט לא ישרים ולא אמינים עם הלקוחות שלהם. התחברות להוט זו התחלה של מלחמה בינך ובינם, כאשר אתה צריך להיזהר שלא סוחטים אותך והם ינסו לסחוט בכל הזדמנות שיש להם. ואם לא אותך, מזלך, לקוח אחר.
  12. 1 point
    יש את IrfanView שיש לה פלאגאינים שתומכים בפורמט PDF https://www.irfanview.com/
  13. 1 point
    שלום חברים, כמובטח על ידי לפני מספר שבועות בשרשור זה (מי שרוצה שיעיין אחורה), ציינתי שחזרתי לעבוד עם חברת הוט לאחר שהתנתקנו מהם בשעתו לפני כשנתיים. אך הפעם חזרנו רק לצרכי אינטרנט במבצע 200 מגה ב- 69 ש"ח, והכל מתוך תקווה, שחברת הוט השתפרה בכל הנוגע לשירות לקוחות לאחר התדמית הקשה שנוצרה לה בשוק, ולאחר הנטישה ההמונית של לקוחות הטלויזיה שלה. תקווה על כך שזו הפיקה לקחים מהתנהלותה בעבר ושיפרה דרכיה, כמו גם האמונה, שמה כבר יכול להשתבש הפעם בכל הנוגע לחיובים ? הרי אם אז היה מדובר בטריפל שהחיוב עבורו מורכב ומסובך יותר, ובשל כך נותן כר ל- "טעויות" כאלו ואחרות שמצריכות את הלקוח להתברבר מול הוט (לגבי דין ודברים מה היה ולמה חייבו כך או אחרת), הרי שהאמונה היא שב- 69 שח **מחיר פיקס**, כלום אינו יכול להשתבש וכי כל הפינות האפשריות צומצמו עד למינימום כזה, שאיכשהו ההתנהלות מול הוט תהיה הפעם בסדר, כך שגם אם ירצו הם מאד, לא יכולו יותר לשחק משחקים. אוי כמה שכואבת היא התפכחות. עקרי הספור, שבו תקשיבו זה לא יאמן. מקביל הדבר לכתיבת מילה אחת בעברית, עם 3 אותיות, ולמרות זאת להצליח ולבצע 3 שגיאות כתיב. אז התחברנו ב- 20 לפברואר (לערך) למבצע 69 ש"ח ל- 200 מגה. בתחילת מרץ אני מקבל מידע מהם שיש בעיה והחיוב לא עובר בכרטיס האשראי בהוראת קבע. נו טוב, אז אני עם הפקידה מנסים לסדר - מזינים שוב את הפרטים במערכת אצלם (מה שנקרא הוראת הקבע) וכדי לסגור את החוב הקטן בגין הימים 20-28 לפברואר, היא מחייבת אותי בכרטיס אשראי על 20 (ומשהו) שקלים בחיוב בדיד, וזה עובר לה. כאן חשבתי שהכל נגמר והמשכנו כרגיל. אז אתמול בגלל תקלה שהיתה בראוטר בכלל, אני מגלה ביוזמתי (בעקבות תקליט המתנה על הקו שאומר לי) ששוב יש חוב. מה לעזאזל קורה שם אני שואל את עצמי... ואם יש בעיה מדוע לא יצרו מולי קשר בטלפון... אז חוץ מלהזמין שירות לראוטר, אני דוגם גם את מחלקת שירות הלקוחות להבין מה עכשיו. אז מסתבר שיש לי חוב הפעם על 99 ש"ח. אני תמהה הכיצד אם החיוב הוא כולה 69 לחודש, אז איך יש חוב והפעם על 99 ש"ח ?מה עובר פה ? מסבירים לי שהחוב הוא כזה: אותם 20 ומשהו שקלים על חודש פברואר (שוב פעם?!) עוד 69 עבור חודש מרץ, ועוד 7 ומשהו שקלים עמלת טיפול בחיוב קנס איחור! (לא יאמן). פה אני מתחיל להרגיש מחדש את אותו זכרון צרוב עולה לי מלפני שנתיים וחצי עת התנקתנו מהם, והכל חוזר לי כהלום קרב, מפנים בשנית מדוע ברחנו מהם אז. בדיוק אותו דבר. עכשיו תקשיבו זה מתפתח: הוט אינה מוכנה לקבל את העובדה שחויבנו בכסף בכרטיס אשראי בחיוב בדיד, שמופיע לי בחיוב של הויזה, והדבר אינו תועד אצלם במערכת בכלל. WTF ?! איזה בית עסק מחייב כסף באשראי ואין לו תעוד על כך. גם לא מוכנים הם להתקשר לויזה לברר (לטענת הנציגה של מוקד הגביה "אסור להם ליצור קשר מול חברות האשראי לצרכי בירור ובכלל, וזאת לפי נהלי חברת הוט"). WTF פעם 2. איך לעזאל רוצה חברה להתנהל עסקית ולברר אודות חיובים אם מול הסולק שזו חברת האשראי, הם לא מוכנים לדבר בכלל ? אז שלחו אותי לויזה לברר מצידי מה קורה, כאשר אני כבר יודע שירד לי החיוב והוא מופיע בחיוב החודשי. בכל אופן התקשרתי לויזה ללא הפתעות וכצפוי, בויזה הכל תקין ברישומים והכסף עבר ל- HOT. בקשתי שיציידו אותי באסמכתה כתובה שהכסף הועבר להוט על מנת שבהוט יאמינו לטענתי שחויבתי כבר והכסף אצלם. משום שהוט אינם מקשיבים לכלום ולא רוצים לראות את התדפיס ויזה שלי. אז אני חוזר להוט, והבחורה ממחלקת הגבייה עושה הכל כדי לטעון שזה לא מעניין אותם, שהחיוב מויזה לא התקבל ויש סירוב, ואינה מוכנה לעלות מול ויזה על הקו בכדי לאמת הדרוש. אני שואל אותה איך היא רוצה לברר את פשר התקלה אם ויזה היא פרסונה מוקצת מבחינתם (מסורבים לשיחה), כמו גם כל מסמך כתוב מויזה שמעיד על התשלום ? אחרי דין ודברים והתעקשות שלי לבסוף הסכימה לקבל ממני את הפקס עם הראיה מויזה... ואז, ורק אז כשראתה, נאותה להתחיל לבצע תחקיר במערכות הגביה אצלם. לקחה את מלוא פרטי כרטיס האשראי ולבסוף אחרי דקות ארוכות מצאה, שהחיוב נרשם על לקוח אחר שלהם ולכן לא ראו זאת על שמי. WTF מס' 3. ואז עשתה לי תחקיר מקיף לוודא, שהלקוח האחר שעליו החיוב נרשם, הוא לא במקרה קשור אלי, או שאני הסכמתי לשלם עבורו כספים בויזה שלי. ואני שואל בלב - איך סכום מדויק על אגורות, שהוא עבור מכסת ימים ספציפית לחשבון שלי של סוף פברואר, יכול בכלל להיות קשור לאדם אחר, שאינו עומד בשום צורה באותם סכומי חיוב מדויקים לפי ימים ואגורות בדידות. היא עד כדי כך סתומה ? שימו לב: טעות תפעולית של הגביה אצלם בכלל, והם עשו לי את המוות רק כדי לגלות שהם בעצמם פישלו, ולא לפני שהתעקשתי דקות ארוכות בטלפון לנסות להכניס קצת שכל בקודקודה של הפקידה שלהם . כדי לתקן את הבעיה אצלם, במקום לסגור את זה במערכת היא ממשיכה להגדיל: ביקשה שאני אבטל את החיוב בויזה. הסברתי לה שאני מבין דבר אחד או שניים בנושא, הדבר בלתי אפשרי היות והחיוב כבר ירד. היא התעקשה "שניתן 3 חודשים אחורה לבטל" (אויש כמה שהיא טירונה ומדברת שטויות שזה מדהים). העלאתי בקו השני את ויזה (שהיא לא מוכנה לדבר מולם ישירות כן - הנחיה מנהלתית אצלם בהוט לא פחות... הערכתי שהם מפחדים שיוקלטו בויזה ויקבלו קנסות ותביעות יצוגיות על ימין ועל שמאל) ואני מעביר את מה שהיא מהוט רוצה להעביר לבחורה מויזה, ואת התשובה בחזרה. בשלב מסוים מחבר את שתי השפורפרות אחת מול השניה בהצלב כך שהן מתחילות לדבר במישרין זו מול זו, והנציגה של הוט שכחה "שאסור לה לדבר עם ויזה".... הבחורה הטירונית מהוט לומדת במישרין מויזה, שאין דבר כזה ביטול של עסקה בצד של ויזה מול הלקוח, אלא הוט (בית העסק) צריכה לבצע את הביטול, ורק היא (הוט) יכולה לכך. כך למדה הפקידה של הוט שעור בהלכות גביית אשראי וחוקיות בנושא, משהו שלומדים ביום א' לתפקיד של עובדת במחלקת הגבייה. אז מה היא עושה שם אם היא אינה יודעת את ה- basics אני שואל. הכי מצחיק שהפקידה שמולי, מילא היתה עושה שמיניות באויר בלנסות ולתקן את הרושם, את ההתנהלות, להתנצל כלפי הלקוח על הטעות והטרטור שגרמו לו, להודות במשהו, ששגו אולי ? להראות פני כאלו הרוצים להחזיר בלקוח את האמון בהוט מחדש.... אך היא בשלב הזה אינה מבינה מאומה וממשיכה להתנהל, כאילו היא עובדת בגוף ממשלתי כמס הכנסה, שרצוי לא להתעסק עימם משום שיש להם כח דרקוני מוקנה בחוק. פה אמרתי לעצמי, טיפש יכול להיות פעם אחת, פעמיים זה כבר מוגזם. אחרי שתמורת הכמה גרושים חסכון בחודש שהמעבר להוט היה אמור להקנות לי, ואחרי העלאת המהירות ל- 200 מגה (שזה נחמד אך לא הכרחי עבורי), הגעתי למסקנה שהזמן היקר שבזבזתי (שוב פעם) על הסוגיה הזו שנקראת שרותי אינטרנט, והנה רק חודש אחד בלבד עבר מאז התחברנו לשירות וכבר הספיקו הוט לעשות לי צורס שלא אשכח להרבה זמן. הגעתי למסקנה שאני עם בתי עסק שמתנהלים כבריונים ומאפיונרים איני עובד יותר. יודעים מה, לא בית עסק בריון, בית עסק אדיוט. אין לי מילה אחרת. לא אכפת לי מהו טיב השירות הטכני (אינטרנט) אם ההנהלות התפעולית הכספית והשירותית הם על הפנים בלשון המעטה. עכשיו הבחורה מהוט בתהליך של ("לנסות") ולבצע ביטול על אותם 20 ומשהו שקלים, ולבצע חיוב מתוקן על החוב המדויק. ואני שואל מה יש לנסות פה - אמורים ללחוץ כפתור ביטול חיוב וזה חוזר ללקוח. מאד מאד פשוט. אך לי זה כבר הספיק, הזמנתי הבוקר מחדש את בזק וקבלתי אפילו תנאים נחמדים וחודש חינם כלקוח חוזר. מול בזק לא זכורים לי בעיות בהתנהלות כספית, בטח לא דומה או קרובה. גם אם היה פעם משהו קטן הם מיד מתקנים ומתנצלים. הם (יחסית) שירותיים ומשתדלים בטלפון לעשות עסקים ביושר ולהשיג לקוחות לטווח ארוך, וכנראה שלאיכות של שירות יש עלות (עוד 20 ש"ח) ואני מוכן לשלם אותו, בטח לאור מה שעברתי הפעם והשעות הרבות שבזבזתי בנושא. להוט אמרתי שלום ולא להתראות פעם שניה ברציפות. "הביקור החוזר" שלי אצלם הראה שכלום לא השתנה. כנראה שאינני היחידי שסופג מהחברה הזו בעיות צרות טירחה ועצבים. מי שניכווה פעם שניה מאותו גורם, ניתן לומר שסגר גולל על המותג הזה לעולם. זה רק עניין של זמן עד אשר יותר ויותר לקוחות יכוו ויכוו פעמיים כמוני, על מנת לרוקן את קבוצת אלו המוכנים יהיו לעשות עימם עסקים (וכבר היום הקבוצה הזו אינה מרשימה בגודלה). נקודות נוספות לתשומת לב אם האמור מעלה אינו הספיק: עזות המצח לחייב קנס בגין "חוב" כאילו מדובר בלקוח שמתחמק מתשלום - אז יש להענישו. מה הם מס הכנסה, רשות השידור ? עירייה ? חוצפה שאין כדוגמתה הם לקחו לעצמם. ושנית, מדוע כשהיו להם בעיות חיוב לא מיד גילו זאת וביוזמתם פנו אלי, או אל ויזה ? להבין בשיחה משולשת מה קורה והיכן מקור הטעות. רק אני הלקוח במקרה התקשרתי ביוזמתי ושמעתי בכלל תקליט בזמן המתנה המבשר שיש לי חוב. ומה אם לא היתה תקלה לראוטר ולא הייתי מתקשר ? מה אז ? האם הם היו אוספים כמה חודשי אחור תשלום ברציפות, ואז פונים אלי עם מכתב משפטי מעורך דין מייצג על כך שיש לי חוב ענק שתפח כבר למימדים גדולים, ולכן יש כפל קנסות הצמדות וריביות ? איזו התנהלות עסקית אני שואל, ובאמת שאין לי תשובה. אין לי מושג הכיצד חברות כאלו עדיין עובדות במשק ולא קרסו ונעלמו מזמן, כאחת הפרסות ההסטוריות של מדינת ישראל. חברה שמתנהלת כך במשק האמריקאי לדוגמה, מקבלת אחרי כמה מקרים חקירה של הרגולטור והרשויות שעוסקות בתחום. הבעלים וההנהלה מגיעים עד כדי מאסר תרתי משמע - בגין הטעיית לקוחות בכוונה, ומרמה בהתנהלות חיוב לקוחות. בארה"ב זו מוגדרת עברה חמורה במיוחד. אין דבר כזה "אופס טעות... קורה", וזה עוד קורה בחברה כבדרך של שגרה התנהלותית כזו, כמו שזה קורה אצל הוט. או שאתה בית עסק שיודע לבצע סליקה כנדרש, לפי חוקי נהול ספרים, ועובד מול הסולקים (חברות האשראי) כנדרש לשם בירור תקלות חיוב כשנוצרות כאלו, או שאתה אינך רשאי לנהל ולגלגל עסק. חד וחלק. אלו אחד החולאים של מדינתנו הצעירה וגם בהם יש לטפל. מגולל בקצרה את הספור הנוכחי שלי (שלא הכל הועלה בו אלא עקרי הדברים), ומדהים איך מכזו התקשרות קצרת ימים עדיין מצליח לצאת ספור לא קטן. טוב שנתקתי מהם מגע מהר. עכשיו בטח מצפה לי ספור מהפטרה בלהתמודד מול הוט בסגירת "החוב" - רק כדי שלא לשמוע מהם עוד. וכנראה אאלץ לשלם עוד כמה שקלים מומצאים ומדומיינים פה ושם (יש לצערי נסיון), ולספוג טעויות חישוב והסתבכות רק מלנסות ולתקן לי את החיוב. עד שאגיד "קחו כמה שרוצים, קחו כפול - רק צאו לי כבר מהחיים". מועבר כתמרור אזהרה לכל אחד מאיתנו לבל יתפתה למחיר הזול, יש לו מחיר נוראי שמתגלה אחר כך. הבריאות והעצבים לבדם אינם שווים זאת, הכסף שיורד לבטלה בוודאי, והזמן שהלך לפח זה כבר הדובדבן שעל הקצפת. ואני ? אני כבר אכלתי מספיק עוגות עריכה: ממש ברגע זה הקודקוד שלי אשר שתפתיהו במה שאירע לי מול הוט על שיחת קפה של אחר צהרים במשרד, מספר לי שעזבם לפני כשנה וחצי, וגם חזר אליהם לא מזמן. מה שהוא מספר לי שהם מעוללים לו.... אין צורך לתאר - אתם כבר יכולים לתאר לבד. זה שניים מתוך שניים... סטטיסטיקה "מרשימה" בהחלט. זה 100 אחוז הצלחה.
  14. 1 point
    אי אפשר ככה. FC2 היה משחק שונה מהראשון. FC3 היה שונה מהשני ואם בכל זאת אתה מעוניין... ואם אתה גיימר שיודע להעריך... תעשה את FC2 _ (ממומלץ לעשות אותו בלי פחד, ז"א תשתמש בנשקים הכי נפיצים ופשוט לך על המשימות ללא פחד.. פשוט פוצץ והתקדם). אח"כ תעבור ל FC4 _ (פה שחק מהתחלה כמו שאתה _ (אם אתה רק בשביל המשימות או בשביל כל פריט קטן, תתנסה המערכות הקרב של הנשקים ושל ה CLOSE COMBAT) ואז כבר יעבור מעט זמן (עד שיראו ש FC5 רץ חלק ללא בעיות) ותוכל לגשת ל FC5. בהצלחה
  15. 1 point
    חייב לציין חברה שאצלה קרה משהו הפוך והיא Palit וחברת הבת שלה Gainward. אחת הפרשות המפורסמות שלה היו כרטיסי HD 4850 שכללו זיכרונות GDDR5 כך שלמעשה הם היו HD 4870, ועלו פחות. זה דבר שעיצבן מאוד את ATI\AMD בזמנו. אגב, XFX, בזמנו כשהם נכנסו חזק ל-AMD עם סדרת HD 7000, אתם יכולים למצוא שני לוגואים מאוד מוכרים על קופסאות כרטיסי המסך שלהם
  16. 0 points
    נשמח לדעת מה הן מטרות הנייד. ועוד יותר נשמח אם תמלא שאלון. הקלק על המילה המודגשת. תודה.
×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close