יבואן מסרב לטפל בדיסק קשיח תקול שעודנו באחריות - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יבואן מסרב לטפל בדיסק קשיח תקול שעודנו באחריות


yoavb

Recommended Posts

שלום,

באוגוסט 2011 רכשתי מחשב חדש דרך 'נעה מחשבים' המנוחה.

חודשיים לאחר מכן התגלה כי הדיסק הקשיח תקול.

העברתי את המוצר למשווק (טק דטה ישראל) דרך חנות פריבל מחשבים. להפתעתי חזר אלי הדיסק המקורי בצירוף הודעה שהמשווק מסרב לטפל במוצר כיוון שהאחריות על המוצר מבוטלת. תשובה מוזרה ומפתיעה (ולמותר לציין נעדרת ביסוס). ניסיתי לשוחח עימם טלפונית אך ניצגת השירות בישרה לי ללא בושה כי היא מסרבת לשוחח עם אנשים פרטיים.

פניתי לחברת Wetern Digital העולמית אך ללא הועיל עד כה.

האם מישהו נתקל במקרה דומה? אשמח לעצה מלומדת איך לנהוג (לפני שמגיעים לתביעות קטנות).

תודה,

יואב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

החלפתי כבר כמה מיילים עם WD. בסופו של דבר הגעתי לנציגת שירות בכירה שלאחר שווידאה שהדיסק עודנו באחריות (באמצעות ה serial number) ביקשה ממני לשלוח לה קבלה על רכישה (לא בעיה) והצהרה בכתב מהיבואן על סירוב לטפל במקרה שלי (יותר מסובך).

שוחחתי היום שוב עם נציגה של היבואן (טק דטה ישראל) והוסכם שאעביר לה במייל את תקציר השתלשלות האירועים.

בשלב זה עודני ממתין לתשובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה תמיד מה שעושים.

מבקשים מהיבואן שיתן לך בכתב הצהרה כי הוא מסרב לטפל בדיסק הקשיח. היבואנים מפחדים מזה ואני בטוח שהוא לא יתן לך הצהרה כזאת בחיים, אלא פשוט יטפל במקרה שלך וינסה לטאטות את העניין מתחת לשטיח כאילו כלום לא קרה.

מקרה דומה קרה לי עם ח.י אלקטרוניקה. רכשתי מסך 32LD460 אשר הגיע עם דליפת אור רצינית. נשלחו 2 טכנאים אשר צילמו של המסך, אחד טען שהוא מזהה את הבעייה ואחד טען שלא.

האדם שהיה אחראי על התיקון מסר כי תקלה זו אינה באחריות. אבי התווכח איתו ואז פשוט ביקש ממנו למסור לו הצהרה בכתב כי דליפת האור אינה מכוסה באחריות המכשיר ( :s07: ) אותו אדם לא הסכים להעביר הצהרה כזאת ופשוט החליף את המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא היה בכך צורך (לצלם תמונות של הדליפת אור, המסך הוחלף בסופו של דבר) אבל אם ח.י אלקטרוניקה היו מעבירים לנו כזאת הצהרה בכתב הייתי מצלם את התמונה ומדבר עם .

אני יכול להבטיח לך שהייתה דליפת אור חמורה. ישבתי לראות סרט בחדר (והסרט עצמו היה יחסית חשוך) ומהפינה השמאלית התחתונה עד אמצע המסך הייתה פשוט דליפת אור מאסיבית אשר מנעה ממני לצפות בסרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

עדכון קצר:

אחרי מסע תלאות של חצי שנה קיבלתי דיסק מהיבואן ביוני (להזכירכם, פניתי ליבואן לראשונה בדצמבר).

התקנתי את הדיסק וראה זה פלא - הדיסק מקולקל. בדיקת טכנאי אוששה את הדיאגנוזה שלי וכן את היות המחשב שלי תקין (הטכנאי הפעיל בהצלחה את המחשב שלי עם דיסק שלו במשך שבוע רצוף ללא תקלות).

שוב פניתי לטק דטה והפעם קיבלתי את התשובה הבאה, לא פחות ולא יותר:

אנחנו מוכנים להחליף לדגם אחר (נחות משמעותית, כמובן) או שתסתדר לבד מול WD העולמית. אין בכוונתנו לממש את האחריות שלך.

חוצפה? הטעייה? נוכלות? שיפטו בעצמכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...