יבואן מסרב לטפל בדיסק קשיח תקול שעודנו באחריות - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יבואן מסרב לטפל בדיסק קשיח תקול שעודנו באחריות


yoavb

Recommended Posts

לא היא לא

אלו התקנות הישנות, ב2010 נכנסו תקנות חדשות

http://www.moit.gov.il/NR/exeres/FA1AD844-1B22-449E-B6C5-047877539E49.htm

אתה בטוח?

שים לב לסעיף מס' 6

6. הגבלת זכות הביטול

(א) זכות הביטול כאמור בתקנות אלה לא תחול לגבי -

...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אתם ממשיכים לבלבל במוח במקום לשאול את פותח הת'רד (שאלתי פעמיים, התגובה נדחקת כל הזמן בגלל הקשקשת שלכם על חוקים,

כאילו כל אחד פה לפחות עם תואר שלישי במשפטים ...)

למה אתה לא פונה ל"נעה מחשבים" החדשה (החנות בעפולה שמשתמשת בשם של נעה מחשבים (ז"ל כמו שאתה אומר?) ובאתר שלה) ?

למה לפנות ישירות ליבואן ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

'פותח הת'רד' יצא לכמה שעות ולא שיער לאיזו קלחת הוא צפוי לחזור.

לגופו של עניין:

1. כמובן שפניתי למפעיל הנוכחי של אתר 'נועה מחשבים' - חברת גיטק מחשבים בעפולה. לטענתם הם רכשו את האתר בלבד.

2. גם לו היו לוקחים אחריות על המוצרים, הרי שבסופו של דבר מדובר על מוצר עם אחריות יבואן. היבואן היה מסרב לבצע החלפה בדיוק כפי שסירב לבצע את ההחלפה כששלחתי את הדיסק באמצעות חברת פירבל מחשבים בדצמבר 2011.

3. הוצע לי לבצע RMA ישירות מול היבואן. נבדק מול - לא ישים בארץ.

4. אני בהחלט שוקל לפנות לתביעות קטנות הגם שההפסד הכספי מובטח (השופטים לא ששים לפצות על אובדן ימי עבודה). אין לי בעיה להפסיד כמה שקלים ובלבד שהצדק יצא לאור. לפני שאפעל אני ממתין לתגובת נציגת השרות הבכירה של עימה התכתבתי במהלך החודשים האחרונים (אחרי שהעבירו אותי בין לא מעט נציגים זוטרים).

יואב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לו או שיספק חלקי חילוף לשם תיקון הטובין, כפי שנדרש לפי סעיף 18א(1) - והיצרן או העוסק, לפי העניין, לא תיקן כל קלקול כאמור במהלך תקופת האחריות בלא תמורה או לא סיפק חלקי חילוף כאמור עד תום תקופת האחריות, בתוך התקופה שנקבעה לכך לפי אותו סעיף."

סעיף 31 א 8 לחוק הגנת הצרכן קובע שבמקרה שלא יתוקנו ליקויים בניגוד להוראות סעיף 18 א 1 לחוק הגנת הצרכן ניתן לתבוע פיצויים לדוגמא (10,000 ₪). סעיף 18 א לחוק מסמיך את שר התמ"ת לקבוע תקנות המסדירות את עניין התיקונים בתקופת האחריות ומכוחם תוקנו תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה).

תקנה 6 לתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה) קובעת:

"6. (א) תיקון קלקול בטובין בתקופת האחריות יחזיר את הטובין למצב שבו היו אלמלא הקלקול, בכפוף להוראת תקנה משנה (ב).

(ב) היה תיקון הטובין בתקופת האחריות כרוך בהחלפת חלקים בהם, יהיו החלקים המחליפים מקוריים וחדשים.

(ג) לא מילא היצרן אחר הוראות תקנות משנה (א) ו-(ב), יספק לצרכן טובין חדשים, זהים או מסוג ואיכות דומים ושווי ערך, או ישיב לו את התמורה ששילם בעדם, לפי בחירת היצרן."

מהאמור לעיל עולה כי לפי העובדות שמוצגות בכתבה ובשרשור הנוכחי (כפי שאני מבין אותן), ניתן במקרה דנן לתבוע פיצויים לדוגמא.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם ממשיכים לבלבל במוח במקום לשאול את פותח הת'רד (שאלתי פעמיים, התגובה נדחקת כל הזמן בגלל הקשקשת שלכם על חוקים,

כאילו כל אחד פה לפחות עם תואר שלישי במשפטים ...)

למה אתה לא פונה ל"נעה מחשבים" החדשה (החנות בעפולה שמשתמשת בשם של נעה מחשבים (ז"ל כמו שאתה אומר?) ובאתר שלה) ?

למה לפנות ישירות ליבואן ?

בעקבות מקרה מאוד דומה שקרה לחבר אני אענה על זה.

החנות "נועה מחשבים" מתנערת מטיפול במקרה בטענה שהמוצר נמכר ע"י הבעלים הקודמים ואין ביכולתם לטפל במקרה ושולחת את הלקוח לדבר עם היבואן ישירות.

היבואן המוזכר בדיון לא מוכן לטפל בהארד דיסק שלא מגיע דרך החנות שקנית ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעקבות מקרה מאוד דומה שקרה לחבר אני אענה על זה.

החנות "נועה מחשבים" מתנערת מטיפול במקרה בטענה שהמוצר נמכר ע"י הבעלים הקודמים ואין ביכולתם לטפל במקרה ושולחת את הלקוח לדבר עם היבואן ישירות.

היבואן המוזכר בדיון לא מוכן לטפל בהארד דיסק שלא מגיע דרך החנות שקנית ממנו.

כפי שרשמתי כבר בתגובה קודמת, פניתי לנעה מחשבים החדשה והם סירבו לטפל במקרה.

היבואן לא מוכן לטפל בדיסק נקודה. סוגיית החנות שדרכה הגיע אינה רלבנטית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שכול הדרכים נסללו עבורך רק למקום אחד, בנו לך חתיכת אוטוסטרדה גרמנית ישר לבית משפט לתביעות קטנות, ובנוסף קיבלת סוג של יעוץ/המלצות מאדם שמזהה את עצמו כעו"ד.

היית סובלני מאוד, יכולת להגיש את התביעה כבר מזמן ולחסוך לעצמך הרבה זמן ועצבים, אבל עכשיו מצד שני אף אחד לא יוכל לטעון שלא נתת מספיק זמן לטיפול בבעיה.

אני גם בגישה של הגשת תביעה על סכום גדול, כמובן שצריך לדעת איך לתרץ את זה כדאי לחפש באינטרנט אני אישית פעמיים נעזרתי ברשת על מנת להוציא מידע/להשיג חוות דעת בחינם ומנסיוני יש מספיק חומר ברשת/לחלופין להתייעץ עם עו"ד.

לגבי המוצר שסופק לך אי אפשר להגיד שהוא היה תקין, ואי אפשר להגיד שהוא היה ברמה שווה למוצר שקנית, הן מבחינת רמת המחיר של דיסקים כאלה בשוק והן מבחינת האמינות שלהם.

אתה נראה כמו אדם חכם נסח כבר את כתב התביעה ותגיש אותה ואני מאחל לך המון בהצלחה.

מעולם לא היו לי בעיות עם דיסקים של , אבל לאחר התנהלות כזאת של היבואן הסיכוי שאני יקנה אחד נוסף כזה שואף ל-0.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעולם לא היו לי בעיות עם דיסקים של , אבל לאחר התנהלות כזאת של היבואן הסיכוי שאני יקנה אחד נוסף כזה שואף ל-0.

לפני חודשיים שלושה החזרתי 4 דיסקים תקולים של מסדרת Caviar Blue שהגיעו אליי באותה קנייה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני חודשיים שלושה החזרתי 4 דיסקים תקולים של מסדרת Caviar Blue שהגיעו אליי באותה קנייה.

jungle קצת לא הבנתי את דבריך, האם אתה אומר ש-4 דיסקים שקנית הגיעו תקולים? מוזר... יש לי לפחות שני דיסקים של בבית שעובדים כבר המון זמן כמו שעון. בכלל אני חושב שרמת האמינות של דיסקים קשיחים די טובה.

לאחר שפותח הדיון ציין שיש יבואנים נוספים אני ישנה את שכתבתי קודם, לא אקנה דיסקים של שהגיעו מהיבואן הנ"ל.

יואב אני לא עו"ד אז קח את דברי בערבון מוגבל, avi s הזדהה כעו"ד ואני מאמין לו אבל קח גם את דבריו בערבון מוגבל כנ"ל כול פוסט שיפרסם מישהו בדיון הזה.

תחקור טוב את העניין, אם אתה מגיש תביעה על סכום קטן אני לא חושב שיש לך יותר מדי מה לחקור, אבל אם אתה מגיש תביעה גדולה יותר כדאי לדעת על מה ולמה וכבר נתנו לך כיוון כללי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

jungle קצת לא הבנתי את דבריך, האם אתה אומר ש-4 דיסקים שקנית הגיעו תקולים?

כן כן, אני לא זוכר את הדגם הספציפי אבל הם היו בוודאות Caviar Blue , לא היה ניתן להתקין מערכות הפעלה (כמובן שנוסו כל הבדיקות האפשריות) לבסוף הגיעו אליי טכנאים מהספק ממנו קניתי, לאחר בדיקות אצלי ובמעבדה שלהם אכן הודו כי מדובר כנראה בסידרה פגומה והוחלפו לי כל הדיסקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בממון המוסף הכלכלי של ידיעות אחרונות יש טור של דני עצבני. אני הייתי מנסה לכתוב לו

בדרך כלל הוא מצליח לפתור את הבעיה חברות פוחדות מפרסום שלילי בעיתון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...