צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני רוצה לבנות מחשב בעצמי והחלטתי על המפרט הבא (פחות או יותר): i5 2500k Gigabyte Z77-D3H G.Skill Ripjaws X 1600 MHz 2x4GB GeForce GTX 560 Ti Western Digital Caviar Black 1TB SATA3 64mb Cooler Master Hyper 212+ PSU 550W (CoolerMaster or Corsair) DVD-RW (any one will do) זו פעם הראשונה שאני קונה מחשב בארץ ושמתי לב שההבדל במחיר לארה"ב (newegg.com) עבור החלקים האלה זה בערך 1,500 ש"ח! יש משפחה וחברים שכל הזמן מבקרים פה ויכולים להביא לי או יכולים לשלוח לי בדואר. זו לא הבעיה. השאלה היא האם כדאי לחסוך כסף ולייבא חלקים (אולי הקטנים יותר כמו זכרון, כרטיס גרפיקה, והמעבד) או פשוט לא כדאי כי יותר מדי כאבי ראש עם מע"מ וגם העניין של אחריות אם חס וחלילה צריך להחזיר רכיב מקולקל? מחש…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפני שבוע או משהו שהייתה המכירה קניתי עכבר לוגיטק G502 עלה מעל 400 ומשהו שקל ואחרי זה לקחתי גם עוד עכבר ב 70 אחוז הנחה ב 115 שקל במקום איזה 380 שקל עכשיו אני מסתכל באמאזון וה G502 יוצא 280 שקל שילוח לארץ אחרי משלוח אין לי מושג מה קורה פה כי הסתכלתי עליו גם באותו הזמן והמחיר היה בשמיים שיצא יותר יקר לקנות מאמזון איך פתאום צנחו המחירים כל כך גם אני חושב שבכלל בתקופת המכירה לא היה אפשרי בכלל לקנות באמאזון אני זוכר שהיה רשום שהמוצר לא נשלח לארץ מרגיש מרומה יצאתי משם ששילמתי מעל 550 שקל על שני עכברים בזמן שהייתי יכול לשלם 280 ולצאת עם העכבר שרציתי וזה הכל. כל הבלק פריידי עבודה בעיניים לא קונה יותר באר…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כתוב על המחשב הזה שהוא עולה בעיקרון 4800 ועכשיו הוא עולה 1700 זה הגיוני ? בכלל המפרט שלו לא נראה מצדיק את המחיר הזה משהו פה מוזר !!! מישהו יכול להסביר ? אולי זה באמת שווה ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
ככה... לפני שנה קניתי S2, לפני שפלאפון התחילו למכור אותו אצלם. אי לכך קיבלתי ניתוק זיקה בתנאים ממש טובים של "מכשיר שלא נמכר בחברה"- 120ש"ח זיכוי חודשי כאשר הסף שאני צריך לעמוד בו הוא 100ש"ח בלבד, וכל זה תקף ל 3 שנים גם אם אני מחליף חבילות בתוך פלאפון. מאז יש לי חבילה של 200+ דקות, ו 500 מגה, בחינם (תשלום חודשי של אפס ש"ח). עכשיו אני מעוניין לשדרג לחבילה ללא הגבלה, ולשמור על הזיכוי הקיים שלי. זה אפשרי? כן - אני יודע שאין זיכויים על החבילות החדשות. עדיין, הזיכוי שלי לא היה מותנה בחבילה כלשהי ולא ברור לי תחת איזו עילה הם יכולים לבטל את הזיכוי הקיים. נא לענות רק מי שבאמת יודע/התנסה במצב הזה. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, רכשתי לא מזמן את ה-HD598, וטרם ניסיתי אותם, ראיתי הרבה תגובות שממליצות על קניית AMP בנוסף לאוזניות, וראיתי באמזון המלצה לקניית fiio e10k, חשוב לי לציין שאני מאזין לרוב סוגי המוזיקה אך בעיקר למוזיקה אלקטרונית. האם רצוי לקנות מגבר?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.amazon.com/gp/aw/d/B00R1984DI/ref=mp_s_a_1_1?qid=1452612727&sr=8-1&pi=SY200_QL40&keywords=nexus+6&dpPl=1&dpID=41zr3x7Mw3L&ref=plSrch בהצלחה!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
גיליתי יחסית לאחרונה אפליקציה כזו לאמזון (Pricedrop), שאני ממליץ עליה בחום, אבל היא מוגבלת רק לאתר הזה לצערי. הממשק פשוט. אתה יכול לסמן מוצרים שאתה רואה באמזון למעקב, ואתה תקבל התראה (דרך האפליקציה, ודרך המייל) עם שינוי מחיר המוצר. מישהו מכיר כלים דומים לאתרי מכירות אחרים?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי שאלה להיות בטוח שאני צודק , פעם אם בנאדם היה מתחבר לאינטרנט ורצה לבטל עסקה זה היה מסובך הוא היה צריך לשלם קנס איך זה היום ? אם אני מתחבר לסיבים אצל הוט / בזק / פרטנר או כל חברה איך זה עובד ? אם אני רוצה לבטל עסקה אחרי שבוע / שבועיים / חודש / יום יומיים אני יכול מתי שבא לי או שיש סעיפים קטנים ? כי ראיתי שבפרטנר יש אותיות קטנות , לפי מה שאני יודע בחוק החדש של משה כחלון אני יכול להתחבר ולהתנתק מתי שבא לי בלי קנסות בלי כלום זה נכון ?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
https://www.ynet.co.il/digital/technews/article/hk9nhtthf
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום חברים,לפני 2 באנדלים שאני צריך להחליט ביניהם:באנדל של אורנג - ספק + תשתית + טלויזיה ב129 ש"ח לחודשבאנדל של הוט - ספק + תשתית ב-90 ש"ח לחודשאשמח לדעת מה דעתכם בעניין?החל מהראוטרים שהם מספקים, עד כמה הם יציבים ומה החוויה הכללית שלכם איתם?השימוש העיקרי הוא כמובן שימוש רגיל באינטרנט (חייב שיהיה יציב וללא נפילות על בסיס קבוע) וצפייה בסטרימר.המון תודה על העזרה חברים!
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
מוסך ביצעה תיקון כושל חלקית. במקום לתקן באחריות המוסך מעדיף לבטל עסקה. האם אני חייב להסכים לביטול העסקה מצדו או שמורה לי הזכות לתבוע על אי ביצוע התיקן בצורה ראויה ( אפשר להוכיח על ידיי מומחה ) ולא לתקן אצל המוסך כי יש לי חוסר אמון טוטאלי במוסך ויש לי הוכחות על שקרים בהליך קדם לעסקה. כמובן שביטול העסקה יגרום לי נזקים כמו אובדן יום עבודה וכן אובדן ימיי העבודה של התיקון המקורי.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, אני מחפש מגבר ( עד 2000 ש"ח ) עם 3 כניסות אופטיות, קיים דבר כזה? אין בעיה לדגם ישן יחסי תודה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בס"ד שלום, שאלה קטנה, אם רכשתי טלוויזיה על שמי, הרשת מעבירה את שמי לרשות השידור? הם אמרו לי שלא.. אני גר עם ההורים, אני צריך לשלם אגרת טלוויזיה בנוסף למה שהם משלמים?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני יודע שסוג של נושא כזה מטופש אבל אני צריך להוכיח לאבי שהמחיר שהוא משלם כיום לאינטרנט הוא ממש בדיחה למוצר הסופי שהוא מקבל..(טוען שהמבצע של החברה שלו הוא הכי טוב ) בכל מקרה, רציתי לשאול אותכם את זה: האם החבילה של אבי משתלמת? היא עולה בסביבות ה100-110 שקל, מהירות 5MB על תשתית HOT וספקית 012. אשמח לתשובות
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי את הדיסק און קיי הקטן של San Disk (Fit), ואני רוצה לחבר אותו למחזיק מפתחות.. הבעיה היא - אני צריך חוט דק כזה כמו שיש עם דברים אחרים שמחברים למחזיקי מפתחות. מישהו יכול לכוון אותי לקנייה של כזה בeBay/DX? או כל רעיון אחר שיחזיק? (אני יודע שזה סה"כ חוט אבל אם החוט לא יחזיק יאבד הדיסק און קיי, וזה כבר חבל.) ועוד שאלה טיפה קשורה - האם כבלים (USB פשוטים למיניהם) עדיף לקנות בeBay או בDX?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
מחפש כבר כמה ימים לרכוש את המכשיר המדובר (Oppo Find X2 Pro), הבעיה שאני לא מצליח למצוא חנות ששולחת לישראל את הדגם הבינלאומי (Global Rom + Factory Unlocked). אם מישהו הזמין במקרה את המכשיר מחו"ל או מכיר חנות אינטרנטית שאפשר לבטוח בה, ויש להם את המכשיר הנ"ל, אשמח לעזרה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לפני כמה ימים רכשתי משהו מהאתר והתחרטתי ןטני רוצה לבטל את ההזמנה ,איך אני מבצע את ביטול ההזמנה ? תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעבר הם ביטלו לי הזמנות בגלל כ.אשראי ישראלי. ובמבצעי BF ניסיתי שוב את מזלי, כבר הייתי אופטימי אבל אחרי 5 ימים הם שוב ביטלו לי את ההזמנה. ועוד מספר ציטוטים ששמרתי, אבל כל זה היה מול האיש מכירות והוא אמר לי שכדאי לנסות גם עם ה customer support. מישהו מכם הצליח בזה אי פעם ? תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אבא שלי הוא בעל עסק עצמאי של שיפוצים אלומיניום פרקטים צבע אינסטלציה ויטראג' ועוד הרבה דברים. הוא רוצה לפרסם את האתר שלו בתור בעל עסק. אני הצעתי לו את יד2 כי זה פשוט האתר הראשון שאני אכנס אליו כשאחפש בעל עסק כלשהו. הוא ביקש ממני היום לבדוק את האפשרות של פירסום בפייסבוק וגוגל. קצת הסתבכתי בכל מה שקושר ללפרסם שם האמת. מצאתי חברות שלוקחות גם כסף על פירסום ושיווק בגוגל ופייסבוק. אז קודם רציתי לשאול איפה לדעתכם כדאי לפרסם עסקים קטנים מהסוג הזה.. ועד כמה מומלץ בגוגל/פייסבוק.. ואם כדאי לעשות זאת באופן עצמאי וכנראה גם חסכוני או דרך חברה שיודעת איך לעשות את זה כמו שצריך. (היום לדוגמא התקשרה אליו חברה גדולה שמשווקת את אלעל והם רצו 8000 שזה TOO MUCH) תודה רבה (:
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני פותח נושא זה לא כדי להתלונן על עוול מסויים שנעשה לי או כדי לבצע "רצח אופי" בחנות זו או אחרת. עם זאת, מאוד מציק לי, כצרכן המודע לזכויותיו, שנראה שהרוב המוחלט של חנויות המחשבים בארץ מרשות לעצמן להכניס בתקנון שלהן סעיפים המנוגדים לחוק הגנת הצרכן. אמנם החוק קובע שאסור להפשיט את הצרכן מזכויותיו וברגע שידרש בירור משפטי הסעיפים הללו לא יחזיקו מים, אך אני מאמין שרוב הלקוחות לא ירצו להגיע למצב זה. על מה אני מדבר? הנה למשל לקט ציטוטים מתקנונים שונים של חנויות מוכרות (מבלי לפרט שמות): מישהו כנראה לא שמע שעדכנו את החוק, המאפשר לכל לקוח שהזמין טלפונית או באינטרנט להחזיר מוצר ומגביל את גובה דמי הביטול שהחברה יכולה לדרוש. נראה הגיוני (ואף בכפוף לחוק)... עד שרואים סעיף אחר באותו הת…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חייב להתאים ללינוקס כי מריץ רק MINT יש כזה דבר פה בארץ? חשוב שהתמיכה בלינוקס תהיה טובה מאוד אבל מתוך סקרנות מענין אותי גם בלי קשר להתאמה ללינוקס תודה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לא יודע כמה זה קשור למציאות בשטח, אבל כך נטען בכתבה הזאת - https://www.ynet.co.il/economy/article/HkfOwlLnd
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/22/1875006
-
- 3 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אהלן, אני לא זוכר היכן קניתי את הכונן הקשיח לפני שנתיים.. באתר של SEAGATE כתוב שהוא באחריות עד 28/01/13, אך אני לא יודע אם זה תקף רק בשליחה אליהם. שלחתי דוא"ל לח.י, בתור היבואן של SEAGATE, ושאלתי אם הם יטפלו בכונן; לא השיבו עדיין. האם מישהו הצליח לממש אחריות בתקופה האחרונה לכוננים הקשיחים של SAMSUNG? איזה יבואן טיפל בהם? אני יודע שגם אייבורי, אך הם מטפלים לדעתי רק בכוננים שהם ייבאו... ? תודה בכל מקרה על כל מידע...
-
- 4 תגובות
- 999 צפיות
-


