עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. לפני שנה חברה שלי בהמלצתי קנתה מחשב של דל מסדרת Vostro מ-Notebookclub. לפני שבוע התחילו להישמע צפצופים מהמחשב הבעיה נעלמה וחזרה לסירוגין. אמרתי לה להתקשר לNotebookclub, מכיוון שיש לה אחריות לעוד שנתיים על המחשב. הבחורה שדיברה אתה בטלפון הסבירה לה איך לבצע בדיקה למחשב, ובבדיקה התגלתה תקלה בHD. התומכת הטכנית אמרה שיגיע אליה טכנאי ביומיים הקרובים ויתקן את התקלה ובנתים כדאי לגבות את המידע החשוב שעל המחשב. כול זה קרה ביום ראשון. היום הגיע טכנאי לבית החליף במקום את הHD וגם סוללה כלשהי במסך שגרמה לצפצופים. לפעמים נתקלים בשירות טוב שמגיעות לו מילים טובות כמו שצריך להיות בכול מקום אך לצערנו בארצנו זה נדיר יותר. אז באמת תודה לNotebookclub וDell.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. תודה לגולש HELL BOY שהיה הראשון אשר הביא את הידיעה לפורומים. מקלדות ועכברי גיימינג, זכרונות וקירורים של היצרנית האמריקאית מוצעים במחירי מבצע קורצים יותר ופחות, כעת בגירסה האמריקאית של חנות הענק במידה ואתם חובבי Corsair או חובבי גיימינג באופן כללי, ומעוניינים להצטייד במוצרים חדשים שישדרגו את חוויית המשחק שלכם – הכתבה הבאה היא כנראה בשבילכם. באמאזון ארה"ב מציעים מגוון מוצרים של יצרנית ציוד המחשוב האמריקאית בהנחות של עד 60 אחוזים, שחלקן רלוונטיות מאוד גם עבורנו. לא כל המחירים משתלמים לצרכן הישראלי, לצערנו – תוספת המשלוח המאסיבית למוצרים כבדים כמו מארזים וספקי כוח הופכת אותם לרכישה בלתי משתלמת בעליל מאמזון (ומחו"ל באופן כללי), אך מבין עשרות המוצרים בהחלט ניתן ל…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Abyss3,

    בקיצור אנחנו מחפשים בר מים הבייתה, וקיבלנו הצעת מחיר מאלקטרה 68 ש"ח לחודש למשך 3 שנים וזה כולל בר מים, 4 מסננים, 2 נורות UV ושנתיים אחריות ומשלוח. לגבי התקנה לא בטוח.. אבל בסדר, 200 שקל חד פעמי זה לא נורא. בתכלס יוצא לנו 150 שקל בחודש על מי שתיה שזה המון, ו-68 ש"ח זה חיסכון של כמעט 100 ש"ח בחודש. בקיצור- למישהו יש? איך המכשיר?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by SOLIDUS SNAKE,

    למי שראה או לא ראה, זה הלינק: http://www.asus.com/microsite/2013/vga/Prepare_4_Battle/ מישהו אולי יודע אם זה תקף בארץ? מישהו קנה כרטיס כזה וקיבל את המשחק?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. היי, ראיתי את המוצר SAMSUNG 990 PRO SSD 4TB בשני קישורים באתר של סמסונג. על פניו מדובר באותו מוצר בדיוק. רק המחיר שונה משמעותית. ההבדל היחיד הוא במזהה הקטלוגי של המוצר: MZ-V9P4T0B/AM MZ-V9P4T0BW Samsung 990 PRO 4TB PCIe NVMe 4.0 M.2 Internal Solid State Drive SSD | Samsung Canada Get Free Delivery (samsung.com) השאלה היא מה ההבדל בין /AM ל W. אגב, בארץ מוכרים את W (בסביבות 1900 ש"ח), ובחו"ל ניתן להשיג את /AM ב 1300... תודה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Limited_Edition,

    שלום לכולם, כבר זמן ארוך המדפסת המשולבת שבראשותי עושה לי בעיות עד שלאחורנה היא ממש שבקה חיים. אני מחפש עכשיו מדפסת משולבת חדשה והבעיה שלי היא שאני מדפיס יחסית הרבה (כ- 1000 עמודים בחודש), לכן עד היום הייתי קונה בקבוקי דיו וכל פעם ממלא את המחסניות הקיימות. עכשיו לפי מה שקראתי כמה חברות עשו איזה שהוא פיצ'ר שבעת זיהוי מחסנית ריקה המדפסת לא מדפיסה עוד עד להחלפה במחסנית חדשה ומילוי המחסנית לא עובד. ולכן ברצוני לשאול האם יש מישהו שמכיר מדפסת משולבת אשר ניתן למלא בה את המחסניות כפי שעשיתי בעבר? נ.ב מדפסות לייזר לא באות בחשבון מטעמי בריאות. תודה מראש

  7. אני לא אוהב להחזיק פלאפון ולא אוהב אוזניות הייתי רוצה גם בבית לנהל את השיחות כמו ברכב דרך הרמקול יש מוצר כזה (אם כן מחפש משהו עם מיקרופון איכותי שלא אצטרך לצעוק לתוך הרמקול) תודה רבה מאד

  8. היי, סוף סוף אני מסיים עם HOT נשאר לי רק להחליט עם אני נשאר ב 018 או מחפש ספק אינטרנט זול וטוב יש המלצות?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by radar,

    הי לכולם מישהו מכיר חברה שמאפשרת פתיחת חשבון והפקדה של מט"ח, על גבי האינטרנט? בגדול Paypal מאפשרים את זה, ללקוחות מכל העולם, למעט כמה מדינות, בינהן ישראל. לקוחות מישראל יכולים לעשות הכל ב-Paypal, חוץ מלהפקיד כסף לתוך החשבון שלהם, והסיבה לכך שזה לא מאופשר ללקוחות מישראל, היא כי paypal צריכים לקבל אישור ממשרד האוצר בשביל זה. והם עדיין לא קיבלו את האישור.. אני מעוניין להפקיד מט"ח, למשל דולר או יורו. תודה

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. ממה שהבנתי גודל החבילה + משקל מייקרים את עלות המשלוח. כשאני מזמין מוצר איך אני יודע מה תהיה גודל ומשקל החבילה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Abyss3,

    אני בן 16, יש לי בסביבות ה-4000 שקל נזיל. אני מחפש דרכים להשקעה מהירה ושתניב רווחים, אני כמובן לא מצפה להכפיל את הסכום בחודש אבל כל סכום שאני ארוויח יהיה טוב. אני לא יכול לעבוד כרגע כי אני בתקופה עמוסה של בגרויות וזה בעייתי, בקיץ אני כנראה אלך לעבוד אבל עד אז אני רוצה למצוא דרך להרוויח קצת. בנק זה לא אופציה כי חיסכון 'פתוח' הוא אחד עם עמלה מאוד נמוכה וחיסכון סגור גם כן לא שווה את התקופה שכל הכסף הזה יהיה נעול. הצעות יתקבלו בברכה!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by dog,

    קבלתי לאחרונה הודעה מהוט שהחבילה שלי עומדת להתייקר החל מהחודש ב10 שח. ללא כל הסבר, נימוק וכו', שרירותי לגמרי. במקרה הספציפי שלי מדובר בהעלאה של כ-16 %. "עומד יפה" מול הבטחות שר האוצר להורדת מחירים במשק... שלחתי פניה בנושא לפניות ציבור של משרד התקשורת. הם רושמים שם שפניות שלא עומדות בניגוד לחוק משנת... לא יטופלו. כך שאני לא ממש בונה על הטיפול שלהם.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  13. לאחר החוויה המוצלחת עם newegg רוצה לדעת האם הקניות מהאתר bhphotovideo היא זהה אני רואה שהם עובדים עם DHL אני מתכוון להזמין מגבר דיי כבד השאלה אם אשלם נטו על המע"מ כמו ב newegg בלי הפתעות . ראיתי באתר המכס שעל מגברים אין מכס. מישהו התנסה עם האתר?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. אושר היום בכנסת: הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ רונית תירוש (קדימה), לפיה זיכוי שיינתן לצרכנים בחנות יהיה ללא הגבלת זמן, בלתי מחיק, יהיה תקף גם למוצרים שבמבצע ולא יהיה צורך בהצגת חשבונית בעת השימוש בזיכוי. בנוסף, אושר כי חברות סלולר, אינטרנט, טלוויזיה, טלפוניה, חשמל, טלפון, גז, ומים ינפיקו סיכום שנתי ללקוחות, בדומה לטופס 106, כדי שהצרכנים יוכלו לעקוב אחר תשלומיהם. את הצעת החוק יזמו חברי הכנסת אורי מקלב ומשה גפני מיהדות התורה וכרמל שאמה ויריב לוין מהליכוד.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by srulikg,

    בזמן שהפעלתי את המייבש, מגבת קטנטונת נתקעה בתוף. תלשתי את המגבת בעוצמה ועכשיו המייבש לא מסתובב. כשאני מסובב את התוף עם היד הוא מסתובב, אבל לא כשאני מפעיל אותו. המייבש בן 10 שנים של "ווירפול". כדאי לקנות חדש או לתקן? אם כדאי חדש, אתם יכולים להמליץ לי על מייבש? אני צריך משהו פשוט.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. Started by dovik,

    שלום, חברים. אשמח לעצה בבחירת כיסא הנ"ל, כמו כן אשמח להסבר מה ההבדל בין כיסא גיימינג לכיסא מחשב אורטיפדי? התקציב שלי עומד על סף 800₪ ועדיף פחות. כעת אני מתלבט בין כיסא זה לכיסא זה. חוץ מזה, אשמח לדעת מהחוויות האישיות שלכם מהכיסאות שאתם יושבים אשמח מאוד לעצות ולנימוקים

  17. Started by bd,

    הזמנתי 2 סטים של מצעים בצבע ורוד וכחול למיטה. לפני הרכישה דיברתי עם המוכר בקשר למידות והצבעים והחבילה והמשלוח וסגרנו את העיסקה שילמתי וקיבלתי מס מעקב . היום הגיע החבילה ויש רק סט 1 של מצעים בצבע ורוד. שילמתי על 2 קיבלתי 1. מה לעשות? שלחתי הודעות למוכר ואין מענה. פתחתי dispue על חצי מהסכום ששילמתי ליתר ביטחון.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by askme,

    לידיעתם. https://tech.walla.co.il/item/3183516

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by Bittersteel,

    שלום לכולם, אני ממש מעוניין לרכוש vr headset. אודה להמלצות! ראיתי שאפשר לקנות את oculus rift דרך אמזון ב-400$ ועם משלוח + מיסים שלהם לארץ זה יצא 2100 שקל בסוף ~ מה דעתכם?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני צריך הסבר.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אהלן לפני כחודשיים הוצע לי מבזק לשדרג את החבלילה ל-10MB NGN כולל ספק ותשתית שלהם פלוס קבלת ראוטר חדש (שהתברר כמחודש ד''א). מאז השדרוג, קרו לי רק צרות עם האינטרנט. כל הזמן היו נפילות (שנבעו מצד התשתית של בזק) שלא פסקו. הנפילות היו ברמה כזו שרוב הזמן לא היה אפשר בכלל אפילו להתחבר לאינטרנט. לאחר אין ספור שיחות מול השירות הטכנאי שכשל, חמש פעמים שבא טכנאי (ונאלצתי לבטל אפילו ימי עבודה), ארבע פעמים שנשלחתי במיוחד לנזק סטור על מנת להחליף ראוטר, רק אתמול סודרה התקלה (אני מקווה...). עכשיו רציתי לשאול מה אני אמור לעשות? נראה לכם שאני צריך לבקש פיצויי כלשהו? או שעדיף לעזוב את זה וגמרנו? בכל זאת, לא מספיק ששילמתי על משהו שבכלל לא קיבלתי אותו, והעוגמת נפש והעצבים ונוסיף לעובדה ש…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by djee140,

    אהלן אני מעוניין להזמין מסך מאמזון בריטניה המסך הוא 27" המחיר אמור להיות 439 פאונד זכור לי שאין יותר מס גבוה יותר על מסכים מעל 24 אבל לא הצלחתי למצוא תשובה בפועל ניראה שזה מחשב מיסים מטורפים ולא בהכרח נכונים, אשמח אם מישהו יודע אם יתנו לי החזר מיסים מאמזון או שזה שישאר ככה מצרף תמונה תודה רבה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. אני יוצא לטיול בפיליפינים בעוד שבועיים, ולשם כך אני רוצה להצטייד במצלמת אקסטרים (שיומי או js 5000). האם כדאי לקנות במנילה שבפיליפינים? או לא לסמוך עליהם (זיופים וכו') ולקנות בארץ? תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  24. חוץ מ - clove ומאיביי יש עוד חנויות שאפשר להזמין מהם טלפונים סלולארים לארץ? ושיש להם מבחר נורמלי...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. שלום אני יודע שהנושא שלי קצת OFF TOPIC אבל עיקר הסחורה שהאתר PANDA WILL מציעים זה סלולר וטאבלטים זולים לכן חשבתי שפה נמצא את רוב הלקוחות שלהם. אז ככה לא משנה כמה RESELLER פגשתי והתמודדתי עם ALIBABA וDX וCHINABUYE מעולם לא פגשתי חנות וירטואלית יותר גרועה מPANDAWILL. המוצר נשלח 7 יום לאחר ביצוע ההזמנה (דיי מהיר לאחר הכירותי עם אחרים) אבל הוא נשלח לRUSSIA!! למרות שבמפורש כתבתי להם לשלוח אותו לישראל! כתבתי להם מכתבים רבים אך COSTUMER SERVICE שלהם פשוט לא קיים! לא קיבלתי מענה על אף מכתב אלא רק כאשר ישבתי על הLIVE כ9 שעות והצלחתי להשיג מישהו בLIVE שגם ככה התעלם ממני! והצאט פשוט ניתק אותי פעם שנייה כאשר תפסתי משיהו בLIVE לא קיבלתי שום עזרה או כיוון חוץ מסליחה מצד הנציג והסבר …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים