כוננים קשיחים של SAMSUNG, מי מטפל באחריות? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כוננים קשיחים של SAMSUNG, מי מטפל באחריות?


MiOB

Recommended Posts

אהלן,

אני לא זוכר היכן קניתי את הכונן הקשיח לפני שנתיים..

באתר של כתוב שהוא באחריות עד 28/01/13, אך אני לא יודע אם זה תקף רק בשליחה אליהם.

שלחתי דוא"ל לח.י, בתור היבואן של , ושאלתי אם הם יטפלו בכונן; לא השיבו עדיין.

האם מישהו הצליח לממש אחריות בתקופה האחרונה לכוננים הקשיחים של SAMSUNG?

איזה יבואן טיפל בהם?

אני יודע שגם אייבורי, אך הם מטפלים לדעתי רק בכוננים שהם ייבאו... ?

תודה בכל מקרה על כל מידע...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי התבלבלת.

כתבת שיש לך כונן של סמסונג ובדקת אחריות באתר של סיגייט?

אז מה יש לך, או סמסונג? ???

סמסונג אלה באמת חיון, אולם לא יצא לי לעבוד איתם בנושא האחריות עם כוננים אלא רק מסכי מחשב.

אתה יכול להתקשר אליהם ולשאול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה נכון, כן, קראתי על זה בזמנו. איך שכחתי :facepalm:

יפה שאיחדו את החיפושים לשני חברות הכוננים במקום אחד, יחסית זריז.

אז עכשיו באמת מסקרן לדעת מי אמור לטפל בכונני (גם לי יש אחד, טפו טפו תקין לגמרי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...