עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. האם קיימים אתרים מתחרים לזאפ, שסוקרים את TMS, פלונטר, IQPC, RSM ועוד אתרים שלא חתמו על חוזה עם זאפ? (הרי כדי להופיע בזאפ, אתה צריך לשלם לזאפ עבור כל אדם שמגיע לאתר דרכם) אשמח אם תציינו חנויות מומלצות נוספות שלא מופיעות בזאפ.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  2. Started by ngc224,

    שלום ! אני טס לאיטליה בזמן הקרוב ורציתי לקנות iPhone XS Max ב Apple Store האיטלקי. השאלה אם בחנות אפל הרשמית נותנים אחריות בילאומית והאם iDigital בארץ תכבד את האחריות הזו ?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by yuvalm2,

    מה האופציה הכי זולה שלי לקנות היום Nintendo switch? (אולי גם עם המשחק Super smash bros, אם יש bundleים כאלה)

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by itaypoo1,

    שלום. אני מחפש לקנות לעצמי נינטנדו סוויץ ( הגרסה החדשה עם היותר סוללה), כמה משחקים ואקסטרה ג'ויקונים. מישהו כאן מכיר חנויות שמוכרות את אלה בזול? הכי זול שמצאתי את הסוויץ החדש זה 1,360. אשמח לעזרה, תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  5. Started by taltola,

    אני רוצה לשכור רכב לכמה ימים ברודוס (יוון). מישהו יודע מהיכן הכי מומלץ וזול להזמין רכב?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. שלום לכולם. כיוון שאין לי הרבה ניסיון מול חברות הסלולר השונות, אבקש את עזרתכם האדיבה בגיבוש חבילה כללית. ברשותי 5 מנויים, על כל אחד אני שם בערך 330 שקל בחודש אחרי מע''מ. יש לי 1200 דקות 600 ליעדים נבחרים 600 לשאר החברות. אין לי חבילת הודעות, רק חבילות גלישה שבקושי משתמשים בהם(פלאפונים קצת ישנים.) אני לא מחפש סמארטפונים, או התחייבות למכשירים חדשים, כוונתי היא אך ורק על הודעות ושיחות, זה כל מה שאני מעונין. חשבתי לקצץ את החבילה לכ200 שקל למנוי, מה הדיל הכי טוב שאני יכול להשיג? אודה לכם אם תעזרו לי לגבש חבילה בסיסית, שאיתה אוכל להתמקח מול החברות השונות. בתודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by YogiBear,

    עד היום הייתי קונה באיביי ויש לי מס' פריטים שאני מעוניין לפרסם ולמכור באיביי (כנראה במכירה פומבית). בין הפריטים, סמארטפון שכנראה בריק, מוכר לחלקים, מצלמה דיגיטלית כחשה שזכיתי בה בתחרות ועוד כל מיני שטויות שאני מעוניין להעיף מהבית ואין לי כוח לנסוע ברחביי הארץ כדי לקבל פה ושם כמה פרוטות. "לשים במעטפה ולהעיף מהבית". רציתי לדעת כיצד מבצע כל הליך המכירה משלב הפרסום, שלה ההצעות, שליחה (עלויות משלוח וכאלה) לקונה וקבלת הכסף לפייפל ואחר"כ העברתו לחשבון בנק. אשמח לשמוע מאנשים שכבר מכרו דברים בעבר באיביי ויש להם טיפים בנושא... תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  8. Started by swisaman,

    היי,ברצוני להזמין כרטיס מסך מחו"ל. זה הכרטיס מסך : http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814150616 האם ניתן לשלוח את הכרטיס הזה לארץ? מה אני מוסיף למחיר שלו במידה ואפשר(חוץ ממעמ) תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by GALAI30,

    אני מחפש טאבלט מומלץ תקציב 900 שקל

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by RAZIEL98,

    שלום אני מתכוון לרכוש את הפריטים הבאים השאלה שלי אם הכל יגיע ביחד כי לא כל הפריטים נמכרים על ידי אמזון

  11. היי, כרגע נפלה הזדמנות ומישהי שאני מכיר נמצאת באילת, ויכולה לרכוש עבורי לפטופ במחיר מוזל משמעותית. ברור לי שהקניה תהיה רשומה על שמה, וכך גם האחריות. האם ניתן בצורה כלשהי להעביר את רישום המוצר על שמי לאחר מכן לטובת האחריות? אם זה משנה, מדובר בלפטופ של Dell.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אני זקוק להמלצה למצלמת דשבורד לרכב. דרישות: - איכות צילום הכי טובה שאפשר ביחס למחיר נמוך. - לא חייב מצלמה דו-כיוונית (או לזכוכית מאחורה) - בהנחה שזה מוזיל את העלות או משדרג את איכות התמונה במצלמה הקדמית. - חיישן תזוזה טוב למקרים שאני לא ברכב. קצת מהמחקר שביצעתי: - יש את הMAI70 לחבר - מבין הפופולריות באליאקספרס, אבל יצא לי לראות ביוטיוב וידאו של המצלמה הזאת והוא לא נראה לי מדהים אבל אולי זה מספיק? העלות שלה בין 50-70 דולר ותוהה אם זה דגם סביר - לעומת זאת יש את היותר יקרות כמו Viofo A129 שמצאתי ב145$ (כולל משלוח אבל לא כולל מעמ) אני ממש לא בטוח אם מצלמה פשוטה מספיקה לצרכים שלי או ששווה לשהקיע במשהו יקר משמעותית.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by blancman,

    שלום. אני מתעניין לגבי הזמנה של לפטופ מהאתר הרשמי של דל. רציתי לדעת אם מישהו כבר עשה את זה לפניי ואיך הוא הסתדר מבחינת המשלוח (דרך חברת שילוח כמו מאסטופ) ומימוש אחריות (שהבנתי שהיא בינ"ל) בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by deloy40,

    אני לאחרונה אציתי לקנות מעמבד מחו"ל והראיתם לי למה זה לא טוב אבל מצאתי את זה באמזון https://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B00JMI5HPO שזה נשלח לארץ.אז יש לי כמה שאלות דבר ראשון מהם ההוצאות הנוספוץ שאני אצטרף לשלם למשלוח ולמס ושני במקרה של אחריות כמה אני אצרטף לשלם.אני די חם על הכרטיס הזה כי זה 6500 שקל בארץ

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. כונני ה-Ultra II של סאנדיסק מוצעים לרכישה במחיר מרשים פעם נוספת אחד מהמבצעים היותר משתלמים שמצאנו באמאזון בעבר מבצע קאמבק לשעות הקרובות – באדיבות הגירסה הצרפתית של החנות המקוונת. המבצע המדובר מאפשר לכם לרכוש את כונני ה-Ultra II הבינוניים והסבירים מאוד של סאנדיסק (SanDisk), בנפחים של 480 ג'יגה-בייט או 960 ג'יגה-בייט, ובמחירים של כ-118 יורו וכ-211 יורו בהתאמה. מחירים אלו מתורגמים לכ-515 ש"ח וכ-920 ש"ח, וכוללים בתוכם תשלום על מס ועל משלוח ישיר לישראל – כך שמדובר בעסקה משתלמת בהחלט, בייחוד לגירסה בנפח המירבי אשר יורדת במחירה לרמה של פחות משקל אחד לכל ג'יגה-בייט של נפח אחסון מהיר. להמשך: https://hwzone.co.il/%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2%D7%99-%D7%94%D7%99…

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by yarin153,

    היי חברה. מישהו יודע האם יש חוק שמחייב לפטור ממעמ (17 אחוז ) מהמחיר באילת? התקשרתי לברר מול גו מובייל למה המחיר שלהם באילת אינו 17 אחוז פחות מהמחיר הרגיל והם טענו שאין חוק שמחייב.

  17. Started by Zeev86,

    יצרתי איתם קשר דרך פייסבוק לפני יותר משבוע וביקשתי מהם לתת הצעת מחיר למפרט. אמרו שיחזרו אלי וכלום. אין להם גם דרך ליצור קשר באתר חוץ מטלפון. ובטלפון סלחו לי אבל אני לא מתכוון לאיית את כל המפרט. למה אין דרך ליצור קשר בדרך נוחה עם החנות?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by Radioheadz,

    אהלן אני צריך לקנות מקרר חדש לכבוד מעבר דירה ואין לי מושג איך לבחור אחד, על מה אמורים להסתכל? איזה מותגים הכי חזקים בתחום? יש המלצה למשהו ספציפי?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by camelboy,

    שלום, אני מעוניין לרכוש ראוטר/access point איכותי לעסק, מעל 30 משתמשי WIFI. חוץ מעניין המשתמשים אני מחפש ראוטר/access point שתומך בגישה לרשת הWIFI דרך לחיצת "לייק" בדף הפייסבוק של העסק. לפי חיפוש באינטרנט הראוטר שאני מחפש הוא NETGEAR R6300 אך אני לא בטוח אם זו באמת הבחירה הנכונה לכן אני מבקש ייעוץ(OVER KILL?). מבלבד עניין הWIFI אני מחפש ראוטר אמין מאחר ובעבר התקלתי בהמון בעיות שדרשו REBOOT/RESET. מדובר במרחב של כ-150 מטר מרובע. (במידה וחרגתי מכללי הפורום אני מצר על כך מראש ואשמח להכוונה למקום הנכון) בברכה, בר

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  20. Started by trovlet,

    אהלן יש לי עכבר MIONIX שיש איתו תקלה ואני צריך לשלוח אותו אם אני לא טועה לשוודיה אני חושב שהעכבר והקופסא שלו לא עוברים את ה 200 גרם השאלה איך הולך התהליך של השליחה לחו"ל? אני צריך להביא קופסא מיוחדת או שמביאים בדואר? איך מדביקים לאן זה נשלח? והכי חשוב כמה זה בערך אמור לעלות אני ניסיתי לחפש באינטרנט אבל לא ממש הבנתי את התהליך והמחיר

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. אחרי שקראתי את ה-manual אני חושש להשתמש בו (במיוחד החלק שמזהיר אותי משימוש רב, שחס וחלילה לא יתפוצץ לי עוד בידיים ).

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. היי, אני רוצה לקנות טלפון של סמסונג S22 ultra ובכל החנויות כמעט אני רואה ייבוא מקביל האם שווה לקנות מיבוא מקביל?, האם זה סיכון? האם יכול להיות שיהיה לי בעיה במכשיר מאחר וקניתי מייבוא מקביל?

  23. מחשב tiny i5-13h! - 16g/NVME512 מסך HP monitor 27+SPK+HDMI+VGA+IPSw/1y סט מקלדת ועכבר HP אלחוטיים בצבע לבן קיים במלאי 10 מחשבים, ניתן לרכוש את כולם או בודדים נמכר עקב סגירת עסק כמו חדשים כמעט ולא נעשה בהם שימוש! מחיר למחשב 2,400 ש"ח לעוד פרטים ניתן לפנות בטלפון: 052-8522222

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Myrath,

    שלום, אז אני מעוניין לרכוש מחשב של DELL ולאחר אכזבה מהדגם הנוכחי שלי הגעתי למסקנה שאני חייב לראות את המחשב בפעולה לפני שאני רוכש (לדוגמה המחשב שלי עכשיו נחשב לתקין אבל יש לו כל מיני בעיות scalling וכו' - דברים שלא נחשבים לבעיות מבחינת תעודת אחריות, אבל בהחלט פוגעים בחוויה). רציתי לדעת האם יש חנות או מקום שיש שם גישה למחשבים (של DELL ובכלל...) תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. יש כבר חנויות בארץ שהתחילו לפרסם מחירים במקרה? אני יודע שבארה"ב זה יוצא סביבות ה-650$ בשביל ה1080 יש למישהו מושג כמה זה יהיה בארץ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים