צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
איזה פרמטרים צריך לשקול בימינו כשבוחרים אחד למחשב הראשי שלי? (אז, פעילות bittorrent וכל דבר אחר שאנשים נוטים לעשות ברשת חוץ מ-gaming)
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חבריה, ראשית אני פתי מאמין אחרת לא הייתי רוכש מוצרים מהאתרים האלו 3 פעמים . אולסייל מספר הזמנה: 7337383 מערכת משולבת לקולנוע ביתי דגם PANASONIC דגם SC-XH10 מיום 04/06/2012,לא הגיעה ולאחר פניות חוזרות ונשנות יותר מחודשיים שלחו את המערכת ללא פיצוי וללא התנצלות ,לא הסכמתי לקבל את המערכת ולא עשיתי כלום בנדון. פי 1000 , טוסטר סנדביץ לחיצה פלטות גריל KITCHENCEFF ממספר הזמנה: 461574 מיום 16/12/2013 לא סופק ושוב לאחר פניות חוזרות ונשנות וברורים אין סוף ולאחר שרכשתי טוסטר אחר "נזכרו" שלא שלחו ושלחו את המוצר ,בינתיים הגשתי תביעה קטנה ואפילו לא הגיעו ונקנסו ב-1000 ש"ח הוצאות ,נקבעה ישיבה נוספת ובאותו זמן פרצה מלחמת צוק איתן ולאור הפגיעה בכלכלה בארץ חסתי עליהם ובטלי את …
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני כחודשיים קניתי מחשב נייד VOSTRO 3450 של דל. המחשב עצמו ממש טוב לדעתי אך לפני שבועיים שמתי לב ששקע האוזניות לא פועל. התקשרתי לשירות שלהם בארץ והם שלחו טכנאי שהגיע יום למחרת ותיקן את הבעיה (ח"ח על השירות!!). הבעיה היא שלא הייתי בבית (חייל) ואמא שלי לא מבינה במחשבים. הטכנאי אמר לי שהוא החליף לי לוח אם ואני בטיפשותי לא שאלתי אותו 2 שאלות. לכן אשאל כאן ואולי אתם תוכלו לענות... האם הוא חייב להחליף אותו בלוח אם תואם (כלומר אותו דגם)? האם הלוח אם הוא חדש או משומש? הוא לא השאיר אף קבלה ולכן אין לי מושג. אשמח לעזרה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אשמח לקרוא חוות דעת על המחשב Lenovo IdeaPad 310-14 80TU002KIV. השימושים העיקריים עבורי הם: גלישה, Office ומיילים. האם הוא מתאים? והאם הוא אמין לטווח ארוך? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש הצעת באנדל זולה לתשתית HOT וספקית. המחיר הכי נמוך שהציעו לי בנתיים עומד על 77 ש"ח, יש יותר זול מזה? אשמח לקבל המלצה לאיזה ספקית לפנות לקבלת הצעה זולה יותר. תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הבלאק פריידי מתקרב... אני רוצה להזמין עוד 8GB ראם.. בקיצור ב KSP מצאתי ב 365 שקל זיכרון של 8gb 1600mhz G.skill אמ עכשיו רציתי לדעת אם כדאי להזמין מהאינטרנט את הזכרון ? ואם כן, מאיפה הכי כדאי לקנות ?
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בזה עוד לא נתקלתי, יש לי אוזניות באחריות, G35, לא סיפור זול במיוחד (למרות שקניתי לפני שנה וחצי שעלה יותר זול. משום מה זה עלה ב200 שקל?!). שלשום שמתי אותן על הראש והן נשברו בציר המסתובב שעשוי מפלסטיק (למה?!), הלכתי לKSP לבקש לנצל את האחריות, הם סרבו בטענה ששברים לא מכוסים באחריות, נשמע לי מוזר ותמוהה אבל זרמתי, קניתי מגלדון במקום ופניתי ללוג'יטק לתמיכה. פה העלילה נהיית מעניינת... Thank you for contacting Logitech's Customer Care Unfortunately, we must inform you that your product is defective and a warranty exchange is needed. Based on the supplied information your product is still covered by warranty. In order to obtain the warranty exchange your first point of call shoul…
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן. הייתי 3 שנים בפלאפון בגלל שקיבלתי חבילה בחינם לעובדי מדינה. במשך הזמן הזה תמיד היו לי ניתוקים ואי יציבות ב 3g, אבל זה היה הכל כלול וחינמי אז התגברתי. לאחרונה סיימתי העסקה ושדרגתי למכשיר תומך ב 4G/LTE ועדיין יש חוסר יציבות, ניתוקים, ורוב הזמן בכלל אין חיבור ל LTE. חשוב לי שיהיה לי אינטרנט מהיר ויציב בנייד, על איזה חברה תוכלו להמליץ?
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ערב טוב לכולם. ביום ראשון ה-7 לחודש סגרתי עסקה טלפונית על ניוד שתי קוים מרשת סלקום לרשת אורנג' תחת מסלול עסקי ממקום עבודתי. שליח הגיע עם כרטיסי הסים ביום שלישי ה-9 לחודש סביבות השעה 17:00. באותו הרגע התקשרתי לחברת אורנג' כדי שינידו לי את שתי הקוים. קו אחד נויד יחסית מהר וללא בעיות ביום רביעי ה-10 לחודש לקראת 20:00. הקו השני עד לרגע זה לא נויד. אני כבר לא ידוע באיזה שפה לדבר עם הנציגי שירות. כל פעם עונה משהו אחר ואומר אנחנו מטפלים בזה. כל נציג יודע בבירור שהתקשרתי לא פעם אחת והתלוננתי על שירות שלא בוצע כנדרש. נראה לי קצת מוגזם לרדוף אחריהם ולקבל יחס מזלזל. בשיחה האחרונה שבוצע היום נאמר להם בבירור שהכרטיס אשראי הולך להיחסם והעסקה תבוטל עקב אי שביעות רצון. יש פה חבר'ה בעלי נ…
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, יש לי 20 דולר גיפט קארד באמזון אז החלטתי לקנות משחק לסטים בעת הרכישה האתר מבקש אמצעי תשלום אמריקאי אפשרי פשוט לתת את הויזה שלי והמציא איזה כתובת בארה"ב ? לא יהיה בעיות בעתיד ? איך אפשר לפתור את הבעיה ? "Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing address."
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה הפורום המתאים, אז אני מפרסם את זה פה, ותעבירו אם זה לא מתאים. בכל מקרה, מניסיון שלי עם מערכות סטריאו לרכב של Kenwood שמותקנות ברכבי הסעות (ואנים ומיניבוסים), מוניות שירות, מוניות רגילות (ספיישל) ואוטובוסים, למרות שהיה ידוע לי בעבר ש-Kenwood זו חברה בינלאומית גדולה, כיום כל מערכות הסטריאו של המותג הזה שאני רואה ברכבים שציינתי למעלה (ואשר נסעתי או נוסע בהם, נראים איום ונורא: במקום להציג את תדר תחנת הרדיו המשודרת בהם, או את שמה, או את מספר הרצועה של הדיסק, הם מציגים את מה שהם מציגים כאשר הם כבויים (שעה או טקסט רנדומאלי [על פי רוב טקסט בעל אופי פרסומי]). כמו כן, לרבות ממערכות הסטריאו של המותג כיום, יש תצוגות שבקושי אפשר לראות בהן משהו (מדובר לרוב בתצוגות של …
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
נתקלתי בשני אתרים שמציעים פתרון לניהול מסודר של כלכלת הבית. Sygen - פשוט במסך אחד - מעקב web, היתרון הוא שניתן לגשת למידע מכל מחשב אך החסרון הוא שהמידע מאוכסן על השרתים שלהם. נותן לבצע מעקב אחרי כמעט הכל: חשבונות בנק, כרטיסי אשראי, קופות גמל, חסכונות וכו'. פיננדה - פשוט לשלוט בכסף - מעקב מקומי ע"י תוכנה שמותקנת על המחשב. כל המידע מאוכסן מקומית ולכן ניתן לגשת רק ממחשב מסוים. ניתן לבצע מעקב רק אחרי כרטיסי אשראי וחשבונות בנק. מישהו מכיר? התנסה? קצת מפחיד אותי שמידע כלכך רגיש נמצא בידיים שהן לא שלי.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
NexSmart D32 שתי סקירות ביוטיוב שראיתי התרשמו מאד מאד לטובה. בא עם שלט ספק וכבלים. אנדרואיד 5.1 = ג'ימייל , דפדפן, גוגל סטור, כרום, קודי.. עובד טוב. 4K. מצאתי ב עליאקספרס את הזול ביותר - 18.5$ ! מבצע מסתיים עוד 9 שעות וקניתי. ללאומי קארד יש תכנית : PAY BACK , ודרכה קיבלתי דולר חזרה. 17.5$ FFS
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו קנה באתר הזה משהו? אתר לגאדג'טים ומתנות... http://www.out-of-the-box.co.il
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
טוב, אז רשמית נמאס לי להחליף כל הזמן את הסוללות (ולקנות כל הזמן סוללות) במקלדת והעכבר האלחוטיים שלי. אני מחפש המלצה למטען סוללות + סוללות נטענות. עדיפות גבוהה למטען שיכול להטעין גם AAA וגם AA. אשמח להמלצות
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, אשמח לדעת מה המחיר של ה INTEL® NUC KIT NUC7I5BNH לעובדי אינטל. תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי אני יודע הנושא הזה נידון מתישהו, אבל אני רוצה לשאול בכל זאת האם מישהו נתקל בסירוב של חנות מחשבים ידועה בארץ בטיפול של כרטיס מסך תקול שנמכר למישהו עם אחריות תקפה? לי אישית לא יצא לממש אחריות על כרטיס מסך של מישהו אחר, פעמיים מימשתי את שלי ממה שאני זוכר, והיה לי לפני כשנתיים כרטיס מסך שקניתי ממישהו שאותו בסוף מכרתי למישהו אחר. הקטע שהדבר הזה הוא חלק מחוק, אני אישית מעוניין עכשיו לשדרג מיד שנייה [ אני סטודנט, ולא כזה עשיר ] אז יש למישהו עניין ו/או ניסיון עם הנושא ? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רשת KSP מכריזה על מבצע Black Friday משלה, עם מגוון בלתי מבוטל של הנחות ומבצעים על גאדגטים, ציוד היקפי וגם חומרה לכתבה: http://hwzone.co.il/מבצעי-ה-black-friday-מתחילים-מוקדם-גם-בישראל/
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הכל היה מושלם, התקנתי מערכת הפעלה, האנטי וירוס פועל חלק, הכל פועל חלק ותקין. המחשב כולו הועבר על-ידי עם עזרה רבה מאבא שלי כי לא הצלחתי להרים את ה phantom 820 לבד, ורציתי לוודא שהוא לא יקבל מכה בדרך. נחשו מה? הכל עבר חלק, המארז עבר ב 100%. ניקיתי אותו קצת (למרות שהיה נקי מאוד), והתחלתי בהתקנות, TMS עזרו לי עם כמה שאלות שהיו לי לגבי הביוס וכד'. התקנתי מה שהייתי צריך, ומה אז? גיליתי שמשהו כיבה לי את המאוורר השני? איך אני יודע? כי המאוורר הזה היה היחיד שהיה מכובה, וכשהדלקתי הוא הרעיש מאוד- אבל זאת אזעקת שווא, מתברר שהיה מדובר בחוט של המאוורר שנגע בו, אז קשרתי את החוטים עם אזיקונים- הבעיה נפתרה, זה עדיין לא עונה על השאלה למה הוא היה המאוורר היחידי שהיה כבוי. אבל בחזר…
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
אתמול לאחר 14 שנות עבודה מתה לנו בבית המכונת כביסה. המשפחה חייבת דחוף (היום-מחר) לקנות מכונת כביסה שתגיע אלינו כמה שיותר מוקדם. בגלל שהשוק מוצף במכונות שמתאימות לקטגוריה, אני מחפש המלצות של חברי הפורום. דרישות: נפח: 7-8 ליטר מחיר: 1500-2500 אין צורך בפיצ'רים- עדיף אמינות ויעילות. עדיפות למכונה חסכונית בחשמל. תודה מראש לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מחפש לקנות לפחות 5 יחידות, בEBAY יש מיליארד מוכרים ובפעם האחרונה שהזמנתי קיבלתי משהו שהתפרק אחרי חודש... מישהו הזמין ויכול להמליץ על מוכר עם מוצר לא באיכות זיפט? מחפש משהו כזה: http://www.ebay.com/itm/New-USA-US-To-Europe-EU-Euro-Travel-Charger-Power-Plug-Adapter-Converter-/261155283261?pt=Travel_Adapters_Converters&hash=item3cce11613d תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לכם המלצות על חברות סלולריות? {אני מוכן לכל דבר חוץ מסלקום שמהם אני בורח} תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, עברתי לאחרונה דירה, דיברתי עם בזק שיבואו להתקין לי בדירה החדשה את התשתית. בדירה החדשה לא היה לי מושג איזה תשתית קיימת ומה היה שם לפני שנכנסתי אבל ראיתי שיש חיבור טלפון בסלון ושם גם רציתי שהראוטר יהיה. קרה ולא יכולתי להיות בבית ביום שהמתקין הגיע (חברה שלי היית). חברה שלי התקשרה אליי ואמרה לי שיש בעיה עם השקע הקיים בקיר ושאם בכל מקרה אנחנו רוצים את הראוטר בסלון אז הוא צריך להעביר כבל מבחוץ. אמרתי שבסדר מבחינתי בלי ממש להבין מה המשמעות. מסתבר שהגנוב הזה קדח עם מקדח די גדול חור בקיר אז הוא גילה שהחור נמוך מידי אז הוא קדח עוד חור שיוצא ישירות החוצה משם הוא העביר את הכבל כל הדרך לסלון עם קליפסים. בקיצור עבודה מאד מכוערת ומאד מזלזלת. המצב כרגע הוא שיש לי חור אחד בבית בלי …
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.themarker.com/hitech/1.1570344 קריאה מהנה =]
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככה קניתי בבלאק פריידי SSD אני לא מרכיב אותו מסיבות אישיות . האם אם הSSD יתברר כפגום ,לא תהיה לי אפשרות להחליף אותו דרך אמזון עצמם?(לא מימוש אחריות יצרן ) בנתיים לא עבר חודש נראה לי מהקניה . אם יש מגבלת זמן ,ואני יעבור אותה , האם ברגע שאחליט להרכיבו , אני יצלם תיעוד עם תאריך שאני פותח את האריזה רק עכשיו ואז אצור קשר עם אמזון לדעתכם יעזור? פשוט הבנתי שאמזון מאוד גמישים . אין לי אפשרות כרגע לחבר אותו .. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-


