אורנג' עסקי- לא מה שחשבתם!!! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אורנג' עסקי- לא מה שחשבתם!!!


EyEOnE

Recommended Posts

ערב טוב לכולם.

ביום ראשון ה-7 לחודש סגרתי עסקה טלפונית על ניוד שתי קוים מרשת לרשת אורנג' תחת מסלול עסקי ממקום עבודתי.

שליח הגיע עם כרטיסי הסים ביום שלישי ה-9 לחודש סביבות השעה 17:00.

באותו הרגע התקשרתי לחברת אורנג' כדי שינידו לי את שתי הקוים.

קו אחד נויד יחסית מהר וללא בעיות ביום רביעי ה-10 לחודש לקראת 20:00.

הקו השני עד לרגע זה לא נויד.

אני כבר לא ידוע באיזה שפה לדבר עם הנציגי שירות.

כל פעם עונה משהו אחר ואומר אנחנו מטפלים בזה.

כל נציג יודע בבירור שהתקשרתי לא פעם אחת והתלוננתי על שירות שלא בוצע כנדרש.

נראה לי קצת מוגזם לרדוף אחריהם ולקבל יחס מזלזל.

בשיחה האחרונה שבוצע היום נאמר להם בבירור שהכרטיס אשראי הולך להיחסם והעסקה תבוטל עקב אי שביעות רצון.

יש פה חבר'ה בעלי ניסיון שיכולים להגיד מה כן מותר לעשות ומה אסור לעשות במקרה הזה?

האם קימת הילה לתביעה? אולי רק ככה הם ילמדו לא לזלזל בלקוחות ולעשות את העבודה בצורה מכובדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתנצל מראש אם השפה שלי תהיה קצת קשה, אבל אני לא מבין. אנשים התרגלו לזה שהסלולריות משתינות עליהן בקשת אבל אין שום סיבה.

קח את המכשירים תגיד להם שאתה עובר לפלאפון (אני מניח שלסלקום אתה בוודאי לא תחזור) ותגמור את העניין. אם הם יחייבו אותך על משהו, תשמור תעוד של הכל. תכתוב מכתב התראה לפני נקיטת הליכים ותדרוש את כל הסכומים בחזרה. אני לא מבין למה עדיין אנשים מבזבזים זמן עם נציגות/נציגים/אחראים/אחריות/מנהלת בכירה/מנהלת יותר בכירה. בלי לזלזל באף אחד מהאנשים שעובדים שם אין להם תשובות ואין להם פתרונות כי החברה כולה לא מעוניינת באמת לתת פתרונות. אם היא הייתה רוצה הרי היא הייתה יכולה לעשות את כל תהליך הניוד הזה בצורה נורמלית אם היו משקיעים מחשבה בתהליך.

בטל הכל, שלם להם מה שהם רוצים, תתבע. זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם במקרה שלי (מקרה שונה) גררו אותי חודשים באורנג', למרות שכל נציג אומר

"כן, אני רואה פה שדיברו איתך, ושאתה צודק. אל תדאג, בחשבונית הבאה הכל יהיה בסדר."

חצי שנה לא היה בסדר.

פעם אחת הקלטתי את השיחה, ובסוף הודעתי לנציגה,

"השיחה מוקלטת. אם בחשבונית הבאה אני לא מקבל את מה שמגיע לי, ניפגש בבית משפט."

והפעם הכל נפתר עוד לפני שהגיעה החשבונית.

שבן דוב יבנה ת'ווילה על הגב של פראיירים אחרים, לא שלי.

הקלטות שיחה זה הפתרון הכי טוב, והשתמשתי בזה בכמה מקרים.

נגררתי חודשים מעצלנות להקליט.

ושלא תחשוב שיותר טוב בחברות אחרות.

3 חברות שמשחקות פינג פונג עם הלקוחות. כל אחד בתורו חובט בך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...