עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. ז'אנר: דרמה, פנטזיה, פעולה, קומדיה. אורך: 92 דקות. שפה: אנגלית. מדינה: ארה"ב. במאי: פיטר ברג. שחקנים: וויל סמית', שרליז ת'רון, ג'ייסון בייטמן, ג'יי הד, אדי מרסן, דיוויד מייטי, מטריקס פייטן. חברת הפקה: Blue Light, Forward Pass, Overbrook Entertainment, Relativity Media, Weed Road Pictures. תאריך יציאה לקולנוע בארץ: 03/07/2008 תאריך יציאה לקולנוע בחו"ל: 02/07/2008 טריילר ~סרטים~

    • 23 תגובות
    • 3.1k צפיות
  2. תראו איך שר התקשורת פשוט משקר לכולם בפנים ואם מישהו רוצה למחות על חוק הצנזורה, אפשר למצוא את רשימת הח"כים שהצביעו בעדו בקריאה ראשונה בלינק הבא http://www.popup.co.il/?p=2854

    • 39 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. שמעתם על העדכון האחרון בתקנון פיפא ? כל קריאה גזענית, אפילו בודדת ואפילו של אוהד בודד אחד, אוטומטית מורידה לקבוצה 3 נקודות. בפעם השניה, הורדה אוטומטית של 6 נקודות. ובפעם השלישית - הורדת ליגה אוטומטית. סוף סוף !! אני בהחלט צופה שבית"ר תרד ליגה בשנה הבאה, אלא אם הכסף ישחק פה תפקיד והם ישחדו את התאחדות הכדורגל בישראל.

    • 45 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. Started by stone cold,

    http://news.walla.co.il/?w=//1045809 אני שמח מזה כי אולי יש הרבה מאוד טינופת בצמרת הישראלית אבל לפחות נילחמים בזה מי יתן וגם אולמרט יואשם על מכירת לאומי

    • 41 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. אני כן. סרט ממש טוב. הרבה זמן כבר לא נהניתי מסרט ככה. משחק מעולה, רעיון טוב, הומור טוב, אלימות בטעם טוב (לא מוגזם מדי), ואין יותר מדי פגמים בעלילה. סה"כ - 9/10. ד"א: צריך להוסיף תמיכה טובה לפורום בהסתרת ספוילרים. סתם לצבוע את הטקסט ולהוסיך אזהרה לא תמיד עובד.

    • 22 תגובות
    • 3.1k צפיות
  6. עכשיו שוקוטאלי +$#%^#$%#$!@!%# ט\ http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3526506,00.html יהי זכרה ברוך...... :-[ והכותרת בכוונה להמחיש!!

    • 29 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by Guy King,

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/459/408.html

    • 43 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3712773,00.html חברים, אני לא יודע כבר מה לעשות.... אי אפשר לחיות כבר במצב הזה. אתה רואה מישהו במצוקה ולא עושה כלום, יוצאים עליך(בצדק), אבל כשאתה כן עושה משהו טוב אז באים ותוקעים לך סכין בגב? אני כבר ממש קרוב ליאוש ולעזוב את הארץ, הארץ שאני כל כך אוהב וגאה בדרך כלל(אני פטריוט) ואעשה הכל בשבילה, אבל המצב כבר הופך להיות בלתי נסבל! אין, פשוט... אין לי מה לאמר...

    • 18 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3571606,00.html

    • 29 תגובות
    • 3k צפיות
  10. Started by kill_b7,

    בדיוק קראתי את הכתבה ואת תגובות הקוראים בYNET. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3523808,00.html אינני מצליח להבין איך אדם רציאונלי יכול לדרוש את השחרור שלו? תגובה מס' 2 כמעט גרמה לי ליפול מן הכיסא:

    • 31 תגובות
    • 3k צפיות
  11. לא יודע אותי מעצבן ליראות חובבים שמתחזים לזמרים גדולים הורסים שירים שלו ועוד מקבלים מחמאות פעם ראשונה העונה שראיתי קצת את התוכנית ואף אחד מהזמרים לא נראה לי להיט גדול גם זה ששלמה נותן מחמאות מזויפות ומשתף פעולה מעציב אותי אין לי בעיה אם זמרים חדשים כן יש לי בעיה אם זמרים שמקבלים זמן מסך לפי SMS ולא לפי כישרון אמיתי מה יקרה בעתיד ? אריק אינשטין בכוכב נולד ? אולי יביאו את IRON לכוכב נולד ? די נמאס כל האולטרה מסחור הזה בסדר מבין זמרים צריכים להרוויח אבל שלמה לא איזה חסר בית ויש דרך ויש דרך אם כבר שרים שירים כאלו צריך זמרים שיודעים להעביר את האופי בשיר זה הגדולה של שלמה -לא הקול המחורבן שלו

    • 32 תגובות
    • 3k צפיות
  12. Started by maverick,

    כולנו היינו עדים למסע השכנוע של "אוהבי ארץ ישראל" (באו בשמם העממי - מתנחלים) שהסביר מה היא המשמעות של אהבת ארץ ישראל. כולנו היינו עדים לרבבות אנשים שבאו לכפר מיימון להביע את תמיכתם ואהבתם לארץ ישראל. הכל טוב ויפה רק חבל שכמות הלכלוך, ההרס והזבל שהם השאירו מעיד בדיוק ההפך. הם עוכרי ארץ ישראל ולא אוהביה. וגם אם הם so called אוהבי ארץ ישראל - אין ספק שזה בעירבון מוגבל.

    • 29 תגובות
    • 3k צפיות
  13. http://news.walla.co.il/?w=//880314 אני לא סובל את ביבי במיקרה שלא הבנתם ואני מתכנן להצביע ליברמן ככה שאיחוד בין המיפלגות האלה זה חרא מבחינתי

    • 38 תגובות
    • 3k צפיות
  14. בשיטוטיי באינטרנט במקרה הגעתי לעמוד הזה: http://bidur.msn.co.il/msnEntertainment/Celebs/Local/200704/20070416135410.htm העמוד שלעצמו תמים ושטוח יותר מרדיד אלומיניום, אבל אז התחלתי להציץ בטוקבקים (השאלות המיוחלות), בהתחלה הגעתי למספר 2 - לא האמנתי שקיימת פקצה מדרגה כזו - מעיין ייצור לא מתפקד, חסר חיים שיכלה את עצמו עם הזמן ואין מה לדאוג ממנו. חשבתי שהיא דוגמא לא מייצגת אז המשכתי הלאה וחשכו עיניי - לא יודע אם לצחוק או לבכות ממה שהולך שם. אז מה אתם אומרים? חוק חינוך חובה - בפינימיות סגורות נטולות טלויזיה ואינרטנט עם רשות למורים להצליף בתלמידים בעונשים פומביים?

    • 39 תגובות
    • 3k צפיות
  15. Started by almonime,

    הסיבה ? ( לפי דיברי המשטרה ) - פיטורים ואיבה אישית של אדם אחד, מנהל המסעדה רב מלצרים שפוטר שנתיים לפניכן. לאור הסיבה הזאת, הטירוף פשוט חוגג. זה משהו לא יאומן מה שקורה פה בארץ. כמובן, לכו תדעו ... בכל מקרה, זמנים עצובים מאוד - עצובים ביותר. :'(

    • 18 תגובות
    • 3k צפיות
  16. Started by LOL,

    קראתי את הכתבה הזאת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3770017,00.html ובסופה היה רשום גם ככה תמיד נראה לי תמוהה העיניין של החופשות בבתי כלא, אז פה רשום שלאחר רבע תקופה כל חודש\שלושה שבועות יש חופשה? זה לא מגוכך? זה ככה לכל האסירים? בכללי תהיתי אם מישהו יודע איך זה בארצות אחרות, האם גם שם יש "חופשות" מהכלא

    • 24 תגובות
    • 3k צפיות
  17. Started by Decktor,

    אני מחפש סרטים עם פסקול באמת טוב, בינתיים האהוב עליי זה "אחי איפה אתה" של האחים כהן. זה פשוט סרט גאוני עם פסקול שלא עוזב אותך...

    • 35 תגובות
    • 3k צפיות
  18. Started by subarel,

    מחפש עוד סרטים כמו full metal jacket, black hawk down, apocalypse now... יש עוד משהו מעניין בסגנון הזה.............?

    • 18 תגובות
    • 3k צפיות
  19. Started by Judas Iscariot,

    הסידרה הכי טובה ביקום כולו, בלי שום ספק. טובה יותר גם מDexter ידידנו. עוד חודש הפרמיירה של העונה הרביעית. מי שלא ראה עד עכשיו, חייב לראות. ואיזה פוסטר פרומו אדיר הם הביאו לעונה הרביעית: הוא פונה ב-100% לגיימר הפנימי שנמצא בכולנו. צריך לראות שוב את הפרק האחרון בעונה הקודמת בשביל להיזכר מה בדיוק התרחש.

    • 23 תגובות
    • 3k צפיות
  20. כי במקום לתפוס עבריינים שחותכים, עוברים באור אדום, לא עוצרים בעצור, נוהגים שיכרים וכו', כולם עומדים בשולי הדרכים ככה: http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-3719230,00.html

    • 27 תגובות
    • 3k צפיות
  21. סוף סוף נפתחו לצה"ל העיניים אחרי שנים של אטימות וחשש, צה"ל הודיע שיאפשר קבלה ליחידות מובחרות ולקורס הטיס נערים שעברו בהצלחה ניתוח לייזר למקור

    • 26 תגובות
    • 3k צפיות
  22. Started by miaoo673,

    אחד המופעים המצחיקים. http://www.youtube.com/watch?v=mL5BF5T40Dc

  23. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2842261,00.html רק שתדעו, גם אח שלי לומד בכיתה ג'....אלווהים ישמור מה קורה לילדים בזמננו...

    • 23 תגובות
    • 3k צפיות
  24. Started by overload,

    הנושא הזה עדיין לא ברור לי לגמרי אז רציתי לשאול אתכם שאלה: למה לאחוז גדול (לדעתי זה רוב) מהאוכלוסית ההומואים יש מבטא דומה? ואיך זה שהוא זהה בכל העולם? ואם להומואים יש מבטא, למה ללסביות אין? חשבתם על זה פעם? זה לא דיון "אני אוהב לסביות"\"אני שונא הומואים" אז נא לא לעביר לפורום תרבות. לילה טוב.

    • 19 תגובות
    • 3k צפיות
  25. Started by erezbuyom,

    קראתי את הכתבה על אח בן 14 שקיים יחסי מין עם אחותו בראשון לציון ופשוט נכנסתי להלם רציני!!!! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2629556,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2629556,00.html פה זה באמת מצב קשה מה לעשות עם הילד הביעו תגובות שנראה איזה פתרונות לכם יש

    • 28 תגובות
    • 3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים