אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
גולשים יקרים, השרשור הרשמי הקודם הגיע למימדי ענק והפך קשה לניהול לכן מהיום כל דיון בנושא דת ואמונה יתרכז בשרשור החדש. תודה, מנהלי פורום אקטואליה ותרבות. ----------------------------------- לטובת המשך רציף של השרשור הקודם הנה ההודעה האחרונה:
-
- 0 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
יש מקום לגאווה !!! כותרת ראשית בעיתון "ידיעות אחרונות": ישראל פיתחה חיסון נגד אנטרקס. כותרת משנה - ומי עוד? רוסיה ואמריקה, והחיסון הישראלי טוב יותר. כמו כולנו. ביקשתי לרפרף הלאה, אבל משהו עיכב בעדי: רגע - שתי מעצמות על ואנחנו? זהו? למחרת דיווח העיתון בעמוד פנימי על המרכבה סימן 4 וציין כלאחר יד שזהו טנק המערכה "המתקדם בעולם". לפני כמה ימים הוזכר עמוס, הלוויין שלנו. כמה מדינות בעולם מייצרות לוויינים?? וכאשר האמריקנים רצו לצלוף לתוך מערות טורה-בורה בדיוק אבסולוטי, במי בחרו? בטיל פופיי הישראלי. ומי היו הראשונים להמציא טיל-חץ המסוגל להפיל טיל במעופו, משהו שגובל במדע בדיוני? אומרים, שהאמריקנים טרפדו את מכירת מטוס הביון פלקון לסינים בעיקר - מחשש לתחרות מסחרית, כי שלנו.…
-
בהמשך לת'רד הזה : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=251471.0 על מעללי בשארה והתפטרותו משהו שנלקח מפורום רוטר.נט (ולא ממקור חדשותי מוסמך) http://rotter.net/forum/scoops1/5918.shtml @ search & destroy ? הגיע הזמן, אני אשמח לראות את הראש שלו משופד על מוט באמצע הגינה המלכותית ולנופף בחיוך לשלום, לנגד עיניו המתות (מי שמגלה מאיפה לקוחה הסצינה הזו (מאיזו סדרה/סרט) , מקבל " :xyxthumbs:")
-
- 64 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/044/919.html לריסה ויגאל - למה לכל הרוחות נותנים להם במה? ועוד נותנים להם להתחתן ולהתייחד?! גועל נפש בשיא התגשמותו! אישה סהרורית וחולת רוח ורוצח. העיקר אבל שלהם נותנים להתחתן ואנשים שומרי חוק לא - כי אמא שלהם לא יהודייה. איכס. אם יש משהו יותר מגעיל, זה התגובות לכתבה: איחולי מזל טוב, שבחים, גינויים ו"תודות" על שרצח את רבין.
-
- 65 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
אחרי הרצח של הכדורגל בערוצי התשלום הגיע זמנו של הכדורסל פאקינג הליגה הישראלית שאין לה יותר מידי צופים גם זה הלך לערוצי התשלום נוסף :pissed: ומה בשעות האלו יש ב5 ו5 + אתם שואלים ? -שידורים חוזרים בפאקינג פריים טיים :pissed:
-
- 17 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
הם עדיין קיימים? או שהם התפרקו? והם הופיעו בארץ בעבר? יש כוונות להביא אותם אם הם עדיין קיימים? תודה מראש
-
- 42 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
לא קרה לכם שלפני השינה שכבתם על המיטה וחשבתם וחשבתם העלתם בעיות בהיום יום ומצאתם פתרונות יצריתיים שלא הייתם מאימנים שחשבתם על זה?
-
- 34 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
מה עובר לחוקרים המטומטמים הללו בראש? "לא נשאר למי לתפור תיק במדינה הזאת, בואו נעשה מה שאנחנו עושים בכל פעם שמישהו מתעלל בחיות. נגיד שזה כת השטן ונסגור את התיק." כת השטן?! בסדר, ואני גרב עם חורים. כל פעם שאין לחסרי השדרה האלו את מי להאשים הם אומרים "כת השטן". מישהו הרג את החתול שלך? - זה כת השטן. פריקים לובשי שחורים ברחוב? - זה כת השטן. מישהו חילל קבר/אנדרטה? - זה כת השטן. ילדה נרצחה ואין קצה חוט? - זה כת השטן. במהלך השנים המשטרה "פתרה" המון תיקים בהאשמות לא ממצות של "כת השטן" אבל למי שלא שם לב, מעולם לא עצרה מעורבים או "שטניסטים". אני עוד זוכרת את הכתבה הדפוקה ההיא ממעריב לנוער לפני כמה שנים על "כת השטן" של ילדים שמתעללים בחיות ומזדיינים בבתי קברות. הכל בולשיט מצוץ מהאצבע…
-
- 32 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
בשבת ב-19:30 תתקיים בכיכר רבין עצרת מחאה נגד עסקת הטיעון של הפרקליטות. צריך לזכור שהשופט לא אישר עדיין את עסקת הטיעון, ושבג"צ עדיין לא אמר את דברו, ולכן חשוב מאוד להגיע לעצרת ולהעביר לשני הגורמים האלה את המסר - הציבור לא מוכן לשתוק, ולא מוכן לקבל את הביזיון הזה.
-
- 61 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
http://mymoney.nana.co.il/Article/?...=423487&sid=130 עושים סוף לשקיותאוגרים שקיות ניילון בכל ביקור בסופר? בקרוב תצטרכו לשלם על כל שקיתרוני מלכאי, ערוץ 1015:2323.01.2007 הצרכן הישראלי רואה את הביקור השבועי בסופר כהזדמנות פז לאסוף שקיות ניילון, אך מסתבר כי תקופת השפע מתקרבת לקיצה. בשבועות האחרונים מתגבשת הצעת חוק, לפיה כל שקית תעלה כמספר אגורות, עד חצי שקל. למה זה טוב בכלל, ואיך מגיבים הצרכנים לשמועה? להיכנס לקישור בשביל כתבת וידאו. דעתי: סוף סוף, הגיע הזמן! כל הכבוד לשר לאיכות הסביבה! שימשיך ליזום! אז מה קרה? נלך עם סלי הפלסטיק הישנים והטובים(והנוחים) וגם עם עגלות השוק הנחמדות! פשוט כל הכבוד לשר!
-
- 48 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4494202,00.html אני יודע ב100% שיהיו אנשים שיתבלבלו. אפילו לחפש בארנק שטרות בתוך כל הבאלגן יהיה פחות יעיל בשבילי. ואני לא אחד שמתבלבל בקלות. למה בצבע שכבר קיים? כמה שטרות כבר יש? חסר צבעים? בנק ישראל חבורת מטומטמים!!!!! אין לי ספר שיהיו זקנים או אנשים אחרים שיתבלבלו מדי פעם. חלאות אדם!!!! למה?!!!!! למה ירוק!!?!?!?!!!!! אנשים מנותקים שרואים רק את עצמם. גועל נפש.
-
- 12 תגובות
- 4.5k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אני מעוניין להשיג רק את תמונת השער של ה 13/03/2015 בכדי לשים אותה באלבום של הילד שלי (הוא נולד ביום הזה). היכן ניתן להשיג? ד.א. אני מהצפון אז לא אוכל לגשת לארכיון בכדי לצלם.
-
- 10 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4264415,00.html אני לא הולך אפילו להתחיל לדון בטימטום שבטיעוניו (בהקשר הנידון), כי זה מצביע על טמטום ואין לי סיבה לשנוא מטומטמים. לא, אני אשנא אותו בגלל זה: כלומר, הוא מסכים בחפץ לב שלאיראנים יהיה נשק גרעיני אם זה מה שיכריח את ישראל לנהוג כפי שהוא היה רוצה (וכפי שהערבים היו רוצים). מה אתם אומרים? לדעות כאלו ולמאמרים כאלו יש זכות קיום?
-
- 32 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
פשוט אין גבול לכל השחורים האלה תוצאה מדהימה - 9.69 ע"י יוסאין בולט . המניאק התחיל לרוץ עם ידיים פרוסות 10 מטר לפני הסוף תוך כדי שהוא מרביץ לעצמו בחזה... משמע לא רץ ב 100% שלו. מדהים מדהים מדהים מדהים. זה דיי ברור שהבן אדם מכוון לאיזור ה 9.5 . פשוט גאון. חכו לסרטון ב YOU TUBE שווה ליראות.
-
- 38 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
1.חסר בה רוק , כן כן רוק , בשירים של זוהר ארגוב יש באס יש גיטרה חשמלית יש תופים , רוק בסגנון שנות השבעים הישן והטוב עם טעם ים תיכוני . 2. בשולחן ערוך (ספר הלכות ) כתוב "עדיף מעט עם כוונה , מאשר הרבה בלי כוונה " כלומר עדיף להגיד פרק תהילים אחד ברגש וכוונה , מאשר לקרוא את כל ספר תהילים יבש כמו תוכי והכוונה שלי , מוציאים שירים במזרחית על ימין ושמאל בלי טעם בלי רגש בלי היגיון בלי שכל . לא כמו זוהר ארגוב שכל שיר שלו היה מדבר לנשמה שלך מה גם היה משולב בשירים שלו לשון מקראית עתיקה . 3.דכאון . רבי נחמן מברסלב אומר עצבות ולב נשבר הם דברים שונים בתכלית . מעצבות יבוא דכאון ומרירות , ומלב נשבר אמיתי ירדו דמעות שיגרמו להקלה במצב הרוח , ואומר רבי נחמן איך תדע אם זה עצבות או לב נ…
-
- 58 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4137457,00.html חשד להצתות בגליל: שריפות בחמישה מוקדים 250 דונמים של חורש טבעי עלו ביומיים האחרונים באש בגליל המערבי. בצהריים פרצו שריפות גם ליד טל-אל והר גמל, שבאזור צומת אחיהוד. בשירותי הכיבוי אמרו כי הגורם האנושי הוא האחראי לשריפות: "לוקח 40 שנה לגדל יער והם נגמרים ב-40 דקות שריפה" מעניין למה הם "חושדים" שזה הצתות..."הגורם האנושי"... עוד מאז השריפה הגדולה בכרמל שלוותה גם בעוד עשרות שריפות אחרות קטנות במקביל היה ברור מעצם העובדה שלא חקרו והעמידו לדין את המציתים מאז. צורה חדשה של פיגועים מתחילה בישראל..
-
- 24 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
שימו לב! הקמנו פלטפורמה חדשה לקבלת התרעות על גבי המפה, דרך דף האינטרנט, כך שיהיה ניתן להשאיר את הכרטיסייה בכרום פתוחה ובזמן אמת ההתרעה תופיע על המפה ושמות האזורים יופיעו בצד. קיימת גם אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון, ערוץ טלגרם ותוסף לכרום. לכל אמצעי ההתרעה: צבע אדום - בזמן אמת. נשמח לשמוע את דעתכם קישור לאתר עם המפה: https://www.tzevaadom.co.il האתר מתורגם באופן מלא (כולל שמות היישובים) לשפות עברית, אנגלית, רוסית וערבית.
-
- 0 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
-
אני לא מדבר כאן על הוצאת דיבה, כאשר פרסום שקרי נועד לפגוע באופן ישיר באדם, קבוצה, עסק או ארגון כלשהו (שיכולים מצידם לתבוע את אותו עיתון), או על פרסום מסחרי שקרי המיועד לגרום לאנשים לקנות מוצר או שירות מסויים במרמה (ואז הלקוחות יכולים לתבוע את המפרסם). אני גם לא מדבר על דעות ("נתניהו ראש ממשלה מצויין") או תחזיות ("ההתנחלויות יביאו לקיצה של מדינת ישראל"). הכוונה שלי בשאלה היא לכתבות המתארות אירועים שכלל לא קרו, או כתבות המתארות ארועים שאכן קרו אך באופן שאינו מתיישב עם העובדות בשטח, וזאת מבלי שיהיה "מושא" ישיר כלשהו שעשוי להפגע מהכתבה ולתבוע את העיתון בגין הוצאת דיבה. האם יש חוק מחייב כלשהו, מעבר לרמת האתיקה המקצועית, שאוסר על פרסום שכזה?
-
- 20 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
אם כבר מדברים על דברים הזויים, אני לא ממש רואה משהו יותר הזוי מזה ->http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3113539,00.html
-
- 24 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
למה כל מי שמנסה לרמוז שבית המשפט העליון טועה מתוייג אוטומטית בתור פשיסט? איך זה שלתקשורת אין בעיה להתקיף נשיא, ראש ממשלה, שרים, ח"כים, שוטרים ובעלי תפקידים בכירים במדינה (והאמת שזה דווקא בסדר, אני רוצה שתהיה ביקורת על כולם) אבל אי אפשר לומר מילה רפה נגד החלטה של בית המשפט העליון בלי שיצעקו חמס? למה אין מנגנון ציבורי גלוי שניתן להגיש בו תלונות על שופטים? הכוונה תלונות על פסקי דין מוטעים. שופט לא יכול ללקות בנפשו או סתם לטעות? יש לו איזה חסינות מכח עליון שלא שמעתי עליה?
-
- 37 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
תנו פה המלצה לסרטים מחמש השנים האחרונות בלי זאנר מיוחד אני אוהב הכל
-
- 16 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3976461,00.html קשה לי להאמין שהאו"ם לא ייענה לבקשה הזו. השאלה היא - מה הן ההשלכות?
-
- 11 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
מיום ליום אני שונא יותר את המדינה הזאת להחזיק מכונית מאוד יקר להחזיק קטנוע אפך גם להיות מאוד יקר אופנים במקרה הטוב יגנבו לכם רק את הכיסא ובמקרה הרע את כל האופנים אז נשאר קורקינט מסכן לא בדיוק מגנט בחורות ומה המדינה עושה ? מוציאה את כל הקורקינטים שהם לא צעצועי ילדים מחוץ לחוק http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1622221 ולא אין לי קורקינט אבל חשבתי לקנות אחד בעתיד -פשוט כי בניגוד לאופנים אפשר לקפל אותו ולסחוב אותו שצריך ואני מבין למה המדינה עושה את זה אין תשלום על ביטוח אין הרבה תשלום על דלק בחשמלים בכלל מטעינים וזהו אין טסט אין רישיונות ממש כלי שנוא על פקידי האוצר אז יופי הם קוראים לכלי מסוכן מישהו שמע על הקמה רצינית של שבילי אופנים ? בקיצור רוצים שכולם י…
-
- 49 תגובות
- 4.4k צפיות
-


