אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
כרגע סיימתי לצפות בפרקים 1-2 בעונה הרביעית של 24. למרות שזה ממש עוד מאותו דבר, אין ממש רקע - שוקעים ישר לתוך "העיניינים", זה עדיין לא משעמם. מה דעתכם? מי שצפה לפחות.
-
- 23 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=NJkMI_w-utI ליתר דיוק זה פלאשבקים מהעונה החמישית הסדרה חוזרת ב24.9 ועוברת מיום חמישי לשישי(אני מניח שזה סימן לא טוב).
-
- 0 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3747527,00.html בלעדי: מדענים אמריקאים וישראלים פיתחו זריקת מגן נגד קרינה רדיו אקטיבית. האם זה מה שימנע מתקפה גרעינית מאיראן על ישראל? רק לי זה נראה כמו ניסיון נואש להוריד לאחמדיניג'ד את החשק לתקוף בעתיד? האם זה יתכן בכלל ?
-
- 5 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
זוכרים את החלק שבו האדמה בולעת רחובות שלמים? http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Guatemala-Tropical-Storm-Agatha-Triggers-Giant-Sinkhole-That-Swallows-Building-And-House/Article/201006115641463?lpos=World_News_First_Home_Page_Feature_Teaser_Region_0&lid=ARTICLE_15641463_Guatemala%3A_Tropical_Storm_Agatha_Triggers_Giant_Sinkhole_That_Swallows_Building_And_House Holy Shit.
-
- 20 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3090766,00.html הפחיד, לאור העובדה שעוד שנה אני טירון. מקווה שאני לא אצטרך פטור מישיבה מזרחית, ושהתקשורת יצאה בתחקיר הזה "שמאלנית".
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
רשום בתקנון שלו אסור סרטוני הסתה, אז כן, זה מבויים, אבל עדיין נראה לי שיש בזה הסתה. https://www.youtube.com/watch?v=jcRLGrSW03Y יכול להיות שאני טועה ואין בזה הסתה? אני כבר מבולבל מה מותר לפרסם ביו טיוב.
-
- 10 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
שיהיה לכם לבריאות... החברה כאן באמת עשקו את הדיגיטלית וצילמו שטויות בלי סוף... ותנחשו מה... יש פריקית קאונטר סטרייק בקהל.
-
- 12 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
השרים אישרו את "חוק בשארה" לשלילת הפנסיה לפי הצעת החוק, ח"כ שמואשם במעשים חמורים ונמלט מאימת הדין, יפסיק לקבל כספים מהמדינה. אחד מיוזמי ההצעה, ח"כ יריב לוין: "בגידה במדינת ישראל הפכה לעסק משתלם המכניס לבוגד עזמי בשארה אלפי שקלים מדי חודש" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3918197,00.html
-
- 25 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
בתור אחד שנסע שנה וחצי כל יום מהצפון למרכז ברכבת, אני נאלץ להסכים עם כל מילה במאמר הבא ולסכם את במילה אחת - ביזיון: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3646742,00.html
-
- 22 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//1656857 תקראו מה כתוב למטה, ישראל העבירה לאו"ם 10.5 מיליון דולר על נזקים הקשורים לאו"ם בעזה. וזה עוד מחוץ לעלות המלחמה ופיצויים למשפחות החיילים ההרוגים ופיצוי לחיילים שנפגעו!!! כסף הולך פה בכמויות!!! היה עדיף להשקיע את הכסף במערכות הגנה נגד קאסמים, מדינה מטומטמת! המונה מתקתק ואנו כמובן משלמים. וכמובן כמו אזרחים טובים אנו קצת מתעצבנים ושוכחים מזה. טוב שמעמידים את אולמרט עכשיו, אשמח אם ייצרפו גם את ביבי הקמצן המחזק את אשתו שמשלמת פחות משכר מינימום, דוגמא למופת.
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3303491,00.html
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
-
לפני 19 שנה ילדה בת 8 נעלמה בג'ונגל בקמבודיה... ועכשיו מצאו אותה שם ערומה, הולכת ומתנהגת כמו קוף! מישהו מצא אותה במקרה כשהיא באה לגנוב לו אוכל ולקח אותה למשטרה.. אבא שלה זיהה אותה לפי צלקת שהייתה לה.. הזוי... אין לי ממש קישור, זה בעמוד האחורי של ידיעות.. אה, הנה: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=815347&contrassID=2&subContrassID=16&sbSubContrassID=0
-
- 17 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
ברבע לשבע בערך נפילה ראשונה וכרגע שמעתי עוד שלוש ארבע נפילות. אשכרה, עד מתי?!
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אני לא יודע כמה מהאנשים פה בעלי משפחה (0?), או שיש אחים קטנים, תינוקות (אולי יותר...) שניזונים מגרבר... אבל אם נתתם לו גרבר יש סיכוי טוב שהכנסתם לו מתכת רעילה מאוד לגוף, המתכת, קדמיום, משמשת בתרכובת מסויימת להכנת סוללות... רצוי מאוד שילד שהואכל בגרבר ילך להבדק בהקדם האפשרי. עוד מידע http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3181966,00.html http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/018/486.html **מוגש כשירות לציבור** אחרי הפולאור במים, עכשיו קדמיום בגרבר מה הצעד הבא? ציאניד באוכל?
-
- 17 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=/1/1601235 נוצר רושם שמכל ארגוני השלום בארץ, בצלם תורמים הכי הרבה לקידום התהליך. ואת מי בכלל צריך לעניין, מי מממן אותם ומהיכן מגיע הר הכספים שמאפשר את פעילותם?
-
- 21 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
מחר מארחים אותי בתוכנית הבוקר של ערוץ 10. מי שער בשעות האלה, מוזמן לצפות בתוכנית ולראות אותי ואת אחד הרובים שישמשו אותי באולימפיאדה! נתראה על המסך הקטן
-
- 15 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
הם עוברים את זה, מדי יום זה קורה למישהו אחר. אולי זה ייגמר בפציעה, אולי במוות, לפעמים אין לדעת איזו מן האפשרויות עדיפה על השניה. אך ישנו הבדל קטן ו"זניח". יש להם פה, אך הם אינם יכולים לצעוק "הצילו, מכאיבים לי, מתעללים בי". תופעת ההתעללות בבע"ח עלתה מדרגה בשנים האחרונות והגיע לשיאים חדשים. עמותות "תנו לחיות לחיות" ו"צער בע"ח" מדווחים מדי יום על מגמות חדשות של התעללות. לפני 10 שנים הייתי בוכה על כתבה בה מסופר על נערים שזרקו גורי חתולים למדורות ל"ג בעומר, היום זה עשרות כלבי בית מטופחים ומחוסנים שהורעלו, חתולים אחרים שנתלו, כלבים שאומנו לתקוף ושוסו בחתולים, ואפילו סוס! סוס שהוזנח, הורעב וגופו רוסס בצבע, עם צלב קרס על ישבנו. את מרבית ההתעללויות מבצעים בני נוער וילדים, כ…
-
- 34 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
(ynet)אני התנגדתי לעיסקה הזו בכל תוקף (לקטע של להביא אותו לפה ולא לקטע של החיילים חס וחלילה) ואני חושב ששילמנו מחיר יקר בעבור איזה עבריין עלוב נפש. אפילו אם הוא לא נסע לשם מטעמי ריגול אלא פלילי, לא היינו צריכים לשלם עליו מחיר כזה. מה הוא שונה מסוחר סמים שנתפס בתיאלנד ונשפט למוות??? אני מבקש בת'רד זה לשמור על חוקי המדינה ולא להפיץ דברים שידועים לכם (ממקור זה או אחר) המוגנים בצו איסור הפירסום שהוציא בית המשפט. לכתבה
-
- 32 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3926299,00.html נגיד אתם רוצים לעבור לפריפריה אך חוששים לעשות את הצעד הגדול מסיבות שונות. המדינה תאפשר לכם לגור עד שנתיים בדיור ציבורי ב-50% הנחה בדמי השכירות בתנאי שתעשו שיפוץ בדירה . בשבועות הקרובים יפרסמו את כל הקריטריונים.
-
- 17 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
מה אתם חושבים על הלינצ׳ והזיכוי של אולמרט? לדעתי עצם הדחתו של אולמרט היא בושה למערכת וכל עניין האשמה של שולה זקן נראה לי דיי תמוהה. בואו וספרו מה אתם חושבים. נכון לעכשיו עוד לא נגעו בפרשת טלנסקי אבל אולמרט זכאי ב2 מתוך שלוש האשמות שהוצגו עד עכשיו. *עריכה- זוכה גם בטלנסקי.
-
- 25 תגובות
- 2.5k צפיות
-


