עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. קניתי זיכרון ceon cl3 ddr1 400mhz יש לי שני מחשבים בבית באחד יש לי שני זיכרונות של 512 .לוח biostar gf6100 .754 amd 2 הזיכרונות חברת ceon דגם 2.5 .cl 400hz ddr1 במחשב השני יש לי לוח יותר ישן gigabite k8 754 amd ויש לי בא הרבה בעיות בגלל שאני צריך לעשות עדכון ביוס.בקיצור אם אני מחבר אליו את הזיכרון בדגם cl 3 הוא מראה לי רק 256 במקום 512 . השאלה שלי אם למחשב הראשון אני יחבר את ה cl3 ויעביר אחד מה cl2.5 למחשב השני זה בסדר שמחובר שני דגמים שוניםלמחשב הראשון? זאת אומרת 512 cl2.5 512 + cl3 למחשב אחד

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by ras81,

    יש לי EPOX 8KDA3+ עם שתי זיכרונות 512 DDR עכשיו נשאר לי מהמחשב הקודם זיכרון 512 SDDR האם כדאי לי להוסיך אותו או שהוא רק יוריד לי את היכולות של המחשב?

    • 13 תגובות
    • 632 צפיות
  3. שלום רב יש לי שאלה ברמה די נמוכה יחסית, יש לי בלוח אם (בדקו את המפרט) זיכרון של G.skill בגודל של 512x2 ככה שיש לי גיגה. מן הסתם זה לא מספיק במיוחד אחרי ששמתי את הויסטה... אז אני רוצה להוסיף עוד גיגה זיכרון אבל השאלה היא האם אני יכול להוסיף עוד 512x2, או שאני צריך לקנות סט של 1024x2? (אולי זה יהרוס את הגישה הדו ערוצית או משהו ) מחכה לתשובה. *המלצות לסט בסכום של עד 700 שקל יתקבלו בשמחה.

    • 4 תגובות
    • 702 צפיות
  4. Started by Bone-Breaker,

    יש לי 512 מגה בייט של טווינמוס 3200 (תסתכלו בצד על שאר המפרט) ורציתי לדעת אם שווה להשקיע בלקנות עוד 512 מגה. השאלה שלי היא האם זה כדאי מבחינת ביצועים? אם כן בכמה זה יכול לשפר? תודה.

    • 3 תגובות
    • 549 צפיות
  5. שלום, ברשותי מעבד 6420 2G זיכרון 800MHZ והכרטיס מסך 512 8800GT המטרה להפעיל את GTA IV לא מושלם, אבל חלק ועל HIGH במצב של עכשיו כשאני מפעיל את המשחק ה FPS מתחיל להיות נמוך טיפה, באופן מפריע אבל לא גדול מדי האם שדרוג ל 4G יעזור? או שהבעיה לא שם?

    • 1 תגובה
    • 643 צפיות
  6. Started by WhiteLen,

    היי, נשרף לי לוח האם ואני מתלבט בין כמה אפשרויות. להחליף רק לוח ולהישאר עם ה Core 2 Duo E6600 להחליף גם את לוח האם וגם את המעבד ל AMD ATHLON II X4 635 AM3 (2.9GHz) GIGABYTE GA-MA785GMT-UD2H מה דעתכם? אגב למה במפרטים המומלצים תמיד ממליצים על קירור כגון ARCTIC-COOLING FREEZER הקירור הסטנדרטי לא מספיק?

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  7. Started by KF,

    שלום לכולם אני מתלבט האם לזרוק את המחשב הנייח הישן ובמקומו לחבר את הלפטופ למסך הראשי : מחשב ישן : E8400 @ 4000MHZ GA-EP35 DS3R ATI HD5850 4GB RAM 256GB לפטופ E330 I5 לוח אם כלשהו של אינטל 8GB RAM INTEL 4000HD SSD128 500GB WD מה אתם הייתם עושים ?

  8. הלכתי להזמין היום מחשב מTMS ובמפרט שהבאתי היה הזיכרון הבא -http://tms.co.il/product/8795 . הם הציעו לי להחליף אותו ב-2 כאלה http://tms.co.il/product/9227 . להקשיב להם ?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by zombie,

    יש לי כרטיס מסך 4870x2 שיושב כרגע על לוח בעל PCI-E 1 האם אני ירגיש הבדל בביצועים בהחלפת הלוח ב p43\45 ds3l? והאם אני יוכל להשאיר את אותו הOC שיש לי כרגע במעבד?

    • 5 תגובות
    • 766 צפיות
  10. האם לקנות את ה AMD 64 3200 או לחכות לדגמים בעלי SOCKET 939 ?

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. יש לי לוח ASUS P4C800 E DELUX. שמתי לב שה PAT, וה ECC נמצאים ב DISABLE. האם להפעיל אותם? אם כן מה זה ייתן לי, במילים אחרות, מה ההבדל ?(תיאורטית ופיזית). זה יכול לגרום לאי יציבות? תודה ושבת שלום

    • 8 תגובות
    • 641 צפיות
  12. Started by Cynicoren,

    שלום, זו המערכת שלי: AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor (16 CPUs), ~3.7GHz Windows 10 Pro 64-bit X470 AORUS ULTRA GAMING MSI NVIDIA GeForce RTX 2070 DDR4 V-Color 16G (2x8G) 3000Mhz RED HEATSINK בעיקר למשחקים. האם כפיוצ'ר פרופינג יש טעם לשדרג ל 32GB (במיוחד כשהDDR4 הולכים ונעלמים מהשוק)? האם יש צוואר בקבוק במערכת הזו שיהפוך את השדרוג ללא כדאי? תודה

  13. שלום, אני מתכנן לקנות מחשב חדש עוד החודש, סביב מעבד 2400, לצורכי משחקים בעיקר אך גם לעריכת סרטים ביתיים ב HD (פינקל 11) והמרת סרטי HD MKV לקובץ שיוכל לרוץ חלק על מחשב eeePC 1005P. אין לי עניין ב OC (לא מתנגד לאפשרות אבל לא באמת מתכנן על זה) חוץ מהרצון בסדרה Z עבור צ'יפ האינטגרציה בין כ.מסך לזה של המעבד אני זקוק רק ל PCI אחד עבור כרטיס קול (X-Fi Gamer) ושיתמוך ב USB3 ו SATA3 . יספיקו לי 2 חריצי זיכרון - לא מתכוון לשדרג את המערכת ומעוניין שהיא תסחוב לשלוש שנים הבאות (לפחות) ההתלבטות שלי היא תוספת המחיר המשמעותית, כ 250 ש"ח , עבור לוח-אם הכי פשוט מסדרה Z ביחס סדרה H61 שדי מספיקה מכל שאר הבחינות. המסך הוא 21.5' ככה שלא יזיק לי עוד כח עיבוד לרזולוציות גבוהות. 1. כמה משמע…

    • 3 תגובות
    • 848 צפיות
  14. האם להשתמש בכרטיס רשת On board 10/100Mb LAN שמובנה בלוח ABIT IS7-E או בכרטיס רשת PCI מחברה לא ידועה אבל ידוע שהוא מבוסס על Realtek RTL8139? בקשר לכרטיס המובנה בלוח של ABIT, לא מצויינת חברה אבל לקובץ ההורדה באתר שלהם לדרייבר של הכרטיס קוראים 3com_0042.exe אז סביר להניח שזה של 3COM. השאלה מה יצרוך פחות משאבים מהמעבד.

    • 2 תגובות
    • 657 צפיות
  15. Started by Guarding angel,

    ערב טוב... זה הלוח P4VXASD2+(5.0) וזה הביוס http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?DetailID=51&DetailName=Driver&DetailDesc=P4VXASD2+(5.0)&MenuID=0&LanID=10 האם כדאי להתקין את הביוס ללוח שלי? בתודה מראש G.A

    • 5 תגובות
    • 677 צפיות
  16. השאלה בכותרת

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  17. האם לוח 945 S3 הכרטיס קול שלו תומך ברמקולים 5.1 ?

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  18. האם לוח 945P-S3 מגביל את הCORE 2 6300 ? אם כן במה?

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  19. המפרט שלי מופיע בצד.אני מעוניין להחליף את המעבד Q9650 ואת הכרטיס מסך ל4870X2 האם יש מצב שהלוח שמבוסס על ערכה ישנה יחסית יעכב את שאר החלקים?השיקול הוא שבמקום להחליף מחשב חדש בעוד חצי שנה לLGA1366 פשוט לשדרג לחומרה חזקה מאוד היום וככה לסחוב איתו עוד שנתיים.אשמח לכל תגובה וביקורת בונה.

    • 27 תגובות
    • 1.9k צפיות
  20. שלום לכולם.. אני בונה מחשב שישמש אותי לעבודה גרפית בעיקר ושימושים ביתיים כגון ניגון מדיות וכדומה ברצוני לדעת האם הלוח שבחרתי asus maximus formula אכן יתאים לדרישות: אוברקלוגינג עבודה גרפית במספר תוכנות במקביל שימוש במעבד אינטל מרובע ליבות 2.66 זיכרון של ocz 4 ג'יגה 1066 מגהרץ וכרטיס מסך תוצרת רדאון במערך קרוס פייר. אם צריך עוד פרטים אני יתן. פשוט אני לא יודע מה צריך לתת כדי לקבל תגובה תודה לכל העוזרים.. שלומי..

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  21. Started by שמנואל,

    שלום ושנה טובה. כבר נהיה לי בלגן שלם: יש לי לוח אם asus p4c800 e deluxe שעל פי כל הבדיקות שעשיתי הוא תומך SOCKET 478. אבל יש לי צ'יפסט : I875P של אינטל - שאם הבנתי נכון (כנראה שלא...) אז הוא תומך :LGA775 האם מישהו יוכל להבהיר לי את המצב ? תודה רבה.

    • 24 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by guybbc,

    יש ברשותי את הלוח הנ"ל עם מעבד D930 אני מעוניין להחליף אותו לE6600 לפי חיפוש שעשיתי גם באתר הבנתי שה MB שלי יכול לתמוך בו האם זה נכון?

    • 6 תגובות
    • 630 צפיות
  23. האם ניתן לחבר ללוח כזה מסך CRT שניקנה לפני שנה,אני שואל מכיוון שהבנתי שמדפסות ישנות לא ניתן לחבר ויש צורך במתאם. תודה

    • 4 תגובות
    • 730 צפיות
  24. Started by HaVoC_850,

    אני לא סגור בדיוק על איך רייד עובד אבל נראה לי שצריך בקר חיצוני בשביל לחבר שני קשיחים שיעבדו ברייד... השאלה שלי היא האם הלוח תומך באיזשהו בקר מובנה כי הסתכלתי באתר שלהם ולא ראיתי משהו לגבי זה או שפספסתי או שלא יודע מה תודה לעונים

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  25. האם לוח ASUS- M4N68T-M תומך כ.מסך של RADEON ? תודה

    • 1 תגובה
    • 561 צפיות

דיונים חדשים בפורומים