עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מעבדים, לוחות-אם וזכרונות

פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות

  1. Started by Bose,

    בן דוד שלי שכרגע עם פרסקוט 2.8 ולוח אסוס P4P800-SE מעוניין להחליף את המעבד שלו לATHLON 3000 XP (בלי ה-64 ביט) בתוספת לוח אם תומך של ג'יגה בייט בטענה שהוא יהיה יותר חזק למשחקים. אני מצידי רוצה למנוע את זה מכיוון שההפרשים זעומים לטובת הפרסקוט לפי טומסהארדוור ובכלל הפרסקוט 2.8 יותר חזק מהאטלון 3000 ברוב האפליקציות (לפי טומסהארדור). האם אני באמת מונע ממנו לעשות טעות? כי אם הוא רוצה יותר ביצועים במחשקים שכבר יחליף כרטיס מסך לא (בבעלותו ראדון 9600)?

    • 35 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by tzahi04,

    שלום, אני מעוניין לקנות מחשב פנטיום. כבר הרכבתי מפרט. הדבר היחיד שמפריע לי היא אפשרות הבחירה, מה עדיף מעבד פרסקוט או נורת'ווד ? בפורומים אחרים אמרו לי שעדיף נורת'ווד 512 מגה קאש. שנורת'ווד מהיר יותר. ופרסקוט 1 מגה קאש, בנוסף לבעיית ההתחממות שלו נופל בביצועים בהשוואה לנורת'ווד. האם כל זה נכון ? ואיזה מהם בכל זאת כדאי לי לקנות ? ומה שמוזר זה שבשתי חנויות גדולות וזולות בראשון לציון היכן שאני גר - הם מוכרים רק פרסקוט. לאחת מהחנויות קוראים KSP. במחירון באתר שלהם לא רשום איזה מעבד הוא C נורת'ווד או E פרסקוט, האם ניתן לזהות את סוג המעבד לפי גודל הקאש שלו? למשל אם כתוב: מעבד 3 ג'יגה הרץ 512 קאש אז בטוח שזה נורת'ווד או שזה יכול להיות גם פרסקוט ?? התקשרתי אליהם והמוכר בחנות אומר ש…

    • 7 תגובות
    • 886 צפיות
  3. Started by crazydiamond,

    שלום לכולם וחג שמח. רכשתי מחשב חדש והזמנתי אותו עם מעבד נורטווד במהירות 3.2 אך קיבלתי מעבד באותה מהירות אבל פרסקוט, כשהחנות טוענת שבגלל שהמחשב הגיע באיחור הם פיצו אותי והחליפו לי מעבד. בכל מקרה דרשתי שיחליפו לי את המעבד לדרישה המקורית - ה נורטווד. מה אתם אומרים? האם להשאר עם הפרסקוט או לחזור להזמנה המקורית - הנורטווד. אני מכיר את בעיות ההתחממות של הפרסקוט ואת הרעש הנובע מכך שהמאוורר שלו עולה לסל"ד גבוה ויוצר הרבה רעש. כעיקרון המחשב נועד לאבא של אשתי - הדרישות שלו אינן גבוהות בעיקר שהמחשב יהיה שקט ויציב, החלפת המאוורר אינה באה בחשבון, אני לא מוכן לחרוג ולעלות בסכום שכבר שילמתי, להלן המפרט: pentium 4 3.2 ghz (northwood) MB: Asus P4P 800 SE (intel 865) 2 X 256 MB memory 400 …

    • 11 תגובות
    • 801 צפיות
  4. Started by matteo,

    עד היום היעיתי בטוח בעצמייייי היום בילבלו אותי ואני מרגיש שאני טיפש שהם הצליחו לבלבל רק תאשרו האם מעבד prescott 506 סוקט 775 מתאים מכל בחינה אפשרית לצ'יפ סט p31 בדקתי באתר של ג'יגה בייט והוא מופיע ברשימת התאימות מדובר בלוח ga-p31 s3l

    • 2 תגובות
    • 511 צפיות
  5. פער האבטחה במעבדים המודרניים מכל הסוגים זוכה לתיקון במערכת ההפעלה של מיקרוסופט, ובחינות שונות מרחבי הרשת מעידות על כך שברוב המקרים ניתן לנשום לרווחה ולהפסיק לחשוש ממערכת שתהפוך למקרטעת ואיטית לפתע לכתבה

  6. אני הולך להחליף סלרון 800@1000 שעובד ב 124*8, לחליף בפנטיום 3 866 133*6.5. קודם כל, מבחינת תיפקוד ממשי, איזה מן המעבדים מהיר יותר? טוב יותר? וכמובן אני יעשה לפנטיום גם OC, האם הפוטנציאל שלו גדול יותר? [אל תזכירו טמפ', אני שמתי עליו VOLCANO 10]

    • 5 תגובות
    • 699 צפיות
  7. הרבה אנשים שואלים למה לא לקנות פרסקוט. אז הנה מאמר נהדר שמסביר ותודה ל PCARENA על המקור. http://www.theinquirer.net/?article=16952

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  8. הסרט מדבר בעד עצמו. המסקנה הבלתי נמנעת, היא שהליבות ב- ryzen כשהן מיחידות CCX זרות זו לזו, נגיד ליבה 1 רוצה לדבר עם ליבה 8, נאלצות לדבר אחת עם השניה באמצעות גישה דרך זכרון ה- RAM של המחשב במקום באמצעות level 3 cache. שם טמונה הבעיה מול מעבדי אינטל. אילו ב- ryzen היה כל הליבות באותה יחידת CCX, הבעיה היתה נעלמת. למזלנו כיום ryzen דור שני יודע לעבוד עם זכרון מהיר ללא בעיות כפי שנצפו בדור הראשון (תיקנו את הבקר של המעבד בדור 2) וכשנותנים לו דרור לטוס קדימה, התוצאות מדברות בעד עצמן כך ששפור הבצועים משמעותי מאד - תהנו:

  9. פשוט נהדר פתרון לכל מכאובי הלוחות של רוב היצרנים. http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi דן

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  10. Started by tsvika,

    http://news.walla.co.il/?w=//746489

    • 2 תגובות
    • 615 צפיות
  11. Started by ye_3333,

    ככה הייה לי מעבד של אינטל 3 גיגה הרץ והחלפתי אותו (בחינם) ל-3.2 עכשיו פתאום הופיע לי בהגדרות של הלוח (איפה שאני עושה אובר קלוק) אפשרות חדשה.. cpu lock ויש לי שלוש אופציות auto או להפעיל או לבטל (אין כוח לרשום באנגלית) בקיצור חברה קודם כול מזה הדבר הזה שהופיע פתאום? ודבר שני על מה לשים את זה מתוך השלוש אופציות... תודה.. אהה נ.ב יש דבר כזה אחריות לכול החיים על המעבד או שזה סתם חרטה בגלל שעל הקופסא המקורית של המעבד לא מזוייפת רשום 3 שנים אחריות.. חברה עזרהה תודה..

    • 3 תגובות
    • 512 צפיות
  12. Started by jambo222,

    לגבי לוח אם

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. לוח האם: Gigabyte GA-MA78LMT-S2 ולפי האתר של ג'יגה בייט http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3276#ov תומך בACC שנחוץ לצורך פתיחת הליבה הרביעית. מישה נתקל במדריך איך לעשות את זה בדיוק? האם מישהו בפורום ניסה? תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by DarkIDevil,

    קיצר אני מנסה לפתוח ת'ליבה (שם על הייבריד ואז אוטו או פייר +2) ואז כשזה בא להכנס לווינדוס המחשב נתקע על ה-Starting Windows (יש לי ווינדוס 7) אתם יודעים למה זה?

  15. Started by shar00750,

    לאחר חיפוש ממושך ברשת לא מצאתי תשובה חד משמעית . האם בלוח הנ"ל ניתן לפתוח ליבה למעבד? http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3901#sp אשמח לקבל תשובה במהרה לפני שאני קונה אותו.

    • 6 תגובות
    • 874 צפיות
  16. Started by mazinya,

    אני מתכנן לקנות מעבד 720BE ולוח אם MA-770-UD3. אני לא מעוניין להתעסק עם OC, אך האם כדי לפתוח את הליבה הרביעית, אני אמור להתעסק עם OC? או שיש דרך אוטומטית ופשוטה רק לפתוח את הליבה הרביעית ללא העלאת מהירות התדרים?

    • 5 תגובות
    • 697 צפיות
  17. Started by TALIGAL5,

    שלום לכולם בקלות מאד פתחתי את הליבה הרביעית הליבה עושה רושם של יציבה אך כאשר מערכת ההפעלה עולה התמונה המתקבלת מפוקסלת . האם יש למישהו רעיון מדוע? גל

    • 2 תגובות
    • 575 צפיות
  18. Started by E_XeQuit,

    שלום לכולם, רציתי לדעת אם זה אפשרי לפתוח ליבות בלוח Gigabyte GA-MA770-UD3 עם מעבד AMD X3 720 ? תודה לעוזרים

  19. לא מזמן התחדשתי במעבד הנ"ל 720BE . הצלחתי לפתוח את הליבה הרביעית של המעבד,ע"י הפעלת אופציית הACC על AUTO בלוח האם שלי(המפרט המלא בחתימה) העניין הוא שלאחר פתיחת הליבה ,נוצרה בעיית יציבות של המערכת כאשר אני מפעיל משחקים ,כל מיני תופעות ותקיעות למינהן. ברגע שאני מאפס ביוס אני יכול לחזור ל3 ליבות כרגיל והכל תקין ורגוע. ללוח אם שלי יש כל מיני אופציות בACC של אחוזים והגדרות,האם זה יכול לעזור ביציבות המערכת או שפשוט הליבה פגומה ואין מה לעשות בנידון?

    • 4 תגובות
    • 718 צפיות
  20. Started by ronik56,

    שמעתי על פתיחה של יחידות עיבוד ב-6950HD ל-6970HD, אבל מעולם לא שמעתי על פתיחת ליבות במעבד, עד היום... לוח אם פשוט של ג'יגה בייט, לא זוכר בדיוק איזה ואני לא מהנייח. ספק פשוט של TT LITEPRO 450W, זכרונות של DDR2 2GBX2 וכרטיס מסך של 5770HD. חסר פה מידע כלשהו? אם כן תגידו ואוסיף. השאלה היא- ניתן לפתוח במעבד שבכותרת? אם כן- אפשר מדריך?</blockquote>

    • 1 תגובה
    • 812 צפיות
  21. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    איך לפתוח את המכפלה מהעבד הוא אם ליבת פלומינו החמה חחח קיצר אני חייב לפתוח את המכפלה בנתיים אני תקוע אם המעבד הזה עד שאני יקבל 2500+

    • 11 תגובות
    • 977 צפיות
  22. אחרי כמה בירורים מתברר שה4870 הוא לא הבעיה בFPS נמוך במשחקים. מתברר שהחום של המעבד עומד קבוע על 79 מעלות. למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? מעבד 720 פנום2 לוח 770 כרטיס 4870פאליט 4GIG זכרון OCZ ספק 550+80 HEC

    • 84 תגובות
    • 13k צפיות
  23. Started by SubX,

    יש לי לוח אם אם כרטיס מסך על הלוח...דפוק ללא 3D והלוח ללא יציאת AGP 1. אם אני יקנה כרטיס מסך חדש על הPCI לא יהיו יתנגשויות חומרה בין הכרטיסי מסך ?! 2. איזה כרטיס מסך יהיה ראשי ותהיה אפשרות שהכרטיס המסך החדש יהיה ראשי 3. איזה כרטיס מסך זול עם 3D בכי זול ואיפה אפשר לקנות אותו ??? תודה מראש...

    • 27 תגובות
    • 4.3k צפיות
  24. Started by drumtroll85,

    מישהו יודע מה זה הצ'יפ הזה ואם הוא שווה משהו בכלל???

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Amir74,

    האם קיים הבדל בין זכרונות זהים למעט סידור הצ'יפים שלהם , 32MB * 8 vs. 16MB * 16 ?

    • 1 תגובה
    • 734 צפיות

דיונים חדשים בפורומים