כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
אני מדי פעם מסתכל על המחירים בשביל הכיף(דפוק זאת המילה) ופתאום 8800 עולה 700 -800 9800 ירד מ1000 שקל 8600 בכלל כבר 300 שקל יש יכול להיות שזה כרטיסים מחברות חרטבונה ובגלל זה המחיר ? או שקרה משהו שגרם לירידות?
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
אחי היה בניו יורק לפני שבוע וקנה לי את הכרטיס שציינתי בכותרת, הקישור למקום ששלחתי אותו לקנות הוא http://www.jr.com/xfx/pe/XFX_GX260NADF9/ אחרי שהוא קנה לי ראיתי שאין דגם של gtx 260 בעל 1גיגה ו 240 multi-threaded processor cores, גם בדקתי על פי שם קוד של המוצר הספציפי ולא ראיתי שהוא בעל 1גיגה. האמת שקיבלתי ממישהו המלצה על החנות הזאת, jr לכן אני לא יודע אם סתם עבדו עליי או שבאמת זה הכרטיס שקנה לי אח שלי. חשוב לציין שהכרטיס עדיין לא הגיע אליי אבל כבר קנו אותו, פשוט רוצה לדעת מתוך סקרנות ותודה
-
- 5 תגובות
- 561 צפיות
-
-
במחשב של אחי יש geforce 4 ti4200 שקניתי מלפני 4 שנים אולי 3 וחצי ובמחשב נייד שלי יש Intel® Graphics Media Accelerator X3100 יכול להיות שהgeforce יותר חזק כי התקנתי carbon במחשב שלי והוא עובד על הפנים ואצל אחי הוא עובד חלק יכול להיות בגלל שהוא לוקח ראם ובגלל שאני עובד עם ויסטה אז המשחק איטי או שהכרטיס באמת כלכך גרוע שהוא לא יכול להפעיל את הcarbon
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
דברתי עם משהו שאמור להבין בנושא והוא אמר שאולי בעתיד תצא תוכנת סימולציה כלשהי שתאפשר לכרטיסים ישנים יותר(DX9) לתמוך ב-DX10 במידה והם חזקים דיים?
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
ככה נדמה לי, למרות שאין סיכוי אבל... משהו לא מסתדר לי. הורדתי את ה3D מארק 03, וקיבלתי 6534. וזה המפרט שלי. [שום אובר קלוק, אני אנטי.] זה מכובד או נמוך מידי?,אני קצת מבולבל, כי חיפשתי אנשים עם מפרטים דומים, ויש להם בסביבות ה12 אלף. ומצוין שגם הם השתמשו עם גירסת ה03. אפילו היה להם חצי זיכרון ראם ממה שיש לי. אודה לכם אם תענו לי בפירוט.
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
-
-
STUDIO WORKS 900B יש לי אותו רק שנתיים... והוא יצא מפוקוס... אני רואה בו כאילו אני צריך משקפיים. יש פתרון או שהלך? PLEASE תגידו לי שלא הלך...
-
- 6 תגובות
- 687 צפיות
-
-
קניתי מחשב חדש, עם RADEON 9700PRO (לפחות אמור להיות). עכשיו, אני בכלל לא בטוח שבאמת זה ה-PRO, נראה לי ששמו לי את ה- RADEON 9700 הרגיל. איך אני יכול לבדוק את זה?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למה אני חושב שהוא הרס לי ת-AA ו-AF . leadtek winfast A310 Ultra TD ViVo גם התקנת העידכון הקודם לא עוזר.
-
- 1 תגובה
- 554 צפיות
-
-
חברים היום נכנסתי למייל שלי וגיליתי את המייל הבא מ-AMD... לא הבנתי??? קיבלתי עוד פעם חבילת משחקים מ-AMD? אל תנסו את הקודים, שיניתי אותם העתקתי רק חלק מההודעה.. Special Announcement - AMD Gaming Evolved Never Settle Reloaded Far Cry® 3 Blood Dragon is now available in the Never Settle Reloaded promotion! There’s even more good news for those of you that have already redeemed a code: we’re giving you a FREE COPY of Far Cry® 3 Blood Dragon in the email below to say thank you for supporting AMD Radeon™ Graphics! Codes for Far Cry® 3 Blood Dragon will be sent out starting the first week of May after the game is released. See www.amd.com/neversettlereloadedoffer for …
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://naot.shopy.co.il/products/15066 איפה פה הקאט'ץ
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תראו ב FOXPC 9800GTX+ ב870 שקל: http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1239 הוא במחיר של 4850
-
- 1 תגובה
- 568 צפיות
-
-
חבר שלי קונה מחשב חדש בקרוב ( שבנו לו פה ) והוא דיבר עם מישהו שאמור להשיג לו את החלקים ביותר זול והטכנאי ההוא אמר שהכרטיס מסך שהוא קונה ( R9600P ) הוא כרטיס חזק ואם יש מסכים ישנים ( יש לו 15 אינץ מאוד ישן ) זה יכול לגרום בעיות עם המסך או בתצוגה ... זה נכון ? יכולה להיות בעיה עם כרטיס מסך ומסך כזה ?
-
- 10 תגובות
- 949 צפיות
-
-
יש לי שאלה, שמעתם אותה פעם אבל היום אני משנה קצת את תוכנה: דוד שלי מצא בSALE, RADEON VE 64MB עם יציאת TV ב-9 דולר, 45 שקל (כמעט...), עכשיו, השאלה היא: האם הRADEON VE מסוגל להריץ היום את כל המשחקים למעט DOOM III באיכות טובה??? לדוד שלי יש את הרדאון VE 32MB והוא מריץ לו MAX PAYNE ו-RENEGADE ועוד הרבה משחקים באיכות טובה, אם אני יקנה את הכרטיס הזה אני אוכל להשקיע יותר במעבד - במקום 1600 אני אקח 2200 או שאשקיע בזכרון בכלל, אבל העיקר, כמו ששאלתי, הוא יוכל להריץ?????? (הרדאון)
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
-
בוקר טוב לכולם , אני מצטער שאני כותב את זה בשני פורומים , פשוט לא יודע בדיוק לאיפה זה שייך , חוץ מזה שאני פשוט לא מבין בזה בכלל. רציתי לדעת האם המחשב שלי מספיק טוב להריץ את המשחק PES12 , ובעיקר האם כדי ואיזה כרטיס מסך להוסיף לו ? המחשב : מעבד : AMD Athlon II X2 245 AM3 2.8GHz לוח אם : Gigabyte GA-MA78GM-UD2H זיכרון : 2GB מארז :1380 NSK תודה רבה !
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-
-
שלום, יש לי לוח אם: GA-EG43M-S2H ואני משתמש בכרטיס מסך המובנה שלו, ויש לי מסך LG W2261V השאלה שלי היא כזאת, כשאני מחבר את המסך לכרטיס מסך באמצעות כבל HDMI האם אני יוכל לראות באיכות FULL HD או שהכרטיס מסך לא תומך באופציה זו? כי ראיתי שיש עוד כרטיס מסך מהדגם הזה אבל הוא X4500HD
-
- 3 תגובות
- 671 צפיות
-
-
אני בתהליך שדרוג המחשב לאחי הקטן, ואני לא מוצא סיבה לקנות לו כרטיס ב-1300 שקל (R9500 P), הוא בן 14 והמחשב ישמש בעיקר למשחקים, אז השאלה אם המערכת עם הכרטיס הבא תוכל להתמודד עם משחקים חדשים (כעקרון ברזולוציה של 1024*768 ורוב הפרטים על HIGH) בצורה מכובדת... P4 1.6A GA-SQ800 RADEON 9100 128MB WINBOND 3200 MB DDR כמובן ש-O/C ייעשה למעבד וגם לכ.מסך עוד שאלה היא האם לקחת 9000 פרו במקום ה-9100 ? תודה לכולכם
-
- 9 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אני רוצה להבין משהו.. כרטיס מיושן כמו GeForce2 MX עם רזולוציה מקסימלית של 2048X1536 ב-75HZ ואילו כשאני מסתכל על הכטיס שלי ה-6600GT הוא עם מקסימום של 1680X1050. השאלה היא האם כשרשום שזאת יכולתו של כרטיס זה אכן נכון וזה באמת יתן רזולוציה מטורפת כזאת?( הכוונה ל-MX) ואיך יכול להיות שה-6600GT עם רזולוציה נמוכה יותר ובהרבה?
-
- 17 תגובות
- 974 צפיות
-
-
העיצוב (הסופי?) של כרטיסי ה-Radeon Vega החדשים המיועדים לגיימרים נחשף קצת לפני המועד המיועד - עם גירסה סטנדרטית, מהדורה מוגבלת וגם גירסאות עם קירור מים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי HD7850 שקניתי יד2 לא מזמן ויש עליו עדיין אחריות אצל KSP. עכשיו אני רוצה לממש אחריות כי אני חושב שהכרטיס קצת בעייתי אז ארצה לנסות. האם הם יממשו? כי על הקבלה כתוב שם אחר ומאחורי הקבלה כתוב שרק הבעלים יוכל לממש אחריות.. האם זה נכון?
-
- 13 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
האם הכרטיס מסךASUS PCI-EX GeForce 7600GS SILENT 256MB DDR2 128 BIT TV/O DVI - EN7600GS SILENT/HTD/256M - RETAIL יסחוב מסך כמו dell 2007wfp
-
- 8 תגובות
- 716 צפיות
-
-
יש לי מחשב p.2400 ht 256 ddr ge froce 4 mx 440 128 mb יעבוד לי טוב?
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מעוניין לשדרג את כ.המסך ל-8800GT השאלה שלי היא קודם כל האם לוח האם שלי תומך דגם: Asus P5LD2-VM מעבד: Intel Dual Core 2.8GHz D820 2GB RAM האם שווה בכלל לשדרג או שתהיה הפחתת ביצועים כלשהיא? איזה יצרנית מומלצת? האם הדגם של Leadtek עם הקרור של זלמן מרעיש? ספק הכח, גם אותו אני מעוניין להחליף ואשמח להמלצה שתתאים לדרישות הכרטיס תודה
-
- 6 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום חברים וחברות. בעקבות רכישת מסך חדש בקרוב אני שוקל להחליף גם את הכרטיס מסך המתיישן שלי. משהו יכול להמליץ על כרטיס טוב עם DVI ? אני לא מריץ משחקים. תודה, שחר.
-
- 9 תגובות
- 693 צפיות
-
-
עיזרו לי להחליט איזה כרטיס לקנות . חשוב לי ביצועים למשחקים כבדים כמו למשל FEAR!!!!!!!! 1-Gigabyte GRFORCE PCX 6600GT 256MB MODEL-NX66T256D 2- Gigabyte GRFORCE PCX 6800 256MB MODEL-NX68256D 3- חדש חדש לא יודע עם הוא כבר הגיע לארץ Gigabyte GRFORCE GS 6800 256MB NX68G256D-B תודה מראש למשיב
-
- 4 תגובות
- 556 צפיות
-


