יכולת גרפית של מעבד סקילייק - עמוד 5 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יכולת גרפית של מעבד סקילייק


natee

Recommended Posts

כן. זה בדיוק מה שקורה.

במשחקים עם ביקוש גבוהה (כמו GTA V לדוגמא), NVIDIA גם משחררת 4-5 עדכונים במהלך תקופה מסויימת, ועם כל עדכון הביצועים של הכרטיס משתפרים במשחק, וזה חלק מהתחרות שיש בין NVIDIA ל . לכן מאוד יכול להיות שעם שחרור המשחק כרטיס מסויים של NVIDIA יהיה איטי יותר מהמתחרה שלו בAMD, ולאחר שחרור הפאץ', הראשון יהיה מהיר\ יותר. זה נכון לא רק לגבי טייטן אלא לגבי כל הכרטיסים שזוכים לעדכון (וכמובן שהעדכון משפיע על הביצועים של כל כרטיס וכרטיס בצורה שונה).

במחשבים ניידים הסיפור הוא שונה, ושם באמת יש דרייברים שונים שעוברים התאמה למחשב הספיציפי שעליהם הם מותקנים ולכן גם מטבע הדברים זוכים לעדכונים פחות שוטפים.

לצערי הסיפור עם נכון... גם מניסיון אישי.

הנייד המדובר היה יחסית ישן, והדרייבר שהורדתי מהאתר - למרות שנטען שהוא מתאים לW8 - פשוט לא עבד טוב.

-

אז כל הבעיה בעצם בכרטיס ישן וחזק זה שסביר להניח שהוא לא יקבל או יקבל קצת פאץ' להתאמה למשחקים, לעומת כרטיס עדכני ויקר יותר שכן יקבל.

אגב NFS נחשב למשחק שיוצאים עבורו פאצ'ים או לא?

-

וספר קצת על הניסיון האישי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

זה אומר שכולם יקבלו את הפאץ', והפאץ' ישפיע על כל הכרטיסים שתומכים במשחק (ובמשחקים חדשים, בעיקר לסדרות 4XX ומעלה)

הפאץ' גם כנראה יכלול אופטימזציה לפיצ'רים המיוחדים לדיירקט 12, אבל החלק הזה כמובן יהיה רלוונטי רק לכרטיסים המתאימים.

NFS מניח שכן- הוא מופיע ברשימה שNVIDIA עושה להם אופטימזציה

http://www.geforce.com/geforce-experience/supported-games

לדוגמא, אם מחר יוצא משחק שעושה שימוש נרחב בהצללות- השחקן רץ בתוך יער שהעצים גורמים להצללות נרחבות שמשתנות בהתאם למיקום של הדמות.

ככל שהדמות רצה יותר מהר, הGPU צריך ל"רנדר" (לעבד) יותר הצללות ביחס למשחקים אחרים, דבר שיכול להשפיע מאוד על הביצועים של הכרטיס ובפועל לגרום להאטה בכמות הפריימים שהכרטיס משחרר כל שניה למסך.

בשלב האופטימזציה, מוציאים דרייבר עם התאמה ייעודית למשחק הזה- שבפועל מורה לכרטיס להקצות יותר כוח עיבוד להכנת הצללות, לפעמים על חשבון כוח עיבוד שאין בו שימוש (לדוגמא אם במשחק יש מעט שימוש בהשתקפויות) או לעבד בצורה יותר נכונה את פעולות הצללה בצורה שתצרוך פחות משאבים. ככה החומרה, באמצעות עדכון תוכנה, פועלת בצורה "נכונה" יותר בהתאם לדרישות העיבודיות במשחק.

דיירקט X 12 מציע הרבה פיצ'רים, אבל בפועל צריך שמפתחי המשחק יעשו בהם שימוש, ונכון לעכשיו, יש עוד זמן עד שבאמת נתחיל לראות משחקים שעושים שימוש מאסיבי בכל מה שיש לדיירקט 12 להציע.

אם בא לך לחפור עוד- אני מצרף לך לינק שמסביר על הפיצ'רים האלו, וגם השוואה נחמדה בין כרטיסי NVIDIA וAMD במשחק שעתיד לצאת בקרוב, ותומך בחלק מאותם פיצ'רים.

http://www.anandtech.com/show/9740/directx-12-geforce-plus-radeon-mgpu-preview

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וואו. תודה. למדתי המון:)

אהבתי את ההסבר עם העצים...

זה אומר שכולם יקבלו את הפאץ', והפאץ' ישפיע על כל הכרטיסים שתומכים במשחק (ובמשחקים חדשים, בעיקר לסדרות 4XX ומעלה)

הפאץ' גם כנראה יכלול אופטימזציה לפיצ'רים המיוחדים לדיירקט 12, אבל החלק הזה כמובן יהיה רלוונטי רק לכרטיסים המתאימים.

NFS מניח שכן- הוא מופיע ברשימה שNVIDIA עושה להם אופטימזציה

http://www.geforce.com/geforce-experience/supported-games

לדוגמא, אם מחר יוצא משחק שעושה שימוש נרחב בהצללות- השחקן רץ בתוך יער שהעצים גורמים להצללות נרחבות שמשתנות בהתאם למיקום של הדמות.

ככל שהדמות רצה יותר מהר, הGPU צריך ל"רנדר" (לעבד) יותר הצללות ביחס למשחקים אחרים, דבר שיכול להשפיע מאוד על הביצועים של הכרטיס ובפועל לגרום להאטה בכמות הפריימים שהכרטיס משחרר כל שניה למסך.

בשלב האופטימזציה, מוציאים דרייבר עם התאמה ייעודית למשחק הזה- שבפועל מורה לכרטיס להקצות יותר כוח עיבוד להכנת הצללות, לפעמים על חשבון כוח עיבוד שאין בו שימוש (לדוגמא אם במשחק יש מעט שימוש בהשתקפויות) או לעבד בצורה יותר נכונה את פעולות הצללה בצורה שתצרוך פחות משאבים. ככה החומרה, באמצעות עדכון תוכנה, פועלת בצורה "נכונה" יותר בהתאם לדרישות העיבודיות במשחק.

דיירקט X 12 מציע הרבה פיצ'רים, אבל בפועל צריך שמפתחי המשחק יעשו בהם שימוש, ונכון לעכשיו, יש עוד זמן עד שבאמת נתחיל לראות משחקים שעושים שימוש מאסיבי בכל מה שיש לדיירקט 12 להציע.

אם בא לך לחפור עוד- אני מצרף לך לינק שמסביר על הפיצ'רים האלו, וגם השוואה נחמדה בין כרטיסי וAMD במשחק שעתיד לצאת בקרוב, ותומך בחלק מאותם פיצ'רים.

http://www.anandtech.com/show/9740/directx-12-geforce-plus-radeon-mgpu-preview

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...