עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כרטיסי מסך

כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות

  1. LEADTEK GeForce 8800GTS 512MB DDR3 - PCX - retail במחיר של כ-110 שקלים. או GIGABYTE 9800GTX 512MB DDR3 - PCX - Retail במחיר של כ-1500 שקלים. אני ייקח ת9800 GTX אז המפרט יכלול 2GB , ואם אני ייקח את ה-8800 אז אני ישים 4 GB. המעבד במפרט הוא- Intel Core 2 Duo E8400 3.0 GHz 6MB 1333FSB 45nm - BOX המחשב ישמש בעיקר חמשקים כבדים, ולHD. אז על איזה כרטיס משךאתם ממליצים ?

    • 4 תגובות
    • 645 צפיות
  2. http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=734&model2=712&chart=279 ה1650, שצמוד ל7900GS. האם זה זה: http://skypc.co.il/pl_product~GV262~8~0.htm לפי הנתונים בטבלה ובאתר זה זה, העניין הוא שאני עדיין מפקפק בעניין מכיוון שהוא נותן ביצועים כל כך חזקים יחסית למחיר.

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. מידע חדש מצביע על כך שהפער בין היצרנית הירוקה ל-AMD הוא גדול מאי פעם, ויצירתו של מונופול הלכה למעשה עשויה להתרחש בעתיד הלא רחוק לכתבה: http://hwzone.co.il/ממשיכה-לדרוס-nvidia-שולטת-על-82-אחוזים-משוק-כר/

  4. שנת 2016 תהיה השנה בה נקפוץ לתהליכי ייצור עדכנים וחדשניים גם בעולם הליבות הגראפיות, אבל עד שזה יקרה נראה כי צפויות לנו עוד קצת הופעות אורח מטכנולוגיית 28 ההנומטר הישנה והטובה לכתבה: http://hwzone.co.il/ממשיכים-לדחות-את-הקץ-ב-nvidia-מכינים-את-ה-geforce-gtx-960-ti/

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  5. גירסה נוספת לכרטיס המסך המוביל של NVIDIA מחוץ למשפחת ה-Titan נועדה על מנת לציין 20 שנות פעילות של אסוס בתחום, ומתיימרת להיות המהירה ביותר בשוק כולו כל עוד דגמי ה-Pascal הראשונים אינם נראים באופן, נראה כי ה-GTX 980 Ti ממשיך להיות במרכז העניינים בשוק הביצועים הגבוה של יקום כרטיסי המסך – וכעת העניין הזה מקבל חיזוק עם ההכרזה של אסוס על ה-GeForce GTX 980 Ti 20th Anniversary Edition. חלק מכם ודאי זוכרים כי לפני חצי שנה החברה הטאיוואנית השיקה דגם של כרטיס ה-GeForce GTX 980 (הסטנדרטי) שנועד לציין את שני העשורים שבהם היא עוסקת בייצור כרטיסים גראפיים. ובכן, הדגם הנוכחי מהווה 'תאום' לאותו דגם משוכלל – כשההבדל הוא ליבת ה-GM200 הגדולה שיושבת הפעם מתחת לגוף המוזהב. …

    • 0 תגובות
    • 921 צפיות
  6. זה הכיוון חנויות יקרות,תמשיכו ככה http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=3155&Pname=BFG

    • 160 תגובות
    • 14.5k צפיות
  7. Started by eltriuqS,

    AGI או בשמו האחר: Asrock Graphical Interface זה ממשק הבנוי כמו AGP על חלק מלוחות האם של ASRock. עכשיו, לצערי קניתי כבר מחשב עם כזה לוח אם (ספציפית 775I65GV) יש לו תמיכה ב-AGI X8, ורשימה של כרטיסי מסך AGP של X4 ו-X8 שתואמים לו (מהאתר של החברה) (באחד השדות, כתוב לכל אחד מהכרטיסים Pass. מה זה אומר? שבמקרה כולם עברו את הטסט או שסתם הם רשמו את זה בשביל היופי?) עכשיו, הבעיה היא שהרשימה הזו היא דיי דלה ומצומצמת לדעתי (חלק חלשים מדי, חלק יקרים מדי, והשאר נדירים (ויקרים) בחנויות ארצנו), ורציתי לדעת אם מישהו מכיר את ה-AGI הזה ויודע אם כרטיסי AGP אחרים שלא מהרשימה גם יעבדו טוב, ויותר מזה - למה הדבר הזה בכלל קיים ולא סתם AGP? קשור ל-Onboard VGA אולי? סתם בשביל ה-Reference, כרגע יש לי…

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by OmegaShadow,

    עד היום יצא לי להשתמש רק בכרטיסי מסך של Nvidia ואת ממשק ההגדרות (הדרייבר והתפריט שלו) יצא לי להכיר די טוב. אני מניח שהוא די נוח וחסר באגים מעצבנים. ופעם בכמה זמן יוצא לי להשתמש במחשב שיש עליו כרטיס של Ati ואז נראה שכל ההגדרות שם יותר מסובכות , ולוקח שעה למצוא שם משהו , אבל זה נראה כאילו הם נותנים יותר אופציות להגדרות ושליטה. אז רציתי שאנשים יגידו לאיזה מהחברות יש דרייבר יותר יציב ונוח לשימוש (בלי קשר ליכולות הכרטיס כי על זה כבר יש הרבה דיונים). למשל בשביל אנשים שמחברים את המחשב לטלויזיה אז האם זה מספק את כל ההגדרות הנדרשות וכו'. נ.ב. - ברור שזה לא הסיבה שבגללה בוחרים כרטיס מסך למחשב , אבל מעניין אותי לדעת גם לגבי זה , כי השוואה בין כרטיסי מסך יש בהרבה אתרים , אבל דווקא הפ…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by R0ck,

    http://theinquirer.net/?article=17890

    • 2 תגובות
    • 654 צפיות
  10. כול השיידרים של הדמו כתובים בCG

    • 1 תגובה
    • 744 צפיות
  11. אורח אורי כרמי
    Started by אורח אורי כרמי,

    חברת AMD השיקה החודש את מנהל ההתקנים החדש שלה, ה-Crimson. הרבה הבטחות פוזרו באוויר, אך האם יש שינוי משמעותי? התשובות בפנים לכתבה: http://hwzone.co.il/מנהל-ההתקנים-החדש-של-amd-נבדק-יש-שינוי-באו/

  12. שלום רב המערכת שלי Windows 7 X64 Hebrew ספק כוח : 850W ANTEC כרטיס מסך : ATI HD 5870 2GB eyeifenty Version זיכרון מערכת : 4 GB גירסת מנהל ההתקן של הכרטיס מסך 10.11 (אני מבקש סליחה על הטעות הקודמת) נתקלתי החודש בבעיה שקוראת שוב ושוב גם לאחר הסרת הדרייבר האחרון 10.11 מהאתר AMD הבעייה היא כזאת כאשר אני מתקין את הדרייבר , כאשר אני צופה בסרטים ביוטיוב או במחשב או מפעיל משחקים פתאום המסך של המחשב נכבה לכמה דקות ואחרי כמה דקות חוזר למצבו הרגיל ואני רואה הודעה ליד סרגל השפה שאומרת כך "Amdkmdap הפסיק להגיב ובוצע שיחזור בהצלחה" (אני בטוח שרבים נתקלו בבעיה הזאת) למרות שהסרתי את הדייבר 10.11 וחזרתי לדרייבר הקודם עם הסרה מוחלטת הדבר לא עזר ועדיין הבעייה קוראת ! ! ! [attachment dele…

    • 12 תגובות
    • 2.9k צפיות
  13. היי חברים, קניתי מחשב חדש מלפני 3 שבועות ומאז כל יומיים-שלוש אני מקבל את השגיאה הזו אם זה כאשר אני "מעיר" את המסך ממצב חיסכון או סתם באמצע גלישה או משחק. שזה קורה המחשב נתקע לכמה שניות,הכל קופא והמסך נהיה שחור...פשוט מסתכל! מדוע זה קורה??? המחשב חדש,דריברים מעודכנים (זה קרה גם בדריבר הקודם של NVIDIA). היה לי 5 שנים מחשב עם GTX285 ואף עם לא נתקלתי בדבר הזה! היום יש לי GTX770 הגירסה המומהרת של ג'יגהבייט...קראתי שאולי יש קשר לזה שהכרטיס מגיע עם OC מהמפעל וזה אולי עושה את הבעיה? כמו כן הבנתי שזה קורה רק עם ווינדוס 7..אז אולי שידרוג לווינדוס 8 יפתור את זה? האם אולי זה קשור לזה שיש כרטיס גרפי מובנה על הלוח ואולי יש התנגשות? יש לי לוח עם H87.... תודה לעונים!

    • 59 תגובות
    • 8.2k צפיות
  14. שלום רב, ברשותי כרטיס מסך MSI Radeon 4850 , אני מעוניין לעדכן Driver. עד היום הייתי נכנס לאתר של ATI ומוריד משם את CCC. היום שמתי לב שיש אפשרות להוריד דרייברים גם באתר של MSI, אך ישנים יותר (MSI Graphics Driver 8.723 תאריך 2010-07-23). האם למרות התאריך הישן יותר, עדיף להשתמש בדרייברים של MSI (אולי יהיו מותאמים באופן מושלם לכרטיס?) , או שבכל מקרה עדיף להשתמש בדרייברים של ATI (אשר מעודכנים יותר)? רב תודות, אורן.

    • 4 תגובות
    • 977 צפיות
  15. אחת מהגירסאות האחרונות אי פעם של דרייבר ה-Catalyst הושקה בגירסת בטא, עם מטרה לשפר את הביצועים של כותרים מרכזיים חדשים כגון Fallout 4 ו-Star Wars Battlefront לכתבה: http://hwzone.co.il/מנהל-התקנים-חדש-לכרטיסי-amd-הושק-עם-הבטחה/

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  16. Started by MODI,

    כשאני משחק בWIC, המהנהל תצוגה שלי קורס והמשחק נתקעה. יכול להיות שהכרטיס חם מידי (אל תשאלו אותי לגבי טמפרטורה כי משום מה בויסטה אני לא יכול לבדוק) או שבכלל הכ. מסך פגום? מפרט בצד

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  17. Started by yoav9,

    חכו חכו אל תצביעו עדיין!!! הקוונה היא לא מה המנוע עם הגרפיקה הכי טובה, המנוע הכי איכותי, ביצועים תמורת יופי, דרישת מערכת, גמישות וכמות באגים וכמובן המשחקים אשר המנוע משתמש בהם. ולמי שלא זוכר quake: quake quake 2: sof, half life quake 3: sof 2, jedi outcast, quake 3, medal of honor doom 3: doom 3 unreal t: unreal t, rune, deus ex unreal warfear: deus ex 2, unreal tournamnet 2003, unreal 2, postal leachtech: nolf, alien vs predetor lechtech 3: nolf 2!!!

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by toxigun,

    מה קורה אחים שלי? ;D בזמן האחרון התגלו פרטים לא מעטים על המנועים הבאים שהולכים להריץ את המשחקים הבאים שיצאו. מה אתם חושבים עליהם? איזה מנוע יותר טוב? ולמה? תתחשבו בעצם העובדה שמנוע טוב הוא מנוע שגם נותן תוצאה איכותות אך גם רץ מהר ודרישות המערכת שלו מבחינת מהירות פעולתה של החומרה הן נמוכות כמה שיותר. כמו כן, תתחשבו גם בפיסיקה ובצליל, ולא רק בגרפיקה.

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by Sifo Jen,

    שלום, ברצוני להכנס לעולם התלת מימד, לבנות דגמים, סרטונים ואולי גם מנועים גרפיים בסופו של דבר. משהוא יכול להסביר לי מי מספק כאלו שיעורים ובכלל מה אני צריך לדעת בשבל זה? תודה. יאיר.

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by Rivking134,

    בימים הקרובים אני הולך לקנות X1950 XT 512MB והבנתי מנושאים קודמים שהמעבד שיש לי עכשיו יהווה צוואר בקבוק לכרטיס ו-OC הוא לא אופציה כיוון שהלוח אם שלי לא תומך OC... (אם יש איו דרך לעקוף את זה דרך תוכנה או משהו בבקשה לציין את זה פה) כך שאם אצטרך לקנות מעבד חדש איזה מעבד בערך יספיק לי במינימום מחיר כדי למנוע את צוואר הבקבוק? תודה לעוזרים!

    • 29 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. שלום, אני מתשעשע ברעיון להתקין במחשב כרטיס מסך חדש RTX 3070 . מבחינת גודל דרוש יכול להכנס. השאלה שלי היא, המחשב שלי מצויד בלוח אם Gigabyte X99-SLI-CF שהוא בן 3 בערך, אולי יותר, לא זוכר.... הכרטיס הזה מתאים לכזה מחשב? מבחינת המערכת יש I7 עם win10 64bit עם 64GB RAM . תודה !

  22. עובד עם מחשב שיש בו לוח אם Gigabyte X99-SLI-CF בערך בן 3 אני חושב, אני רוצה להחליף /לשמור את כרטיס המסך שיש כרגע (quadro 2200) ולהוסיף כרטיס asus dual rtx2070s-o8g-evo . השאלה שלי היא אם הכרטיס החדש מתאים ללוח הזה - אין לי מושג אם כן או לא , ומקריאה באתר של ג'יגבייט לא הצלחתי להבין אם הכניסות שלו מתאימות לכרטיס הזה או לא, ואם אפשר לחבר אותו בנוסף לקיים או צריך להחליף את הקיים (אני משתמש בתוכנות רנדר שיכולות לנצל יותר מכרטיס אחד, לכן שואל). תודה !!

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. היי חברים.. אני מנסה להבין משהו שלא בדקתי לפני, כיוון שאת BF3 סיימתי לפני שהיה לי מערך קרוספייר לא בדקתי את העניין. כאשר נכנסתי היום לסינגל פלייר של המשחק תחת תצורת קרוספייר קיבלתי ביצועים פצצה ואפילו ללא סטאטרינג: הבעיה קורה לי רק כאשר אני משחק ברשת, הליבות לא מנוצלות בכלל והסטאטרינג מורגש: למה זה קורה רק במולטיפלייר? חייב לציין שהייתי מופתע שכן בסינגל של כמה משחקים הקרוספייר רלוונטי.

    • 86 תגובות
    • 8.6k צפיות
  24. Started by MG2004,

    במחשב שקניתי לפני שנה בערך יש לי כרטיס מסך ATI RADEON 9200 128MG ובהצעה אחרת שקיבלתי לא מזמן קיבלתי כרטיס מסך ATI RADEON X300 128MG הכרטיס במסך החדש אמור לשמש למשחקים כמו GTA ולגרפיקה- פוטושופ וכו' עכשיו מה שלא ברור זה האם הכרטיס מספיק האם הישן שלי הוא יותר טוב ממה שהציעו לי עכשיו :s05:

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  25. היי חברים יש לי ATI ריידון X700 (ישן נושן) הורדתי מהאתר של AMD את הדרייברים והתקנתי אותם לאחר שניסיתי להיכנס קיבלתי שגיאה מבירור בגוגל הייתי צריך להוריד קובץ ממיקרוסופט הורדתי התקנתי ושוב.. עוד קובץ שהייתי צריך להוריד הורדתי , התקנתי.. ו........ שוב! הודעה מוזרה לחלוטין! מה הוא רוצה ממני ? אני בסך הכל רוצה לחבר שני מסכים :-\ מצורפת תמונה של ההודעה.. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות

דיונים חדשים בפורומים