כרטיסי מסך
כרטיסי מסך מומלצים, מבחני ביצועים, ביקורות, שאלות ותשובות
46,981 דיונים בפורום זה
-
מהי הסיבה שבכרטיסים מדגמים מסוימים יש לכרטיס זיכרון בגודל שנראה מופרז? ניקח לדוגמא את GTX980M עם 8GB של זיכרון מול מקבילו הנייח שמכיל רק 4GB. ברור לכל שהדגם הנייד בעל ליבה חלשה יותר. אפשר למצוא את זה בעוד דגמים, אך הGTX980M הוא הדוגמא הטובה ביותר לזה.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני קורא בפורום די הרבה ולא פעם נתקלתי באמירה שלבקר של 128 ביט כמות של ג'יגה זכרון היא סתם גימיק.חשבתי שאולי מישהו מבעלי הידע פה יוכל לשרטט את מפת הזכרון המומלץ לכל הבקרים הקיימים.בקיצור איזה בקרים יש היום ומה הכמות של הזכרון המומלצת לכל אחד מהם.
-
- 2 תגובות
- 722 צפיות
-
-
בדיוק כרגע אני קורא על הכ.מסך החדש של NVIDIA- י 6800XT שאמור להתחרות בX800GT של ATI. עכשיו אם הוא באמת יהיה כמצופה, NVIDIA תשתלט גם על השוק הבינוני , לא פתחו כבר נושא על זה , נכון?. קבלו: http://www.theinquirer.net/?article=26165
-
- 5 תגובות
- 740 צפיות
-
-
שלום, מצטער ש'ש קצת שג'עות כת'V,חלק מעמקש'ם פע לע עוVד'ם, עז ספק כוח של 450V של קורסע'ר(CORSAIR VX450W), 'ספ'ק לכרט'ס מסך של GIGABYTE 8800GT 512MB (GV-NX88T512HP) ענ מצטער עVל זע ממש דחוף.....ענ' ענסע לתקן עת זע...
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
בעבר כשקניתי את המחשב הלכו לי שני כרטיסי מסך מסוג HD 6950 אחד אחרי השני ישר כשחיברתי את המחשב לחשמל לאחר שהלכתי אל החנות ולקחתי את המחשב בעצמי הכרטיס השלישי עבד אצלי כ 3 חודשים היום אחרי שאני וחבר שלי ניסינו להפעיל מפות של סינגל פלייר במולטי פלייר בפורטל (אגב זה עבד ) המשחק קרס ונאלצתי לכבות את המחשב כשהמחשב נדלק מחדש עלו שלוש הודעות אחת אחרי השני 1 - היה רשום על המסך שקרה משהוא ולא הבנתי בדיוק מה 2 - המחשב ביצעה דוונקלוק לזכרונות ל 1333MHZ ועוד כמה דאונקלוקים 3 - הווינדוס הראה לפני שהוא עלה שפעם אחרונה הווינסוד לא נכבה כראויי ונתן לי שני אופציות בחרתי אחת מהם ואז היה לי נקודה למעלהה במסך מצד שמול והמחשב נכבה ונדלק שוב אחרי זה קרה לי בדיוק מה שקרה לי בעבר …
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברת ASRock חושפת באתר שלה את דגם ה-Challenger מוקדם מהצפוי - ומגלה לנו כי כרטיס הביניים העתידי יהיה דומה למדי לכרטיס מהמחנה האדום שכבר נמכר בחנויות לכתבה
-
- 0 תגובות
- 897 צפיות
- 1 follower
-
-
הגיעה העת לשדרג את כרטיס המסך, ועל אף שניסיתי לקרוא ביקורות/המלצות/וכו' בפורום אני עדיין לא ממש בטוח מה אני צריך. עד היום סיפק אותי די טוב ה GeForce4-MX440 שלי. אבל לאחרונה כמה משחקים התלוננו שהוא לא מוצא חן בעניהם ונפלה ההחלטה להחליף אותו. אתם בטח יכולים להניח שאני לא כזה גיימר אם הסתפקתי עד עכשיו בכרטיס הזה... לעומת זאת כרטיס המסך הוא הדבר האחרון שמפריד בין המערכת שלי למערכת המשחקים המושלמת (נראה לי). יש לי כאן: מעבד: +Athlon 64 3200 לוח: EPOX 8KDA3J זכרונות: 1Gb Geil PC400 3200 עם זאת משחקים מעולם לא היו המטרה הראשית שלי. בקיצור, אני מחפש כרטיס מסך שלא יהיה ממש כרטיס value אבל גם לא הכרטיס הכי חדש ואיכותי שקיים. אני רוצה כרטיס ממוצע, במחיר יחסית נמוך, שנותן תמורה טובה …
-
- 47 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
עם חומרה מרכזית על טהרת הצד האדום של AMD והחייאה של מותג ה-Voyager ששימש עבור כונני USB אי-שם בעבר - יש לנו מתמודדת טרייה מסקרנת בעולם ה-PC הניידלכתבה
-
- 0 תגובות
- 586 צפיות
- 1 follower
-
-
אם יש שני כבלים של שישה פינים בשביל מה עשהו כניסה של 8 פינים בכרטיס?!
-
- 10 תגובות
- 865 צפיות
-
-
מישהו יודע היכן ניתן למצוא בארץ את הסדרה הזאת ? האם היא יצאה ? הקרטיס מיוצר בליטוגרפיה קטנה יותר שמשמעותה שהו קריר יותר. הבנתי שכבר יש דגמים כאלה בשוק והשאלה איך להבדיל ולמצוא אותם בארץ ?
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום לכרטיס מסך מדגם HD4850 יש כניסת וידאו? אני רוצה לנסות לחבר מצלמה דיגיטלית כדי להשתמש כ- WEBCAM אפשרי?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שאלה לגבי כרטיסי מסך: האם יש אפשרות לחבר ממיר לכרטיס הזה Geforce GTX260 Series - SXX260896D3S-VM ? או לכרטיס מסך אחר? איזה? או שאני חייב כרטיס טלויזיה בשביל זה? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 568 צפיות
-
-
ברצוני לקנות כרטיס מסך GEFORCE 9500 GT עם זכרון 1GB ושאלתי היא האם היציאה של המסך הסטנדרטי תכנס ג"כ לכרטיס החדש אצלי בכרטיס הישן יש את הכניסה הכחולה המוכרת
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=13191
-
- 12 תגובות
- 885 צפיות
-
-
-
-
חבר שלי מנסה לשכנע אותי לקנות כרטיס מסך כמו שלו 6800gt .. הוא התווכח איתי שהוא יכול להריץ כל משחק כבד על מקסימום פילטרים והגדרות.. אשמח אם תגידו לי מה דעתכם.. ואם תוכלו תצרפו לי משחקים ממש כבדים שאתם מכירים.. כי רק ככה אוכל להוכיח לו שהוא טועה.. תודה לכולם
-
- 8 תגובות
- 676 צפיות
-
-
המפרט שלי כזה: intel e6300 1.86ghz 1GB geforce 8800GTX העם המפרט שלי קרנף ומעולה?
-
- 3 תגובות
- 619 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי כמה עולה הג'יפורס 8800GTX אצל גלקסי מחשבים בבקשה וכמה עולה הג'יפורס 8800GTS אצל גלקסי מחשבים בבקשה ממכם.
-
- 2 תגובות
- 553 צפיות
-
-
לפני מספר ימים פירמטתי את המחשב,הכל הלך בסדר גמור פירמטתי אותו בגלל שהוא התחיל כל כמה דקות להתקע והמסך התחיל להדלק ולהתכבות מהתצוגת הDVI שלו. אני חושש שהכרטיס מסך נשרף\נדפק\הפסיק להראות לי חיבה,הכרטיס מסך הוא ATI 9250 והמסך הוא DELL 228WFP. אני בדרך כלל שם רזולציה על 1680x1050 אבל לצערי אחרי רבע שעה המחשב נתקע לגמרי ואז חוזר לעצו עם רזולוציה נמוכה מאוד ועל 8 ביט של צבעים. גם בזמן משחק של Age Of Empire 2 כמה דקות המשחק זורם ופתאום הוא נתקע ורק לאחר כמה זמן המשחק מתנתק וזה נכנס למחשב עם רזולוציה נמוכה וכל הצבעים לא ברורים והכל בצבעים לא טבעיים. עכשיו זה בגלל המסך או שזה בגלל הכרטיס מסך? או שזה בכלל קשור לשאר חלקי המחשב או בכלל לפירמוט שעשיתי?
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
אני הולך לקנות את הכרטיס מסך הזה ואני רוצה לראות את איכות התמונה של חיבור VIVO אז מישהו יכול לעלות לפה תמונה או סרטון של לכידת וידיאו .
-
- 3 תגובות
- 650 צפיות
-
-
מה ההבדל בין החברות בכרטיסי מסך? מה ההבדל בין אם אני אקנה כרטיס מסך של GeForce בין החברות : PNY ASUS MSI GIGABYE XFX eVGA EGATE BFG תודה
-
- 8 תגובות
- 749 צפיות
-
-
אני לא יודע למה כולם קוראים פה לחברה הזאת חברת קבר??? חברה מהאיכותיות שראיתי..!!! חבר שלי קנה רידאון 9000 פרו 128 מגה שלהם ואני אומר לכם הכרטיס בנוי מצויין איכות בשמיים!!!! הכל עובד חלק, באנדל מפואר...!!! פשוט חברה מצויינת... אפילו יותר טובה מג'יגהבייט והרקולס!!!!
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
הכרטיס מסך של החברה MSI שהוא AGP GeForce 6600GT או הכרטיס הזה Palit Radeon X1300PRO 256MB PCIe יספיקו על מנת שהמשחק ספיידרמן3 ירוץ על הגדרות נמוכות בצורה נורמלית
-
- 4 תגובות
- 637 צפיות
-
-
כרגע נכנסתי לאתר של TMS והסתכלתי בכרטיסי מסך וראיתי שיש להם 8800GT 512MB!! מה הולך פה? זה נכון? http://tms.co.il/product_info.php?products_id=4622 - קישור למוצר. עוד שאלה.. אתמול בבוקר הזמנתי מחשב.. עם הכרטיס 8800GTS 320MB.. עכשיו מה אתה אומרים? שווה לי כבר לקנות את ה 8800GTS או לקנות את ה 8800GT???? איזה מביניהם יותר טוב? אני ממש מבקש תענו לי בכנות וכמה שיותר מהר! אני ממש בלחץ ומבולבל. אני לא רוצה לקנות ואחר כך להתחרט. יש סיכוי שכבר מחר כל הבוקר אני אבטל את ההזמנה.. תודה רבה לעוזרים!!
-
- 5 תגובות
- 788 צפיות
-


