עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. יש לי כ-5000 FORINT הונגרי בשטרות ירוקים של 1000 וסגולים של 500. היה מאוד פשוט לבדוק את השער עם הדולר רק שכבר לא משתמשים בשטרות האלו(הם מלפני כ-15 שנה). יש עצות?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by kfirlion,

    שלום, קיבלתי לפני איזה כמה ימים צו ראשון (לצבא) ואמרו לי שבודקים שם את איבר המין שאיזה אישה (רופאה) בודקת את האשכים מקילה (איזו שהיא מחלה)?? זה נכון?? אמרו לי שהיא ממששת את האשכים (סליחה על המילים הגסות אבל ככה אמרו לי) lol....

  3. הביאו לי את שני הספרים אני רוצה לדעת איזה לקרוא קודם תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by Electric Boom,

    שלום, מחר יש לי מיונים, מופיע כמסלול אל-אופ(אתם בטח מכירים את החברה) - האידיוט שדיברתי איתו בטלפון אמר שהמבחנים יכללו אופטיקה(דה!) מה שעוד לא למדתי מישהו נבחן ויכול להרגיע אותי, או לחילופין להפחיד אותי? מה יש במבחנים? איך יש לך סיכוי לעמוד בהם? כל מה שאני יודע כרגע זה מכניקה של י"א(למעט מומנטים שלא לימדו) ופסיק מחשמל(אלקטרוסטטיקה) של השנה להתאבד עכשיו?

  5. Started by galh_5,

    לי אישית יש 2 מחשבים בבית

    • 78 תגובות
    • 4k צפיות
  6. מאחל לכולם שנה טובה,גמר חתימה טובה וצום קל לאלו שצמים מביס לביס תהנו מכול רגע! ובכלל,מה אתם הולכים לעשות ב"כיפור"? אישית אני הולך להיות בבית הכנסת,אצלנו לא מדליקים טלוויזיה וחשמל... מה אתם הולכים לעשות? ;D עריכה: איך עבר לכם הצום?? ברוך השם עבר מעולה

    • 32 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by McMerc,

    זה לא סירטון משהו, אבל זה רק הראשון שלי (בתקווה שיהיו עוד), אז אם יש לכם עוד רעיונות תגיד: http://rapidshare.de/files/35380715/ROV.rar.html רציתי להראות עוד הרבה דברים, כמו זיהוי קול, אופיס 2007 וכו'... אבל לבנתים זה מה שעשיתי. נ.ב אם יש מקומות שזה קצת איטי אז זה בגלל שהמערכת שלי ממש לא משהו (FX5200, פרסקוט, 512 ראם DDR1).

    • 5 תגובות
    • 795 צפיות
  8. Started by cutOFtea,

    http://www.mojoflix.com/Video/Hilarious-Waterbed-Prank.html מקווה שגם עבדו על הגרמנייה הנאצית שמסתובבת כאן.. רק שאותה לא חילצו משם והיא טבעה...

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות
  9. Started by kfirlion,

    ב-ksp אין, בקליק אין..... אומרים לי מקליק שיש מחסור ב-G5, למה, מישהו יודע משהו? עריכה: בנועה בדקתי ואכן יש להם במלאי אבל הם אמרו שהם מביאים את זה בשקית ולא בקופסא, מעניין למה???

  10. Started by idofr,

    היייי כולם אני יורד לאילת עוד 4 ימים עם חבר עכשיו לו יש איפה לישון, אין שום סיכוי בעולם שאני ישן איתו (ניסינו פשוט אי אפשר ) ואני צריך מקום לישון בו ב~150 ש"ח ללילה למישו יש רעיונות (אני ממש צריך רק מיטה ומיקלחת לא יותר...)

    • 5 תגובות
    • 670 צפיות
  11. הכנתי סרטון על בניין התאומים (לפני שנהרס). הסרט מתחיל עם מספר גלויות ולאחר מכן יש וידאו זורם. לצפייה לחצו כאן: http://ilsh.no-ip.info/?p=10 בהמשך לסרט העצוב על ה- Twins ובעקבות התגובות החיוביות שקיבלתי, החלטתי להעלות לאתר עוד שני סרטים שצילמתי ביו-יורק ביוני 2000 . סרטים אלו שמחים יותר ומלווים בשיר מתאים החלק הראשון של הסרט מוקדש לצילומים פנורמיים של העיר ניו-יורק (ביום ובלילה: פסל החרות, מראות גורדי השחקים, התאומים, האמפייר ועוד ). לינק לסרט על ניו-יורק: http://ilsh.no-ip.info/?p=18

    • 1 תגובה
    • 512 צפיות
  12. Started by Interl-Conore,

    מחפש את ה שיר Tesla - Cumin' Atcha לא מוצר בשום מקום=YOUTUBE,MEDIA PLAYER... :-X

    • 3 תגובות
    • 524 צפיות
  13. Started by Interl-Conore,

    מחפש אתר טוב של מכוניות יאני חדשות וכאלו...

    • 6 תגובות
    • 645 צפיות
  14. Started by ep-120,

    גם שהמילים יראו יפה וגם שהמשמעות תהיה יפה אם אתם צריכים מילון אז יש פה: http://www.zhongwen.com/ רק לרשום את המילה באנגלית

    • 21 תגובות
    • 5.6k צפיות
  15. אני באופן אישי הכי מצטיין בהיסטוריה. אין פעם אחת (בחטיבת הביניים) שבו ירדתי מה-98. מה איתכם?

    • 40 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. שלום לכולם ! OK, אז עכשיו אחרי שסיימתי את התיכון קיבלתי הזדמנות ללמוד באוניברסיטה את המקצוע: אינפורמטיקה - תיכנות. רציתי לשאול אתכם מה בידיוק אלמד שם? האם יש מתמטיקה ברמה גבוהה? (למה קוראים לתוכנית הזאת אינפורמטיקה ולא תיכנות או מדעי המחשב או פשוט Programming?) בגדול רציתי לשאול למה אני ניכנס..? *יש לי ידע בסיסי ב-C וידע מעמיק יותר ב- ++C (התחלתי עם ++C) ואני מאד אוהב את כל העיניין. אז אם תוכלו להגיד לי למה אני ניכנס והאם זה כדאי או לא אשמח מאד. כל פיסת מידע תתקבל בברכה. תודה רבה *אם זה מתאים יותר לפורום תיכנות, אנא העבירו.

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  17. כל פעם יש מפרט אחרי יום אומרים לי חכה X חודשים יוצא מבשו פי Y יותר טוב ותחסוף קצת Y כסף תקנה Z שהוא הרבה יותר טוב מ T דיייייייי שיגעו אותי !!!!! איפה הימים של ה 486 וה386 שיש רק שני סוגי מחשבים וכונן דיסקטים שעושה רעשים מענגים של מכסכת דשא המופעלת על בנזין ואיפה הנורטון קומנדר עם הסמן האדום? היום רק "מעכרות" הפעלה שמדענים עדיין חוקרים פונקציות חבויות שסמן עכבר טרם הקליק, פילוסופים עדיין מתחבטים בשאלות האם ישנם אנשים שמשתמשים בממשק העזרה של חלונות ומה לכל הרוחות הייעוד של הדבר הזה והאם באמת לכל שאלה יש תשובה? מה ההיגיון של חברות כרטיסי מסך להוציא כל שני וחמישי ועוד בצרורות כבר חרשו על כל האותיות והמספרים AS GS GT ETI ET מה?? מאיפה הם שואפים את כל היצרתיות הזאת שלא ה…

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. שלום, האם לאדם היפראקטיבי עלולים להוריד פרופיל בצבא? זה מוגדר כבעיה נוירולוגית, כמו אפילפסיה, ולכן אני שואל. תודה לעונים!

    • 16 תגובות
    • 3.2k צפיות
  19. מדובר כמובן באימיול המקורי. [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  20. Started by GUNZ,

    שלום רב הגדלתי את הג'אנט הקודם שלי מ 205\55\16 ל 215\45\17 האם זאת הגדלה חריגה מדי? איך אני משיג אישורים לגודל החדש? יש לי את הגלגלים הקודמים גם ככה שאני יכול לעבור טסט עם הגודל הישן אבל מה קורה עכשיו שאני נוסע עם הגודל החדש יש צורך באישורים? שוטר יכול לעשות לי משהו?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by doker,

    what could be done to help prevent people from eating junk food create an advertisement אני צריך לעשות איזה פרסומת או משהו אם למישהו יש רעיונות למשפטים יפים שקשורים בנושא זה ממש יעזור לי ואני יודה לו *זה לא עבודה שלמה זה רק סעיף אבל בכל זאת אני צריך שיהיה איזה משפט או משהו יפה תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Jesse,

    אני צריך לצייר שני ציורים על בריסטול גדול!, אז אני מבקש הצעות וגם אתרים אם הציורים ושהציורים יהיו בגודל 1024X768+ אני מעדיף ציורים מיקצועים ולא חובבנים , סוג ציורים . פרחים , נופים , בתים לא שטויות . תודה !

    • 7 תגובות
    • 683 צפיות
  23. Started by bluemail,

    הייתי רוצה לדעת על אתרים ששולחים ספאם בכמויות פשות יש לי שכן מנייק ואני רוצה לפוצץ לו את התיבת הדואר

  24. Started by VL,

    כל אחד שרוצה שישים תמונה/תמונות שלו פה... סתם מעניין לדעת איך נראיםם כולם

    • 8 תגובות
    • 855 צפיות
  25. Started by Shasoosh,

    הידעתם ש Firefox זה בעצם שם אחר ל פנדה אדומה והיא בעצם מופיעה על הלוגו של Firefox ? אתם יכולים לקרוא על זה פה http://www.mozilla.org/projects/firefox/firefox-name-faq.html ולשמוע מה יש לבחור שצייר את הלוגו להגיד בנושא. http://www.hicksdesign.co.uk/journal/branding-firefox קיצר, חשבתם שאתם מגניבים עם שועל? זה בסוף פנדה אני חוזר לאופרה.

דיונים חדשים בפורומים