עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני בצבא(יש אישור עבודה) ואני מחפש עבודה מישהו יכול לכוון אותי?

    • 5 תגובות
    • 719 צפיות
  2. אי אפשר להגיד שזה לא היה דיי צפוי http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3312695,00.html מי אתם חושבים שאשם בפשיטת הרגל הזאת ? המורידים הפיראטים ? או החברה שלא הצליחה לסגל את עצמה להתקדמות הטכנולוגית ?

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  3. יש מספר אתרים מוכרים אשר נמכר בהם מסך והאחריות היא ע"י חיון אך ישנו אתר נוסף, גדול ומוכר מאוד ואמין ב-100000% שמספק את האחריות אצל זד רציתי לדעת האם משהו כאן מסריח? למה זה ככה? האם הספק אחריות הזה טוב גם כן?

    • 4 תגובות
    • 856 צפיות
  4. Started by a1a1a1,

    שלום רב לפורום, אני מחפש חנות שבה מוכרים נעליים (לא אלגנטיות,נעלי סקייט,אולסטאר,או סניקרס) במידות גדולות, החל ממידה 48 ומעלה. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 777 צפיות
  5. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3312794,00.html מכשיר מגניב

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by Black Knight,

    ערב זח! אני מחפש תמונה משר הטבעות (השלישי), תמונה של גאנדאלף עם המקל מאיר כשהוא על הסוס ומרחיק את הנאזגולים בשדה. עדיף שהתמונה תהיה נקיה בלי כל מיני עיטורים אלא רק התמונה הזאת. אם אפשר ברזולוציה כמה שיותר גבוהה ובאיכות כמה שיותר טובה... חיפשתי ברחבי הרשת ולא מצאתי... תודה

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. מצאתי חרמונית במחסן אצלנו וזה בידיוק מה שאני מחפש חח היא בצבע ירוק צבאי אבל אין עליה שום סמל שם צה"ל זה אומר שהיא לא צבאית נכון,?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. ואיך זה עובד? תודה.

    • 47 תגובות
    • 6k צפיות
  9. Started by Anyboy,

    http://web.msn.co.il/msn/love/fat/5532F5FA2B344D46A3DB5D4F8909EC80.htm :lol: :lol: איזה מפחידה!!! זאת דוגמנית ???!?!!?!?! זאת דוגמנית?!!?!?! :kopfpatsch אני זוכר שהיא אמרה באיזה ראיון " כולם אומרים לי שאני דומה לאנג'ילינה ג'ולי " :lol: :lol: הייתה מתה קופה דומה לגמל . [attachment deleted by admin]

  10. Started by razoli,

    יש למי שהוא איזה ספר מעניין בנושא או מאמר מקיף באינטרנט או הסבר מפורט כי הכתב שלי השתנה בזמן האחרון ואני רוצה להבין את המשמעות

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  11. Started by ROTFL,

    שלום אנשים. הבטחתי למכר שלא מבין במחשבים שאעזור לו לפרסם דירה שהוא צריך להשכיר ברשת. לצערי כל האתרים שמצאתי דורשים תשלום. מישהו מכיר לוח באינטרנט שמאפשר פירסום מודעה ללא תשלום?

    • 13 תגובות
    • 817 צפיות
  12. Started by composite,

    שלום. לא ידעתי לאיזה פורום לשייך את זה (אם טעיתי; מצטער). אני מצלם כדרך קבע במצלמה דיגיטלית. את התמונות אני מעביר למחשב ומאחסן אותן שם. הבעיה היא, ששם הן נשארות. אני כמעט ולא מפתח אותן כי כבר נמאס ללכת למרכז המסחרי הקרוב וכו' בשביל לפתח את התמונות. אין לי זמן לזה. אני יודע שישנן אפשרויות לפתח תמונות בבית, באמצעות הדפסה (שמעתי על זה, ואני רואה שלטי חוצות ל- "מדפסת תמונות ביתית" של Canon כל הזמן). האם אפשר לקבל המלצות\טיפים או מקום אחר שאני יכול לשאול בו, כדי שאקנה את המדפסת המתאימה ביותר לי? תודה.

    • 3 תגובות
    • 920 צפיות
  13. Started by mrsph666,

    תודה למשתתפים!

    • 29 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by slip,

    אני רוצה להקטין תמונה לגודל 128 על 64 וניסיתי כל מיני תוכנות אבל עם אף אחת לא הצלחתי להקטין ולשמור על האנימציה,אז אם מישהו מכיר תוכנה אז בבקשה תגידו לי.תודה

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  15. Started by DimaX,

    http://www.flurl.com/entry/view/1185137/Beat_Him_Silly וואי איזה שווה זה בטח להיות שם ולהרביץ לו ביחד איתם! איזה כיף לא נוראמלי!! ותחשבו על זה - זה ככה כל יום!!! Brutal.

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. מה זה לכל הרוחות?

  17. אם כן אז איפה זה יהיה ובאיזה שעות ?? תודה

    • 1 תגובה
    • 449 צפיות
  18. Started by RoD,

    מתאים במיוחד עם כל החדשות על ויסטה :lol:

    • 4 תגובות
    • 764 צפיות
  19. Started by x-amin,

    סרטים קצרים שלי ושל חבר שלי... על.. "איש הארנב" אני הארנב אולי קצת טפשי אבל לא נורא.. זה מה שקורא לאנשים לפני הצבא חח... פרק 1 - http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=968459 פרק 2 - http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=1044083 מתחת לסרטון יש את הכינוי שלי xamin99 תלחצו עליו ויש שם עוד הרבה סרטונים חמודים שלי.. אני מקווה שמותר לפרסם פה כאלו דברים ומצטער אם לא...

    • 8 תגובות
    • 606 צפיות
  20. Started by Guarding angel,

    ???

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. ואם כן אז מה זה יתן לי בחיים???(אני לא יודע אם אני בכלל רוצה את זה)

    • 113 תגובות
    • 6.8k צפיות
  22. Started by משיקומי,

    ברוב המאכלים/שתייה שאנו אוכלים/שותים יש תוספים מלאכותיים (צבעי מאכל/חומרים משמרים/נוגדי חימצון, ושאר חומרים מלאכותיים). הם מסומנים ב E-XXX. אני מחפש רשימה אמינה שתגיד את ההשפעות של כל E. אני ניסיתי לחפש רשימה אמינה, אך ישנם זיופים מוגזמים שאפשר לזהותם בשל שהם כתבו ש E-330 הוא חומר מסרטן/מסוכן למרות שהוא חומצת הלימון הטבעית. ויש את הרשימות המרחמות של כל מיני משרדי "בריאות" למיניהם שבהם כתובים הרבה חומרים מסרטנים/מסוכנים כבטוחים לשימוש. אני ניסיתי לחפש את דרך המלך ולא מצאתי, אם מישהו כבר מצא או יצליח למצוא אז שייגיב לי להודעתי. תודה .

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  23. תוכנית מצחיקה ממליץ ליראות

  24. Started by J0HNiE,

    חבר'ה אני מתכנן לחזור לארה"ב לפני הגיוס. התאריך גיוס שלי הוא ב 3 לדצמבר ואני רוצה להיות בארה"ב עד ה28 לאוקטובר!!!! בנתיים אני צריך סוכניות נסיעות לבדוק מחירים ,אבל אני לא רוצה טיסה משיקגו נניח עד לעיר שאני רוצה.. אני מחפש טיסה ישירה\לא ישירה ל Grand Rapids, MI מצידי שיהיה עצירה בלונדון אבל שיהיה חיבור. וחשוב שיהיה גם Round Trip!!! כל עזרה אפילו הכי קטנה ממש תעזור לי כי זאת פעם ראשונה שאני עושה זאת לבד.

  25. Started by LazyBoy,

    מה אתם חושבים על הפרק? אני כבר שנים לא ראיתי southpark, וממש נהנתי מהפרק בעיקר בגלל כל הקטעים המשולבים מהמשחק.

דיונים חדשים בפורומים