משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום אנשים... לפני כמה ימים עשיתי סדר בספריית משחקים שלי, ומצאתי את המשחק המקורי (הגדול אני חייב לומר) "כוכב כחול" - מבוסס על חיל האוויר הישראלי - אם אני לא טועה בהוצאה של Jane's Combat Simulations ובפיתוח של PIXEL הישראלית. המשחק הזה היה פצצה עם מנוע גרפי די טוב לתקופה (1998 אם אני זוכר), ועכשיו ככה לפני הצבא, ממש בא לי לשחק בו שוב, בשביל המוטיבציה (יש לי אפילו ג'וייסטיק). הבעיה היא שמשום מה המשחק לא רוצה לעבוד על XP. הוא פשוט לא עובד :'( הפעם האחרונה שאני זוכר אותו פועל הייתה על חלונות 98 או ME אם אני זוכר נכון, ואני ממש ממש אודה למי שיוכל לעזור לי למצוא דרך להפעיל את המשחק ב-XP. אם צריך עוד פרטים , בתגובות. סליחה על החפרנות, אני ממש ממש מתלהב מהמשחק. הרבה ה…
-
- 9 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
משחק דפדפן חדש לאלה מאיתנו שתמיד חלמו לשחק באטלפילד בעבודה: לינק: http://battlefield.play4free.com/en/ וידאו: http://youtu.be/ah90tzC_79k גיימפליי: Battlefield Play4Free Gameplay [HD]
-
- 21 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
פעם אני זוכר הייתי מת על הקווסטים, כל האפשרויות רגילות, בלי תלת מימד, בלי כל מני שטויות, עלילה ממש טובה! תראו היום, בעצם אני כבר לא זוכר איזה קווסטים יש היום, יש היום כל מני אסטרטגיות שנמאס מהם. למשל אני יכול לתת דוגמאות לקווסטים ישנים שממש אהבתי : שוליית המכשף 1-2 , באד טאקר, אי הקופים 1-3 ועוד. אף אחד לא חשב שזה לא עדיף? זה שיש היום אמצעים לעשות משחקים כאלה זה לא אומר שזאת חובה! הקווסט האחרון שאני זוכר שיצא הוא אי הקופים 4 שלדעתי הוא גם לא משהו, למרות שיש לו עלילה אבל זה ממש מעצבן עם התלת מימד!!! מה אתם חושבים?
-
- 16 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
הכל התחיל מזה שפרמטתי את המחשב ולאחר מכן העברתי כמובן את הסייב למערכת החדשה. לאחר מכן כשבשמירה הזו אני מחזיק ביכולת להפוך לLord vampire. אני לא רואה יותר את הדיאלוג שמאפשר לי להפוך חזרה לWerewolf בתפריט הדיאלוג של Aela :\ אציין כי במערכת הקודמת לפני הפירמוט זה היה אפשרי. וכמובן מותקנים אצלי כל חבילות ההרחבה. איך ניתן לפתור את זה ולהפוך שוב לאיש זאב?
-
- 9 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
כידוע לכם, לא מזמן היה חידון גדול אשר כלל פרס נחשק ביותר: עותק מקורי של המשחק Battlefield 4! כעת, כאשר החידון הסתיים, נעדכן אתכם בקצת פרטים. לאחר לא פחות מ 36 אנשים שהציעו את תשובותיהם, רק 20 אנשים אשר ענו נכונה על כל השאלות! קבלו במחיאות כפיים סוערות את הזוכה המאושר שלנו : Cucilida123 אשר זכה בעותק של המשחק Battlefield 4, כל הכבוד לך ולשאר המתמודדים! (רק הצעה קטנה ממני אליכם, תישארו עם היד על הדופק, תוכלו רק להרוויח מכך )
-
- 11 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
ציטוט מאתר NANA "דרישות המערכת של Doom 3 ידרשו כרטיס מסך מסוג GeForce 2 בלבד, אולם יחייבו מעבד במהירות 1000 מה"צ לפחות. המשחק מרובה המשתתפים יהיה כצפוי מוגבל למדי, ויאפשר לעד ארבעה שחקנים בלבד להתחרות זה בזה על רשת האינטרנט. Doom 3 צפוי לצאת לחנויות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2003." מה אתם אומרים הם יודדעים מה שהם אומרים או שהם סתם חירבשו בשכל?
-
- 30 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
http://www.gamesradar.com/us/pc/game/news/article.jsp?articleId=200711239291393082§ionId=1006&releaseId=2006032219817514003 הכתבה מציגה 10 סרטוני וידאו של עשרה משחקים שונים בהם מופיעים שחקנים, חובבנים ומקצוענים כאחד, מראים את כישוריהם המדהימים. שווה צפייה!
-
- 38 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
משחק הפעולה והתפקידים העדכני של EA Games שאיכזב רבים מהמעריצים ינסה להחזיר לעצמו את האמון עם גירסת התנסות נדיבה וללא עלות לכתבה
-
- 22 תגובות
- 3.5k צפיות
- 1 follower
-
-
לאחרונה אנו חשים בקהילה שישנה אוירת משחק סרק, לא חשוב, ולא תחרותי. המון מיקסים מתפוצצים בגלל התקלויות בין שחקנים, בין קבוצות, החלפות מילים לא יפות, וככלל אני מרגיש שהשאיפות שלנו לקידום המשחק התחרותי נעלמות. בנוסף לבאנים, מעתה, יוכלו אדמינים לפסול (כלומר, להטיל וטו) על שחקן שגם במהלך הWarmup או בטיאס לפני המשחק (וכמובן במהלכו) מפריע או משדר אוירה לא תחרותית. כלומר, אין יותר "אבל זה היה בוורמאפ" ואין יותר "אבל זה סתם בטיאס". המיקסים שלנו הם משחק תחרותי לכל דבר, לא הבמה לטרולים וצחוקים של אף אחד. יש לנו צוות מלא אנרגיה, ולצערי גם תסכול, משחקנים שמפריעים בצורה שחוזרת על עצמה למהלך של משחקים. וטו משמעו ששחקן מושעה ממשחק אחד, או שניים בהתאם לחומרת מעשיו. וטו חוזר יגרום לבאן. אנ…
-
- 5 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
המשחק עולה, רואים את הפרומו (עם הצלחת מעופפת וכו'), כשהשלב ה-1 נטען , כדי להתחיל במשחק עצמו מופיע הודעה כזו: (בד"כ אני מצרף תמונה אבל לא הולך הפעם) "Cannot change level: chunk ID validation failed. Expected ID "DICT" but found " " ואז הוא מריץ שוב את הפרומו מהתחלה, וחוזר חלילה. מישהו יודע מה הבעיה? : המשחק ISO, המחשב AMD1.2+GF2 תודה....
-
- 21 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
-
מישהו יודע לעשות תרגילים יפים חוץ מהכפתור של E !? כי הבנתי שיש עוד הרבה תרגילים
-
- 11 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
שלום לכולם, בעקבות שדרוג המחשב שלי, אני צריך המלצות למשחקים. שימו לב בהמלצות שלכם, שאני בן 13 ואני די פחדן , אז לא משחקים מפחידים מדי. ואגב, crysis לא יהיה מפחיד מדי נכון? המפרט שלי הוא: Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz 2 GB על XP 8600 GTS
-
- 31 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
-
הורדה - http://www.gamershell.com/download_32458.shtml סרטונים - http://www.gametrailers.com/search.php?str_type=allmedia&s=FIFA%2009 תהנו... [attachment deleted by admin]
-
- 29 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
בעזרת הדגמה חדשה שבאה אלינו ממעצב הגרפי דיריאו בנואיט בעזרת המנוע הגרפי \"UE4\" של חברת Epic, אנחנו מקבלים הצצה מוקדמת לעתיד של משחקי מחשב עם גרפיקה לא מהעולם הזה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%94-unreal-engine-4-%d7%9e%d7%98%d7%a9%d7%98%d7%a9-%d7%90%d7%aa-%d7%94%d7%a7%d7%95-%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9c/
-
- 16 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
-
FUTURE SOLDIER עדין מפיתוח אבל זה לא מפריע ל UBISOFT להכריז על כניסתה לשוק ה F2P עם משחק נוסף בסדרה. המשחק החינמי לא יציג גרפיקה מרשימה כמו המשחק המשחק החדש אבל כן יכלול חלק מהחידושים שהסדרה תציג ב FUTURE SOLDIER (כמו האפשרות להיות בלטי ניראה). נחמד ליראות עוד חברות גדולות נכנסות לשוק ה F2P ומחזירות כוח עבודה חזרה למחשב האישי בצורה זו או אחרת. נחיה וניראה מה יהיה במשחק. המהלך הזה מגיע אחרי שמספר חברות גדולות בשוק ה MMO עברו למודל חינמי והגדילו רווחים, כמו כן EA נכנסה לשוק זה מספר שנים וכיון הללין החינמי שלה כולל 2 משחקים בסדרת BF, משחקי ספורט וגם משחקי MMO. ניתן ליראות את הטריילרים ולהרשם ל BETA באתר המשחק: http://ghostrecononline.uk.ubi.com/
-
- 16 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
קניתי את המשחק מבאג,עכשיו אני מנסה להתקין וכל פעם אני מקבל את ההודעה הזאת בדיסק השישי. http://jpg.co.il/view/55352d252e123.png/
-
- 5 תגובות
- 3.4k צפיות
- 1 follower
-
-
שמעו יש לי מחשב פנטיות 3, 345זיכרון כרטיס מסך ג'יפורס2 400mx . עכשיו אני מחפש משחקים לשחק בו,אפשר בבקשה שמות? אני מקבל כל קטגוריה של משחק חוץ מגרסאות של פיפא ונבא,הירוס 3,קואיק וארקפט.כל משחק אחר תמליצו בבקשה.
-
- 20 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
כשמנסים להריץ את קובץ ההתקנה מופיעה ההודעה הבאה: unable to locate exported function registerserviceprocess in Kernel32.dll what to do...? המשחק אגב עובד אצל מישהו אחר... תודה, חציל
-
- 29 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
לאחר שהבנתי שלקנות ps2 ב2000 שקל לא ממש שווה הוחלט ללכת על הxbox ויש לי מספר שאלות, אני קונה את הגרסה האירופית, אם אני יקנה משחקים מאמאזון הם אמורים לעלות (לא מופיע שם לאיזה תקן המשחק) למי שיש את המכשיר יש לו תחזוקה מיוחדת(צריך לנקות בדרכים מיוחדות/מתחמם במיוחד)...? וכמובן משחקים, אני קונה עם המכשיר 2 משחקים, חשבתי על אלה.. XBOX360: Tom Clancy's Ghost Recon 3 - Advanced Warfighter http://www.gamespot.com/xbox360/action/tomclancysghostrecon3/index.html XBOX360: Project Gotham Racing 3 http://www.gamespot.com/xbox360/driving/projectgothamracing3/index.html וכמובן הHalo 3 כשיצא... לגבי ההלו וגוסט רקון אני די סגור לגבי המשחק מכוניות קצת פחות יש לכם המלצה על משחק מסויים??
-
- 50 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
ע"פ הכתבה הזאת: http://kotaku.com/gaming/rumor/gamespot-editor-fired-over-kane--lynch-review-328244.php יש שמועה שכותב ביקורות בגיימספוט פוטר בעקבות ביקורת לא מחמיאה שנתן למשחק Kane & Lynch של חברת Eidos , שבתגובה איימה לבטל את הקמפיין הפרסומי שלהם שרץ בגיימספוט ומכניס להם הרבה כסף. גיימספוט בתגובה פיטרו את הכתב. אם זה נכון זה ממש עצוב, זה רק מראה כמה לא אובייקטיביות הביקורות באתר, מי יודע כמה ואיזה עוד ביקורות הושפעו בדרך כזאת?
-
- 36 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני אוטוטו על סף עליית רמה הנה הפרופיל שלי: http://www.bf2player.com/index.php?page=stats&account=76159324&show=all אני לא יטדע מה לקחת.... אני מאד אוהב את הSPEC OPS אבל בזמן האחרון אני משתמש באנטי טנק. הגעתי למסקנה שאני חייב MACHINE GUN 1 ועוד משהו אבל ... מה כדי?
-
- 34 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
חשבתי על לפתוח ת'רד משחקים הכי מוזרים והזויים ששיחקתם נתחיל בשלי,משחק הזוי מאוד הנקרא Neverhood לא יודע אם מישהו מכם מכיר(ואני בספק),אבל המשחק הזה עשוי מפלסטלינה,על יצור מוזר שמנסה להפריד בין טוב לרע בעולם לא קיים... וכל המסתורין שיש שמה בלי קשר,בקושי יש עלילה...המשחק הזה כל כך קשה ומוזר שאני לא מכיר אף אחד שמשחק בזה או לפחות עבר את זה ומה המשחק ההזוי שלכם??
-
- 45 תגובות
- 3.4k צפיות
-


