משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
-
טוב אז הגעתי לכולונל 100 מפאקינג מדליה של כונקווסט הכנתי סרטון על זה עם טיפה הומור מקווה שתאהבו
-
- 3 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
אני צריך שמות של משחקים טובים וישנים שיעבדו על pentium 4 2000 , 256 ram , intel gfx card 64mb בינתיים יש לי : Golden axe Star Control StarCraft World craft 2 Diablo 2 Heroes of might and magic 3 יש לכם רעיונות? (אם כן תפרטו קצת על אותו משחק שאתם מציעים)
-
- 34 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
הכותר הבא בסדרת Doom נוחת בשבוע הבא ועבור האירוע בחנו מספר כרטיסי מסך בשביל לראות איזה ביצועים תקבלו בהגדרות השונותלכתבה
-
-
- 10 תגובות
- 3.9k צפיות
- 4 followers
-
-
אז כמו שהסברתי לפני זמן מה, אני בתוכנית בטה (יותר נכון אלפא) של הסימולטור נהיגה הזה ששם לעצמו מטרה להביס את המתחרים, אם זה מבחינת מציאותיות ואם זה מבחינת רמת הפירוט הגרפי. להלן, לקט תמונות אחרונות שקיבצתי מהפורום הסגור של הבטה (מותר לשתף משם תוכן). כל התמונות מגיעות ישירות מהמשחק, אין פה מצב "פוטו" כמו בגראן טוריסמו למי שמכיר. * הערה כללית: אין פה כוונה לאשלות אף אחד, מי שמתעניין במשחק ורוצה שזה ירוץ אצלו כמו בתמונות, קחו בחשבון שצריך מפרט הולם, כלומר איי-5 או 7, מומלץ עם אוברקלוק (כמובן עם קירור מתאים) וכרטיס מסך חזק 670 ומעלה. אני אישית ממליץ ללכת צעד אחד נוסף ולהתארגן על מערך SLI של שני כרטיסים (660 ומעלה).
-
- 18 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
-
בשעה טובה ומוצלחת שוחררה גרסאת BETA 2.3 הכל כך מצופה עם 103 Achievements וכל הבלאגן עכשיו ניתן להורדה מסטים, מה שאומר יותר שרתים ושחקנים צפויים להכנס, לפחות להיכרות. המוד עבר המון שינויים, תיקונים והוספות. יאללה להוריד ! (מאחר וזהו מוד, חובה שיהיה ברשותכם משחק source כלשהו) http://store.steampowered.com/app/17570 http://www.pvkii.com
-
- 32 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אהלן, אחרי כל ה-Shooters האחרונים, בא לי להישאב לתוך איזה משחק RPG טוב. חשבתי אולי על Dragon's Age. יש המלצות נוספות?
-
- 20 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
הוא אמנם עדיין לא זמין בארץ באופן רשמי (אם כי רבים כבר נהנים ממנו תודות לשירותי VPN או דרך התקנה חיצונית לחנות האפליקציות), אבל השגעון סביב משחק המובייל החדש Pokemon GO כבר שובר שיאים ברשת. הכותר הפך במהירות לפופולרי ביותר גם ב-App Store של אפל וגם ב-Play Store של גוגל, המניה של המפיצה נינטנדו זינקה למעלה, ואנשים ברחבי העולם הספיקו להישדד, להיפצע, לעשות תאונות, למצוא גופת אדם - ובעיקר להתמכר קשות, למשחק שהופך את מפלצות הכיס לחלק מהעולם האמיתי. אתם כבר משחקים?
-
- 14 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
ב Q2 2008 יצא המשחק החינמי הזה. Publisher: Electronic Arts Developer: Digital Illusions CE הטריילר- http://www.gametrailers.com/game/6325.html לא מעט מידע על המשחק בוויקי http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_Heroes ובעמוד הבית של המשחק- http://www.battlefield-heroes.com/ יש גם דרישות מערכת : 1Ghz CPU, 512 MB Ram, 64 MB Video Card, 500 MB HDD Space נקווה שנוכל לשחק בו בישראל כמו כן שיהיה מהנה.
-
- 34 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
האם אתם מעדיפים משחקים לינאריים שבהם המשחק מוביל אתכם למסלול מסויים ולאופן מסויים להשלמת משימות, או משחקי עולם פתוח שבהם אתם יכולים לשוטט בשטחים נרחבים, גם אם זה לא מקדם את העלילה?
-
- 15 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
ניכנסתי לסינגל פלייר שם אבל משום מה זה הכניס אותי לסרבר...(לא של אנשים - אני חושב של בוטים) בכל מקרה ראיתי שזה די יפה והחלטתי לשחק שם... (צריך להשתלט על איזה דגל - לא יודע מה עושים שם) משהו מוכן להסביר לי איך אני רואה את עצמי על המפה ונגד מי אני ??? למה אני לא מבין שם כלום! איך נותנים פקודות לחברים שלי ואיך אני יודע עם מי אני ?ועל מי מותר לי לירות?? סליחה על השאלות הרבות זה פשוט שאני פעם ראשונה שאני משחק בבטלפילד (למרות שזה 2) מקווה שתענו לי על כולם בהרחבה תודה ביי
-
- 14 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
חוץ מ CS:GO שמאוד פופלארי (אבל די מוגבל, אין רכבים, מפות קטנות וכו'). האם BF4 משתווה לפופלאריות של הקודמים ? האם אחרי התיקון האחרון הוא סוף סוף שווה קניה ? יש עוד משחקים פעילים שכאלו ?
-
- 16 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
ידעתי כבר כמה זמן שהמשחק בפיתוח, אך חשבתי שהוא יהיה גרוע כמו כל דבר אחר שAmerican Mcgee עשה שהוא לא alice הראשון. אבל אז הגיעה הידיעה הזו בvgames: http://www.vgames.co.il/article/15194.html ראיתי את כל ה-10 דקןת, מה אומר ומה אגיד... זה נראה מעולה. לא יכול לחכות.
-
- 29 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
אז באיזה סינגל פלייר בעצם נהנתם יותר? לפני כמה ימים סיימתי את הסינגל של MW2, והיום החלטתי לעבור מחדש את הסינגל של MW, ובאמת שקשה לי לומר איזה מביניהם טוב יותר! מה דעתכם?
-
- 21 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אני מקבל כל מיני לינקים למבצעים והטבות בסטים ודעו לכם שאורבים שם בפינה כל מיני חוליגנים שפורצים לחשבונות היום שלח לי מישהו לינק (שלא כדאי שאפרסם כאן ) למשחקים בחינם מסטים והלינק נראה בדיוק כמו האתר של סטים.(תמונה) כמובן שנכנסתי דרך דפדפן הנסיונות שלי שלא זוכר או שומר שום דבר וישר הבנתי שמדובר ב FAKE אז תיזהרו [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אני מחפש משחק שילהיב אותי כמו POP הראשון והשני...שהיו מדהימים. אני לא מוצא שום דבר מעניין ממש, ניסיתי את TWO WORLDS שהיה נראה מעניין אבל הוא ככל כך מסורבל ומעצבן ועכשיו עד שהתרגלתי אליו, כבר לא ממש בא לי עליו. GOTHIC 4 גם הבנתי אכזבה. מה יהיה..יש משהו כזה מעניין?
-
- 22 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
-
Release Date: 2.21.12 Platforms: PC, PlayStation 3, Xbox 360 מתוך ויקי סרטון ראשון: זה רע אם אני נהנה יותר מהמוזיקה מאשר מהgameplay? Debut Trailer HD - Syndicate
-
- 13 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
יש לי שאלת ניובי אז תרחמו עליי. אני מחפש משחק חדש להתמכר אליו כי יש לי הרבה זמן בתקופה הקרובה. במהלך השנים, פספסתי הרבה משחקים בדרך ואחד מהם הוא Warcraft ששמעתי עליו לא מעט אבל תכלס אין לי ממש מושג מזה. המשחקים שעברתי בחיי הם: Fifa, Football Manager, C&C, Mortal Kombat, Unreal Tournamet ועוד כמה שאני לא זוכר. קראתי על וורקראפט בוויקיפדיה וכל מה שהבנתי זה שזה משחק אסטרטגיה. השאלה שלי היא במה הוא שונה מכל שאר משחקי האסטרטיגה האחרים כמו C&C? למה הוא כל כך ממכר? במה הוא שונה מסטארקראפט חוץ מזה שזה משחק שונה מבחינת תקופה זמן ומקום (חלל וכו') ובקיצור, למה הוא כזה טוב? מצטער שזאת שאלת ניובי, ואם יש מקום שתוכלו לשלוח אותי ששם אני אמצא את התשובה, אני אשמח.
-
- 19 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
דרישות מערכת: וינדוס 98, 2000, XP פנטיום 3 - 800 MHZ רצוי P4 עם 1.5 GHZ ומעלה 128 מגה בייט RAM - רצוי 256 700 מגה פנויים בהארד דיסק + 450 להורדת הקליינט 32 מגה בייט וידאו ומעלה. - רצוי 64 ומעלה דורש נכון לעכשיו דרישות יותר חזקות (הדרישות הנ"ל מעודכנות לשנתיים לפני ויש שיפורים במשחק מאז) הרשמה והורדה:http://www.lastchaos.com.my/index.php(אתר הבית) הרשמה : http://reg.lastchaos.com.my/ הורדה: http://www.lastchaos.com.my/index.php?option=com_content&task=view&id=278&Itemid=2 הדמויות: הטיטאן - Titan הטיטאנים נוצרו כחיילים, על מנת לשמש את אל האופל "ארס" במלחמתו נגד אל האור "אפולו". הם יצורים הדומים לבני אדם, אשר לעיתים קרובות מתבלבלים, ותופסים אותם כבנ…
-
- 11 תגובות
- 3.8k צפיות
-


