Warcraft??? - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Warcraft???


pazer005

Recommended Posts

יש לי שאלת ניובי אז תרחמו עליי.

אני מחפש משחק חדש להתמכר אליו כי יש לי הרבה זמן בתקופה הקרובה.

במהלך השנים, פספסתי הרבה משחקים בדרך ואחד מהם הוא Warcraft ששמעתי עליו לא מעט אבל תכלס אין לי ממש מושג מזה.

המשחקים שעברתי בחיי הם: , Football Manager, C&C, Mortal Kombat, Unreal Tournamet ועוד כמה שאני לא זוכר.

קראתי על וורקראפט בוויקיפדיה וכל מה שהבנתי זה שזה משחק אסטרטגיה.

השאלה שלי היא במה הוא שונה מכל שאר משחקי האסטרטיגה האחרים כמו C&C? למה הוא כל כך ממכר? במה הוא שונה מסטארקראפט חוץ מזה שזה משחק שונה מבחינת תקופה זמן ומקום (חלל וכו') ובקיצור, למה הוא כזה טוב?

מצטער שזאת שאלת ניובי, ואם יש מקום שתוכלו לשלוח אותי ששם אני אמצא את התשובה, אני אשמח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, אז איזה מהם הוא המשחק הממכר שכולם מדברים עליו?

האם עולה כסף השימוש ברשת?

ושאלת השאלות: למה זה כל כך ממכר? מה ההבדל בין משחקים דומים של חברות אחרות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק ה"ממכר" שכולם מדברים עליו זה World of Warcraft. מבחינת ה"עלילה" שלו הוא המשך ל-Warcraft 3 The Frozen Throne. עולה תשלום חודשי לשחק בנוסף לקניית המשחק (אבל אם אתה באמת נהנה ממנו אז זה שווה כי משקיעים בו כל הזמן). כמובן שאני לא יודע איזה סוג של שחקן אתה ומה אתה רוצה ממשחק בשביל שאני אגיד לך אם זה כדאי לך או לא. השאלה היא אם אתה נהנה מלעשות את הדברים הכי קשים ומאתגרים בכל משחק או שאתה אחד שמספיק לו לבוא פעם בכמה זמן ולהרוג כמה מפלצות בסבבה בלי להתאמץ יותר מדי (וגם בלי לקבל יותר מדי בתמורה), ואם אתה אחד שיכול לבוא למשחקים בקבוצות גדולות ומאורגנות באופן קבוע (נגיד, ראשון עד חמישי כל יום מ-10 עד 2 בלילה) כמעט בלי לפספס משחק, כי אחרת את הדברים הקשים והמעניינים במשחק (שגם מתגמלים בהתאם) לא תוכל לעשות אם זה לא מתאים לך. בקיצור, זה לא משחק לכל אחד, וברגע שאין לך באמת קבוצה קבועה שמשחקת בימים ושעות קבועים אני לא כל כך רואה איך בכלל אפשר לקרוא לו "ממכר". אלא אם כן אתה מאלה שחייבים להשיג את כל ה-achievements ושאר הדברים חסרי המשמעות שהם רק עניין של כמה זמן אתה משקיע במשחק ולא כמה אתה טוב.

Warcraft התחיל מסדרה של משחקי אסטרטגיה. הראשון והשני הם מאד ישנים (בשני הייתי משחק עם חבר דרך המודם, עוד לפני שאינטרנט בכל בית היה דבר סטנדרטי). השלישי הוא משחק אסטרטגיה טוב מאד, שמה שמיוחד בו זה שבמקום לבנות צבא כמה שיותר גדול, הגודל של הצבא פחות חשוב (אם כי לבנות צבא טוב זה עדיין חלק חשוב מהמשחק), ומאד חשוב הגיבור(ים) שלך (מקסימום 3 במשחקים ארוכים), שעולים דרגות ומקבלים יכולות חדשות ככל שאתה הורג יותר יחידות של היריב. כשאתה בונה את הגיבור הוא מתחיל מדרגה אחד ואם הוא מת אפשר "להחיות" אותו במבנה ש"בונה" גיבורים. משחק Warcraft 3 נמשך בממוצע באזור ה-20 דקות. כמו ב-Starcraft 2, יש מערכת שמתאימה לך יריבים (וחברי קבוצה במשחקי קבוצות) ברמה שלך באופן אוטומטי כל פעם שאתה רוצה לשחק. מומלץ לשחק ביחד עם ההרחבה שלו The Frozen Throne. כמו רוב משחקי הרשת שתלויים בשרתים הרשמיים, ברגע שקנית את המשחק אתה יכול לשחק עד ש- יפשטו את הרגל (וכנראה שהמשיח יגיע לפני זה), וגם אז יש למשחק אפשרות לשחק ברשת ביתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה, עזרת לי מאוד.

ככל הנראה ב-WOW אני לא הולך להשקיע גם בגלל שאני לא יודע אם יהיה לי זמן לשעות ספציפיות ולהכנס לזה ובטח לא לשלם על זה.

מה שכן, משחקי אסטרטגיה רגילים יותר מעניינים אותי ומכיוון ש-stracraft 2 הוא הדבר האחרון שיצא, אני אשמח לבדוק אותו אלא אם כן תגיד לי שיש איזה משהו חזק יותר שכדאי להשקיע בו את הזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כרגע משחק אסטרטגיה אחר שמשתווה לסטארקרפט מבחינת התחרותיות והעיניין

חוץ מזה שיש קהילה די גדולה למשחק בארץ ככה שזה הופך את המשחק להרבה יותר כיף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכל'ס אם אתה בקטע של אסטרטגיה, Starcraft 2 זה המשחק היחיד שאני יכול להמליץ עליו באמת. רק תדע שלהגיע לרמה גבוהה במשחק זה מאד קשה, אבל שוב המשחק תמיד יביא לך יריבים ברמה שלך. אבל אם אתה אחד שמתבאס נורא כשהוא לא משחק מושלם, תדע שתצטרך להתאמן די הרבה כדי לא להתבאס.

Warcraft 3 לדעתי האפשרות השנייה הכי טובה, והוא גם משחק קצת יותר קל (מבחינת להיות מסוגל לבצע את מה שאתה יודע שאתה רוצה לבצע), וגם יותר זול, אבל תכל'ס לדעתי נטשו אותו מבחינת עדכונים לפני שהוא באמת הגיע למצב שהייתי מצפה שמשחק אסטרטגיה יגיע אחרי כל כך הרבה זמן. בכל מקרה אני שיחקתי בשניהם ומעדיף בבירור את Starcraft 2 למרות שהוא לעיתים יותר קרובות מבאס אותי בגלל שאני לא מצליח לעשות את מה שאני יודע שאני רוצה לעשות.

ב-WOW שים לב שהמשחק לא באמת מחייב אותך לשחק בימים ושעות קבועים, אלא רק דורש את זה אם אתה רוצה לעשות את הדברים הכי מאתגרים במשחק. אם אתה נהנה סתם לעלות דרגות ולחקור את העולם או לאסוף שטויות, אז אין שום צורך לשחק בימים ושעות קבועים כי את רוב הדברים האלה אפשר לעשות לבד או אם סתם אנשים אקראיים. שוב, אני לא יודע איזה סוג של שחקן אתה אז אני לא יודע אם להמליץ לך על WOW או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...